Σελίδα 2 από 2

Re: Δύο λόγια για το lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 10:46
από nicolouris
papoys έγραψε:
nicolouris έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!

Το μοτέρ μου είναι το Ζ16ΧΕR είναι με τα 115 άλογα.

Εγώ νόμιζα πως όλα τα κιτ ψεκάζουν και βενζίνη.....δεν το γνώριζα αυτό που λες... :o

Κάπου διάβασα εδώ στο φόρουμ πως αν ψεκάζει έστω και λίγο βενζίνη δεν χρειάζεσαι λαδιέρα, ισχύει ή η αλήθεια είναι κάπου στη μέση?

Ο πνεύμονας δεν έχω καταλάβει γιατί χρειάζεται τα νερά της μηχανής για να δουλέψει?


Είσαι στα μοτέρ υψηλού κινδύνου για βλάβη στις βαλβίδες από lpg.

Γνώμη μου αν πας σε υγραέριο σίγουρα να προτιμήσεις κιτ το οποίο να έχει και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης για περισσότερη λίπανση των
βαλβίδων οι οποίες σύμφωνα με κάποιους πίνακες είναι πιο ευαίσθητες στα μοτέρ Z16XER



Ωχ το είχα ακούσει και παλαιότερα αυτό σχετικά με το μοτέρ μου.....Οπότε η μόνη λύση είναι το κιτ να ψεκάζει και βενζίνη μαζί με το υγραέριο. :thumbup:

Re: Δύο λόγια για το lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιαν, 2017 03:05
από manoliss
για μενα μην το βαλεις......θα μπλεξεις ασχημα και το κοστος αποσβεσης θα ειναι πλεον παρα πολυ μικρο....διοτι θα τα παρεις στο χερι απο τη στιγμη την οποια ξερςι οτι εχεις θεμα με τα μεταλλα....

Re: Δύο λόγια για το lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιαν, 2017 16:20
από papoys
όλα είναι θέμα τύχης συμπτώσεων τρόπου οδήγησης και άλλα.

Συνάντησα πριν από κανένα 6μηνο κάποιον με opel vectra 1800XER σε συνεργείο ελαστικών.
Σε συζήτηση μου είχε πει ότι είχε σύστημα με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης και είχε κάνει πάνω από 150.000 χωρίς κάποιο πρόβλημα στο μοτέρ ή
στις βαλβίδες.

Έκανε πολλά χιλιόμετρα γιατί καθημερινά πήγαινε για δουλειά προς Κόρινθο και ερχόταν.
Στα χαρτιά οι ειδικοί τα μοτέρ XER τα έχουν στα υψηλού κινδύνου για υγραέριο.Η πράξη όμως καμιά φορά μας λέει άλλα.