Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έρευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψεις..!

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Τετ 07 Ιουν, 2017 21:14

gkazakias έγραψε:
Xenixtis έγραψε:
Qgas έγραψε:
gkazakias έγραψε:Έχω βάλει εδώ και 5000χλμ omvl obd με std 39 στην άλφα γκας. Το αμάξι μεταμορφώθηκε, στις χαμηλες στροφές απίστευτα ελαστικό. Φοραγα 7 χρόνια υγραεριο και το αντικατέστησα πρόσφατα με αυτό.
Το φοραω σε hyundai tucson. Η κατανάλωση πριν ηταν στα 12.5 μικτή και τώρα είναι στα 10.5. Απλα απίστευτο πως ξύπνησε το μοτέρ. Αρχικα νόμιζα οτι μου έριχνε μεγαλο ποσοστο βενζίνης μέσα για αυτό πήγαινε καλά. Έπειτα διαπίστωσα οτι ο δείκτης της βενζίνης δεν κουνιεται καν.


H διαφορα εχει να κανει με την παλαιοτητα του κιτ .. το AG πολωνικο του 2010 τεχνολογια ειχε ,
το omvl ειναι του 2016 συστημα ..
το ιδιο θα ειχες και με ενα vsi 2.0 στα ιδια χρηματα περιπου αλλα prins

Ο συνδιασμους που αναγράφει omvl + 39std τον βρηκα με 900€ τελική τιμη ( εμπεριέχει η τιμη το ΦΠΑ και το ΚΤΕΟ). Τοσο κανει το prins vsi 2.0???? Δεν ξερω για αυτο και ρωταω.

Μη ξεχνάς ενα σημαντικό στοιχειο, το οποίο δεν ξέρω γιατί ο lpgas το θεωρεί όχι τόσο σημαντικό, αυτό είναι η επικοινωνία με την obd που αυτό διορθώνει συνεχώς το μιγμα.
Το omvl στα 900 ευρώ είναι με obd?? Γύρω στο 50ρικο είναι η διαφορα παραπανω για την εκδοση με obd στο omvl. Η οικονομία στο καύσιμο με την έκδοση obd είναι αρκετά σημαντική!

Ναι γκαζάκια και τα δυο συστήματά που μου ειπαν στην alfagas ειναι με obd. Πιο χαρακτηρίστηκα να φανταστεις μου ειπαν οτι η επαλήθευση συνεργασίας με την obd γινεται στον δρομο. Και επειδή λοιπόν και τα δυο αυτα ειναι με obd και επειδή τους θεωρώ σοβαρούς και καλούς, το σκεφτομαι να μην βαλω το brc seq 32 που δεν εχει obd. Για αυτο αμφιταλαντευομαι.....
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Τετ 07 Ιουν, 2017 21:20

referravag έγραψε:Δεν είναι θέμα μόνο της οικονομίας η δυνατότητα που προσφέρει η σύνδεση στην OBD... Είναι θέμα του ότι μπορεί σε πραγματικό χρόνο να διαβάζει τις παραμέτρους που ενδιαφέρουν το ΚΙΤ και αυτό με τη σειρά του να πραγματοποιεί βελτιστοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο δίνοντας όσο πιο ακριβή ποσότητα καυσίμου γίνεται στον κινητήρα. Για εμένα μείνε μακριά από AEB. Το ένα εξάρτημα από την μία εταιρεία το άλλο από την άλλη... πνεύμονα Tomaseto(αν θυμάμαι καλά), μπεκ Hana, πολυβαλβίδα "πάνα" και ηλεκτροβάνα "Τάμα". Προτίμησε ένα KIT που ξέρεις ότι τα εξαρτήματά του είναι στάνταρ ότι αυτά δίνει σε όλους η εταιρεία όπως πχ τα BRC, EuropeGas, OMVL και όχι σύνθεση του εκάστοτε εγκαταστάτη.

Σχετικά με AEB πριν λίγο καιρό είχε βγει ένα παλικάρι και είχε γράψει που δεν μπορούσε να βρει άκρη με τον εγκαταστάτη του, ο οποίος τότε κλαιγόταν ότι έχει χάσει τόσες ώρες μεροκάματο και χρήματα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που όλο κάτι χαλάει στο ΚΙΤ και μετά τα έριχνε στους προμηθευτές του... Και του είχε απαντήσει πολύ σωστά ένας άλλος εγκαταστάτης ότι τους κακούς συνεργάτες και προμηθευτές δεν τους προωθούμε, αλλά τους κάνουμε στην άκρη. Είχαν πέσει ελαττωματικές παρτίδες πνευμόνων σε αυτά τα ΚΙΤ της AEB τότε σύμφωνα με τα λεγόμενα του εγκαταστάτη που έριχνε το φταίξιμο στους προμηθευτές...

Οπότε φίλε Ξενύχτη, μην επιλέξεις μόνο βάσει χρημάτων και ΚΙΤ αλλά να δεις και ποιος εγκαταστάτης σου αποπνέει καλύτερη εμπιστοσύνη για την υποστήριξη μετά την εγκατάσταση... Εμάς πχ μας είχαν τύχει 2 περιστατικά. Τα έχω γράψει αναλυτικά στο θέμα "Γνώμες για LPGas". Στο ένα αλλάξαμε δεξαμενή και φλοτέρ/πολυβαλβίδα. Στο άλλο απλά ήθελε μετά από ένα εξάμηνο ρύθμιση ο πνεύμονας γιατί είχε πέσει κάμποσα mbar η πίεση λόγω του ότι οι μεμβράνες θέλουν στρώσιμο και είχε κάνει 2 φορές misfires σε συγκεκριμένη ανηφόρα της ορεινής Κορινθίας. Μετά από αυτό όλα ΟΚ. Ειδικά όμως σχετικά με το πρώτο περιστατικό, αλλάξαμε την πρώτη φορά πολυβαλβίδα και πάλι είχε πρόβλημα. Επιστρέψαμε στο συνεργείο με γεμάτη δεξαμενή και την έβγαλαν έξω και έβαλαν καινούρια με καινούρια πολυβαλβίδα όπου και λύθηκε το πρόβλημα... Και επειδή ήρθαμε από Κιάτο (γιατί εκεί είναι η βάση μας) και είμασταν πολύ αγχωμένοι και προβληματισμένοι, μας είχε πει ο Δημήτρης να μην αγχωνόμαστε και ότι θα αλλάζουνε δεξαμενές/πολυβαλβίδες μέχρι να δουλέψει. Δηλ το aftersales στον LPGas είναι άψογο και κατάφεραν να μας ξεαγχώσουν! Μάλιστα μας έκανε και πλάκα με την φουλαρισμένη δεξαμενή και μας λέει "θα γεμίζω αναπτήρες"! Ξέρουμε δηλ πως οτιδήποτε τύχει έχουμε επαγγελματική αντιμετώπιση και την υποστήριξη της BRC από πίσω που είναι νόυμερο 1 σε Ελλάδα και Ιταλία... Οπότε μεγάλη προσοχή και σε αυτό!

Φίλτατε QGas, φιλικά και από εμένα, αλλά αυτή την προπαγάνδα περί ανώτερου Prins και κατώτερου BRC (και λοιπών συστημάτων και γενικώς το ίδιο κάνεις και στην ομάδα σου στο facebook) πιστεύετε ότι την παίρνουμε στα σοβαρά... Τα παιδιά τουλάχιστον που απευθύνεστε εδώ πέρα που μπορούν και ασχολούνται με το forum νομίζω έχουν πολύ καλή κριτική ικανότητα και ψάχνουν πολύ μόνοι τους και μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος εγκαταστάτης γράφει σοβαρά και πότε κάνει μονίμως διαφήμιση των δικών του προϊόντων ως καλύτερων με κάθε ευκαιρία... Έχετε καταλάβει σε τι κοινό απευθύνεστε; Κάποια μέλη από εδώ μπορούν και προγραμματίζουν μόνα τους το αυτοκίνητό τους καλύτερα απ' ότι τους το έχει προγραμματίσει ο εγκαταστάτης τους... Υποθέτοντας ότι η δουλειά σας είναι η καλύτερη απ' όλους τους εγκαταστάτες (μιας και δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειά σας) αλλά ας υποθέσουμε ότι είστε ο καλύτερος και ότι από την πλευρά σας η δουλειά και ο επαγγελματισμός σας είναι άψογοι, μπορώ εύκολα να παραθέσω Link από άλλο thread του φόρουμ από φίλο συμφορουμίτη, τον Μάνο, πελάτη σας που είχε ένα σωρό προβλήματα με το ανώτερο Prins + το Valvecare στο Peugeot του, το ξήλωσε, έβαλε BRC Plug n Drive, βρήκε την υγειά του και εσείς πάραυτα προσπαθούσατε να τον πείσετε ότι έκανε λάθος που έβαλε BRC και να κρατήσει το Prins γιατί θα το χρειαστεί... Και το παλικάρι με το AEB πιο πάνω που είχε γράψει δημόσια εδώ πελάτης σας είναι... Δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω σε αυτό και ίσα ίσα που στα παραπάνω παραδείγματα θεώρησα χωρίς να σας γνωρίζω ότι είστε ο καλύτερος. Εγώ αυτό που κρατάω κύριε QGas είναι πόσα αυτοκίνητα με BRC έχουν αναφερθεί να έχουν προβλήματα και πόσα με AEB, Prins. Κλείνω με αυτό και συνεχίζω απευθυνόμενος στον φίλο συμφορουμίτη Ξενύχτη, που ψάχνει για την καλύτερη επιλογή στα χρήματα που μπορεί να διαθέσει.

Τα Prins φίλε Ξενύχτη, όπως έγραψε ο QGas πιο πάνω κοστίζει 1250 ευρώ. Νομίζω ότι στοχεύεις σε ΚΙΤ κάπου στα 900-1000 ευρώ. Άρα το ξεχνάς όπως ίσως και το Plug n Drive αν δεν μπορείς να διαθέσεις αυτά τα χρήματα. Ο LPGas είναι καλός αλλά είναι ακριβός... Ο ακριβότερος για την ακρίβεια σε BRC αλλά συνάμα και ο καλύτερος. Πέρα από αυτό όμως ταπεινή μου άποψη, εμένα προσωπικά δεν με πείθουν ακόμη τα Prins, ακόμη και αν έχουν τα καλύτερα μπεκ του κόσμου όπως λεει ο QGas και εγκέφαλο Bosch. Είχα πάρει κι εγώ προσφορά για Prins από τον φίλτατο εγκαταστάτη QGas. Εφόσον όμως η Prins τόσα χρόνια ακόμη διορθώνει προβλήματα με το λογισμικό που ενσωματώνει στον σούπερ ντούπερ εγκέφαλο της Bosch που τότε δεν είχε καν μικροψεκασμούς βενζίνης σε καμιά περίπτωση δεν πείστηκα να προτιμήσω Prins, όχι λόγω του εγκαταστάτη αλλά λόγω του ότι αυτό το πανάκριβο σύστημα Σεπτέμβρη του 2015 είχε ένα σωρό θέματα με το λογισμικό του και από ξένες πηγές και φόρουμ που διάβαζα και το κυριότερο, δεν είχε μικροψεκασμούς βενζίνης!! Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα πιο πάνω ή τουλάχιστον η μία από τις δύο καταγράφηκαν αρκετό καιρό μετά στο forum αφού είχαμε κάνει την εγκατάσταση. Βλέπω έβαλε μικροψεκασμούς βενζίνης και η Prins; Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε; Μέχρι πρόπερσι ήταν η μόνη εταιρεία που αρνιόταν πεισματικά να βάλει ψεκασμούς βενζίνης και ο φίλτατος QGas προωθούσε τότε την κατά πολύ ανώτερη των μικροψεκασμών βενζίνης, ηλεκτρονική λαδιέρα της Prins που κόστιζε 350 ευρώ τότε... Για δες αλλαγές!! :lol: :lol: :lol: =)) Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία! :clap: :clap: :clap:

Στην Alpha Gas νομίζω ότι πρέπει να είναι ο Σταύρος. Δεν τον ξέρω ούτε και τη δουλειά του, αλλά από τον τρόπο που γράφει στην ομάδα του facebook τον έχω ξεχωρίσει σαν τον πιο σοβαρό εγκαταστάτη της ομάδας στο facebook, ο οποίος δεν κάνει καθόλου διαφήμιση, δεν υποβαθμίζει κανένα ΚΙΤ προμοτάροντας τα δικά του σαν καλύτερα παρά μόνο απαντάει ουσιαστικά και όταν χρειάζεται... Έχω κι εγώ φίλους που έχουν βάλει και πιο φθηνά ΚΙΤ στον Σταύρο ή που έχουν αλλάξει μπεκ ή που τους έχει διορθώσει λάθος προγραμματισμό και είναι πολύ ευχαριστημένοι με μηδενικά προβλήματα.

Γνώμη μου είναι εφόσον δεν θες να ξεφύγεις όπως λες στο θέμα των χρημάτων λόγο και της παλαιότητας του αυτοκινήτου, να στραφείς σε κάποια από τις δύο λύσεις του Σταύρου εφόσον έχεις κουβεντιάσει μαζί του και θεωρείς ότι μπορείς να του εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου. Επίσης τα ΚΙΤ που σου προτείνει έχουν εξαρτήματα της εταιρείας. OMVL ή EuropeGas. Και οι δύο εταιρείες έχουν δικά τους μπεκ, δικούς τους πνεύμονες, εγκεφάλους κλπ. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο κάνουν μικροψεκασμούς βενζίνης τα συγκεκριμένα ΚΙΤ. Ρώτησε αν μπορείς αν έχουν δυνατότητα "ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΩΝ" ψεκασμών βάση φορτίου και βάση στροφών όπως τα BRC ή είναι όπως τα παλιά ΚΙΤ που μέχρι προ διετίας ρύθμιζες απλά συγκεκριμένα ms βενζίνης πάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό στροφών... Ένας από τους κυριότερους λόγους που προτίμησα BRC για το δικό μας είναι γιατί αυτό το υποδεέστερο ΚΙΤ είχε (μπορεί να ισχύει και ακόμη δεν γνωρίζω) τον εξυπνότερο τρόπο διαχείρισης των μικροψεκασμών σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης εμείς το δικό μας για ψυχολογικούς λόγους το έχουμε ρυθμίσει πάνω από τις 4300σαλ να γυρνάει μόνο του σε βενζίνη για προστασία. Ποτέ δεν φτάνει τόσο ψηλά βέβαια αλλά μιας και είχε τέτοια δυνατότητα το σύστημα την ενεργοποιήσαμε. Για τελευταία φορά, κοίταξε να βάλεις οπωσδήποτε ΚΙΤ με OBD!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Καλή επιλογή σε ότι αποφασίσεις!

Φιλικά προς όλους! 8-)

Φίλε referravag παροτι ξερω λιγότερα απο εσενα συμφωνω με ολα όσα ειπες. Και μ επειδή συμφωνω ειμαι διχασμένος. Εχω δυο καλούς εγκαταστατες που λογικα ξερουν την δουλεια τους ( alfagas lpgas) που μου δείχνουν αυτα τα τρια συστήματά. Τα δυο με συνδεση obd Που δεν ειναι άσχημα κιτακια και το αλλο επώνυμο καλο κιτ αλλα χωρις obd. Στην ουσια ανάμεσα σε αυτα τα τρια θα διαλέξω....... και εκει θελω την δικια σας εμπειρια, που μου την δίνεται ολοι σας και ευχαριστω πολυ
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 07 Ιουν, 2017 22:50

Xenixtis έγραψε:
referravag έγραψε:Δεν είναι θέμα μόνο της οικονομίας η δυνατότητα που προσφέρει η σύνδεση στην OBD... Είναι θέμα του ότι μπορεί σε πραγματικό χρόνο να διαβάζει τις παραμέτρους που ενδιαφέρουν το ΚΙΤ και αυτό με τη σειρά του να πραγματοποιεί βελτιστοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο δίνοντας όσο πιο ακριβή ποσότητα καυσίμου γίνεται στον κινητήρα. Για εμένα μείνε μακριά από AEB. Το ένα εξάρτημα από την μία εταιρεία το άλλο από την άλλη... πνεύμονα Tomaseto(αν θυμάμαι καλά), μπεκ Hana, πολυβαλβίδα "πάνα" και ηλεκτροβάνα "Τάμα". Προτίμησε ένα KIT που ξέρεις ότι τα εξαρτήματά του είναι στάνταρ ότι αυτά δίνει σε όλους η εταιρεία όπως πχ τα BRC, EuropeGas, OMVL και όχι σύνθεση του εκάστοτε εγκαταστάτη.

Σχετικά με AEB πριν λίγο καιρό είχε βγει ένα παλικάρι και είχε γράψει που δεν μπορούσε να βρει άκρη με τον εγκαταστάτη του, ο οποίος τότε κλαιγόταν ότι έχει χάσει τόσες ώρες μεροκάματο και χρήματα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που όλο κάτι χαλάει στο ΚΙΤ και μετά τα έριχνε στους προμηθευτές του... Και του είχε απαντήσει πολύ σωστά ένας άλλος εγκαταστάτης ότι τους κακούς συνεργάτες και προμηθευτές δεν τους προωθούμε, αλλά τους κάνουμε στην άκρη. Είχαν πέσει ελαττωματικές παρτίδες πνευμόνων σε αυτά τα ΚΙΤ της AEB τότε σύμφωνα με τα λεγόμενα του εγκαταστάτη που έριχνε το φταίξιμο στους προμηθευτές...

Οπότε φίλε Ξενύχτη, μην επιλέξεις μόνο βάσει χρημάτων και ΚΙΤ αλλά να δεις και ποιος εγκαταστάτης σου αποπνέει καλύτερη εμπιστοσύνη για την υποστήριξη μετά την εγκατάσταση... Εμάς πχ μας είχαν τύχει 2 περιστατικά. Τα έχω γράψει αναλυτικά στο θέμα "Γνώμες για LPGas". Στο ένα αλλάξαμε δεξαμενή και φλοτέρ/πολυβαλβίδα. Στο άλλο απλά ήθελε μετά από ένα εξάμηνο ρύθμιση ο πνεύμονας γιατί είχε πέσει κάμποσα mbar η πίεση λόγω του ότι οι μεμβράνες θέλουν στρώσιμο και είχε κάνει 2 φορές misfires σε συγκεκριμένη ανηφόρα της ορεινής Κορινθίας. Μετά από αυτό όλα ΟΚ. Ειδικά όμως σχετικά με το πρώτο περιστατικό, αλλάξαμε την πρώτη φορά πολυβαλβίδα και πάλι είχε πρόβλημα. Επιστρέψαμε στο συνεργείο με γεμάτη δεξαμενή και την έβγαλαν έξω και έβαλαν καινούρια με καινούρια πολυβαλβίδα όπου και λύθηκε το πρόβλημα... Και επειδή ήρθαμε από Κιάτο (γιατί εκεί είναι η βάση μας) και είμασταν πολύ αγχωμένοι και προβληματισμένοι, μας είχε πει ο Δημήτρης να μην αγχωνόμαστε και ότι θα αλλάζουνε δεξαμενές/πολυβαλβίδες μέχρι να δουλέψει. Δηλ το aftersales στον LPGas είναι άψογο και κατάφεραν να μας ξεαγχώσουν! Μάλιστα μας έκανε και πλάκα με την φουλαρισμένη δεξαμενή και μας λέει "θα γεμίζω αναπτήρες"! Ξέρουμε δηλ πως οτιδήποτε τύχει έχουμε επαγγελματική αντιμετώπιση και την υποστήριξη της BRC από πίσω που είναι νόυμερο 1 σε Ελλάδα και Ιταλία... Οπότε μεγάλη προσοχή και σε αυτό!

Φίλτατε QGas, φιλικά και από εμένα, αλλά αυτή την προπαγάνδα περί ανώτερου Prins και κατώτερου BRC (και λοιπών συστημάτων και γενικώς το ίδιο κάνεις και στην ομάδα σου στο facebook) πιστεύετε ότι την παίρνουμε στα σοβαρά... Τα παιδιά τουλάχιστον που απευθύνεστε εδώ πέρα που μπορούν και ασχολούνται με το forum νομίζω έχουν πολύ καλή κριτική ικανότητα και ψάχνουν πολύ μόνοι τους και μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος εγκαταστάτης γράφει σοβαρά και πότε κάνει μονίμως διαφήμιση των δικών του προϊόντων ως καλύτερων με κάθε ευκαιρία... Έχετε καταλάβει σε τι κοινό απευθύνεστε; Κάποια μέλη από εδώ μπορούν και προγραμματίζουν μόνα τους το αυτοκίνητό τους καλύτερα απ' ότι τους το έχει προγραμματίσει ο εγκαταστάτης τους... Υποθέτοντας ότι η δουλειά σας είναι η καλύτερη απ' όλους τους εγκαταστάτες (μιας και δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειά σας) αλλά ας υποθέσουμε ότι είστε ο καλύτερος και ότι από την πλευρά σας η δουλειά και ο επαγγελματισμός σας είναι άψογοι, μπορώ εύκολα να παραθέσω Link από άλλο thread του φόρουμ από φίλο συμφορουμίτη, τον Μάνο, πελάτη σας που είχε ένα σωρό προβλήματα με το ανώτερο Prins + το Valvecare στο Peugeot του, το ξήλωσε, έβαλε BRC Plug n Drive, βρήκε την υγειά του και εσείς πάραυτα προσπαθούσατε να τον πείσετε ότι έκανε λάθος που έβαλε BRC και να κρατήσει το Prins γιατί θα το χρειαστεί... Και το παλικάρι με το AEB πιο πάνω που είχε γράψει δημόσια εδώ πελάτης σας είναι... Δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω σε αυτό και ίσα ίσα που στα παραπάνω παραδείγματα θεώρησα χωρίς να σας γνωρίζω ότι είστε ο καλύτερος. Εγώ αυτό που κρατάω κύριε QGas είναι πόσα αυτοκίνητα με BRC έχουν αναφερθεί να έχουν προβλήματα και πόσα με AEB, Prins. Κλείνω με αυτό και συνεχίζω απευθυνόμενος στον φίλο συμφορουμίτη Ξενύχτη, που ψάχνει για την καλύτερη επιλογή στα χρήματα που μπορεί να διαθέσει.

Τα Prins φίλε Ξενύχτη, όπως έγραψε ο QGas πιο πάνω κοστίζει 1250 ευρώ. Νομίζω ότι στοχεύεις σε ΚΙΤ κάπου στα 900-1000 ευρώ. Άρα το ξεχνάς όπως ίσως και το Plug n Drive αν δεν μπορείς να διαθέσεις αυτά τα χρήματα. Ο LPGas είναι καλός αλλά είναι ακριβός... Ο ακριβότερος για την ακρίβεια σε BRC αλλά συνάμα και ο καλύτερος. Πέρα από αυτό όμως ταπεινή μου άποψη, εμένα προσωπικά δεν με πείθουν ακόμη τα Prins, ακόμη και αν έχουν τα καλύτερα μπεκ του κόσμου όπως λεει ο QGas και εγκέφαλο Bosch. Είχα πάρει κι εγώ προσφορά για Prins από τον φίλτατο εγκαταστάτη QGas. Εφόσον όμως η Prins τόσα χρόνια ακόμη διορθώνει προβλήματα με το λογισμικό που ενσωματώνει στον σούπερ ντούπερ εγκέφαλο της Bosch που τότε δεν είχε καν μικροψεκασμούς βενζίνης σε καμιά περίπτωση δεν πείστηκα να προτιμήσω Prins, όχι λόγω του εγκαταστάτη αλλά λόγω του ότι αυτό το πανάκριβο σύστημα Σεπτέμβρη του 2015 είχε ένα σωρό θέματα με το λογισμικό του και από ξένες πηγές και φόρουμ που διάβαζα και το κυριότερο, δεν είχε μικροψεκασμούς βενζίνης!! Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα πιο πάνω ή τουλάχιστον η μία από τις δύο καταγράφηκαν αρκετό καιρό μετά στο forum αφού είχαμε κάνει την εγκατάσταση. Βλέπω έβαλε μικροψεκασμούς βενζίνης και η Prins; Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε; Μέχρι πρόπερσι ήταν η μόνη εταιρεία που αρνιόταν πεισματικά να βάλει ψεκασμούς βενζίνης και ο φίλτατος QGas προωθούσε τότε την κατά πολύ ανώτερη των μικροψεκασμών βενζίνης, ηλεκτρονική λαδιέρα της Prins που κόστιζε 350 ευρώ τότε... Για δες αλλαγές!! =)) Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία! :clap: :clap: :clap:

Στην Alpha Gas νομίζω ότι πρέπει να είναι ο Σταύρος. Δεν τον ξέρω ούτε και τη δουλειά του, αλλά από τον τρόπο που γράφει στην ομάδα του facebook τον έχω ξεχωρίσει σαν τον πιο σοβαρό εγκαταστάτη της ομάδας στο facebook, ο οποίος δεν κάνει καθόλου διαφήμιση, δεν υποβαθμίζει κανένα ΚΙΤ προμοτάροντας τα δικά του σαν καλύτερα παρά μόνο απαντάει ουσιαστικά και όταν χρειάζεται... Έχω κι εγώ φίλους που έχουν βάλει και πιο φθηνά ΚΙΤ στον Σταύρο ή που έχουν αλλάξει μπεκ ή που τους έχει διορθώσει λάθος προγραμματισμό και είναι πολύ ευχαριστημένοι με μηδενικά προβλήματα.

Γνώμη μου είναι εφόσον δεν θες να ξεφύγεις όπως λες στο θέμα των χρημάτων λόγο και της παλαιότητας του αυτοκινήτου, να στραφείς σε κάποια από τις δύο λύσεις του Σταύρου εφόσον έχεις κουβεντιάσει μαζί του και θεωρείς ότι μπορείς να του εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου. Επίσης τα ΚΙΤ που σου προτείνει έχουν εξαρτήματα της εταιρείας. OMVL ή EuropeGas. Και οι δύο εταιρείες έχουν δικά τους μπεκ, δικούς τους πνεύμονες, εγκεφάλους κλπ. Δεν ξέρω με ποιον τρόπο κάνουν μικροψεκασμούς βενζίνης τα συγκεκριμένα ΚΙΤ. Ρώτησε αν μπορείς αν έχουν δυνατότητα "ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΩΝ" ψεκασμών βάση φορτίου και βάση στροφών όπως τα BRC ή είναι όπως τα παλιά ΚΙΤ που μέχρι προ διετίας ρύθμιζες απλά συγκεκριμένα ms βενζίνης πάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό στροφών... Ένας από τους κυριότερους λόγους που προτίμησα BRC για το δικό μας είναι γιατί αυτό το υποδεέστερο ΚΙΤ είχε (μπορεί να ισχύει και ακόμη δεν γνωρίζω) τον εξυπνότερο τρόπο διαχείρισης των μικροψεκασμών σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης εμείς το δικό μας για ψυχολογικούς λόγους το έχουμε ρυθμίσει πάνω από τις 4300σαλ να γυρνάει μόνο του σε βενζίνη για προστασία. Ποτέ δεν φτάνει τόσο ψηλά βέβαια αλλά μιας και είχε τέτοια δυνατότητα το σύστημα την ενεργοποιήσαμε. Για τελευταία φορά, κοίταξε να βάλεις οπωσδήποτε ΚΙΤ με OBD!!

Καλή επιλογή σε ότι αποφασίσεις!

Φιλικά προς όλους! 8-)

Φίλε referravag παροτι ξερω λιγότερα απο εσενα συμφωνω με ολα όσα ειπες. Και μ επειδή συμφωνω ειμαι διχασμένος. Εχω δυο καλούς εγκαταστατες που λογικα ξερουν την δουλεια τους ( alfagas lpgas) που μου δείχνουν αυτα τα τρια συστήματά. Τα δυο με συνδεση obd Που δεν ειναι άσχημα κιτακια και το αλλο επώνυμο καλο κιτ αλλα χωρις obd. Στην ουσια ανάμεσα σε αυτα τα τρια θα διαλέξω....... και εκει θελω την δικια σας εμπειρια, που μου την δίνεται ολοι σας και ευχαριστω πολυ

Προσωπικά για να πω την άποψή μου θα επέλεγα το φθηνό brc χωρίς obd. Μην αγνοείται ότι πολλές φορές η σύνδεση obd κρύβει μία λάθος ρύθμιση του εγκαταστατη..

Επισης δεν μπορώ να καταλάβω το παραπάνω προσφέρει αφού και στο δικό μου χωρίς να έχει γίνει σύνδεση μια χαρά βλέπω τόσο εγώ όσο και ο εγκέφαλος του υγραερίου όλες τις απαραίτητες πληροφορίες...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Πέμ 08 Ιουν, 2017 00:13

Ομολογώ πως δεν περιμενα να ειμαι σε τετοιο διλημα
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 08 Ιουν, 2017 00:19

referravag έγραψε:
Φίλτατε QGas, φιλικά και από εμένα, αλλά αυτή την προπαγάνδα περί ανώτερου Prins και κατώτερου BRC (και λοιπών συστημάτων και γενικώς το ίδιο κάνεις και στην ομάδα σου στο facebook) πιστεύετε ότι την παίρνουμε στα σοβαρά... Τα παιδιά τουλάχιστον που απευθύνεστε εδώ πέρα που μπορούν και ασχολούνται με το forum νομίζω έχουν πολύ καλή κριτική ικανότητα και ψάχνουν πολύ μόνοι τους και μπορούν να καταλάβουν πότε κάποιος εγκαταστάτης γράφει σοβαρά και πότε κάνει μονίμως διαφήμιση των δικών του προϊόντων ως καλύτερων με κάθε ευκαιρία... Έχετε καταλάβει σε τι κοινό απευθύνεστε; Κάποια μέλη από εδώ μπορούν και προγραμματίζουν μόνα τους το αυτοκίνητό τους καλύτερα απ' ότι τους το έχει προγραμματίσει ο εγκαταστάτης τους... Υποθέτοντας ότι η δουλειά σας είναι η καλύτερη απ' όλους τους εγκαταστάτες (μιας και δεν ξέρω την ποιότητα της δουλειά σας) αλλά ας υποθέσουμε ότι είστε ο καλύτερος και ότι από την πλευρά σας η δουλειά και ο επαγγελματισμός σας είναι άψογοι, μπορώ εύκολα να παραθέσω Link από άλλο thread του φόρουμ από φίλο συμφορουμίτη, τον Μάνο, πελάτη σας που είχε ένα σωρό προβλήματα με το ανώτερο Prins + το Valvecare στο Peugeot του, το ξήλωσε, έβαλε BRC Plug n Drive, βρήκε την υγειά του και εσείς πάραυτα προσπαθούσατε να τον πείσετε ότι έκανε λάθος που έβαλε BRC και να κρατήσει το Prins γιατί θα το χρειαστεί... Και το παλικάρι με το AEB πιο πάνω που είχε γράψει δημόσια εδώ πελάτης σας είναι... Δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω σε αυτό και ίσα ίσα που στα παραπάνω παραδείγματα θεώρησα χωρίς να σας γνωρίζω ότι είστε ο καλύτερος. Εγώ αυτό που κρατάω κύριε QGas είναι πόσα αυτοκίνητα με BRC έχουν αναφερθεί να έχουν προβλήματα και πόσα με AEB, Prins. Κλείνω με αυτό και συνεχίζω απευθυνόμενος στον φίλο συμφορουμίτη Ξενύχτη, που ψάχνει για την καλύτερη επιλογή στα χρήματα που μπορεί να διαθέσει.

Πέρα από αυτό όμως ταπεινή μου άποψη, εμένα προσωπικά δεν με πείθουν ακόμη τα Prins, ακόμη και αν έχουν τα καλύτερα μπεκ του κόσμου όπως λεει ο QGas και εγκέφαλο Bosch. Είχα πάρει κι εγώ προσφορά για Prins από τον φίλτατο εγκαταστάτη QGas. Εφόσον όμως η Prins τόσα χρόνια ακόμη διορθώνει προβλήματα με το λογισμικό που ενσωματώνει στον σούπερ ντούπερ εγκέφαλο της Bosch που τότε δεν είχε καν μικροψεκασμούς βενζίνης σε καμιά περίπτωση δεν πείστηκα να προτιμήσω Prins, όχι λόγω του εγκαταστάτη αλλά λόγω του ότι αυτό το πανάκριβο σύστημα Σεπτέμβρη του 2015 είχε ένα σωρό θέματα με το λογισμικό του και από ξένες πηγές και φόρουμ που διάβαζα και το κυριότερο, δεν είχε μικροψεκασμούς βενζίνης!! Οι 2 περιπτώσεις που ανέφερα πιο πάνω ή τουλάχιστον η μία από τις δύο καταγράφηκαν αρκετό καιρό μετά στο forum αφού είχαμε κάνει την εγκατάσταση. Βλέπω έβαλε μικροψεκασμούς βενζίνης και η Prins; Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε; Μέχρι πρόπερσι ήταν η μόνη εταιρεία που αρνιόταν πεισματικά να βάλει ψεκασμούς βενζίνης και ο φίλτατος QGas προωθούσε τότε την κατά πολύ ανώτερη των μικροψεκασμών βενζίνης, ηλεκτρονική λαδιέρα της Prins που κόστιζε 350 ευρώ τότε... Για δες αλλαγές!! :lol: :lol: :lol: =)) Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία!


Ξέρεις ότι αυτά που γράφεις είναι λάθος και έχεις σοβαρή παραπληροφόρηση ,

Α. Ο συνάδερφος που θεωρείς τον καλύτερο όλων μας δεν ασχολείται με το υγραέριο κοντά δυο χρόνια τώρα .. έχει αφήσει τους μηχανικούς του να τρέχουν το κατάστημα ..

Β . Ο ψεκασμός βενζινης μπήκε στη ολλανδική εταιρία μετά από πολύ προσπάθεια της εταιρίας μας εμείς φάγαμε τα σωθικά μας να μπει .. δεν θέωρουν οτι προσφέρει κάποια προστασία .μαρκετινγκ λένε.

Γ είναι καλύτερο ότι και να λες μακράν ... και το λέει ότι κάτω από 2000- 2300 € δεν το βρίσκεις πουθενα στο εξωτερικό ακομα και στη Τουρκία . Τυχαίο ; έχει σε εκατόνταδες μοντέλα αυτοκινήτων πιστοποίηση R115 κατά παραγγελία.. Ποσα έχει η brc που στο ίδιο γκρουπ της westport είναι και οι δυο ..

Δ το ατυχές παράδειγμα που αναφέρεις στα 2500 συστήματά έχει να κάνει με τον μυαλό του κάθε ανθρώπου ...
τυχαίο οτι ο κολλητός του γεωργιος έχει οπελ άστρα 1.4 με Prins 5 χρόνια τώρα και έχει στείλει άλλους 4/5 συγγενείς του ;
ο συγκεκριμένος Μανος που ανάφερεις εκτος της επεμβάσης που έκανε ... είχε το σύστημα κανα δυο χρόνια με άψογη λειτουργία και το πείραξε ότι τον κλείδωσε η λίπανση γιατί άδειασε το λιπαντικό..

5 αφού είσαι στο φόρουμ βλέπεις τι αμάξια σε πιο επίπεδο φτιάχνει η Qgas έχεις δει Porsche Cayenne direct injection σε brc γελάνε και τα τσιμέντα .. 70 μοτέρ άμεσου vs ένα (1) που έχει η brc ..
η τεράστια λίστα σούπερ-αυτοκινήτων άμεσου και έμμεσου ψεκασμού. Τέλος να σου πποσα κιτ brc έχουμε ξηλώσει εμείς δεν έχει νόημα . ο μόνος που ξέρει να βάζει και να προγραμματίζει σωστά τα brc είναι ο LPGAs ... τα υπόλοιπα είναι ανέκδοτα ..

6 φιλικά δεν έχεις ιδέα δεν γνωρίζεις πολλά θα χαρώ να ερθεις από κοντά να δεις 3-4 πράγματα .. από κοντά . Το κοινό εδώ στο φόρουμ όπως γράφεις ξέρουμε πολύ καλά πιο είναι και δεν θα πρέπει ποτέ να προγραμματίζει μόνοι τους κανένα κιτ ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 08 Ιουν, 2017 04:44

Xenixtis έγραψε:Φίλε referravag παροτι ξερω λιγότερα απο εσενα συμφωνω με ολα όσα ειπες. Και μ επειδή συμφωνω ειμαι διχασμένος. Εχω δυο καλούς εγκαταστατες που λογικα ξερουν την δουλεια τους ( alfagas lpgas) που μου δείχνουν αυτα τα τρια συστήματά. Τα δυο με συνδεση obd Που δεν ειναι άσχημα κιτακια και το αλλο επώνυμο καλο κιτ αλλα χωρις obd. Στην ουσια ανάμεσα σε αυτα τα τρια θα διαλέξω....... και εκει θελω την δικια σας εμπειρια, που μου την δίνεται ολοι σας και ευχαριστω πολυ


Εμένα γνώμη μου φίλε Ξενύχτη είναι εφόσον μπορείς να διαθέσεις αυτά τα 150-200 ευρώ παραπάνω να βάλεις το Plug N Drive στον LPGas αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και από άποψη συστήματος και από εξυπηρέτηση... Και αυτό γιατί ακόμη και 1-3% απόκλιση να υπάρχει δεν ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει μελλοντικά. Μπορεί και τίποτα. Μπορεί και να δημιουργήσει όμως. Και μιας και είσαι στα ευαίσθητα αυτοκίνητα δεν θα σου πρότεινα να επιλέξεις σύστημα χωρίς OBD. Τα παιδιά είναι γκουρού. Είναι οι πιο ακριβοί στα BRC αλλά είναι κορυφή. Πιο καλούς δεν θα βρεις σε BRC. Ο φίλος anikologr έχει πάρα πολύ σωστό point σε αυτό που λέει... Μπορεί όντως να έχει δίκιο ο Δημήτρης και λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρει για να σου πρότεινε το άλλο ΚΙΤ (32). Και στο παιδί που έκανε εγκατάσταση σε Corolla αμέσως μετά από το δικό μας, δεν του έβαλε το Plug n Drive αλλά το Sequent 24. Και δεν έχει κανένα θέμα. Είναι πολύ ευχαριστημένος... Εγώ στη θέση σου θα επέμενα για Plug n Drive χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το 32 δεν θα δουλέψει καλά.

Κύριε QGAs πραγματικά δεν ξέρω τι να σχολιάσω από αυτά που γράφετε... Απαντάτε πάντα άλλα αντί άλλων... Ποιος μίλησε για Porsche και για ΚΙΤ των 2000 και 3000 ευρώ και για σύγκριση ΚΙΤ άμεσου ψεκασμού; Δεν ξέρω αν έχετε καταλάβει για ποιο πράγμα μιλάμε. Θα σας βοηθήσω εγώ. Προσπαθούμε να διαλέξουμε ένα ΚΙΤ για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών που μας έχει δώσει ο φίλος Ξενύχτης. Το παιδί δεν έχει ούτε Porsche ούτε κάποιο παρόμοιο αυτοκίνητο. Μιλάμε για ΚΙΤ γύρω στο 1000άρικο 1200 στην καλύτερη μας έχει προτείνει συγκεκριμένες επιλογές και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε κυρίως όσοι έχουμε κάνει μετατροπή. Είναι απορίας άξιο πως μόνο εσείς από όλους τους εγκαταστάτες βρίσκετε πάντοτε ευκαιρία να διαφημιστείτε κάθε φορά που προκύπτουν τέτοιες συζητήσεις. Κανένας μα κανένας άλλος εγκαταστάτης δεν το κάνει αυτό. Χαίρομαι επίσης που είσαστε τέτοιος κοινωνός της δημοκρατίας και του διαλόγου στην ομάδα σας στο facebook, τόσο πολύ που όποιος εκφέρει διαφορετική γνώμη από τη δικιά σας τον απειλείτε και μετά τον διαγράφετε. Εύγε! :clap:

Όσον αφορά τα αρνητικά περιστατικά που ανέφερα πιο πάνω, αυτά τα 2 μοναχά από τα 5.000.000 ΚΙΤ που έχετε εγκαταστήσει και επειδή μιλάτε συνέχεια για παραπληροφόρηση ενώ εσείς μας αυτοπαρουσιάζεστε ως ο στύλος της αμεροληψίας και του δίκαιου, να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω γράψει καμία λάθος πληροφορία και ούτε τα έχω βγάλει από το μυαλό μου τα περιστατικά με τους πελάτες σας. Ισχύουν κανονικότατα.

Ορίστε για να μαθαίνουν και οι νεότεροι τι έγινε και με ποιο τρόπο και ύφος απαντούσατε:
1) Πρώτος πελάτης σας με το Prins (το οποίο είχε μικροπροβλήματα) που το ξήλωσε και έβαλε BRC και ησύχασε: viewtopic.php?p=48879#p48879
2) Δεύτερος πελάτης σας με AEB, μπεκ hana κλπ που ταλαιπωριόταν από την πρώτη στιγμή μετά την εγκατάσταση και δεν μπορούσατε να ασχοληθείτε σοβαρά για να δώσετε μια λύση στο πρόβλημά του: viewtopic.php?p=55439#p55439
3) Εδώ αναφορά σας ότι ήταν τόσο προβληματικό το Prins που του ρίχνανε updates με το κιλό για να διορθώσουν τα προβλήματά του: viewtopic.php?p=48884#p48884

Shit happens κύριε QGas. Αυτό είναι νόμος για όλους τους εγκαταστάτες ανεξαιρέτως. Το θέμα όμως είναι όταν φταίτε εσείς ή όταν το
"ανώτερο ΚΙΤ" τελικά μόνο προβλήματα έχει που η εταιρεία που το κατασκευάζει και το υποστηρίζει τρέχει και δεν φτάνει για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, να το παραδέχεστε... Γράφετε ξεκάθαρα για διαφημιστικούς λόγους και όταν κάποιος επισημάνει παραλήψεις ή ελλείψεις των συστημάτων που τυχαίνει να εμπορεύεστε βγαίνετε σαν μικρό παιδί να μας πείτε 1) ότι παραπληροφορούμε και είμαστε άσχετοι και 2) ότι τα ΚΙΤ σας την έχουν μεγαλύτερη... την ποιότητα... Ούτε παιδάκια του δημοτικού κύριε QGas δεν κάνουν έτσι με τα παιχνίδια τους. Ούτε 100 καρδινάλιοι δεν έχουν το ύφος της υπεροχής που αποπνέετε.

Τέλος δεν μας ενδιαφέρει πόσα BRC έχετε ξηλώσει από λάθη άλλων εγκαταστατών. Τι προσπαθείτε να μας δείξετε με αυτό; Πόσο καλός είσαστε εσείς; Πόσο υποδεέστερο είναι το BRC ενώ τα δικά σας είναι ανώτερα; Προσπαθείτε να υποβιβάσετε ένα καλό ΚΙΤ όπως το BRC από λάθος εκγατάσταση; Συγνώμη κιόλας αλλά αυτό ακριβώς το ύφος σας ήταν και ο λόγος που σας είχα απορίψει το 2015 σε επικοινωνία που είχαμε σχετικά με πιθανή συνεργασία. Όπως δεν έχετε καταλάβει εδώ και ώρα, για BRC στο παρόν θέμα και στο παρόν τραπέζι είναι μόνο ο LPGas. Κανένας άλλος. Και τον υποστηρίζετε σαν τον καλύτερο για BRC! Βέβαια δεν θα μου κάνει εντύπωση αν μετά βγείτε να χαντακώσετε και τον LPGas σε στυλ ότι "ναι καλόοος είναι από όλη την υπόλοιπη σαβούρα που υπάρχει". Εγώ αυτό που γνωρίζω κύριέ μου είναι ότι η BRC έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα και στην Ιταλία και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Δεν το σχολιάσατε καν πριν που το έγραψα! Στο βρόντο πήγε! Στην Ιταλία επίσης η BRC συμμετέχει με αγωνιστικό σε πρωτάθλημα Ράλι με τον Giandomenico Basso όπου πέρσι βγήκαν πρωταθλητές μαντέψτε με τι αυτοκίνητο! Ford! Όλη αυτή η τεχνογνωσία και η εξέλιξη στους αγώνες είναι πολύ μεγάλο + και θα μεταφερθεί στις επόμενες γενεές ΚΙΤ. Συνεχίστε να ρίχνετε λάσπες κύριε QGas... Τι κουτοί όλοι εμείς παιδιά που έχουμε βάλει ένα τόσο υποδεέστερο σύστημα (BRC) από αυτά που προσπαθεί με κάθε ευκαιρία άκομψα να πλασάρει ο κύριος QGas... Επίσης τι να πει κανείς για την Peugeot-Citroen; Αυτοί και αν την έχουν πατήσει με τη συμφωνία που είχαν κλείσει με την BRC για εργοστασιακή τοποθέτηση... Που πήγαν ξυπόλυτοι στα αγκάθια; Συμφορά. :wave:

Καλή συνέχεια δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο και δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι της πρόκλησης του κύριου QGas.

Φίλε Ξενύχτη ότι απορία θες για BRC στείλε μου προσωπικό μήνυμα να σε κατατοπίσω. Εύχομαι όποια και αν είναι η επιλογή σου να πάνε όλα άψογα! ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Πέμ 08 Ιουν, 2017 12:16

Επειδή δεν μου αρεσει αυτο που γινεται παρακαλω παρα πολυ οποιοδήποτε εγκαταστατη να μην λάβει μερος στην κουβεντα που άνοιξα γιατι ζητάω γνώμες απο ατομα που εχουν εγκαταστήσει ηδη συστήματά στο αυτοκίνητο τους και εχουν κανει 2-3-4 βολτες και σε αλλους, ετσι μπορούν να πουν την αποψη τους για ολους. Ο κάθε εγκαταστατης που συμμετέχει εκ των πραγμάτων δεν μπορει να ειναι τοσο αντικειμενικός. Εγω συγκεκριμενα δεν θελω αποψη απο εγκαταστατες γιατι ηδη εχω κανει την βολτα μου σε διάφορους, οπότε στο θεμα που εχω ανοίξει εγω εδω δεν νομιζω να προσφέρει κανεις εγκαταστατης τιποτα παραπανω, παρα μονο να γινονται διάλογοι τέτοιου τύπου.ευχαριστω πολυ
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Xenixtis » Πέμ 08 Ιουν, 2017 12:46

Και αφου προσπερνάω το θεμα του εγκαταστατη κράτησα ως τελευταιο τον μηχανικό μου. Τον ξερω χρονια ειναι νεαρός πολυ καλος και έβαζε αέριο και αυτος για δυο χρονια. Συγκεκριμενα μου ειπε οτι σταματησε να βάζει γιατι δεν ειχε υποστήριξη στα προβληματα που έβγαιναν. Ρωτησα την αποψη του και μου ειπε......
1. Θα εχω θεμα με τρομπα και οχι λόγω του οτι δεν θα βάζω βενζινα στο αμαξι ( γιατι ξερει ποσο προσεκτικός ειμαι) αλλα λόγω επιστροφής βενζινας.
2. Καποια στιγμη στα καποια χλμ με αέριο ( 50-80-100χλμ) θα εχεις θεμα με βαλβίδες γιατι ο κινητήρας του φοκους δεν εχει αυτορυθμιζομενες. Θα ειναι ενα κοστος γύρω στα 500-600€ τα οποία θα τα εχεις βγάλει απο την οικονομία του αέριο, αλλα οταν το πάθεις θα πρεπει να σταξεις αυτα τα 500-600€. Μπορει να μην σου τυχει κιολας αλλα απο την στιγμη που δεν ειναι αυτορυθμιζομενες το λογικο ειναι να το πάθεις.
Αυτα τα 2 μου ειπε και οχι κατι αλλο.
Επιςης μου ειπε πως υπάρχουν συστήματά ( πλεον δεν θελω να πω μαρκα ετσι όπως μιλανε εδω μεσα οι εγκαταστατες) που κανουν υγρό ψεκασμό και δεν εχεις θεμα με τις βαλβίδες αλλα αυτα τα πληρώνεις παρα πανω τα συστήματά και στην ουσια ειναι σαν να πληρώνεις τις βαλβίδες.
Ο ψεκασμός βενζίνης εννοειται πως βοηθάει σε πολλα αλλα δεν ειναι 100% προστασία.
Ουφ μου φαινεται θα το πουλήσω και θα παρω ενα παπί και μια μηχανη χαχαχαχαχαχαχαχ
Xenixtis
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιουν, 2017 21:56

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 08 Ιουν, 2017 14:09

referravag έγραψε:
Xenixtis έγραψε:


Εισαι τρολ παπαγαλος και απαδαδεκτος εξυπηρετεις συμφεροντα ... και επιπλεον ΑΣΧΕΤΟΣ
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ερευνα αγορας με την βοηθεια του Αγιου Πνευματος, αποψει

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 08 Ιουν, 2017 15:08

referravag έγραψε:
Εμένα γνώμη μου φίλε Ξενύχτη είναι εφόσον μπορείς να διαθέσεις αυτά τα 150-200 ευρώ παραπάνω να βάλεις το Plug N Drive στον LPGas αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και από άποψη συστήματος και από εξυπηρέτηση... Και αυτό γιατί ακόμη και 1-3% απόκλιση να υπάρχει δεν ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει μελλοντικά. Μπορεί και τίποτα. Μπορεί και να δημιουργήσει όμως. Και μιας και είσαι στα ευαίσθητα αυτοκίνητα δεν θα σου πρότεινα να επιλέξεις σύστημα χωρίς OBD. Τα παιδιά είναι γκουρού. Είναι οι πιο ακριβοί στα BRC αλλά είναι κορυφή. Πιο καλούς δεν θα βρεις σε BRC. Ο φίλος anikologr έχει πάρα πολύ σωστό point σε αυτό που λέει... Μπορεί όντως να έχει δίκιο ο Δημήτρης και λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρει για να σου πρότεινε το άλλο ΚΙΤ (32). Και στο παιδί που έκανε εγκατάσταση σε Corolla αμέσως μετά από το δικό μας, δεν του έβαλε το Plug n Drive αλλά το Sequent 24. Και δεν έχει κανένα θέμα. Είναι πολύ ευχαριστημένος... Εγώ στη θέση σου θα επέμενα για Plug n Drive χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το 32 δεν θα δουλέψει καλά.

Κύριε QGAs πραγματικά δεν ξέρω τι να σχολιάσω από αυτά που γράφετε... Απαντάτε πάντα άλλα αντί άλλων... Ποιος μίλησε για Porsche και για ΚΙΤ των 2000 και 3000 ευρώ και για σύγκριση ΚΙΤ άμεσου ψεκασμού; Δεν ξέρω αν έχετε καταλάβει για ποιο πράγμα μιλάμε. Θα σας βοηθήσω εγώ. Προσπαθούμε να διαλέξουμε ένα ΚΙΤ για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών που μας έχει δώσει ο φίλος Ξενύχτης. Το παιδί δεν έχει ούτε Porsche ούτε κάποιο παρόμοιο αυτοκίνητο. Μιλάμε για ΚΙΤ γύρω στο 1000άρικο 1200 στην καλύτερη μας έχει προτείνει συγκεκριμένες επιλογές και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε κυρίως όσοι έχουμε κάνει μετατροπή. Είναι απορίας άξιο πως μόνο εσείς από όλους τους εγκαταστάτες βρίσκετε πάντοτε ευκαιρία να διαφημιστείτε κάθε φορά που προκύπτουν τέτοιες συζητήσεις. Κανένας μα κανένας άλλος εγκαταστάτης δεν το κάνει αυτό. Χαίρομαι επίσης που είσαστε τέτοιος κοινωνός της δημοκρατίας και του διαλόγου στην ομάδα σας στο facebook, τόσο πολύ που όποιος εκφέρει διαφορετική γνώμη από τη δικιά σας τον απειλείτε και μετά τον διαγράφετε. Εύγε! :clap:

Όσον αφορά τα αρνητικά περιστατικά που ανέφερα πιο πάνω, αυτά τα 2 μοναχά από τα 5.000.000 ΚΙΤ που έχετε εγκαταστήσει και επειδή μιλάτε συνέχεια για παραπληροφόρηση ενώ εσείς μας αυτοπαρουσιάζεστε ως ο στύλος της αμεροληψίας και του δίκαιου, να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω γράψει καμία λάθος πληροφορία και ούτε τα έχω βγάλει από το μυαλό μου τα περιστατικά με τους πελάτες σας. Ισχύουν κανονικότατα.

Ορίστε για να μαθαίνουν και οι νεότεροι τι έγινε και με ποιο τρόπο και ύφος απαντούσατε:
1) Πρώτος πελάτης σας με το Prins (το οποίο είχε μικροπροβλήματα) που το ξήλωσε και έβαλε BRC και ησύχασε: viewtopic.php?p=48879#p48879
2) Δεύτερος πελάτης σας με AEB, μπεκ hana κλπ που ταλαιπωριόταν από την πρώτη στιγμή μετά την εγκατάσταση και δεν μπορούσατε να ασχοληθείτε σοβαρά για να δώσετε μια λύση στο πρόβλημά του: viewtopic.php?p=55439#p55439
3) Εδώ αναφορά σας ότι ήταν τόσο προβληματικό το Prins που του ρίχνανε updates με το κιλό για να διορθώσουν τα προβλήματά του: viewtopic.php?p=48884#p48884

Shit happens κύριε QGas. Αυτό είναι νόμος για όλους τους εγκαταστάτες ανεξαιρέτως. Το θέμα όμως είναι όταν φταίτε εσείς ή όταν το
"ανώτερο ΚΙΤ" τελικά μόνο προβλήματα έχει που η εταιρεία που το κατασκευάζει και το υποστηρίζει τρέχει και δεν φτάνει για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, να το παραδέχεστε... Γράφετε ξεκάθαρα για διαφημιστικούς λόγους και όταν κάποιος επισημάνει παραλήψεις ή ελλείψεις των συστημάτων που τυχαίνει να εμπορεύεστε βγαίνετε σαν μικρό παιδί να μας πείτε 1) ότι παραπληροφορούμε και είμαστε άσχετοι και 2) ότι τα ΚΙΤ σας την έχουν μεγαλύτερη... την ποιότητα... Ούτε παιδάκια του δημοτικού κύριε QGas δεν κάνουν έτσι με τα παιχνίδια τους. Ούτε 100 καρδινάλιοι δεν έχουν το ύφος της υπεροχής που αποπνέετε.

Τέλος δεν μας ενδιαφέρει πόσα BRC έχετε ξηλώσει από λάθη άλλων εγκαταστατών. Τι προσπαθείτε να μας δείξετε με αυτό; Πόσο καλός είσαστε εσείς; Πόσο υποδεέστερο είναι το BRC ενώ τα δικά σας είναι ανώτερα; Προσπαθείτε να υποβιβάσετε ένα καλό ΚΙΤ όπως το BRC από λάθος εκγατάσταση; Συγνώμη κιόλας αλλά αυτό ακριβώς το ύφος σας ήταν και ο λόγος που σας είχα απορίψει το 2015 σε επικοινωνία που είχαμε σχετικά με πιθανή συνεργασία. Όπως δεν έχετε καταλάβει εδώ και ώρα, για BRC στο παρόν θέμα και στο παρόν τραπέζι είναι μόνο ο LPGas. Κανένας άλλος. Και τον υποστηρίζετε σαν τον καλύτερο για BRC! Βέβαια δεν θα μου κάνει εντύπωση αν μετά βγείτε να χαντακώσετε και τον LPGas σε στυλ ότι "ναι καλόοος είναι από όλη την υπόλοιπη σαβούρα που υπάρχει". Εγώ αυτό που γνωρίζω κύριέ μου είναι ότι η BRC έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα και στην Ιταλία και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Δεν το σχολιάσατε καν πριν που το έγραψα! Στο βρόντο πήγε! Στην Ιταλία επίσης η BRC συμμετέχει με αγωνιστικό σε πρωτάθλημα Ράλι με τον Giandomenico Basso όπου πέρσι βγήκαν πρωταθλητές μαντέψτε με τι αυτοκίνητο! Ford! Όλη αυτή η τεχνογνωσία και η εξέλιξη στους αγώνες είναι πολύ μεγάλο + και θα μεταφερθεί στις επόμενες γενεές ΚΙΤ. Συνεχίστε να ρίχνετε λάσπες κύριε QGas... Τι κουτοί όλοι εμείς παιδιά που έχουμε βάλει ένα τόσο υποδεέστερο σύστημα (BRC) από αυτά που προσπαθεί με κάθε ευκαιρία άκομψα να πλασάρει ο κύριος QGas... Επίσης τι να πει κανείς για την Peugeot-Citroen; Αυτοί και αν την έχουν πατήσει με τη συμφωνία που είχαν κλείσει με την BRC για εργοστασιακή τοποθέτηση... Που πήγαν ξυπόλυτοι στα αγκάθια; Συμφορά. :wave:

Καλή συνέχεια δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο και δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι της πρόκλησης του κύριου QGas.

Φίλε Ξενύχτη ότι απορία θες για BRC στείλε μου προσωπικό μήνυμα να σε κατατοπίσω. Εύχομαι όποια και αν είναι η επιλογή σου να πάνε όλα άψογα! ;)


Να πω αρχικά ότι δεν είμαι πελάτης κανενός εκ των εγκαταστατών που αναφέρονται στο παρόν θρεντ. Παρ' όλα αυτά θέλω να πω ότι με ενοχλεί αυτή η ανάρτηση και αυτό το ανώριμο πινγκ - πονγκ ερωταπαντήσεων. Οι εγκαταστάτες που βρίσκονται στο φόρουμ, πέραν του ότι είναι χαρά μας και μπράβο τους που απαντάνε άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο σε διάφορες ερωτήσεις που κάνουμε κατά καιρούς και εισφέρουν γνώσεις ενώ θα μπορούσαν να αρκούνται στο καλό όνομα που έχουν στην πιάτσα, είναι απόλυτα λογικό να θεωρούν καλύτερα τα προϊόντα που εμπορεύονται οι ίδιοι. Δηλαδή αγαπητέ μου ποιο είναι το κακό σε αυτό; Προφανέστατα θεωρούν καλύτερα τα δικά τους προϊόντα και απλούστατα γι' αυτό προφανώς τα έχουν επιλέξει και τα εμπορεύονται και τα στηρίζουν και καλά κάνουν. Επιπλέον, γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι είναι εγκαταστάτες (γι' αυτό άλλωστε υπάρχει και ειδική κατηγορία ιδιότητας στο φόρουμ) επομένως δικαίωμα του κάθε καταναλωτή να λαμβάνει ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ, άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο τα γραφόμενα τους αλλά μέχρι εκεί. Το ανέντιμο θα ήταν να μπαίνουν κρυφά ως ιδιώτες και να αναφέρουν πως κάποιες μάρκες είναι καλύτερες, πράγμα που δεν συμβαίνει, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα ακριβώς πέραν του ότι δημιουργείται μία κόντρα άνευ λόγου, έτσι απλώς για να διαταράσσεται η ηρεμία των συμμετεχόντων. Εν τω μεταξύ, άλλα σου λέει ο Qgas με το παράδειγμα της cayenne και με τα υπόλοιπα που αναφέρει και άλλα καταλαβαίνεις.
Τελευταία επεξεργασία από nickL και Πέμ 08 Ιουν, 2017 15:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 79 επισκέπτες





cron