maevius έγραψε:Απότι ξέρω η αντλία λειτουργεί συνεχώς και αυτό έχει λογική. Αν δεν λειτουργούσε φαντάσου τι θα γινόταν αν τελειώσει το αέριο εν κινήσει ή αν αλάξει στην πορεία; Γα αυτό τον λόγο λένε ότι το ρεζερβουάρ πρέπει πάντα να έιναι στο 1/4 έως το 1/2 για να είναι μουσκεμένη η αντλία ωστε να μην καεί.
vagelisniva έγραψε:Καλημερα η αντλια βενζινης δεν δουλευει συνεχεια κατα την λειτουργια με υγραεριο υπαρχει πρεσοστατικη βαλβιδα οταν η πιεση στο κυκλωμα καυσιμου (βενζινη) φτασει σε μια προκαθορισμενη τιμη η αντλια σταματα κατα την λειτουργια με αεριο οταν η πιεση μενει σταθρη η τρομπα ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
astragjtg έγραψε:vagelisniva έγραψε:Καλημερα η αντλια βενζινης δεν δουλευει συνεχεια κατα την λειτουργια με υγραεριο υπαρχει πρεσοστατικη βαλβιδα οταν η πιεση στο κυκλωμα καυσιμου (βενζινη) φτασει σε μια προκαθορισμενη τιμη η αντλια σταματα κατα την λειτουργια με αεριο οταν η πιεση μενει σταθρη η τρομπα ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
Καλημερα Βαγκελη.Μαστόρια ομως εχουν πει οτι υπαρχουν και τρομπες που δουλευουν συνεχεια, οπως σε συστηματα κυκλωματος βενζινης που επιστρεφει το καυσιμο παλι πισω(οπως και στο υγραεριο στον υγρο ψεκασμο).
Μαλλον συμβαινουν και τα 2 αναλογα το κυκλωμα.
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες
|
|