prosilio έγραψε:Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.
Στα νούμερα σου λένε ότι εσύ θέλεις να πουν!
Κάνεις παραδοχές με τα απολύτως δικά σου κριτήρια που σου φαίνονται λογικά.
Σαφώς και πρέπει να κάνει κανείς τους υπολογισμούς του για να δει πόσο συμφέρει.
H δική μου πραγματικότητα και όχι θεωρητικοί υπολογισμοί.
Αυτοκίνητο με κατανάλωση στην Αττική 11 lt/100 χλμ μετά από 4 χρόνια και 70.000 χλμ, έχω πληρώσει επιπλέον 3 συντηρήσεις των €30 και μια αλλαγή μπουζί €40 γιατί τα κάνω στα μισά χλμ αντί 60.000 κάθε 30.000. Mε κόστος οικονομικών πρατηρίων στο Χαλάνδρι από 0.60 έως 0,75 στις πιο ακριβές εποχές η διαφορά του + 10% δεν υφίσταται γιατί το αέριο είχε 45% της αξίας της βενζίνης. Κερδίζοντας λοιπόν περίπου 0,75 λεπτά στο λίτρο είναι για κάθε 10.000 χλμ 750 ευρώ δηλ συνολικό "όφελος " πάνω από €4000 σε αυτά τα χλμ!
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα. Η βενζίνη είναι καύσιμο από τις αρχές του 1900 και όλη τη τεχνολογία και εμπορικότητα των ιχ βασίστηκε εκεί. Το lpg είναι το ανώτερο απόσταγμα κατά την διαδικασία διύλισης του πετρελαίου και το πρόβλημά του ήταν η αποθήκευση και μεταφορά. Όταν το πετρέλαιο ήταν πολύ πολύ φθηνό δεν είχαν επενδύσει για την εκμετάλλευση του lpg αλλά όχι πια.
Προσωπικά εάν έπρεπε να πάρω αυτοκίνητο σήμερα, σίγουρα θα προτιμούσα κάποιο που η γίνεται σίγουρα καλή μετατροπή σε υγραέριο.