Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό GEIAnnis » Παρ 03 Ιούλ, 2020 22:30

προχωράς με το αυτοκίνητο & βλέπεις επιγραφές σε συνεργεία-εγκαταστάτες
50% οικονομία
κάποιοι πιο φειδωλοί 40%.....πιο σωστοί!

στο διαδίκτυο σερφάρει κάποιος που ενδιαφέρεται να βάλει LPG επίσης μια από τα ίδια

ας πούμε ορισμένες αλήθειες. καταρχήν να διευκρινίσω ότι δεν είμαι απόλυτος αλλά το ύφος αφορά στο παραμύθι σχετικά με το πόσο οικονομία μπορεί να γίνει. ότι υπάρχει οικονομία είναι αδιαμφισβήτητο!

1) τοποθετείς στο <<μαμά>> αυτοκίνητό σου φυσικά μια πατέντα που είναι εξοπλισμός επιπλέον άρα και επιπρόσθετο SERVICE!
φίλτρο υγρής και αέριας φάσης, καθαρισμός μπεκ (αν παίρνει). ρύθμιση/χαρτογράφηση όταν χρειάζεται και

ΑΛΛΑΓΗ δεξαμενής (ρεζερβουαρ, μπουκάλα whatever) μετά από 10 έτη. δεν είναι μικρό το κόστος συν την εργασία. διαιρέστε δια 10 έτη.....

επίσης παλιότερα πηγαίναμε κάθε 2 έτη στον εγκαταστάτη (πριν τη νέα θέσπιση λέω) και έπαιρνε από λίγα έως πολλά ευρώ (έχω ακούσει από φίλο τιμή που λιποθυμάς, πραγματικό ξάφρισμα δηλαδή για 1 απλό χαρτί)
αυτό ήταν 1 επιπλέον κόστος πέραν του κανονικού ΚΤΕΟ σε βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο

2) το καύσιμο ναι είναι σχεδόν στη μισή τιμή και εξ ου λένε οικονομία 50% με απλή αναλογική όμως ιδιαίτερα σε ταξίδι το LPG καταναλώνεται κατά 10 με 15% πιο γρήγορα να το πω απλά και εκλαϊκευμένα.
αν έχεις έγχυση βενζίνης για να μη ζορίζεται να το πω έτσι. μετά από πολύ καιρό φυσικά θα τελιώσει το ρεζερβουαρ της βενζίνης και θα βάλεις κι από αυτή. λογικό αλλά δεν στέκομαι στο αν και γιατι παρά μόνο στο οικονομικό παραμύθι...

3) το αυτοκίνητο πάντα ξεκινά με βενζίνη με τη διαφορά ότι το καλοκαίρι θερμαίνεται γρηγορότερα και γυρίζει ταχέως στο LPG, όμως το χειμώνα αργεί σημαντικά περισσότερο όπως είναι λογικό (καλό είναι να μην πειράζουμε τη ρύθμιση!) με αποτέλεσμα να καίμε αρκετή βενζινούλα.
επίσης τον πρώτο καιρό δεν υπήρχαν πολλά πρατήρια LPG ανά την επικράτεια με αποτέλεσμα κάποιες φορές να βάζεις λίγη βενζίνη ώσπου να ξαναβρεις ή νασαι αναγκασμένος να πληρώσεις για μεγαλύτερη ακριβότερη δεξαμενή λογικό κι αυτό. φυσικά υπήρξε κι εδώ το δαιμόνιο του νεοέλληνα να πειράζει την επιτρεπόμενη πλήρωση από 80% σε 90% ή δεν ξέρω κι εγώ πόσο. συνήθεις πρακτικές. δεν σχολιάζω άλλο τα ξέρετε οι γνώστες!

συνυπολογίστε λοιπόν ΟΛΑ αυτά και μην ακούμε παραμύθια περί τεράστιας εξοικονόμησης και ταχείας απόσβεσης. εξοικονόμηση φυσικά θα κάνεις, όπως και απόσβεση κάποτε, αλλά όχι τόσο σύντομα!
έβαλα το υγραέριο το 2012 όταν κόστιζε 0.92€/λίτρο και τώρα το πληρώνω πολύ λιγότερο, οπότε δεν μπορώ να πω ότι είμαι χαμένος, αντιθέτως μάλιστα! σίγουρα αποτελεί επένδυση, παρόλο που κάποιους μας έχουν ταλαιπωρήσει λίγο έως περισσότερο επειδή υπάρχουν ορισμένοι από ανίδεοι ή άρπα κόλλα έως αρπαχτατζήδες εγκαταστάτες και σπάνιες φορές αμφιβόλου γνώσεων/πτυχίου...τέλος πάντων κάποιος που έχει πάει σε expert αξιόλογο εγκαταστάτη είναι η επένδυση είναι ΣΙΓΟΥΡΗ! αλλιώς η οικονομία--απόσβεση μπορεί να μην επιτευχθεί και ποτέ.

όμως δεν είναι 50% ουτε 40% η εξοικονόμηση αλλά γύρω στο 30-35% αναλόγως και με το αυτοκίνητο φυσικά γιατί περισσότερη ενέργεια δαπανά νταλίκα και πλοίο, όπως φυσικά και 1 suv από 1 συμβατικό, 1 μοτο από 1 όχημα και ούτω κάθεξης

by the way...να μην παραλείψω κάτι για τους φίλους μου τους γερμανούς της VAG...για μεγάλο χρονικό διάστημα απορούσα με δαύτους σχετικά με τις μετρήσεις που έδιναν στους ρύπους σε θηριώδη οχήματα με αποτέλεσμα να ρθει το πλήρωμα του χρόνου βλέπε σκάνδαλο και να τους καταδικάσει για τις απατεωνιές τους! πάντα τέτοιοι ήταν δεν αλλάζουν συνεχίστε να επενδύετε στην φοβερή ωραία αυτοκινητοβιομηχανία τους

ορισμένοι έχουμε μια κάποια παιδεία (ανεξαρτήτως επαγγέλματος) αλλά και κοινή λογική. δεν μπορούν λοιπόν να μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας. focus on!

υγ: βάλανε τον κόσμο που είχε απωθημένο να πάρει πετρελαιοκίνητο εντός αστικών περιοχών (Αθήνα) και τώρα θα του τα ρουφήξουν σε λίγο καιρό θα δείτε....μα είμαστε κι εμεις κορόιδα τελικά του marketing και των κρατών!
GEIAnnis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 15 Μάιος, 2020 11:34

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 04 Ιούλ, 2020 22:57

Μην το λες υπάρχουν αυτοκίνητα που η οικονομία είναι πάνω από το 40% ενδεχομένως και 45%.
Μιλάω για απλούς 16βάλβιδους κινητήρες σαν τον δικό μου που δεν χρειάζεται ψεκασμός βενζίνης όταν γυρίσει στο υγραέριο.Με υπολογισμούς μου καταναλωνω 8 λίτρα στα 100 μέσο όρο υγραέριο και βενζίνη λίγο κάτω από τα 7,5 λίτρα.
Σήμερα στην περιοχή μου το υγραέριο έχει 57 λεπτά το λίτρο και η βενζίνη 1,32 αν τα βάλεις κάτω είμαι πάνω από 45% και κοντά στο 50% . Αν σκεφτούμε ότι πριν το ιό η βενζίνη είχε κοντά στο 1,50 και το υγραέριο 62,63 λεπτά η οικονομία τουλάχιστον στο δικό μου ξεπερνούσε και το 50%

Άρα το 50% κάτω από κάποιες συνθήκες αυτοκίνητο , τιμή υγραερίου , τιμή βενζίνης είναι υπαρκτό.Βέβαια σε κινητήρες πιο σύγχρονους που ο ψεκασμός μπορεί να φτάσει το 30% εκεί το 35% είναι ένα καλό ποσοστό.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 05 Ιούλ, 2020 02:04

papoys έγραψε:Μην το λες υπάρχουν αυτοκίνητα που η οικονομία είναι πάνω από το 40% ενδεχομένως και 45%.
Μιλάω για απλούς 16βάλβιδους κινητήρες σαν τον δικό μου που δεν χρειάζεται ψεκασμός βενζίνης όταν γυρίσει στο υγραέριο.Με υπολογισμούς μου καταναλωνω 8 λίτρα στα 100 μέσο όρο υγραέριο και βενζίνη λίγο κάτω από τα 7,5 λίτρα.
Σήμερα στην περιοχή μου το υγραέριο έχει 57 λεπτά το λίτρο και η βενζίνη 1,32 αν τα βάλεις κάτω είμαι πάνω από 45% και κοντά στο 50% . Αν σκεφτούμε ότι πριν το ιό η βενζίνη είχε κοντά στο 1,50 και το υγραέριο 62,63 λεπτά η οικονομία τουλάχιστον στο δικό μου ξεπερνούσε και το 50%

Άρα το 50% κάτω από κάποιες συνθήκες αυτοκίνητο , τιμή υγραερίου , τιμή βενζίνης είναι υπαρκτό.Βέβαια σε κινητήρες πιο σύγχρονους που ο ψεκασμός μπορεί να φτάσει το 30% εκεί το 35% είναι ένα καλό ποσοστό.
Εγώ πάντως είμαι της άποψης , και να μη χρειάζεται ψεκασμούς ο κινητήρας από άποψη βαλβίδων , καλό να έχουμε ελάχιστο για τα μπεκ βενζίνης ή να το δουλεύεις βενζινη για κάποια χιλιόμετρα.
Εγώ επειδή και τα 2 αμάξια που έχω είναι με μηχανικές βαλβιδες του έχω ενεργοποιήσει παραλληλο ψεκασμό στα φορτία

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 05 Ιούλ, 2020 17:27

Ναι η οικονομία είναι 30 με 35%. Αυτό είναι το λογικό νούμερο. Το 50% συν είναι διαφημιστικό τρικ. Εμένα πάντως δε με χαλάει και το 30%. Σκεφτείτε πως όταν είχαμε μόνο βενζίνη κάναμε βόλτα τα πρατήρια για το πιο την έχει λίγα λεπτά φθηνότερα.Εγώ πάντως δε βάζω τη λογική της απόσβεσης της αξίας του συστήματος. Είναι σαν να αγόρασα ένα αμάξι λίγο ακριβότερο. Κάποιος που δίνει 20000για καινούργιο αμάξι μήπως κάνει απόσβεση αυτά τα λεφτά;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 06 Ιούλ, 2020 17:08

meletis έγραψε:Εγώ πάντως είμαι της άποψης , και να μη χρειάζεται ψεκασμούς ο κινητήρας από άποψη βαλβίδων , καλό να έχουμε ελάχιστο για τα μπεκ βενζίνης ή να το δουλεύεις βενζινη για κάποια χιλιόμετρα.
Εγώ επειδή και τα 2 αμάξια που έχω είναι με μηχανικές βαλβιδες του έχω ενεργοποιήσει παραλληλο ψεκασμό στα φορτία

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη κάνω που και που αυτό που λες.Γυρνάω σε βενζίνη και κάνω κάποια χιλιόμετρα.Μετά από 176.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και φυσικά ένα πολύ καλό ποσό κέρδους από το καύσιμο νοιώθω ότι οι βαλβίδες μου είναι βιονικές.
Τώρα χτύπα ξύλο αν κάποια στιγμή παραδώσουν πνεύμα θα κάνω επισκευή γιατί το μοτεράκι με έχει τρελλάνει.Μετά από 304.000 χιλιόμετρα δεν καίει λάδι.Έχω κάνει τελευταία και ένα καλό γενικό σέρβις (αμορτισέρ - ψαλίδια - φούσκες - κρόμπαρα , ελαστικά ) κ.λ.π. και το opelάκι πετάει λέμε. Σκεφτόμουν να το αλλάξω σε μεταχειρισμένο βέβαια γιατί που λεφτά για καινούργιο αλλά λέω να πέσω σε κανένα χρέπι και να βαράω το κεφάλι μου στο τοίχο;;;;;
Έτσι έδωσε 5-6 κατοστάρικα και το ανανέωσα.Που να βρω ίδιο κινητήρα να μου κάνει οικονομία 50% στο καύσιμο.Σε 12 - 13 χιλιάδες χιλιόμετρα θα μου τα βγάλει τα λεφτά που έδωσα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό sbk » Τετ 15 Ιούλ, 2020 23:48

Καλησπέρα

43 lt lpg 500 ως 560 χλμ
45 lt βενζίνη ως 630 χλμ αυτονομία με πορτοκαλί λαμπάκι αναμμένο.

Κάνουμε λοιπόν λογαριασμό, και βγάζουμε τα ανάλογα συμπεράσματα ως προς την οικονομία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε τιμές των 2 καυσίμων καθώς και παραμέτρους που αφορούν την οδήγηση(εντός ή εκτός αστικού ιστού,καιρικές συνθήκες,τρόπος οδήγησης κλπ)
sbk
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 19 Φεβ, 2012 00:11

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 17 Ιούλ, 2020 05:32

sbk έγραψε:Καλησπέρα

43 lt lpg 500 ως 560 χλμ
45 lt βενζίνη ως 630 χλμ αυτονομία με πορτοκαλί λαμπάκι αναμμένο.

Κάνουμε λοιπόν λογαριασμό, και βγάζουμε τα ανάλογα συμπεράσματα ως προς την οικονομία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε τιμές των 2 καυσίμων καθώς και παραμέτρους που αφορούν την οδήγηση(εντός ή εκτός αστικού ιστού,καιρικές συνθήκες,τρόπος οδήγησης κλπ)


Τις ίδιες καταναλώσεις πάνω κάτω έχω και εγώ με δεξαμενή που παίρνει τα ίδια πάνω κάτω λίτρα υγραέριο.Δε θέλει μπλοκάκι και χαρτί.Ειδικά αν κινείσαι σε περιοχή όπως η δική μου με υγραέριο 58 λεπτά και βενζίνη 1,34 που έχει τώρα το 50% οικονομία το έχεις στο τσεπάκι.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Δευτ 20 Ιούλ, 2020 20:35

30-35% οικονομία μες την πόλη στο κόστος καυσίμου ,συμπεριλαμβανομένης και της βενζίνης που καταναλώνει στα φορτία.
Έχω δει μέχρι και 40-45% στην εθνική αν το πάω χαλαρά.
Η απόσβεση έγινε σε περίπου 1,5 χρόνο μετά από 15.000 χλμ.
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τρί 21 Ιούλ, 2020 15:46

Το ποσοστό της βενζίνης που ψεκάζεται πχ 10 με 20% δεν είναι επιπλέον της ποσότητας του αερίου, δηλ όταν έχουμε 20% στο φορτίο η αναλογία είναι 20% βενζίνη και 80% αέριο.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, στην Αττική ειδικά βρίσκεις σε καλές τιμές το LPG που πάντα έχει τιμή 45% περίπου της αξίας της βενζίνης - άρα ή λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση του LPG εξισορροπείται από την καλύτερη τιμή.
ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ... Εάν έχεις αυτοκίνητο με κατανάλωση πάνω 10λτ+ στα 100 χλμ οι διαφορές σε €€ είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΈΣ.
Το ποσοστό με τους υπολογισμούς μου είναι κοντά στο 45% για μένα, αλλά γεμίζω το αυτοκίνητο και ανυπομονώ να πάω βόλτες να το χαρώ!!

Καλά Χιλιόμετρα σε Όλους με Ασφάλεια!!!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: LPG πραγματική οικονομία 30-35%

Δημοσίευσηαπό sbk » Σάβ 25 Ιούλ, 2020 12:05

papoys έγραψε:
sbk έγραψε:Καλησπέρα

43 lt lpg 500 ως 560 χλμ
45 lt βενζίνη ως 630 χλμ αυτονομία με πορτοκαλί λαμπάκι αναμμένο.

Κάνουμε λοιπόν λογαριασμό, και βγάζουμε τα ανάλογα συμπεράσματα ως προς την οικονομία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε τιμές των 2 καυσίμων καθώς και παραμέτρους που αφορούν την οδήγηση(εντός ή εκτός αστικού ιστού,καιρικές συνθήκες,τρόπος οδήγησης κλπ)


Τις ίδιες καταναλώσεις πάνω κάτω έχω και εγώ με δεξαμενή που παίρνει τα ίδια πάνω κάτω λίτρα υγραέριο.Δε θέλει μπλοκάκι και χαρτί.Ειδικά αν κινείσαι σε περιοχή όπως η δική μου με υγραέριο 58 λεπτά και βενζίνη 1,34 που έχει τώρα το 50% οικονομία το έχεις στο τσεπάκι.


υγραέριο 58 λεπτά που βάζεις;
sbk
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 19 Φεβ, 2012 00:11

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες