Kakis έγραψε:Tasos19s έγραψε:
Εγώ που έχω BMW 1900 κυβικά έχω κατανάλωση μετρημένη με το Drivvo στα 8,2l ανά 100κμ με αέριο
Εσύ θεωρώ ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση εάν αναλογιστούμε ότι το αμάξι μου είναι και πιο βαρύ, πιο αδύναμο αφού έχει 118 άλογα και φοράω λάστιχα 245/45/17
Εννοείς μικτή κατανάλωση 8,2.
Με αέριο κ βενζίνη μαζί;
Με βενζίνη μόνο πόσο σου έκαιγε;
Αν είναι έτσι τότε αυτός ο κινητήρας είναι φαινόμενο οικονομίας αφού εγώ με corolla 1400 κυβικά κ οικονομική οδήγηση έχω μικτή κατανάλωση στα 9 λτ, ενώ με βενζίνη είχα 7,1 λτ.
Κατανάλωση μεικτή ναι
Χιλιόμετρα μέσα σε πόλη όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη δεν κάνω
Ζω και επαρχία.
Το αμάξι αφού γυρίσει σε αέριο στους 30 βαθμούς μετά, δεν καίει καθόλου βενζίνη
Έχω πάρει το καλώδιο σύνδεσης του αερίου και το συνδέω στο laptop έχοντας πρόσβαση σε ότι θέλω να πειράξω
Δεν είναι και κάτι τόσο σύνθετο
Σε διάρκεια ταξιδιού γυρίζει μετά από 1-1,5 ώρα σε βενζίνη για λίγο μάλλον για να γίνει μια υποτίθεται λίπανση και ξαναμπαίνει αέριο. Όλο αυτό ούτε για ένα λεπτό
Πιο παλιά δεν ξέρω πόσο εκαιγε το αμάξι
Το πήρα μεταχειρισμένο με αέριο
Έχω βγάλει και κάτω από 8λιτρα κάποιες φορές ανάλογα το πρατήριο
ΝΑ πω ότι φοράω και λάστιχα 225/45/17 μπροστά
245/45/17 πίσω οπότε δεν το λες και οικονομικό το αμάξι που είναι 1500κιλα και με τόσο φαρδιά λάστιχα
Την κατανάλωση δεν την βάζω από το μυαλό μου
Κάθε φορά που βάζω, τα γράφω στην εφαρμογή Drivvo
Μετά από καιρό βλέπω τις καταναλώσεις μου και είμαι στα 8,2λιτρα/100κμ
Ένας φίλος έχει παρόμοιο αμάξι μόνο βενζίνη και έχει κατανάλωση 6,5-7 περίπου οπότε εγώ με το αέριο είμαι 1 λίτρο επάνω. Δεν μ ενοχλεί αφού είναι και 0,85€ πιο φθηνό από ποτέ ην βενζίνη
Το μέγεθος την οικονομίας είναι τεράστιο τι να συγκρίνουμε; Δεν υπάρχει μέτρο
Μόνο εάν εχεις ένα αμάξι πχ fiesta ecoboost που υποτίθεται καίει 4,5λ/100κμ. Εκεί ναι δεν αξίζει η μετατροπή