Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 01 Ιούλ, 2017 04:59

Ευρισκόμενοι μέσα στην καρδιά του πρώτου μεγάλου καλοκαιρινού καύσωνα θα έθελα να κάνω μία ερώτηση στους περισσότερο ειδικούς.

Λόγω της μεγάλης ζέστης επιβαρύνεται γενικά ο κινητήρας και τα μέταλά του,ειδικά σε εμάς που το σύστημα δεν ψεκάζει βενζίνη;;;;
Παρατήρησα ότι η θερμοκρασία φτάνει πιο συχνά τους 95 βαθμούς ενώ συνήθως το χειμώνα σπάνια ξεπερνάει τους 90,πιθανώς επειδή τα
μέταλά του ψύχονται πιο γρήγορα από την εξωτερική χαμηλή θερμοκρασία.

Είναι καλό τέτοιες μέρες να το γυρίζουμε σε βενζίνη για καλίτερη προστασία του κινητήρα ή δεν υπάρχει διαφορά επειδή οι κινητήρες έτσι κι αλλιώς
δουλεύουν σε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες από την εξωτερκή θερμοκρασία;;;;
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 01 Ιούλ, 2017 09:02

Νομίζω ότι αφού ο κινητήρας ούτως ή άλλως δουλεύει σε υψηλότερες θερμοκρασίες από αυτές του καύσωνα δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά το ψυκτικό σύστημα θα δουλεύει περισσότερο και πιο έντονα :D
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 01 Ιούλ, 2017 21:14

Ανεξαρτήτου κάυσωνα, εγω το γυρίζω ανα 1000 χλμ σε βενζίνη για την αντλία.
Απλώς θα δουλεύει πιο συχνά το βεντιλατέρ.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τρί 04 Ιούλ, 2017 04:29

Πολύ καλή η ερώτηση του θέματος. Με απασχολεί και μένα, οπότε περιμένω να ακούσω απόψεις.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό vdgle » Τετ 05 Ιούλ, 2017 15:24

Εγώ πάντως δεν παρατηρώ κάποιο θέμα με την θερμοκρασία.
Πχ το περασμένο Σάββατο με τον καυσωνα και θερμοκρασία στον δρόμο που μπορεί να ξεπερνούσε τους 45 βαθμούς στο αυτοκίνητο μου έδειχνε περίπου 80 βαθμούς.
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Καύσωνες και υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 06 Ιούλ, 2017 15:12

Τίποτα απολύτως με το καύσωνα. Αμα το μοτέρ είναι ρυθμισμένο με σωστα μίγματα δεν καταλαβαίνει τίποτα. Η μονη διάφορα με το καύσωνα εαν πας για φουλαρισμα με 45 βαθμούς μπορεί να πάρει λιγότερα λίτρα λογο αυξημένης πίεσης
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 76 επισκέπτες