Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 17:05

Στα 1000 χιλιομετρα με 1,50 τιμη βενζινης και 7,5 καταναλωση καιει 123 ευρω..
Στα 1000 χιλιομετρα με 0.85 τιμη υγραεριου και 8,5 καταναλωση(επειδη λενε οτι με υγραεριο καιει περισσοτερο) θα καψω 73 ευρω..
Στα 1000 χιλιομετρα με 1,35 τιμη πετρελαιου και 5,5 καταναλωση θα καψει 76 ευρω..
Ολα αυτα βεβαια ειναι με βαση τις σημερινες τιμες και υπολογισμους στο περιπου..
Κερδιζωντας λοιπον στα 1000 χιλιομετρα 123-73=50 ευρω κερδος θα χρειαστω 30.000 χιλιομετρα για να κανω αποσβεση των χρηματων μου που θα βαλω για την μετατροπη του αυτοκινητου σε υγραεριο..
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 28 Δεκ, 2017 17:32

Πόσα χλμ κανεις - θα κανεις - το χρονο.

γνωμη μου με την καταναλωση που λες οτι εχεις ( 7,5 βενζινα) αν ειναι περιπου ή κατω απο 15.000 αστο στην ησυχια του. Δεν αξιζει...
καινε που καινε λαδια τα VW...

ή παρε ντιζελ με οτι ρισκα εχει αυτο. A! KAI ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ευρο4..
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:24

fokion έγραψε:Πόσα χλμ κανεις - θα κανεις - το χρονο.

γνωμη μου με την καταναλωση που λες οτι εχεις ( 7,5 βενζινα) αν ειναι περιπου ή κατω απο 15.000 αστο στην ησυχια του. Δεν αξιζει...
καινε που καινε λαδια τα VW...

ή παρε ντιζελ με οτι ρισκα εχει αυτο. A! KAI ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ευρο4..

Βάλε euro 5 να είσαι σίγουρος...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό montechristo » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:26

Και νομιμος σε Αθήνα , Θεσσαλονίκη....
montechristo
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 27 Σεπ, 2013 02:02

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:33

Τι ρισκα μπορει να εχει ενα diesel???ολες οι μετρησεις εκτος της βενζινης που μπορω να τις κανω και στην πραξη ειναι στο χαρτι..δεν ξερω αν οντως ισχυουν ακριβως οι παραπανω καταναλωσεις.καιω γυρω στα 7,5 λιτρα με πολυ οικονομικη οδηγηση και πολυ σπασιμο νευρων..με λιγο παραπανω πατημα αντε να φτασει στα 8..μεχρι εκει.κανω 15.000 το χρονο.δεν ειναι και λιγα δεν τα λες και πολλα..παντος μεχρι στιγμης ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το car..ουτε λαδι καιει ουτε τιποτα αλλα προβληματα.γενικα τα προσεχω τα αυτοκινητα που ειχα και εχω..
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό skaios » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:34

Το πραγματικό κέρδος με το υγραέριο είναι περίπου 30% υπολογισμενο με το την αυξημένη κατανάλωση του αερίου και την ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης.

Βάλτε κάτω και δες αν σε συμφέρει, μπορείς να κοιτάξεις βέβαια και κάποιο σύστημα πιο οικονομικό.
skaios
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 19 Οκτ, 2017 21:27

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:40

Δε φανταζόμουν ότι θα είχες μόνο 7,5 λίτρα κατανάλωση. Τόσα είχα εγώ με την Corolla Verso και δεν έχω μετανιώσει στιγμή για το υγραέριο. Το οποίο δεν έχει τιμή 0.85, εγώ βάζω από 0.735 ως 0.790. Έχω υπολογίσει ότι θα κάνω απόσβεση σε 20-22Κ χιλιόμετρα αλλά εφόσον έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο για 200Κ χιλιόμετρα ακόμα (και βλέπουμε...), δε μου κάνει διαφορά αν θα αρχίσω να κερδίζω στα 22Κ αντί για τα 15Κ.

Όταν προτείνουνε να πάρεις πετρέλαιο, για πόσα επιπλέον χρήματα συζητάμε; Και ποιος σου εγγυάται ότι το πετρέλαιο είναι απροβλημάτιστο; Φίλος έψαχνε επίσης επταθέσιο κι αντί για Toyota βενζίνης, κατέληξε σε Renault Scenic πετρέλαιο. Μεταχειρισμένα πάντα.
Να βλάβη στα μπεκ στο εξάμηνο, πάρε 1800 ευρώ. Πόσες επισκευές στις βαλβίδες καλύπτω εγώ με 1800 ευρώ; Που υπάρχει περίπτωση να μην έχω ποτέ πρόβλημα στις βαλβίδες αλλά λέμε.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 28 Δεκ, 2017 18:47

bobo32 έγραψε:Τι ρισκα μπορει να εχει ενα diesel???ολες οι μετρησεις εκτος της βενζινης που μπορω να τις κανω και στην πραξη ειναι στο χαρτι..δεν ξερω αν οντως ισχυουν ακριβως οι παραπανω καταναλωσεις.καιω γυρω στα 7,5 λιτρα με πολυ οικονομικη οδηγηση και πολυ σπασιμο νευρων..με λιγο παραπανω πατημα αντε να φτασει στα 8..μεχρι εκει.κανω 15.000 το χρονο.δεν ειναι και λιγα δεν τα λες και πολλα..παντος μεχρι στιγμης ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το car..ουτε λαδι καιει ουτε τιποτα αλλα προβληματα.γενικα τα προσεχω τα αυτοκινητα που ειχα και εχω..
Α, σωστά, είναι και το σπάσιμο νεύρων. Με το υγραέριο θα αρχίσεις πάλι να οδηγάς σαν άνθρωπος. Θα αρχίσεις τις βόλτες και τις εκδρομές. Θα βάζεις μέσα την οικογένεια και θα τους δείχνεις μέρη χωρίς να τρέμεις στο βενζινάδικο.
Εγώ δε σου λέω ότι θα κάνεις οικονομία. Σου λέω ότι θα ξαναβρείς τη χαμένη ποιότητα ζωής.

Με οικονομικούς όρους; Αν οδηγήσω αντίστοιχα, οικονομία περίπου 45%. Δηλαδή στα 10 ευρώ πριν, 5.5 τώρα. Αν οδηγήσω σαν άνθρωπος, 10 ευρώ πριν (με εγκράτεια ιεραποστόλου), τώρα περίπου 6.5. Άντε 7 στα μεγάλα κέφια.
Ποια είναι τα τρία που με χαλάνε στο υγραέριο;
1. Η μικρή δεξαμενή. Σκάρτα 300 χιλιόμετρα. Με τη φόρα που έχω πάρει λόγω γιορτών και καθώς είναι η πρώτη εβδομάδα μαζί του, βάζω κάθε 2-3 μέρες.
2. Η διαφορά τιμής στα πρατήρια. Πετυχαίνω από 0.735 (στα 10 χιλιόμετρα από το σπίτι, αλλά δεν περνάω τακτικά από εκεί) μέχρι 0.795 (ο φθηνότερος στη γειτονιά, έχει και με 0.810).
3. Η ρεζέρβα που βόσκει στο χώρο αποσκευών.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:03

Οταν λες δεν περιμενες να καιω 7,5 τι εννοεις;περιμενες παραπανω ή παρακατω;και το 7,5 ειναι με 100 μεγιστη ταχυτητα και τσουκου τσουκου στο δρομο.λιγο παραπανω πατημα στο γκαζι και ανεβαινει στα 8 και βαλε για πλακα..για diesel κανενα vw golf θα επαιρνα πουλοντας το δικο μου αν ποιασει κανενα 10.000 και να βαλω αλλα 5000 το πολυ..και παλι ανεβαινει πολυ το κοντερ.0.85 που εβαλα πριν την τιμη του υγραεριου την εβαλα με την προυποθεση οτι θα ανεβει οπως και ακουγεται.εγω το βρισκω τωρα 0.79 περιπου.οταν λεμε το υγραεριο προκαλει προβληματα στις βαλβιδες για τι ποσο μιλαμε αν ποτε χαλασουν;και εγω εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι στα 200.000 και βαλε αλλα με φωβιζει οτι ακουγεται οτι το υγραεριο προκαλει πολλα προβληματα στον κινητηρα κτλ κτλ.. απλα αν υπαρχει μια ευκαιρια να πουληθει ειναι καλυτερα τωρα πριν βαλω υγραεριο.γιατι αν βαλω λογικα θα πεσει πολυ η τιμη του φανταζομαι.το οτι εχει μικρο ρεζεβρουαρ δεν νομιζω να με ενοχλει πολυ.το οτι ειναι ομως πισω στο πορτ μπαγαζ και εμενα δεν μου αρεσει αλλα που αλλου να τοποθετηθει..
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:23

Εχοντας κατηγορηθει οτι προμοταρω το υγραεριο :D :D :D επετρεψε μου να πω τα εξης.

Για τα δικα μου δεδομενα με αυτη τη καταναλωση και αυτα τα ΧΛΜ εισαι οριακός στο συφαιρει/δε συφαιρει.

Κακα τα ψεματα . ΕΙΝΑΙ μια μετατροπή. Αν βεβαια πετυχεις καλό μαστορα θα ειναι "αναιμακτη". Αν πετυχεις σκιτζη... αστα να πανε.

ο καθενας μας μπορει να λεει το μακρυ του και το κοντο του.

Βρες εναν που να εχει ΙΔΙΟ καρα ΙΔΙΟ μοτερ και πανω απο 30.000χλμ με υγραεριο.
Δες τι /αν ειχε θεματα.
Αν δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ παραπονο, πας και βαζεις ΤΟ ΙΔΙΟ στον ΙΔΙΟ μαστορα.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 45 επισκέπτες