tripas έγραψε:Φίλε theeo αν δεν κανεις 40.000km τον χρόνο μέσα στην πολη ξέχνατο το LPG. Καλύτερα κρατα τα λεφτα για την κρεμαργίερα που τα περισσοτερα sirion έχουν βγάλει διότι κάνει πάνω απο 1.000 Ευρω το ανταλακτικο ΜΟΝΟ.
Εκτώς και αν θες να αποκτησεις την εμπειρια της χρήσης LPG απο προσωπικο ενδιαφέρον.
σωστή η παρατήρησή σου που φυσικά ισχύει ότι <<βγάζουν>> κρεμαγιέρα. αν και δεν βγάζουν σχεδόν τίποτα άλλο!!
αυτό που ίσως όμως δεν ξέρεις είναι ότι επισκευάζεται σε εργαστήριο με πολύ λιγότερα λεφτά. είναι 2-3 στην αθήνα. κανείς δεν πρόκειται να τους δωσει τα 1000 που ζητάνε αλλά μην αγνοείς πως οτιδήποτε ψαγμένο έχω θελησει για να το φτιάξω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ.
αφενός καλό γιατί η ποιότητα τους (ανθεκτικότητα) είναι αδιαμφισβήτητη
αφετέρου αρνητικό διότι κοστίζει (βλ. τελωνεία) αλλά και αργεί
θετικό ότι έχουν βγει πλέον πολλά μέρη του σε after market που στην αρχή πχ δεν υπήρχαν μπροστινά φανάρια τα οποία είναι πανάκριβα!
κάτι άλλο σπαστικό που μου χε συμβεί είναι ένας σπαστικός ήχος ντακα ντακα από το πενταλ γκαζιού που δεν έβρισκε κανένα μαστόρι
και το ανακάλυψα όταν χώθηκα από κάτω γινόμενος Sιγμα τελικό
είχε ανοίξει σαν καρπούζι το τσιμουχακι στη ρίζα της βάσης και ήταν ετοιμόρροπο. ευτυχώς δεν το ρουφηξε καμιά ηλεκτρική σκουπα! δεν το δίνανε ξέχωρα φυσικά και άλλαξα όλη τη ντιζα γκαζιού χωρίς να έχει το παραμικρό (βλ ΙΑΠΩΝΑ!) την ντιζα μπορεί ευχαρίστως να τη βάλει αλλού αυτός που μου την άλλαξε αφού μου κάνε και καλή τιμούλα
είμαι κάτοχος sirion/justy από το 2007 (2 έτη μετά από τη κυκλοφορία της σειράς 2)
να πω εδώ ότι είναι καθαρά JAPAN σε σχέση με τα yaris/aygo της μητρικής εταιρείας TOYOTA που φτιάχνονται σε χώρες του ανατολικού μπλοκ
το αντίστοιχο του DAIHATSU SIRION στην Ασία είναι το DAIHATSU BOON και από τη μαμά εταιρεία το ΤΟΥΟΤΑ PASSO
με το SUBARU JUSTY 1.000cc όμως έχουν το ίδιο αμάξωμα
επίσης στο εξωτερικό το βγάζει και μια ονόματι PERODUA ως VIVA. δεν ξέρω περισσότερα όμως
c1 & 107 σωστά γράφτηκε όπως & aygo διότι ήταν το μοτερ σε συνεργασία με PSA group
στα του αυτοκινήτου:
=> από φανοποιεία ανταλλακτικά ακριβό σε ότι χρειαστεί. αλλά από χώρους φοβερό αν ξέρεις να ρίξεις καθίσματα με 2 άτομα χωρά μισό σπίτι
=> από ηλεκτρονικά & ηλεκτρολογικά άψογο! δεν καίει ασφάλεια ούτε λάμπα μετά από τόσα χρόνια και απλώς του έχω αλλάξει όλες μέσα-έξω με LED για να μην έχει καταναλώσεις
=> κινητήρας σκυλί & με μπουζί ιριδίου από τη μάνα του ενώ aygo/yaris αρχικά δεν φοράνε!
=> μόνες τσιγκουνιές το μη στάνταρ στροφόμετρο που αν το θελει κάποιος μπαίνει έξτρα από πανω (βλακεία) πάντως σε επόμενη έκδοση γνωστού μου έχω δει καντράν που έχει δίπλα στροφόμετρο μέσα!
=> τσιγκουνιά επίσης το μη φίλτρο καμπίνας γύρης που για να μπει έπρεπε αρχικά να χρυσοπληρώσεις το καπάκι (αφού το σχίσεις) ενώ τώρα πλέον το χουν μέσα το καπάκι κανα 2 after market εταιρείες
=> κατά τ' άλλα φουλ αερόσακοι, φουλ ηχεία & ac με απόσυρση που έδινε κάποτε η ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει από ευρώπη γενικότερα
για ρεζέρβουαρ δεξαμενή εσωτερική τοροειδή LPG καλύτερη διάσταση είναι 600/180 με πολυβαλβίδα 180/30° στα 37με38 λίτρα αφήνει οφέλιμο περι τα 30 με 32 λίτρα. υπάρχει σε 2-3 μάρκες στη χώρα μας. εξάλλου πλέον βρίσκονται πρατήρια παντού ενώ παλιότερα βάζαμε μεγάλες & χάναμε σε χώρο
αναρτήσεις συνέχισα με ΚΥΒ εγγύηση κι ας είναι λίγο σκληρά
μπαταρία όχι ότι οι δεν υπάρχουν άλλες καλές αλλά YUASA μια χαρά κρατάει με συναγερμό κλπ. φυσικά δεν είναι σαν την καλή 1η που είχε επάνω
μπουζί μόνο NGK! όχι ότι denso bosch δεν είναι καλά
λάδια βαλβολίνες υγρά φρένων CASTROL σε όσους θέλουν να έχουν τα ίδια παντού στο αμάξι τους. αλλιώς λιπαντικά ENEOS premium hyper 5w40 για Ελλάδα & βαλβολίνες 75w85 για πιο μαλακή αίσθηση
***
όποιος ενδιαφέρεται για αλλαγή ραδιοσυστήματος σε 2 DIN με touch screen οθόνη έχω βρει την άκρη για την αλλαγή του πλαστικού καλύμματος που είναι γύρω