Σελίδα 2 από 3

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ, 2018 10:04
από labros
Υπάρχει και ο άλλος παράγοντας. Έχοντας υγραέριο λόγω χαμηλότερου κόστους θα κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από ότι έκανες μέχρι τώρα. Εγώ κάνω περίπου 15000 ανά έτος. Με βενζίνη θα έκανα πολύ λιγότερα.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ, 2018 10:52
από tasostsal
Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες . Καποιοι κανουμε πολλα χιλιομετρα απο αναγκη , οχι απο επιλογη . Οποτε εκει αναγκαστικα το υγραεριο ειναι μονοδρομος .

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ, 2018 17:45
από labros
tasostsal έγραψε:Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες . Καποιοι κανουμε πολλα χιλιομετρα απο αναγκη , οχι απο επιλογη . Οποτε εκει αναγκαστικα το υγραεριο ειναι μονοδρομος .


Φυσικά και υπάρχουν χιλιόμετρα που γίνονται από ανάγκη και δε μπορείς να κάνεις αλλιώς. Απλώς στα χιλιόμετρα της ανάγκης, λόγω χαμηλότερου κόστους ή λόγω ψυχολογίας αν θες, θα προσθέσεις και χιλιόμετρα βόλτας που με βενζίνη θα τα απέφευγες. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει σε εμένα.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ, 2018 15:42
από savas202
Όταν τό καύσιμο είναι φθηνότερο εκτός από τα πάγια χιλιόμετρα λόγω εργασίας κάνεις και περισσότερα χιλιόμετρα βόλτας ,είναι λογικό.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ, 2018 16:51
από tasostsal
Τουλαχιστον εμεις οι υγραεριοκινητοι κανουμε και καμια βολτα, εκτος απο τις αναγκαιες μετακινησεις χωρις να ποναει η τσεπη μας :)

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ, 2018 13:18
από socratesb
prosilio έγραψε:Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.


Στα νούμερα σου λένε ότι εσύ θέλεις να πουν!

Κάνεις παραδοχές με τα απολύτως δικά σου κριτήρια που σου φαίνονται λογικά.

Σαφώς και πρέπει να κάνει κανείς τους υπολογισμούς του για να δει πόσο συμφέρει.

H δική μου πραγματικότητα και όχι θεωρητικοί υπολογισμοί.

Αυτοκίνητο με κατανάλωση στην Αττική 11 lt/100 χλμ μετά από 4 χρόνια και 70.000 χλμ, έχω πληρώσει επιπλέον 3 συντηρήσεις των €30 και μια αλλαγή μπουζί €40 γιατί τα κάνω στα μισά χλμ αντί 60.000 κάθε 30.000. Mε κόστος οικονομικών πρατηρίων στο Χαλάνδρι από 0.60 έως 0,75 στις πιο ακριβές εποχές η διαφορά του + 10% δεν υφίσταται γιατί το αέριο είχε 45% της αξίας της βενζίνης. Κερδίζοντας λοιπόν περίπου 0,75 λεπτά στο λίτρο είναι για κάθε 10.000 χλμ 750 ευρώ δηλ συνολικό "όφελος " πάνω από €4000 σε αυτά τα χλμ!
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα. Η βενζίνη είναι καύσιμο από τις αρχές του 1900 και όλη τη τεχνολογία και εμπορικότητα των ιχ βασίστηκε εκεί. Το lpg είναι το ανώτερο απόσταγμα κατά την διαδικασία διύλισης του πετρελαίου και το πρόβλημά του ήταν η αποθήκευση και μεταφορά. Όταν το πετρέλαιο ήταν πολύ πολύ φθηνό δεν είχαν επενδύσει για την εκμετάλλευση του lpg αλλά όχι πια.
Προσωπικά εάν έπρεπε να πάρω αυτοκίνητο σήμερα, σίγουρα θα προτιμούσα κάποιο που η γίνεται σίγουρα καλή μετατροπή σε υγραέριο.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ, 2018 23:51
από skrez
socratesb έγραψε:
prosilio έγραψε:
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα.


Εννοείς ότι θα έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στον κινητήρα ή σε αυτονομία ?

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ, 2018 08:36
από fokion
prosilio έγραψε:Π
Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.


Απολυτως ορθό - Δε συμφαιρει.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ, 2018 21:35
από socratesb
skrez έγραψε:
socratesb έγραψε:
prosilio έγραψε:
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα.


Εννοείς ότι θα έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στον κινητήρα ή σε αυτονομία ?


Όταν η μετατροπή έχει γίνει σωστά ο κινητήρας υγραεριοκίνητος θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κατά πολύ.

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ, 2020 12:04
από tselos
Επαναφέρω λίγο το θέμα γιατί κοίταζα που έχω βάλει και εγώ υγραέριο και μου φάνηκε λίγο παράξενο το αποτέλεσμα ντου φίλου

Λέει για 7500χλμ το χρόνο
9λτ/100χλμ με τιμή 1.56
1053 το χρόνο 10530 στα 10 χρόνια

10.4λτ/100χλμ με τιμή 0.79
616 το χρόνο 6162 στα 10 χρόνια
Συν 5% όπως λέει βενζίνη 30 στο χρόνο 308 στα 10 χρόνια
75 τα φίλτρα
160 έλεγχος βαλβίδων
100 κτεο
Δεξαμενή στο 10 χρόνο δε βάζω γτ προφανώς είναι μέσα στην εγγύηση για 11 έτος το συζητάμε

6162+307+75+160+100=6804 7004 με τη δεξαμενή άμα του αρέσει
10530-6804=3726
Περίπου 30% οικονομία για μένα είναι σημαντικό ποσό
Εκτός άμα κάνω κάπου λαθος
Ευχαριστώ