KiaSportage έγραψε:δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως σωλήνες-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!!
Καθε 15.000χλμ αλλαζω φιλτρα (πνευμονα και της γραμμης).vdgle έγραψε:Κάθε 15000 χλμ τι άλλο αλλάζετε εκτός από φίλτρα;
Σε δύο αυτοκίνητα το σέρβις μου στο αέριο ήταν αυτά τα δύο φίλτρα με κόστος 30€.
Επίσης απορία...
Χρεώνουν ακόμα υπογραφή-βεβαίωση για να περάσεις ΚΤΕΟ;
Είχα την αίσθηση πως πλέον ο εγκαταστατης τον δίνει χωρίς χρέωση εκτός και αν δεν έχει δικαίωμα υπογραφής και την παίρνει από άλλο συνεργείο που την χρεώνει.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 73 επισκέπτες
|
|