Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:28

Έχω ξαναγράψει....
Υγραέριο 8 lit/100 km
Βενζίνη 0,5 lit/100 km (ρυθμισμένο για μικροψεκασμούς από τις 2300 στροφές υπό φορτίο)

Με 42 λίτρα Υγραέριο βγάζω 520-540 km
Βενζίνη σε 3000 km έκαψε 14,7 λίτρα.

Καρατσεκαρισμένο και φουλάρισμα στο ίδιο πρατήριο για περισσότερη ακρίβεια!!! :D

Αυτά είναι τα δεδομένα μου και δεν αλλάζουν. Τι να κάνουμε τώρα. :roll: :roll: :roll:
Έχω κάνει 87,000 km με υγραέριο και αυτά που έχω πληρώσει επιπλέον είναι δυο φορές ΚΤΕΟ (2χ30=60€) και μια φορά έλεγχο βαλβίδων 25€.
Λάδια και μπουζί τα ίδια που χρησιμοποιούσα και με βενζίνη. :D viewtopic.php?f=53&t=2857&p=56178&sid=6af88b3170dd0c3d6e0d0460f1b2f947#p56178
Τελευταία επεξεργασία από sso και Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:34

Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Ας είμαστε ρεαλιστές. Ο valsam αν και υπερβολικός έχει δίκιο. Τώρα αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε για διάφορους λόγους (άλλος είναι ικανοποιημενος, άλλος από συμφερον) πάω πάσο.

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 12:39

anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα; ...

Σε μένα προσωπικά το LTFT κυμαίνεται από περίπου -3% έως περίπου 3,8% :D

Φίλε anikologr αυτό που γράφει στο άρθρο που παρέθεσα σε προηγούμενο ποστ δεν ισχύει;

"Θερμογόνος δύναμη
Ένα κρίσιμο στοιχείο για την αξιολόγηση του υγραερίου ως καύσιμο είναι η τιμή της κατώτερης θερμογόνου δύναμης η οποία εκφράζει την ποσότητα ενέργειας που εκλύεται από την τέλεια καύση ενός κιλού καυσίμου. Η κατώτερη θερμογόνος δύναμη για το υγραέριο είναι 11.000 Kcal/kg ενώ στη βενζίνη είναι κοντά στα 10.500 Kcal/kg. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μεγαλύτερη κατανάλωση για να παραχθεί το ίδιο έργο. Θεωρητικά για το υγραέριο απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα κατά 35% για να παράγει το ίδιο έργο και στην πράξη η διαφορά αυτή κυμαίνεται από 10 έως 20% λόγω του ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο αέρα για την πλήρη καύση του."
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 13:19

valsam έγραψε:Μεγαλυτερη μαλακια και παραπληρωφορηση δεν θα μπορουσα να διαβασω!
Άλλο τι θα σκαρφιστουν για να δικαιολογησουν τα αδηκιολογητα!
Δηλ. το μονο 20% αυξηση καταναλωσης!
Αυτος που εγραψε λοιπον το αρθρο κανει συγκριση σε kg που μεχρι και η μικρη μου κορη ξερει ότι ένα κιλο lpg = με 2 λιτρα περιπου lpg ενώ 1 κιλο βενζίνης - με 0,75

LPG kg to litres (1kg = 1.96L) or litres to kg (1L = 0.51kg)!
1 λιτρο βενζίνης ζυγιζει 0.75kg (μ.ο) και εχει 10.420 kcal/kg !

1 λιτρο βενζίνης εχει 7594.0 kcal/litre !
1 λιτρο lpg εχει 6089.8 kcal/litre !


Δες το βιογραφικό του συντάκτη..."που σκαρφίστηκε όλο αυτό που έγραψε για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα"
http://www.gocar.gr/authors/papado/
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 07 Ιαν, 2017 13:22

anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;

Ας είμαστε ρεαλιστές. Ο valsam αν και υπερβολικός έχει δίκιο. Τώρα αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε για διάφορους λόγους (άλλος είναι ικανοποιημενος, άλλος από συμφερον) πάω πάσο.

Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..


Διαφωνώ κάθετα.Εάν δούλευα με πιο φτωχό μίγμα μετά από 88.000 χιλιόμετρα θα είχα πάρει το μοτέρ ή τις βαλβίδες στο χέρι.

Αντί αυτού τα λαδάκια τα βγάζω όπως τα βάζω (215.000 συνολικά χιλιόμετρα) και συμπίεση που μέτρησα πρόσφατα γιατί δεν θέλω να ανοίξω μοτέρ
όπως μου είπε ο μηχανικός μου και οι τέσσερις κύλινδροι σκοτώνουν.

Διαμένω και σε περιοχή της Ελλάδας με τις καλίτερες τιμές στο lpg (73 λεπτά - Γέρακας) οπότε τι άλλο να ζητήσω από το lpg.

Τάχουμε ξαναπεί.Ο valsam που μένει Θεσσαλονίκη δικαιολογημένα νοιώθει αδικημένος με τα 86 λεπτά που πληρώνει το lpg αλλά δεν μπορώ να κάνω
κάτι άλλο από το να κατηγορώ και εγώ για καρτέλ του Θεσσαλονικείς και να συμπάσχω μαζί του για το μικρό κέρδος που έχει.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 07 Ιαν, 2017 13:59

anikologr έγραψε:Έχετε σκεφτεί ότι όσοι έχετε 15% αύξηση στην κατανάλωση απλά δουλεύεται με πιο φτωχό μείγμα;
Πάντως εγώ στο πολυτεχνείο που σπούδασα έτσι τα έμαθα..





Στη λειτουργεια του κλειστου βροχου σε euro4 και μετα πως μπορει να δουλεψεις με φτωχο μειγμα χωρις να εχεις τσεκ αναμενο?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Σάβ 07 Ιαν, 2017 14:20

sso έγραψε:
"Θερμογόνος δύναμη
Ένα κρίσιμο στοιχείο για την αξιολόγηση του υγραερίου ως καύσιμο είναι η τιμή της κατώτερης θερμογόνου δύναμης η οποία εκφράζει την ποσότητα ενέργειας που εκλύεται από την τέλεια καύση ενός κιλού καυσίμου. Η κατώτερη θερμογόνος δύναμη για το υγραέριο είναι 11.000 Kcal/kg ενώ στη βενζίνη είναι κοντά στα 10.500 Kcal/kg. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μεγαλύτερη κατανάλωση για να παραχθεί το ίδιο έργο. Θεωρητικά για το υγραέριο απαιτείται μεγαλύτερη ποσότητα κατά 35% για να παράγει το ίδιο έργο και στην πράξη η διαφορά αυτή κυμαίνεται από 10 έως 20% λόγω του ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο αέρα για την πλήρη καύση του."

Ισχύει για τον ιδιο λογο που ισχύει η διαφορετική αποδοση και στην θέρμανση ενός χωρου.
Το κλειδι είναι στον διαφορετικό τροπο καύσης που σε ένα μεγάλο ποσοστό καλυπτει την απωλεια της θερμογόνου δύναμης.
Αν ίσχυε το νουμερο του 35% τοτε η οικονομική αποδοση στην θέρμανση των σπιτιων δεν θα συνέφερε σε σχεση με το πετρέλαιο , παρολα αυτά και στα σπιτια η χρηση υγραερίου στην θέρμανση είναι οικονομικότερη .

Να συμπληρώσω πως οι αναφορές περι πιο συντηρητικής οδήγησης λόγω αερίου είναι για ακομα μια φορα αυθαίρετες για τους εξης δυο λόγους.
Η οδήγηση μεσα στην πολη δεν διαφέρει ειτε γίνεται με αεριο ειτε με βενζινη.
ΠΧ εγω που οδηγω δυο φορες την ημερα στο κετνρο διασχίζοντας την πολη από Εγνατια και Τσιμισκη μου είναι αδύνατον να επιλεξω διαφορετικο τροπο οδήγησης
Μετρημένα κουκιά είναι.
Από την άλλη η συντηρητική οδηγηση σε ανοικτο δρομο υφίσταται μεν αλλα αυτό συνέβαινε και όταν χρησιμοποιούσα βενζίνη για τους ιδιους λόγους ( μικρότερη κατανάλωση καυσιμου )
Εφοσον λοιπον με βενζινη το στροφόμετρο μου στην 5η δεν ξεπερνούσε τις 4000 στροφες και αυτό δεν συμβαίνει ουτε με το αεριο τότε για ποια συντηρητική οδήγηση μιλαμε;
Τελευταία επεξεργασία από vdgle και Σάβ 07 Ιαν, 2017 14:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 07 Ιαν, 2017 14:43

vdgle έγραψε:Ισχύει για τον ιδιο λογο που ισχύει η διαφορετική αποδοση και στην θέρμανση ενός χωρου.
Το κλειδι είναι στον διαφορετικό τροπο καύσης που σε ένα μεγάλο ποσοστό καλυπτει την απωλεια της θερμογόνου δύναμης.
Αν ίσχυε το νουμερο του 35% τοτε η οικονομική αποδοση στην θέρμανση των σπιτιων δεν θα συνέφερε σε σχεση με το πετρέλαιο , παρολα αυτά και στα σπιτια η χρηση υγραερίου στην θέρμανση είναι οικονομικότερη .

Να συμπληρώσω πως οι αναφορές περι πιο συντηρητικής οδήγησης λόγω αερίου είναι για ακομα μια φορα αυθαίρετες για τους εξης δυο λόγους.
Η οδήγηση μεσα στην πολη δεν διαφέρει ειτε γίνεται με αεριο ειτε με βενζινη.
ΠΧ εγω που οδηγω δυο φορες την ημερα στο κετνρο διασχίζοντας την πολη από Εγνατια και Τσιμισκη μου είναι αδύνατον να επιλεξω διαφορετικο τροπο οδήγησης
Μετρημένα κουκιά είναι.
Από την άλλη η συντηρητική οδηγηση σε ανοικτο δρομο υφίσταται μεν αλλα αυτό συνέβαινε και όταν χρησιμοποιούσα βενζίνη για τους ιδιους λόγους ( μικρότερη κατανάλωση καυσιμου )
Εφοσον λοιπον με βενζινη το στροφόμετρο μου στην 5η δεν ξεπερνούσε τις 4000 στροφες και αυτό δεν συμβαίνει ουτε με το αεριο τότε για ποια συντηρητική οδήγηση μιλαμε;

Έτσι ακριβώς. Και σε μένα πολύ σπάνια έως καθόλου το στροφόμετρο ξεπερνούσε/ξεπερνάει τις 4000 στροφές.
Και δεν θα μπω στην διαδικασία να δυναμομετρήσω μπας και έχω χάσει κανέναν ίππο. Χ@στηκα αν αντι για 97 hp τώρα βγάζει 90 η 95 hp. Εγώ στην πράξη δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά. Πολλές φορές σε ανηφόρες το γυρίζω σε βενζίνη να δω αν υπάρχει διαφορά και ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά!!!

Φίλε vdgle διόρθωσε λίγο την παράθεση που κάνεις. Δεν απεικονίζεται σωστά :D
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 07 Ιαν, 2017 14:51

=)) =)) =)) =))
http://www.caroto.gr/2012/03/14/%CE%B7- ... %B5%CF%81/

"Οικονομικό όφελος και απόσβεση κόστους
•energy_assessorΌπως είδη είπαμε, η λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο είναι λιγότερο αποδοτική. Αν η τιμή λοιπόν του υγραερίου και των άλλων συμβατικών καυσίμων ήταν η ίδια, τότε το LPG θα ήταν μάλλον ασύμφορο. Επειδή, όμως, η τιμή του υγραερίου είναι περίπου στο μισό (ή τουλάχιστον πολύ χαμηλότερη) της τιμής της βενζίνης, η διαφορά από την μειωμένη απόδοση αντισταθμίζεται.
•Πολλοί ισχυρίζονται, πως με την υγραεριοκίνηση το κόστος καυσίμων περιορίζεται στο μισό: μισή τιμή ανά λίτρο καυσίμου, άρα και μισό το συνολικό κόστος κίνησης. Αυτό όμως φυσικά θα ίσχυε μόνο στην περίπτωση που ο κινητήρας είχε την ίδια απόδοση και με τα δύο καύσιμα."

"Σύμφωνα με την Ford η κατανάλωση για το Falcon είναι:
•14,9 L/100km για LPG
•9,9 L/100km για βενζίνη
Παίρνοντας σήμερα* τις μέσες τιμές του υγραερίου και της βενζίνης ανά λίτρο, βρίσκουμε ότι το κόστος μετακίνησης στα 100 km είναι:
•14,9*0,9=13,41 €
•9,9*1,7=16,83 €
Δηλαδή το οικονομικό όφελος για αυτό το μοντέλο υπολογίζεται λίγο παραπάνω από 20%.
(ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΞΗΣΗΣ 50%????)
(ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ FORD ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΑΜΠΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΛΑΜΕ!)
:(( :(( :(( :(( Καντε ετσι για πλακα την σουμα με σημερινες τιμες Θεσνικης:
lpg •14,9*0,86=12,81 €
βενζινη •9,9*1,5=14,85 €
Α" και που'στε βαλτε ετσι για πλακα και εξοδα σερβις υγραεριου,κανεναν πολλαπλασιαστη καμια αντλια βινζινης(τα ψιλα λεω εγω και όχι τιποτα κεφαλαρια κ.τ.λ) και ξανακαντε την σουμα!
Ενταξει ετσι για πλακα πηρα αυτό το ford (που παρεμπιπτόντως βρίσκετε στο αρθρο που αναρτηθηκε εδώ για να δικαιολογησει "τα αδικαιολόγητα" που λεω εγω) που και μενα μου εκανε εντυπωση αυτό το 50% αυξηση σε σχεση με την βενζινη,και προς θεου δεν λεω ότι ολοι εχουν 50% αυξηση αλλα όπως βλέπεται υπαρχουν και αυτά! (εκτος αν λεει ψεματα η κανει λαθος ο γραφων!)όπως μπορει να υπαρχουν και τα +20%(αλλα καπως πρεπει να δικαιολογουνται αυτά τα μονον +20% που λεω και πειστικη δικαιολογιο δεν πηρα και δεν προκειτε να παρω πιστευω ποτε!).
Και ετσι για να συνεχιστεί λιγο το =)) =)) =)) =)) =)) =)) ,διαβαστε σχολια από Αυστραλεζικο φορουμ για το ford falcon lpg http://forums.whirlpool.net.au/archive/2293017
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 07 Ιαν, 2017 15:23

Κατάφερε και σας "μπρίζωσε" , μέχρι που θα πλακωθείτε και μεταξύ σας .

Σας είχα προειδοποιήσει , τι να πούμε περισσότερο..

Παππού, τίποτα απο όσα λές δεν ισχύει για τον βαλσάμη .
Το παλληκάρι είναι τρόλ και γουστάρει τις "βίδες"..

Πάμε και σε εσένα βαλσαμάκο ,
επειδή συνέχεια αναφέρεις το nickname μου άκου τα παρακάτω μπάς και σκάσεις και δεν μου τα ksanapriksis.

Λοιπόν , γράψε τι έχω πάθει απο το υγραέριο .
Έχω αύξηση κατανάλωσης + 60% , έχω κάψει δυό φορές βαλβίδες , καίω 5 λίτρα λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή , μου κάηκε το ψυγείο και έκαψα και φλάτζα , χαλάσανε οι ..υαλοκαθαριστήρες , τα έπαιξε το..ραδικασετόφωνο και μου έκαψε τις λάμπες των..φρένων .
Πιστεύω να σε κάλυψα ,
Για οτιδήποτε άλλο θα σε ενημερώσω .
Μέχρι τότε να πρήζεις αυτούς που σε ταίζουνε...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες





cron