Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με LPG

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό tripas » Σάβ 26 Αύγ, 2017 13:11

75.000 με υγραεριο 130.000 συνολικα προβληματα ΜΗΔΕΝ

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 26 Αύγ, 2017 15:29

160.000 με αέριο , 205.000 σύνολο. Hyundai tucson. Άλλαξα κιτ εκτός απο μπουκάλα. Έβαλα σύγχρονο γιατί είχα παλιό απο το 2010. Όταν διαβαζω για προβλήματα και φταίει το υγραέριο απλα γελαω.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ 27 Αύγ, 2017 20:58

απο 231 στα 297.... ευλογησον....

στα 60κατι χιλιαδες αλλαξα και το ηδη ραγισμενο μοτερ απο προ υγραεριου.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 05 Σεπ, 2017 16:44

5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 05 Σεπ, 2017 22:03

nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.


120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 05 Σεπ, 2017 22:16

anikologr έγραψε:
nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.


120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.


Καλά, ψάξε λίγο για Peugeot ή citroen (που είχε τον ίδιο κινητήρα) με κινητήρα tu3jp κοντά στις 100.000 χλμ και τα ξαναλέμε για το τι είναι λογικό ή μη. :lol:

Βασικά πέρα απ' την πλάκα, αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω ή δεν έχω σκεφτεί και που θα με βοηθούσε, θα ήταν ευπρόσδεκτο.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό topothan » Παρ 08 Σεπ, 2017 23:51

Μάιος 2011 μέχρι σήμερα 144.000 χιλιόμετρα και σταματάω να κινούμαι με αέριο.
Φοβερή ταλαιπωρία τους τελευταίους μήνες με λαμπάκι μηχανής και πήγαινε έλα στα συνεργεία...
Ένα σωρό λεφτά φύγανε εδώ και κει, για να καταλήξουμε στο τέλος ότι αφού δεν διορθώθηκε το πρόβλημα, μάλλον θα φταίει το σύστημα αερίου και μάλιστα η αντλία.
Κόστος: 490 + 60 εργατικά! (τόσα μου ζήτησαν) Αν υπολογίσω και περίπου 300 ευρώ που φύγανε προφανώς άδικα, φτάνω στα 800-850 ευρώ και πάρα πολλές εργατοώρες στα συνεργεία ή χωρίς αυτοκίνητο. Μάλλον τώρα που πέσανε οι δουλειές...προσπαθούν να πάρουν ότι μπορούν από όποιον πέσει στα νύχια τους.
Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω ούτε ευρώ για αντλία, αλλά ούτε να ξοδέψω άλλη ώρα από τη ζωή μου.
Δεν ξαναπατάω το κουμπί για το αέριο. Σήμερα φούλαρα βενζίνη.
Τελευταία επεξεργασία από topothan και Κυρ 10 Σεπ, 2017 11:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
BMW 520 E39 2.2 Vialle LPFi
topothan
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τρί 24 Μάιος, 2011 23:36

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 09 Σεπ, 2017 07:10

anikologr έγραψε:
nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.


120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.


Του γιού μου το pegeot 65.000 χιλιόμετρα με βενζίνη πήγε για φλάντζα γιατί πέρασε νερά στα λάδια.Ευτυχώς πρόλαβε και γλίτωσε μεγαλίτερη ζημιά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 09 Σεπ, 2017 08:23

papoys έγραψε:
anikologr έγραψε:
nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.


120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.


Του γιού μου το pegeot 65.000 χιλιόμετρα με βενζίνη πήγε για φλάντζα γιατί πέρασε νερά στα λάδια.Ευτυχώς πρόλαβε και γλίτωσε μεγαλίτερη ζημιά.

Πάντως λογικό δεν είναι να υπάρχουν τέτοιες βλάβες σε τόσο λίγα χιλιόμετρα. Εκτός αν έχω καλομάθει από τα κυρίως κορεάτικα άντε και κανένα Ford που έχουν περάσει από την οικογένεια...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πόσα χλμ έχουμε κάνει με το αυτοκίνητό μας κινούμενοι με

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 09 Σεπ, 2017 21:47

anikologr έγραψε:
papoys έγραψε:
anikologr έγραψε:
nickL έγραψε:5 Σεπτεμβρίου του 2015 είχα κάνει την εγκατάσταση.
Σήμερα (σύμπτωση ακριβώς 2 χρόνια μετά) έκλεισα 30.000 χιλιόμετρα με lpg και 120.500 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητο συνολικά. Φτου φτου και χτυπάω χίλιες φορές ξύλο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από το υγραέριο και έχω ένα φθηνό πολωνικό σύστημα με ιταλικό πνεύμονα.

Σημειωτέον, προσφάτως άρχισε να χάνει η φλάντζα, δεν το καταλογίζω καν στο υγραέριο καθώς δεν γνωρίζω άνθρωπο με το αυτοκίνητο μου που να μην έπαθε τουλάχιστον μία φλάντζα και μάλιστα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.


120000 χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το υγραέριο δεν είναι και το πιο λογικό να χάνει η φλάντζα.


Του γιού μου το pegeot 65.000 χιλιόμετρα με βενζίνη πήγε για φλάντζα γιατί πέρασε νερά στα λάδια.Ευτυχώς πρόλαβε και γλίτωσε μεγαλίτερη ζημιά.

Πάντως λογικό δεν είναι να υπάρχουν τέτοιες βλάβες σε τόσο λίγα χιλιόμετρα. Εκτός αν έχω καλομάθει από τα κυρίως κορεάτικα άντε και κανένα Ford που έχουν περάσει από την οικογένεια...


Κι εμένα μου είπαν ότι πολλά Peugeot σαν το δικό μου (ίδιο κινητήρα), στα 120.000 έχει τύχει ν' αλλάξουν και 2 φορές φλάντζα.

Anikolor αν και το λογικό είναι σχετικό, σε γενικές γραμμές λογικό δεν είναι, ειδικά σήμερα με την τεχνολογία και τη γνώση που υπάρχει. Μη βλέπεις κ εγώ που το ρίχνω στην πλάκα. Σαφώς και θα σκεφτώ πολύ σοβαρά ξανά να πάω σε peugeot. Απαγορεύεται να χαλάει η φλάντζα (χωρίς να ευθύνεται η οδήγησή μου), σε 100.000 χλμ, ειδικά σε υποδειγματική μεταχείριση του αυτοκινήτου, πόσο μάλλον από τη στιγμή που το 1600 το αντίστοιχο δεν έκαιγε ποτέ φλάντζα γιατί είχε μεταλλική. Σημαίνει ξεκάθαρα ότι είναι σφάλμα της εταιρείας. Εδώ η αντιπροσωπεία που τους ρώτησα αν ευθύνεται το υγραέριο (πιο πολύ ρώτησα περιμένοντας να μου πουν καμμιά εξυπνάδα), μου είπαν μόνοι τους ''σε καμμία περίπτωση δεν φταίει το υγραέριο, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σαν το δικό σας, είχαν πρόβλημα με τη φλάντζα''.

Όπως δεν είναι επίσης λογικό σε bmw ε46 να έχουν αλλάξει όλοι κολόνα τιμονιού ακόμα και σε 20.000 χλμ ή πολλαπλασιαστές; Τα vw με τα λαμπάκια τους; Ή με τα λάδια; Δεν έχω φίλο με golf 4 ή 5 που να μη συμπληρώνει κάνα λίτρο λάδι κάθε τρεις κ λίγο.

Τα κορεάτικα κι εγώ δεν πιστεύω ότι πλέον χαλάνε.

Το συζητάμε κι αλλού αν θέλετε αυτό, για αξιοπιστία μοντέλων, γιατί είμαστε λίγο off topic εδώ.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 45 επισκέπτες