bobo32 έγραψε:Τι ρισκα μπορει να εχει ενα diesel???ολες οι μετρησεις εκτος της βενζινης που μπορω να τις κανω και στην πραξη ειναι στο χαρτι..δεν ξερω αν οντως ισχυουν ακριβως οι παραπανω καταναλωσεις.καιω γυρω στα 7,5 λιτρα με πολυ οικονομικη οδηγηση και πολυ σπασιμο νευρων..με λιγο παραπανω πατημα αντε να φτασει στα 8..μεχρι εκει.κανω 15.000 το χρονο.δεν ειναι και λιγα δεν τα λες και πολλα..παντος μεχρι στιγμης ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το car..ουτε λαδι καιει ουτε τιποτα αλλα προβληματα.γενικα τα προσεχω τα αυτοκινητα που ειχα και εχω..
Α, σωστά, είναι και το σπάσιμο νεύρων. Με το υγραέριο θα αρχίσεις πάλι να οδηγάς σαν άνθρωπος. Θα αρχίσεις τις βόλτες και τις εκδρομές. Θα βάζεις μέσα την οικογένεια και θα τους δείχνεις μέρη χωρίς να τρέμεις στο βενζινάδικο.
Εγώ δε σου λέω ότι θα κάνεις οικονομία. Σου λέω ότι θα ξαναβρείς τη χαμένη ποιότητα ζωής.
Με οικονομικούς όρους; Αν οδηγήσω αντίστοιχα, οικονομία περίπου 45%. Δηλαδή στα 10 ευρώ πριν, 5.5 τώρα. Αν οδηγήσω σαν άνθρωπος, 10 ευρώ πριν (με εγκράτεια ιεραποστόλου), τώρα περίπου 6.5. Άντε 7 στα μεγάλα κέφια.
Ποια είναι τα τρία που με χαλάνε στο υγραέριο;
1. Η μικρή δεξαμενή. Σκάρτα 300 χιλιόμετρα. Με τη φόρα που έχω πάρει λόγω γιορτών και καθώς είναι η πρώτη εβδομάδα μαζί του, βάζω κάθε 2-3 μέρες.
2. Η διαφορά τιμής στα πρατήρια. Πετυχαίνω από 0.735 (στα 10 χιλιόμετρα από το σπίτι, αλλά δεν περνάω τακτικά από εκεί) μέχρι 0.795 (ο φθηνότερος στη γειτονιά, έχει και με 0.810).
3. Η ρεζέρβα που βόσκει στο χώρο αποσκευών.