Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 05 Σεπ, 2014 14:04

valsam έγραψε:Καλα ενταξει και καλα κρασια, o Hλιας το 9-9,5 το εκανε στανταρακι 9,5 και οχι 9(να πω οτι δεν το περιμενα?) και ο vpentza επιμενει ακομη να μην γινετε αθροιση και της βενζινης με το υγραεριο(δεν πα να ειναι διαφορετικα καυσιμα την εκαψες φιλε παρτο χαμπαρι!)και να το γυρναει παλι στο χρημα!

Αν θέλεις να ξέρεις, πρόσθεση λίτρων ανόμοιων πραγμάτων είναι ΛΑΘΟΣ, καλά τα λέει ο vpentza και η μετατροπή σε κόστος είναι ένας έμμεσος σωστός τρόπος να τα συγκρίνεις. Για να τελειώνουμε με αυτό, η εξίσωση που πρέπει να χρησιμοποιείται αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε λίτρα είναι η παρακάτω:

g: κατανάλωση GAS
l: κατανάλωση LPG
s: κατανάλωση GAS κατά τη χρήση LPG
tot.l: πραγματική κατανάλωση LPG σε λίτρα αν μετατρέψουμε το s σε l (αυτό που μας ενδιαφέρει για να κάνουμε σύγκριση).

tot.l = l * g / (g - s)

πχ αν έχω όχημα που καταναλώνει μέση τιμή 7lt g και με χρήση υγραερίου έχω πχ 8lt l + 1lt s, τα συνολικά μου λίτρα ΔΕΝ είναι 8 + 1 = 9 αλλά
8 * 7 / (7-1) = 9.33lt μόνο LPG. Αυτό θα είναι πάντα μεγαλύτερο από το να αθροίζουμε τα λίτρα ανόμοιων καυσίμων που είναι λάθος. Αυτό που μπορούμε να συγκρίνουμε είναι το g με το tot.l σαν λίτρα και τίποτα άλλο.
Τελευταία επεξεργασία από apagogeas και Παρ 05 Σεπ, 2014 14:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Απ: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό george7009 » Παρ 05 Σεπ, 2014 14:40

Έχω μείνει άφωνος . Γουστάρω μανούρα ! Πλάκα έχει .

Στάλθηκε από το GT-I9505 μέσω tapaμίλα
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 05 Σεπ, 2014 14:44

vpentza έγραψε:ο τίτλος είναι : ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ;;;;

δηλαδή, ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (έτσι κι αλλιώς είναι λιγότερη από αυτή της βενζίνης) ;;;;;
τα άλλα για αύξηση ή μη, της κατανάλωσης σε λίτρα, είναι ΑΔΙΑΦΟΡΑ εδώ.......
όποιος θέλει να μιλήσει για καταναλώσεις, ας ανοίξει άλλο thread.....

άραγε διαβάζουν κάποιοι τα προηγούμενα ή απλά πρέπει να συμφωνήσουμε, ντε και καλά, ότι η αύξηση κατανάλωσης σε λίτρα ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ;;;;;

για να ικανοποιήσω τον πριαπισμό ορισμένων μπορώ να αποδεχθώ ότι με οποιοδήποτε τρόπο επιλέγει το kit να μου δίνει κίνηση στο συγκεκριμένο όχημά ΜΟΥ, εγώ έχω μια έκπτωση στο κόστος μετακίνησής μου......και την ηθική ικανοποίηση να γεμίζω τη 57 διαθέσιμων λίτρων δεξαμενή μου με 44 ευρώ !!!

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ;

Και συμφωνούμε απόλυτα, δηλαδή κάνουμε μια μετατροπή που κάνει το όχημα να κινείται ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ από ένα μοντέρνο τελευταίας 2ετίας βενζινοκίνητο (από αυτά που διαφημίζουν 3.5-4lt/100km που δεν ισχύει αλλά λέμε τώρα) και ελάχιστα χειρότερα από ένα τελείως μοντέρνο diesel και γκρινιάζουμε; Δηλαδή ρε παιδιά το μέγιστο όφελος στα 100km είναι να κινείσαι δωρεάν και ένα τυπικό μέσο όχημα είναι στα 11.5-12e με βενζίνη. Από αυτά κόβεις το λιγότερο 3.5e και το κρίνουμε σαν "ένας καφές είναι σιγά τα ωά"; Εγώ κερδίζω κάθε μέρα το λιγότερο 1.5e με τη χρήση που του κάνω και άλλοι αρκετά περισσότερα ανάλογα τα χιλιόμετρα, υπερκαλύπτει ότι καταναλώνω σε ρεύμα που κάτω από 180-200ε δε πάει, και περισσεύουν κιόλας για άλλα πράγματα. Δηλαδή η απορία μου είναι ειλικρινά, ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ θα έπρεπε να έχει κάποιος στο LPG για να είστε ικανοποιημένοι (kyriak και valsam βασικά, εσείς λέτε τις κουλαμάρες) από μια μετατροπή; Ήδη σου έχει φέρει το αμάξι σχεδόν στα επίπεδα ενός diesel χωρίς να ξεπαραδιαστείς.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kyriak » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:00

Ναι αλλά το ένα (diesel) είναι για μια ζωή, το υγραέριο , όπως είπε και ο tasoshunter είναι για καμιά 5 χρόνια , και μετά τι ? έχω δηλ ένα αυτοκίνητο 8αετιας που θα μου πάει άλλα 10 χρόνια άνετα με βενζίνη , και έρχεσαι και μου λες να το βάλω αέριo για να κερδίζω ένα καφέ την μέρα ; ή μισό όπως λες ότι κερδίζεις εσύ? και σε 5 χρόνια να πάρω άλλο ? κόβω τον καφέ ή παίρνω καφέ από το σπίτι και έτσι είμαι ήσυχος για 10 χρόνια ….

Τι να βγαίνω και να λέω σωθήκαν όσοι επέλεξαν lpg? , πως σωθήκαν δηλ , με μισό καφέ την μέρα? …κάηκαν είναι η πραγματικότητα.

Πείτε , μάγκες συμφέρει όσο ένας καφές .Πείτε οτι είναι για μια 5αετια μέχρι να δούμε τι θα γίνει , πείτε για τις βλάβες κτλ ,πείτε γιατί στην αρχή δεν τα λέγατε αυτά και κάνατε τον κινέζο? ….οι εγκαταστάτες ,και λέγατε κάτι 50~60% και π@Π@ριες τρικούβερτες ,
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:23

Εχω υγραεριο 85.000κμ απο το 2010.

Αν ειχα βενζινη θα εκαιγα 85000* 0.10 = 8500 λιτρα βενζινης * 1.65 = 14025 ευρω.

Παμε στο υγραεριο τωρα
85000* 0.12 = 10200 λιτρα υγραεριο* 0.85 = 8670

Παμε την αφαιρεση 14000-8700= 5300 ευρω - 1300 το κοστος εγκαταστασης = 4000 ευρω στη τσεπη. Να υπολογισω και κατι φιλτρα, καθαρισμοι μπεκ γυρω στα 100 ευρω?

Λεμε τωρα οι ανοιγω καπακι και βαζω ενισχυμενα μεταλλα. 8 κατοσταρικα μου λενε κομπλε. 3200 στη τσεπη.
Τελευταία επεξεργασία από gkazakias και Παρ 05 Σεπ, 2014 15:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NickSt » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:38

gkazakias έγραψε:Εχω υγραεριο 85.000κμ απο το 2010.

Αν ειχα βενζινη θα εκαιγα 85000* 0.10 = 8500 λιτρα βενζινης * 1.65 = 14025 ευρω.

Παμε στο υγραεριο τωρα
85000* 0.12 = 10200 λιτρα υγραεριο* 0.85 = 8670

Παμε την αφαιρεση 14000-8700= 5300 ευρω - 1300 το κοστος εγκαταστασης = 4000 ευρω στη τσεπη. Να υπολογισω και κατι φιλτρα, καθαρισμοι μπεκ γυρω στα 100 ευρω?

Λεμε τωρα οι ανοιγω καπακι και βαζω ενισχυμενα μεταλλα. 800 κατοσταρικα μου λενε κομπλε. 3200 στη τσεπη.


Τώρα περίμενε να δείς τι θα "πάθεις" που ΤΟΛΜΗΣΕΣ να γράψεις ότι έχεις κέρδος απο τη χρήση LPG !!!!!..

..και μια διόρθωση...το κόστος για το καπάκι που λές ΔΕΝ είναι 800 κατοστάρικα ,αλλά μάλλον ήθελες να γράψεις 8 κατοστάρικα κομπλέ..
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:45

Ε ρε να χα 800 κατοσταρικα!! Ναι σωστη διορθωση!
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:56

kyriak έγραψε:Ναι αλλά το ένα (diesel) είναι για μια ζωή, το υγραέριο , όπως είπε και ο tasoshunter είναι για καμιά 5 χρόνια , και μετά τι ? έχω δηλ ένα αυτοκίνητο 8αετιας που θα μου πάει άλλα 10 χρόνια άνετα με βενζίνη , και έρχεσαι και μου λες να το βάλω αέριo για να κερδίζω ένα καφέ την μέρα ; ή μισό όπως λες ότι κερδίζεις εσύ? και σε 5 χρόνια να πάρω άλλο ? κόβω τον καφέ ή παίρνω καφέ από το σπίτι και έτσι είμαι ήσυχος για 10 χρόνια ….

Τι να βγαίνω και να λέω σωθήκαν όσοι επέλεξαν lpg? , πως σωθήκαν δηλ , με μισό καφέ την μέρα? …κάηκαν είναι η πραγματικότητα.

Πείτε , μάγκες συμφέρει όσο ένας καφές .Πείτε οτι είναι για μια 5αετια μέχρι να δούμε τι θα γίνει , πείτε για τις βλάβες κτλ ,πείτε γιατί στην αρχή δεν τα λέγατε αυτά και κάνατε τον κινέζο? ….οι εγκαταστάτες ,και λέγατε κάτι 50~60% και π@Π@ριες τρικούβερτες ,


Το θεό σου δεν έχεις μου φαίνεται. Με το δικό σου επιχείρημα του καφέ λοιπόν, το να πας σε diesel σου αποφέρει κέρδος ένα καφέ τη μέρα άρα γιατί να πάρεις diesel που θα το χρυσοπληρώσεις κιόλας, αφού σας φαίνεται τόσο μικρό το όφελος ενός καφέ, ενώ δε σου τρέχουν από τη τσέπη; Πάλι ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ένας καφές θα είναι και επειδή είμαι και κουβαρντάς, ένας καφές την ημέρα κέρδος στο diesel σου και όχι μισός όπως εγώ me to LPG μου. Αλλά η διαφορά μου είναι ότι εγώ ΤΩΡΑ μπορώ να κινηθώ σε οικονομία σχεδόν όπως ένα diesel ΧΩΡΙΣ να ξεπαραδιαστώ να πάρω diesel κάτι που κανένας σας δεν αντιλαμβάνεται. Η εναλλακτική μου ποια είναι, να μη κινώ το βενζινοκίνητό μου ή να το πουλήσω για πενταροδεκάρες - δηλαδή χαμένος από κάθε άποψη; Και στη τελική και 5 χρόνια να είναι μόνο που δεν είναι, πάλι κερδισμένος θα είμαι στο τέλος ενώ το diesel θα το πληρώνω ακόμα (δε θα έχει κάνει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ) και μετά από 5 χρόνια αποφασίζω να πάρω ΑΝ ΘΕΛΩ ένα καινούργιο και ακόμα καλύτερο από τα diesel που θα κυκλοφορεί τότε (βλέπε ηλεκτρικό κτλ αλλά όχι diesel που θα το ξεσκίζουν από παντού).
Τα μια ζωή τα αφήνω στην άκρη, δε σε συμφέρει να το βάζεις σαν επιχείρημα, γιατί σε πολύ λίγα χρόνια θα χρυσοπληρώνεις το λίτρο του diesel όπως γίνεται τώρα με τη βενζίνη (2-3 χρόνια το πολύ το υπολογίζω) και θα συζητάς τι μετατροπή να κάνεις να μειώσεις το κόστος σου. Να δω τι θα λες τότε.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kyriak » Παρ 05 Σεπ, 2014 15:58

gkazakias έγραψε:Εχω υγραεριο 85.000κμ απο το 2010.

Αν ειχα βενζινη θα εκαιγα 85000* 0.10 = 8500 λιτρα βενζινης * 1.65 = 14025 ευρω.

Παμε στο υγραεριο τωρα
85000* 0.12 = 10200 λιτρα υγραεριο* 0.85 = 8670

Παμε την αφαιρεση 14000-8700= 5300 ευρω - 1300 το κοστος εγκαταστασης = 4000 ευρω στη τσεπη. Να υπολογισω και κατι φιλτρα, καθαρισμοι μπεκ γυρω στα 100 ευρω?

Λεμε τωρα οι ανοιγω καπακι και βαζω ενισχυμενα μεταλλα. 8 κατοσταρικα μου λενε κομπλε. 3200 στη τσεπη.



λες ότι έχεις υγραέριο από το 2010 , μαζί με το 2010 λοιπόν το έχεις για 5 χρόνια περίπου, όπως λες, μόνο με την διαφορα του υγραερίου/βενζίνης κερδίζεις 4000€ λες, όμως , με δεδομένο ότι χρειάζεσαι και βενζίνη για να πάρει μπρός και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά, και με βάση ότι κάνεις για 5αετια ~17000κμ ενώ για 4αετια ~22000κμ ...ας πούμε...ένα 50€ το μήνα? 50*12*5=3000€, πόσο λες ότι κέρδισες? 4000,μείον τα 3000€ που συστηματικά ξεχνάς =1000€ και αν προβείς και στην υποθετική επισκευή θα είσαι στα 200€ στην πενταετία , είναι 4ετια? ,4 τα χρόνια? τότε 50*12*4=2400 άρα είναι.... 800€ στην τετραετία, δηλαδή στην 4ετια κερδίζεις 0,56€/μερα, ενώ στην 5ετια€ = 0,11€ με δεδομένο ότι βγάζουμε την εγκατάσταση έξω και 800€ μια πιθανή επισκευή 800€, που όμως 800€ επισκευή κεφαλάρι έδρες κτλ είναι σε έναν άλλο κόσμο , όχι στον δικό μας , τώρα αν σε όλο αυτό το διάστημα ψέκαζες και βενζίνη .... τότε είσαι μέσα...

να πούμε 30€ βενζίνη το μήνα? 12λιτρα δηλ? από τα 1700 που λες ότι έκανες το μήνα πες ότι χρειαζόσουν τα 100 να τα κάνεις με βενζίνη ....τότε είσαι 1,2€/μερα και 0,77€ κέρδος την μέρα αντίστοιχα.... δηλ σώθηκες τώρα εσύ?
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kyriak » Παρ 05 Σεπ, 2014 16:06

apagogeas έγραψε:σε πολύ λίγα χρόνια θα χρυσοπληρώνεις το λίτρο του diesel όπως γίνεται τώρα με τη βενζίνη (2-3 χρόνια το πολύ το υπολογίζω) και θα συζητάς τι μετατροπή να κάνεις να μειώσεις το κόστος σου. Να δω τι θα λες τότε.


ενώ το λίτρο του λπγ δεν θα το χρυσοπληρώνω? αυτό λες?
kyriak
 
Δημοσιευσεις: 160
Εγγραφή: Παρ 28 Σεπ, 2012 23:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 73 επισκέπτες





cron