anikologr έγραψε:Με αυτή την λογική δεν υπάρχει λάθος ρύθμιση αν δεν ανάβει Check λαμπάκι.. Το οποίο ανάβει αν υπερβεί κάποια όρια. Μέχρι του σημείου λίγο κάτω από το όριο που ακόμα δεν έχεις λαμπάκι αναμενο δεν δουλεύεις φτωχό η πλούσιο; τότε γιατί κατηγορούμε τους εγκαταστατες για το auto calibration??
Επειδή Ηλία έχεις αποδείξει τις γνώσεις σου και θεωρώ την τιμιότητα σου θα ήθελα να πάρεις μια θέση.
Παντα στον κλειστο βροχο οταν δεν εχουμε τσεκ αναμενο στο υγραεριο δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα βενζινης το αυτοκινητο (14,7/1, ασχετα που το αεριο θελει 15,5/1) γιατι ειμαστε μεσα στο ορια διορθωσης του εγκεφαλου του κινητηρα, στη βενζινη ομως μπορει να εχουμε πολλα θεματα γιατι ειναι τοσο συντομη η λειτουργια του αυτοκινητου με βενζινη που ο εγκεφαλος δεν διορθωνει. Ειναι ο λογος που καποια αυτοκινητα εχουν θεματα μεχρι να ζεσταθουν και να μπει το αεριο.
Στον ανοικτο βροχο βεβαια και δεν διορθωνει ο εγκεφαλος του κινητηρα τιποτα και θα πρεπει να γινει σωστη και μελετημενη ρυθμιση στο δρομο.
κριμα.