Α' αυτοκινητο:Mercedes Benz C200 Kompressor 1.8(165 HP) MY'05
OMVL με πνευμονα ΟΜVL DREAM high power (1.7 bar)
Tιμή: (
ΦΙΛIKH 1400 με "μισή" αποδειξη
Εγκαταστάτης: Χωρίς άδεια νόμιμου χώρου υγραερίου αλλά με άδεια νόμιμου τεχνίτη / εγκαταστάτη υγραερίου "φιλος" μηχανικός με εξειδικευμενο συνεργείο Citroen-Peugeot στην Χαλκιδα που σφραγίζει με το ονομα Θεσσαλονικιού πληρως νόμιμου εγκαταστατη και εισαγωγεα των OMVL kits
Προβλήματα:
Κοψίματα & αλλαγη σε βενζίνη από τις 3000 στρ όταν πατάω τέρμα το πενταλ του γκαζιου σε θερμοκρασίες περ/ντος < +15 C Προσωρινή αντιμετώπιση:
Πρεσσάρισμα αέρα "κοπανιστού" μετά το φουλάρισμα με υγραεριο Μονιμη αντιμετωπιση: Δεν Βλέπω να υπάρχει
διοτι μου λένε ότι
"έτσι δουλεύουν αυτά τα συστηματα στο κρυο ":crazy:
Α' αυτοκινητο:Renault Clio 1.4 (100 HP) MY'04
OMVL με πνευμονα ΟΜVL DREAM normal power (0.8 bar)
Tιμή:
ΦΙΛΙΚΗ 1250 με "μισή" αποδειξη
Εγκαταστάτης: Ο ΙΔΙΟΣ
u]
Προβλήματα[/u]: ΤΑ ΙΔΙΑ
Προσωρινή αντιμετώπιση:Η ΙΔΙΑ
Μονιμη αντιμετωπιση: Η ΙΔΙΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΚΑΙ ΟΙ 2 μετατροπες έγιναν αρχες Δεκεμβρη 2011 ( για την φιλικη τιμη το γραφω αυτο)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ OMVL συστήματα υγραεριου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: