Καλησπέρα, λόγω της ενεργειακής δυνατότητας του lpg σε σχέση με την βενζίνη υπάρχει πάντα μια αύξηση της κατανάλωσης μεταξύ 10-20% σε σχέση με την βενζίνη.
Αυτό στα συστήματα αερίου ψεκασμού.
Στα υγρού μπορεί και να υπάρξει μείωση της κατανάλωσης, απ' όσο έχω διαβάσει.
Αν η διαφορά στην κατανάλωση σε ανάλογες συνθήκες με βάση τις εργοστασιακές της βενζίνης που δίνει ο κατασκευαστής είναι μικρότερη από 10%, υπάρχει ενδεχόμενο να δουλεύει στο υγραέριο με πτωχό μείγμα.
Κι αυτό δεν είναι για καλό του κινητήρα.
Στην λειτουργία με lpg υπάρχει και παράλληλος ψεκασμός βενζίνης;
Αν ναι γνωρίζεις σε ποιο ποσοστό και υπό ποιες συνθήκες;
konior198 έγραψε:Seat ibiza 1.4 8v με 42l υγραέριο βγάζω 620 χιλιόμετρα αυτό που με παραξενεύει λίγο είναι ότι ο κατασκευαστής λέει κατανάλωση μικτο 6.6l/100 [βενζίνη] και με της μετρήσεις μου βγαίνω κάπου στο 6.8l/100 υγραέριο.. Βέβαια τα περισσότερα τα κάνω σε ανοιχτούς δρόμους 100-120 km σταθερά.. Λέτε να έχω κάποιο θέμα? Βάση αυτά που γραφονται έπρεπε να έχω κατανάλωση υγραεριου τουλάχιστον 7,5l/100..δεν έχω κάποιο πρόβλημα ως τώρα σχεδόν στα 9000χλμ.. Ειδωμεν
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά