Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 15:34

Ότι πεις Νικολακη!
Α" και που'σαι Νικολακη τα σκασε και τα πριζεις τα γυρναω και σε σενα φιλε , αλλα αντε για να μην ανυσηχεις θα την κανω από το φορουμ αν και θα επρεπε να κατσω ετσι μονο και μονο για να σου κανω χαλαστρα!
Την κανω και σε αφηνω να δρασεις ανενόχλητος!
Ο λογος που την κανω είναι γιατι γραφτηκα σε ένα άλλο φορουμ και δεν θα εχω χρονο να ασχολούμαι άλλο εδώ μεσα ,το φορουμ που γραφτηκα εχει θεματα γυρο από το νερό του καματερού και την φραπελια!
Σωστος?????
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:03

hlias έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;
Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..





Στη λειτουργεια του κλειστου βροχου σε euro4 και μετα πως μπορει να δουλεψεις με φτωχο μειγμα χωρις να εχεις τσεκ αναμενο?

Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tripas » Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:15

anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:40

anikologr έγραψε:Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.




Παντα στον κλειστο βροχο οταν δεν εχουμε τσεκ αναμενο στο υγραεριο δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα βενζινης το αυτοκινητο (14,7/1, ασχετα που το αεριο θελει 15,5/1) γιατι ειμαστε μεσα στο ορια διορθωσης του εγκεφαλου του κινητηρα, στη βενζινη ομως μπορει να εχουμε πολλα θεματα γιατι ειναι τοσο συντομη η λειτουργια του αυτοκινητου με βενζινη που ο εγκεφαλος δεν διορθωνει. Ειναι ο λογος που καποια αυτοκινητα εχουν θεματα μεχρι να ζεσταθουν και να μπει το αεριο.
Στον ανοικτο βροχο βεβαια και δεν διορθωνει ο εγκεφαλος του κινητηρα τιποτα και θα πρεπει να γινει σωστη και μελετημενη ρυθμιση στο δρομο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:47

tripas έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?




Οχι παντα, μεγαλυτερη θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης πολλες φορες προαναφλεξη αρα και λιγοτερο αβανς απο τον εγκεφαλο σε αυτη τη συνθηκη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 07 Ιαν, 2017 16:59

tripas έγραψε:
anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Περίσσεια αέρα, Φτωχό μίγμα, οικονομική λειτουργία
Σου λέει κάτι επειδή είσαι του πολυτεχνειου?

Για πες ρε τρύπα τι θες να πεις; ότι είναι καλύτερα να δουλεύει φτωχό; για οικονομία; Δεν σε πιάνω..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 07 Ιαν, 2017 17:01

hlias έγραψε:
anikologr έγραψε:Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??


Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.




Παντα στον κλειστο βροχο οταν δεν εχουμε τσεκ αναμενο στο υγραεριο δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα βενζινης το αυτοκινητο (14,7/1, ασχετα που το αεριο θελει 15,5/1) γιατι ειμαστε μεσα στο ορια διορθωσης του εγκεφαλου του κινητηρα, στη βενζινη ομως μπορει να εχουμε πολλα θεματα γιατι ειναι τοσο συντομη η λειτουργια του αυτοκινητου με βενζινη που ο εγκεφαλος δεν διορθωνει. Ειναι ο λογος που καποια αυτοκινητα εχουν θεματα μεχρι να ζεσταθουν και να μπει το αεριο.
Στον ανοικτο βροχο βεβαια και δεν διορθωνει ο εγκεφαλος του κινητηρα τιποτα και θα πρεπει να γινει σωστη και μελετημενη ρυθμιση στο δρομο.

Ωραία όλα αυτά.. Συμφωνούμε.. Στην ταμπακιέρα όμως.. Πόσο ποσοστό αύξησης θεωρείς λογικό και γιατί;

Αυτό δεν ψάχνουμε να βρούμε; Επίσης διαφωνείς με την αύξηση που δίνουν οι κατασκευαστές στα αυτοκίνητά τους που είναι βενζίνη και υγραέριο;

Δεν λέω ότι πρέπει να καίει 35% παραπάνω αλλά ένα 20-25% είναι το ελάχιστο αποδεκτό..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:20

Και γιατί θεωρεις οτι αυτο το ελάχιστο αποδεκτο οριο πρεπει να είναι 20-25 και όχι 25-30 ή ακόμη καλυτερα 15-20 που είναι και η αύξηση που παρατηρούν οι περισσότεροι και οπου δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα;
Ενω αυτοι που τωρα λενε οτι η σωστη αυξηση θα πρεπει να ειναι στο 30-35 ειδαμε τι εγινε.... στην αρχη κλαιγοντουσαν και αναρωτιωντιουσαν γιατι να καινε τοσο πολυ παραπανω, ωσπου πηραν το κινητηρα στο χερι και τωρα αλλαξαν το τροπαριο οτι η αυξηση θα πρεπει να ειναι αυτη που συνετελεσε στο μπιγκ-μπαμπ τους. Μπήκαμε σε συζητήσεις λογικής βαλσαμ που φυσικά δεν οδηγούν πουθενά. Άντε βαλσαμ ? ποτε τελειώνει η άδεια σου να γυρίσεις στην δουλεια να ηρεμησουμε;;;;

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:35

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βροντά επίσης δεν έχουν μονο οι τοίχοι αυτιά αλλά και κάποια αυτιά έχουν τοίχους μην πω καλυτερα με εψιλον γιώτα και οχι με όμικρον γιώτα (τειχη) και το μονο σίγουρο είναι οτι αυτά τα αυτιά δεν έχουν τοιχοι με ύψιλον ητα δηλαδή τύχη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 18:57

tedd έγραψε:Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βροντά επίσης δεν έχουν μονο οι τοίχοι αυτιά αλλά και κάποια αυτιά έχουν τοίχους μην πω καλυτερα με εψιλον γιώτα και οχι με όμικρον γιώτα (τειχη) και το μονο σίγουρο είναι οτι αυτά τα αυτιά δεν έχουν τοιχοι με ύψιλον ητα δηλαδή τύχη.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


χαχαχα....Ορέως...μ' αραίσοις :lol: :lol: :lol:
Συνημμένα
15727375_390166224660420_6315706867314269327_n.jpg
15727375_390166224660420_6315706867314269327_n.jpg (43.13 KiB) 3913 προβολές
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 79 επισκέπτες





cron