referravag έγραψε:Εμένα γνώμη μου φίλε Ξενύχτη είναι εφόσον μπορείς να διαθέσεις αυτά τα 150-200 ευρώ παραπάνω να βάλεις το Plug N Drive στον LPGas αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και από άποψη συστήματος και από εξυπηρέτηση... Και αυτό γιατί ακόμη και 1-3% απόκλιση να υπάρχει δεν ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει μελλοντικά. Μπορεί και τίποτα. Μπορεί και να δημιουργήσει όμως. Και μιας και είσαι στα ευαίσθητα αυτοκίνητα δεν θα σου πρότεινα να επιλέξεις σύστημα χωρίς OBD. Τα παιδιά είναι γκουρού. Είναι οι πιο ακριβοί στα BRC αλλά είναι κορυφή. Πιο καλούς δεν θα βρεις σε BRC. Ο φίλος anikologr έχει πάρα πολύ σωστό point σε αυτό που λέει... Μπορεί όντως να έχει δίκιο ο Δημήτρης και λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρει για να σου πρότεινε το άλλο ΚΙΤ (32). Και στο παιδί που έκανε εγκατάσταση σε Corolla αμέσως μετά από το δικό μας, δεν του έβαλε το Plug n Drive αλλά το Sequent 24. Και δεν έχει κανένα θέμα. Είναι πολύ ευχαριστημένος... Εγώ στη θέση σου θα επέμενα για Plug n Drive χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το 32 δεν θα δουλέψει καλά.
Κύριε QGAs πραγματικά δεν ξέρω τι να σχολιάσω από αυτά που γράφετε... Απαντάτε πάντα άλλα αντί άλλων... Ποιος μίλησε για Porsche και για ΚΙΤ των 2000 και 3000 ευρώ και για σύγκριση ΚΙΤ άμεσου ψεκασμού; Δεν ξέρω αν έχετε καταλάβει για ποιο πράγμα μιλάμε. Θα σας βοηθήσω εγώ. Προσπαθούμε να διαλέξουμε ένα ΚΙΤ για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών που μας έχει δώσει ο φίλος Ξενύχτης. Το παιδί δεν έχει ούτε Porsche ούτε κάποιο παρόμοιο αυτοκίνητο. Μιλάμε για ΚΙΤ γύρω στο 1000άρικο 1200 στην καλύτερη μας έχει προτείνει συγκεκριμένες επιλογές και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε κυρίως όσοι έχουμε κάνει μετατροπή. Είναι απορίας άξιο πως μόνο εσείς από όλους τους εγκαταστάτες βρίσκετε πάντοτε ευκαιρία να διαφημιστείτε κάθε φορά που προκύπτουν τέτοιες συζητήσεις. Κανένας μα κανένας άλλος εγκαταστάτης δεν το κάνει αυτό. Χαίρομαι επίσης που είσαστε τέτοιος κοινωνός της δημοκρατίας και του διαλόγου στην ομάδα σας στο facebook, τόσο πολύ που όποιος εκφέρει διαφορετική γνώμη από τη δικιά σας τον απειλείτε και μετά τον διαγράφετε. Εύγε!
Όσον αφορά τα αρνητικά περιστατικά που ανέφερα πιο πάνω, αυτά τα 2 μοναχά από τα 5.000.000 ΚΙΤ που έχετε εγκαταστήσει και επειδή μιλάτε συνέχεια για παραπληροφόρηση ενώ εσείς μας αυτοπαρουσιάζεστε ως ο στύλος της αμεροληψίας και του δίκαιου, να σας υπενθυμίσω ότι δεν έχω γράψει καμία λάθος πληροφορία και ούτε τα έχω βγάλει από το μυαλό μου τα περιστατικά με τους πελάτες σας. Ισχύουν κανονικότατα.
Ορίστε για να μαθαίνουν και οι νεότεροι τι έγινε και με ποιο τρόπο και ύφος απαντούσατε:
1) Πρώτος πελάτης σας με το Prins (το οποίο είχε μικροπροβλήματα) που το ξήλωσε και έβαλε BRC και ησύχασε:
viewtopic.php?p=48879#p488792) Δεύτερος πελάτης σας με AEB, μπεκ hana κλπ που ταλαιπωριόταν από την πρώτη στιγμή μετά την εγκατάσταση και δεν μπορούσατε να ασχοληθείτε σοβαρά για να δώσετε μια λύση στο πρόβλημά του:
viewtopic.php?p=55439#p554393) Εδώ αναφορά σας ότι ήταν τόσο προβληματικό το Prins που του ρίχνανε updates με το κιλό για να διορθώσουν τα προβλήματά του:
viewtopic.php?p=48884#p48884Shit happens κύριε QGas. Αυτό είναι νόμος για όλους τους εγκαταστάτες ανεξαιρέτως. Το θέμα όμως είναι όταν φταίτε εσείς ή όταν το
"ανώτερο ΚΙΤ" τελικά μόνο προβλήματα έχει που η εταιρεία που το κατασκευάζει και το υποστηρίζει τρέχει και δεν φτάνει για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, να το παραδέχεστε... Γράφετε ξεκάθαρα για διαφημιστικούς λόγους και όταν κάποιος επισημάνει παραλήψεις ή ελλείψεις των συστημάτων που τυχαίνει να εμπορεύεστε βγαίνετε σαν μικρό παιδί να μας πείτε 1) ότι παραπληροφορούμε και είμαστε άσχετοι και 2) ότι τα ΚΙΤ σας την έχουν μεγαλύτερη... την ποιότητα... Ούτε παιδάκια του δημοτικού κύριε QGas δεν κάνουν έτσι με τα παιχνίδια τους. Ούτε 100 καρδινάλιοι δεν έχουν το ύφος της υπεροχής που αποπνέετε.
Τέλος δεν μας ενδιαφέρει πόσα BRC έχετε ξηλώσει από λάθη άλλων εγκαταστατών. Τι προσπαθείτε να μας δείξετε με αυτό; Πόσο καλός είσαστε εσείς; Πόσο υποδεέστερο είναι το BRC ενώ τα δικά σας είναι ανώτερα; Προσπαθείτε να υποβιβάσετε ένα καλό ΚΙΤ όπως το BRC από λάθος εκγατάσταση; Συγνώμη κιόλας αλλά αυτό ακριβώς το ύφος σας ήταν και ο λόγος που σας είχα απορίψει το 2015 σε επικοινωνία που είχαμε σχετικά με πιθανή συνεργασία. Όπως δεν έχετε καταλάβει εδώ και ώρα, για BRC στο παρόν θέμα και στο παρόν τραπέζι είναι μόνο ο LPGas. Κανένας άλλος. Και τον υποστηρίζετε σαν τον καλύτερο για BRC! Βέβαια δεν θα μου κάνει εντύπωση αν μετά βγείτε να χαντακώσετε και τον LPGas σε στυλ ότι "ναι καλόοος είναι από όλη την υπόλοιπη σαβούρα που υπάρχει". Εγώ αυτό που γνωρίζω κύριέ μου είναι ότι η BRC έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα και στην Ιταλία και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Δεν το σχολιάσατε καν πριν που το έγραψα! Στο βρόντο πήγε! Στην Ιταλία επίσης η BRC συμμετέχει με αγωνιστικό σε πρωτάθλημα Ράλι με τον Giandomenico Basso όπου πέρσι βγήκαν πρωταθλητές μαντέψτε με τι αυτοκίνητο!
Ford! Όλη αυτή η τεχνογνωσία και η εξέλιξη στους αγώνες είναι πολύ μεγάλο + και θα μεταφερθεί στις επόμενες γενεές ΚΙΤ. Συνεχίστε να ρίχνετε λάσπες κύριε QGas... Τι κουτοί όλοι εμείς παιδιά που έχουμε βάλει ένα τόσο υποδεέστερο σύστημα (BRC) από αυτά που προσπαθεί με κάθε ευκαιρία άκομψα να πλασάρει ο κύριος QGas... Επίσης τι να πει κανείς για την Peugeot-Citroen; Αυτοί και αν την έχουν πατήσει με τη συμφωνία που είχαν κλείσει με την BRC για εργοστασιακή τοποθέτηση... Που πήγαν ξυπόλυτοι στα αγκάθια; Συμφορά.
Καλή συνέχεια δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο και δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι της πρόκλησης του κύριου QGas.
Φίλε Ξενύχτη ότι απορία θες για BRC στείλε μου προσωπικό μήνυμα να σε κατατοπίσω. Εύχομαι όποια και αν είναι η επιλογή σου να πάνε όλα άψογα!