Καλημέρα σε όλους!
Διαθέτω ford fiesta 06' βενζινοκίνητο , τα χιλιομετα που κάνω ειναι λίγα ομολογουμένως ( κάτω απο 5000χλμ τον χρονο) αλλά υπάρχει προοπτική να τα αυξήσω αν βγει η εξίσωση με την υγραεριοκίνηση .Άρα προφανώς επιδιώκοντας οικονομία 30%-40% αυτή ειναι η προοπτική της μετάβασης .
Θα ήθελα να ξεκινήσω με το εξής βασικό ερώτημα.......βάση άλλων φόρουμ που διάβασα ισχύει οτι μια πιθανή μετατροπή του υπάρχοντος οχήματος σε LPG , θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη 100 % ,αλλά υπάρχουν και οι ελλατωματικές περιπτώσεις.... η σκέψη μου ειναι να στραφώ σε αγορά μεταχειρισμένου οχήματος το οποίο έχει ήδη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγκατάσταση αερίου , αυτό άραγε σε τι ποσοστό μπορεί να με εξασφαλίσει στο ότι θα αποφύγω δαπανηρές βλάβες και θα πετύχω όντως οικονομία σε σχέση με μιά ανεπιτυχής μετατροπή( έχω διαβάσει παραδείγματα τύπου έδωσα 1500 ευρώ για μετατροπή και δεν έιδα διαφορα ) ?
Για να είμαι πιο συγκεκριμένος , στο car gr, έχω επιβεβαιώσει οτι υπάρχουν οχήματα στα οποία αναγραφεται στην περιγραφή οτι η εγκατασταση αερίου ειναι εργοστασιακή ( FORD FIESTA 2012/20214 ) . Η επιλογή του fiesta12/14 είναι αδιαπραγμάτευτη σαν λάτρης της Ford , οπότε θα με βοηθούσε πολύ η εμπειρία κάποιου φίλου ο οποίος είναι κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος με Lpg , Γενικα θα ήθελα να ξέρω ποια ειναι τα βασικά πλεονεκτήματα /μειονεκτήματα στην μετάβαση αυτή , και τι θα πρέπει να γνωρίζω οπωσδήποτε απ'ο τον υποψήφιο πωλητή του υγραεριοκίνητου, επίσης θα πρέπει να αλλάξω και μάστορα διότι φαντάζομαι δεν υπάρχει η ιδια τεχνογνωσία σε όλους στο κομματι LPG , ειδικά αν μιλάμε για εργοστασιακή εγκατάσταση .
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !
ΥΓ : ένα βασικό ορθό κοφτό ερώτημα.......με 42 ευρώ συμπληρώνω 30λίτρα βενζίνης διανύω περίπου 300 χλμ εντός πόλης, άρα πλέον με την τιμή του αερίου θα κάνω τα ίδια χιλιόμετρα με 22 ευρώ βάση της τιμής αερίου?