Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό proteas78 » Πέμ 13 Σεπ, 2012 23:15

Καλησπέρα κι από μένα παιδια,

Έχω πάρει την απόφαση να τοποθετήσω και γω στο αμάξι μου υγραέριο και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Τα επικρατέστερα κιτ είναι τα BRC (είτε sequent είτε plug and drive) και το prins silverline 2. Το αυτοκίνητο είναι ενα opel corsa 1.2 twinport 2005.Δεν θα μπω σε θέματα λαδιέρας - προσθετικών κτλπ...ο καθένας διαβάζει κι αποφασίζει...απλά σημείωση είναι κρίμα ο κάθε εγκαταστάτης να χει και διαφορετική γνώμη!
Απλά ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει το N.I.G.S. Zanardi.Γενικά τα Ν.Ι.G.S. τα χω ακουστά αλλά το zanardi όχι.Και απ όσο βλέπω και μέσα στο forum δεν τους γίνεται κάποια ιδιαίτερη μνοία.Θα ήθελα την γνώμη σας.Είναι ένα κιτ το οποίο απέχει περίπου 300 € από τα προαναφερθέντα, αξίζει το συγκεκριμένο αμάξι ένα ¨ακριβό¨ κιτ ή και μ΄ ένα τέτοιο οικονομικό θα κάνω μια χαρά την δουλειά μου.
Η ερώτηση γίνεται γιατί σε κάποια απ΄όλα τα συνεργεία που γύρισα όταν έκανα την ερώτηση για το BRC plug and drive μου είπαν ότι το σύστημα αυτό είναι εντελώς περιττό για το αμάξι αυτό...
Τα φώτα σας!Ευχαριστώ!
Opel Corsa 2005 1.2 twinport - BRC Sequent 24 με μικροψεκασμό βενζίνης.
proteas78
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ, 2012 20:16

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 14 Σεπ, 2012 06:37

Εβαλα χθες NIGS σε Honda CRV...

Το πηρε η κορη μου και πηγε Κυμη και της εκαψε 9,42 λιτρα ανα 100 χλμ οσο εκαιγε και με βενζινη.Πολυ μεγαλη διαφορα κοστους.

Δεν εχω μεγαλη εμεπιρια αλλα μου το τοποθετησαν εκει που αγορασα το αμαξι και τους εχω εμπιστοσυνη.Κοστισε για το 2λιτρο CRV 1300 ευρω ολα μαζι.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Παρ 14 Σεπ, 2012 10:47

Insomniac έγραψε:Εβαλα χθες NIGS σε Honda CRV...

Το πηρε η κορη μου και πηγε Κυμη και της εκαψε 9,42 λιτρα ανα 100 χλμ οσο εκαιγε και με βενζινη.Πολυ μεγαλη διαφορα κοστους.

Δεν εχω μεγαλη εμεπιρια αλλα μου το τοποθετησαν εκει που αγορασα το αμαξι και τους εχω εμπιστοσυνη.Κοστισε για το 2λιτρο CRV 1300 ευρω ολα μαζι.


Δεν εκαψε 9,42. Επειδη ειπες οτι το εβαλες την προηγουμενη μερα προφανως το ειδες απο το trip computer του αυτοκινητου, αυτο προφανως θα δειχνει περιπου οσο εκαιγε και με βενζινη γιατι νομιζει οτι δουλευει με βενζινη. Το ποσο καιει θα το καταλαβεις μονο οταν κανεις μετρηση με τα λιτρα απο τελειως αδεια σε φουλ γεματη δεξαμενη, τα καψεις ολα και διαιρεσεις με τα χιλιομετρα.
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 14 Σεπ, 2012 11:05

steliosthem έγραψε:
Insomniac έγραψε:Εβαλα χθες NIGS σε Honda CRV...

Το πηρε η κορη μου και πηγε Κυμη και της εκαψε 9,42 λιτρα ανα 100 χλμ οσο εκαιγε και με βενζινη.Πολυ μεγαλη διαφορα κοστους.

Δεν εχω μεγαλη εμεπιρια αλλα μου το τοποθετησαν εκει που αγορασα το αμαξι και τους εχω εμπιστοσυνη.Κοστισε για το 2λιτρο CRV 1300 ευρω ολα μαζι.


Δεν εκαψε 9,42. Επειδη ειπες οτι το εβαλες την προηγουμενη μερα προφανως το ειδες απο το trip computer του αυτοκινητου, αυτο προφανως θα δειχνει περιπου οσο εκαιγε και με βενζινη γιατι νομιζει οτι δουλευει με βενζινη. Το ποσο καιει θα το καταλαβεις μονο οταν κανεις μετρηση με τα λιτρα απο τελειως αδεια σε φουλ γεματη δεξαμενη, τα καψεις ολα και διαιρεσεις με τα χιλιομετρα.



Δεν το ειδα απο κανενα οργανο.
Φουλαρησα στην Αθηνα και ξαναφουλαρησε η κορη μου μετα απο 122 χλμ και διαιρεσα και βρηκα το ποσο εκαψε...Το αν αυτο αλλαξει θα το δειξει στο μελλον.
Οταν βαζουμε υγραεριο το trip computer ξερω οτι ειναι εντελως αναξιοπιστο.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 14 Σεπ, 2012 14:06

Insomniac έγραψε:Δεν το ειδα απο κανενα οργανο.
Φουλαρησα στην Αθηνα και ξαναφουλαρησε η κορη μου μετα απο 122 χλμ και διαιρεσα και βρηκα το ποσο εκαψε...Το αν αυτο αλλαξει θα το δειξει στο μελλον.
Οταν βαζουμε υγραεριο το trip computer ξερω οτι ειναι εντελως αναξιοπιστο.


Αυτου του ειδους υπολογισμος δεν μπορει να ισχυσει στο υγραεριο λογο πολλων παραμετρων που διαφερουν απο τη βενζινη π.χ πιεσεις στη δεξαμενη, στην αντλια κτλ.

Αν δεν αδειασει ΟΛΗ η δεξαμενη (να σε γυρισει σε βενζινη), να φουλαρεις μεχρι τερμα, κρατησεις την ποσοτητα των λιτρων, να βαλεις το χιλιομετρητη να μετρα,οταν αδειασεις ΤΕΛΕΙΩΣ να κανεις την πραξη και αυτο 2-3 φορες....δεν προκειται να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα για το τι καις πραγματικα.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Παρ 14 Σεπ, 2012 22:08

astragjtg έγραψε:
Insomniac έγραψε:Δεν το ειδα απο κανενα οργανο.
Φουλαρησα στην Αθηνα και ξαναφουλαρησε η κορη μου μετα απο 122 χλμ και διαιρεσα και βρηκα το ποσο εκαψε...Το αν αυτο αλλαξει θα το δειξει στο μελλον.
Οταν βαζουμε υγραεριο το trip computer ξερω οτι ειναι εντελως αναξιοπιστο.


Αυτου του ειδους υπολογισμος δεν μπορει να ισχυσει στο υγραεριο λογο πολλων παραμετρων που διαφερουν απο τη βενζινη π.χ πιεσεις στη δεξαμενη, στην αντλια κτλ.

Αν δεν αδειασει ΟΛΗ η δεξαμενη (να σε γυρισει σε βενζινη), να φουλαρεις μεχρι τερμα, κρατησεις την ποσοτητα των λιτρων, να βαλεις το χιλιομετρητη να μετρα,οταν αδειασεις ΤΕΛΕΙΩΣ να κανεις την πραξη και αυτο 2-3 φορες....δεν προκειται να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα για το τι καις πραγματικα.


Το βασικοτερο ειναι να ξεκινησεις με μια εντελως αδεια δεξαμενη και να την γεμισεις τελειως. Μετα ναι, μπορεις να το παρακολουθεις χωρις να αδειαζει τελειως αν εχεις καποια εφαρμογη στο κινητο πχ. Εγω χρισημοποιω το Gas Cubby για iPhone.
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό proteas78 » Σάβ 15 Σεπ, 2012 00:49

Απ΄όσο ξανακοίταξα τελικά η ZANARDI μάλλον δεν είναι NIGS . Aπλά χρησιμοποιεί κάποια πράγματα από την συγκεκριμένη εταιρεία...Δίνουν 5 χρόνια στον εγκέφαλο και 2 στα υπόλοιπα μέρη.Υπάρχει κάποιος που να έxει ακούσει κάτι παραπάνω?Όσο και να ψάχνω κάτι πιο συγκέκριμενο δεν μπορώ να βρω.To θέμα είναι ας πούμε για PRINS...με προβλημάτισε το γεγονός ότι για ένα τόσο καλό σύστημα βάζουμε και μια λαδιέρα των 20 € ...(δεν είμαι και τόσο fun λαδιέρας) και από την άλλη μου ακούγεται πιο καλά η θεωρία της BRC του μικροψεκασμού της βενζίνης.Μου φαίνεται πιο λογικό και φυσικό.Κι ολά αυτά με προβληματίζουν γιατι τ΄ αμάξι είναι blacklisted!Βαλβίδες λέει ευαισθησία...κι αν BRC τότε sequent 24 ή plug and drive?Σημειωτέον ότι και το ZANARDI έχει την δυνατότητα μικροψεκασμού...!
Opel Corsa 2005 1.2 twinport - BRC Sequent 24 με μικροψεκασμό βενζίνης.
proteas78
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ, 2012 20:16

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 15 Σεπ, 2012 10:11

proteas78 έγραψε:Απ΄όσο ξανακοίταξα τελικά η ZANARDI μάλλον δεν είναι NIGS . Aπλά χρησιμοποιεί κάποια πράγματα από την συγκεκριμένη εταιρεία...Δίνουν 5 χρόνια στον εγκέφαλο και 2 στα υπόλοιπα μέρη.Υπάρχει κάποιος που να έxει ακούσει κάτι παραπάνω?Όσο και να ψάχνω κάτι πιο συγκέκριμενο δεν μπορώ να βρω.To θέμα είναι ας πούμε για PRINS...με προβλημάτισε το γεγονός ότι για ένα τόσο καλό σύστημα βάζουμε και μια λαδιέρα των 20 € ...(δεν είμαι και τόσο fun λαδιέρας) και από την άλλη μου ακούγεται πιο καλά η θεωρία της BRC του μικροψεκασμού της βενζίνης.Μου φαίνεται πιο λογικό και φυσικό.Κι ολά αυτά με προβληματίζουν γιατι τ΄ αμάξι είναι blacklisted!Βαλβίδες λέει ευαισθησία...κι αν BRC τότε sequent 24 ή plug and drive?Σημειωτέον ότι και το ZANARDI έχει την δυνατότητα μικροψεκασμού...!


Όλα έχουν την δυνατότητα μικροψεκασμών!!!
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Απ: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό maevius » Σάβ 15 Σεπ, 2012 15:51

το prins δεν εχει τετοια δυνατοτητα
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Σύστημα N.I.G.S. Zanardi.

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 15 Σεπ, 2012 16:05

proteas78 έγραψε:Απ΄όσο ξανακοίταξα τελικά η ZANARDI μάλλον δεν είναι NIGS . Aπλά χρησιμοποιεί κάποια πράγματα από την συγκεκριμένη εταιρεία...Δίνουν 5 χρόνια στον εγκέφαλο και 2 στα υπόλοιπα μέρη.Υπάρχει κάποιος που να έxει ακούσει κάτι παραπάνω?Όσο και να ψάχνω κάτι πιο συγκέκριμενο δεν μπορώ να βρω.To θέμα είναι ας πούμε για PRINS...με προβλημάτισε το γεγονός ότι για ένα τόσο καλό σύστημα βάζουμε και μια λαδιέρα των 20 € ...(δεν είμαι και τόσο fun λαδιέρας) και από την άλλη μου ακούγεται πιο καλά η θεωρία της BRC του μικροψεκασμού της βενζίνης.Μου φαίνεται πιο λογικό και φυσικό.Κι ολά αυτά με προβληματίζουν γιατι τ΄ αμάξι είναι blacklisted!Βαλβίδες λέει ευαισθησία...κι αν BRC τότε sequent 24 ή plug and drive?Σημειωτέον ότι και το ZANARDI έχει την δυνατότητα μικροψεκασμού...!


Η λαδιερα της prins είναι της συνεργαζόμενης ολλανδικής JML ΟΠΩΣ και το λάδι αυτής ειδικό για βαλβίδες κα έχει 80 και όχι 20 ευρω με ανεπιστροφη βαλβίδα και κόντρα για να μην ρέει ότι και να ναι το λάδι ... Στην αγορα υπάρχουν λαδιερες με 20 ευρω .... Και λάδι βαλβιδων Voulis με 10 ευρω το λίτρο ... Μην ξεχνάς στο silver line η λαδιερα JML είναι στην τιμή !! , όντως το κιτ δεν ψεκαζει βενζίνη , οι Ολλανδοί θεωρούν ότι δεν υπάρχει οικονομία και για να υπάρξει αυτο λιπανση χρειάζεται 1-2 λίτρα βενζίνης / 100 χιλ .. Λιγότερη ποσότητα δεν επαρκεί !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 50 επισκέπτες