Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετάβαση σε υγραεριοκίνητο

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Μετάβαση σε υγραεριοκίνητο

Δημοσίευσηαπό Costasplesis » Τετ 04 Αύγ, 2021 14:24

Καλημέρα σε όλους!

Διαθέτω ford fiesta 06' βενζινοκίνητο , τα χιλιομετα που κάνω ειναι λίγα ομολογουμένως ( κάτω απο 5000χλμ τον χρονο) αλλά υπάρχει προοπτική να τα αυξήσω αν βγει η εξίσωση με την υγραεριοκίνηση .Άρα προφανώς επιδιώκοντας οικονομία 30%-40% αυτή ειναι η προοπτική της μετάβασης .

Θα ήθελα να ξεκινήσω με το εξής βασικό ερώτημα.......βάση άλλων φόρουμ που διάβασα ισχύει οτι μια πιθανή μετατροπή του υπάρχοντος οχήματος σε LPG , θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη 100 % ,αλλά υπάρχουν και οι ελλατωματικές περιπτώσεις.... η σκέψη μου ειναι να στραφώ σε αγορά μεταχειρισμένου οχήματος το οποίο έχει ήδη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγκατάσταση αερίου , αυτό άραγε σε τι ποσοστό μπορεί να με εξασφαλίσει στο ότι θα αποφύγω δαπανηρές βλάβες και θα πετύχω όντως οικονομία σε σχέση με μιά ανεπιτυχής μετατροπή( έχω διαβάσει παραδείγματα τύπου έδωσα 1500 ευρώ για μετατροπή και δεν έιδα διαφορα ) ?

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος , στο car gr, έχω επιβεβαιώσει οτι υπάρχουν οχήματα στα οποία αναγραφεται στην περιγραφή οτι η εγκατασταση αερίου ειναι εργοστασιακή ( FORD FIESTA 2012/20214 ) . Η επιλογή του fiesta12/14 είναι αδιαπραγμάτευτη σαν λάτρης της Ford , οπότε θα με βοηθούσε πολύ η εμπειρία κάποιου φίλου ο οποίος είναι κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος με Lpg , Γενικα θα ήθελα να ξέρω ποια ειναι τα βασικά πλεονεκτήματα /μειονεκτήματα στην μετάβαση αυτή , και τι θα πρέπει να γνωρίζω οπωσδήποτε απ'ο τον υποψήφιο πωλητή του υγραεριοκίνητου, επίσης θα πρέπει να αλλάξω και μάστορα διότι φαντάζομαι δεν υπάρχει η ιδια τεχνογνωσία σε όλους στο κομματι LPG , ειδικά αν μιλάμε για εργοστασιακή εγκατάσταση .


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !

ΥΓ : ένα βασικό ορθό κοφτό ερώτημα.......με 42 ευρώ συμπληρώνω 30λίτρα βενζίνης διανύω περίπου 300 χλμ εντός πόλης, άρα πλέον με την τιμή του αερίου θα κάνω τα ίδια χιλιόμετρα με 22 ευρώ βάση της τιμής αερίου?
Costasplesis
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 04 Αύγ, 2021 12:46

Re: Μετάβαση σε υγραεριοκίνητο

Δημοσίευσηαπό socratesb » Πέμ 12 Αύγ, 2021 14:35

Το να αναρωτιέται κάποιος το 2021 ακόμα για το εάν αξίζει η εγκατάσταση συστήματος μου φαίνεται περίεργο, αλλά ΟΚ!
Αφού με βενζίνη για να διανύσεις 300 χλμ χρειάζεσαι περίπου 30 λίτρα εντός πόλης άρα έχεις μια κατανάλωση 10 λίτρα στα 100 χλμ.
Με το lpg θα έχεις ελαφρά μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου στα 11 λίτρα αλλά και η τιμή συνήθως είναι κάτω από το 50%.
Το κίνητρο για μια εγκατάσταση lpg είναι η οικονομία λόγω της διαφοράς τιμής ανά λίτρο. Εάν ένα αυτοκίνητο δεν κάνει αρκετά χλμ ή δεν έχει πραγματικά μεγάλη κατανάλωση, τότε η οικονομία από την διαφορά τιμής δεν είναι σημαντική.
Εάν το αποφασίσεις να εμπιστευτείς εγκαταστάτη που να έχει κάνει πολλές δουλειές με αυτοκίνητα σαν το δικό σου και έχουν πολλά πολλά χλμ χωρίς πρόβλημα. Και όχι στα λόγια! Να στο αποδείξει!

Καλή Συνέχεια και Καλά χλμ σε Όλους με Ασφάλεια!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες