Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό KiaSportage » Τετ 24 Ιαν, 2018 14:57

δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως σωλήνες-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!!
KiaSportage
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 24 Ιαν, 2018 14:40

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τετ 24 Ιαν, 2018 22:15

Απορώ πώς προκύπτουν αυτά τα νούμερα.
Σε αυτοκίνητο ήπιας κατανάλωσης (ας πούμε 8 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα), το κέρδος είναι άνω των 400 ευρώ στις 10.000 χιλιόμετρα.
Τα δε σέρβις είναι κάτω των 50 ευρώ στις 15 χιλιάδες και κάτω των 90 ευρώ στις 30 χιλιάδες. Αυτά τα νούμερα ισχύουν για το BRC 32 που φοράω. Δηλαδή ούτε 50άρικο κάθε 10 χιλιάδες.
Ειδικά αν έχεις Kia Sportage, που φαίνεται στην υπογραφή σου, εσύ κερδίζεις ακόμα περισσότερα στο καύσιμο.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 25 Ιαν, 2018 21:11

KiaSportage έγραψε:δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως σωλήνες-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!!


Οντως
Μαλλον πρεπει να το βγαλεις ή να το απενεργοποιησεις.
Μη παθεις και καμια ζημιά...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 26 Ιαν, 2018 18:18

Μπαίνει ο καθένας πετάει την εξυπνάδα του , έχει την εντύπωση ότι λέει κάτι σοφό και περιμένει να τον πάρουμε στα σοβαρά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 26 Ιαν, 2018 21:02

εγω παππου μου περνω τους παντες στα σοβαρα.

Αν λογω επιλογων του πληρωνει τοσα ε οκ δεν τον συμφαιρει τι να κανουμε...
ή τελος παντων ετσι το βλεπει, ας το βγαλει... η ψυχικη ηρεμια πανω απο ολα
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 29 Ιαν, 2018 14:08

Ναι βεβαια αλλα και να μην υπερβαλλουμε οταν γραφουμε κατι.
Γιατι 100€ για σερβις δεν χρεωνει κανεις. Ταριφα 50€ χρεωνουν μαξιμουμ ολοι, επισης σερβις κανεις ανα 15.000 τωρα αν θελει καποιος να κανει ανα 10κ ειναι αλλο θεμα. Επισης και σε 10000χλμ το οφελος που εχεις απο την διαφορα τιμης μεταξυ βενζινης υγραεριου ειναι πολυ μεγαλυτερο απο 250€. Πχ με καταναλωση βενζινης 8λ/100 και τιμη 1,5€ θες 1200€ ενω με υγραεριο 9λ/100 και τιμη 0,80 θες 720€, βαλε και 80€ για βενζινη για τα ξεκινηματα και να το στρογγυλοποιησουμε παμε στα 800€.
Συνεπως στα 10.000€ εχει οφελος 400€ μειον 50€ για σερβις 350 καθαρο καθαρο κερδος και οχι 150 οπως μας λεει ο συμφορουμιτης. Εεε μην ξεχασουμε και οτι ξερουμε και να αλλαξουμε και την αριθμητική. Οφελος 250€ θα εχεις μονο αμα ειχες καταναλωση 5λ/100, οποτε οποιος έκανε μετατροπη και δεν κανει και πολλα χλμ , κακως την εκανε και το κια σπορτατζ που εχει, εχω την εντυπωση οτι η καταναλωση του ειναι υπολογισιμη. Το υγραεριο σημαινει μειωση του κοστους μετακινησης και οχι μηδενισμο του.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Τρί 30 Ιαν, 2018 00:00

Κάθε 15000 χλμ τι άλλο αλλάζετε εκτός από φίλτρα;
Σε δύο αυτοκίνητα το σέρβις μου στο αέριο ήταν αυτά τα δύο φίλτρα με κόστος 30€.
Επίσης απορία...
Χρεώνουν ακόμα υπογραφή-βεβαίωση για να περάσεις ΚΤΕΟ;
Είχα την αίσθηση πως πλέον ο εγκαταστατης τον δίνει χωρίς χρέωση εκτός και αν δεν έχει δικαίωμα υπογραφής και την παίρνει από άλλο συνεργείο που την χρεώνει.
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 30 Ιαν, 2018 00:45

vdgle έγραψε:Κάθε 15000 χλμ τι άλλο αλλάζετε εκτός από φίλτρα;
Σε δύο αυτοκίνητα το σέρβις μου στο αέριο ήταν αυτά τα δύο φίλτρα με κόστος 30€.
Επίσης απορία...
Χρεώνουν ακόμα υπογραφή-βεβαίωση για να περάσεις ΚΤΕΟ;
Είχα την αίσθηση πως πλέον ο εγκαταστατης τον δίνει χωρίς χρέωση εκτός και αν δεν έχει δικαίωμα υπογραφής και την παίρνει από άλλο συνεργείο που την χρεώνει.
Καθε 15.000χλμ αλλαζω φιλτρα (πνευμονα και της γραμμης).
Που ηρθε αλλος υγραεριοκινητος , τη ωρα που ημουν στο συνεργειο.
Το συνδεσε διαγνωστικο , το εβγαλε στο δρομο , εριξε και σπρει για διαρροες ,(ασχοληθηκε περιπου 50 λεπτα) του πηρε 20€ για τη βεβαιωση.Περιμενα να κρυωσει ο δικος μου κινητηρας και ειχα χρονο.
Εγω του εριξα και 1 καθαριστικο γραμμης στη βενζινη(12€). Δεν του ειχα ριξει ποτε εδω και 75000χλμ με υγραεριο.
Μπουζι αλλαζω καθε 2ο Service.(20.000)
Βαζω της μανας του εγω.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό gkal » Τρί 30 Ιαν, 2018 18:25

Κάθε 25000 χλμ φίλτρα και έλεγχος στο διαγνωστικό. Συνήθως κάνει ενημέρωση του λογισμικού και ρύθμιση της λαδιέρας.

50€
KIA RIO - Prins Silverline 2.0
Hyundai Matrix - Europgas Basico
gkal
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ, 2012 12:33

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 04 Φεβ, 2018 09:53

Καλησπέρα , έπειτα από τους υπολογισμούς κέρδους μέ χρήση υγραερίου στο Honda. Από τον Ιανουάριο του 2016 , έχω διανύσει 75000 χλμ (1170h) με υγραέριο. Το καθαρό κέρδος το υπολόγισα στα 1670€. Έχω υπολογίσει την αλλαγή της μπεκιέρας, καθώς και μια αντλία βενζίνης(ώς έξοδο), που πιστεύω δεν ευθύνεται το υγραέριο καθώς είναι αναλώσιμο, και είχε να αλλαχτεί ποτέ εδώ και 14 χρόνια.
Ως δεδομενο παιρνω οτι
1h -> ~64χλμ, το διαβασα σε manual
Εσεις πως υπολογιζετε το κερδος;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες





cron