από tedd » Κυρ 03 Σεπ, 2017 14:14
Παραπανω απο την πραγματικη χωτηρικοτητα της δεξαμενης ή παραπανω απο το 80%? Αν ισχυει το δευτερο υπαρχει εξηγηση. Το εδαφος εχει κλιση οποτε λογικο να παρει 1-2 λιτρα παραπανω ή και λιγοτερο ανάλογα τη θεση που εχει το φλοτερ στην δεξαμενη μεσα. Δεν συμβαινει μονο σε αυτον, εχω παρατηρησει σε ολα τα πρατηρια που δεν ειναι εντελως επιπεδο το εδαφος να μου βαζουν 1-2 λιτρα παραπανω απο το αναμεμενο. Οταν το εδαφος ειναι επιπεδο γεμιζω απο εντελως αδειος με 45-46 ενω αυτα που ειναι επικλινει μεχρι και με 47-48 σε 56λιτρο ντεποζιτο. Επισης παραπανω υγραεριο μπορει να παρει αν η πιεση στην αντλια ειναι μεγαλη.
Παρολο που εχω πολυ καιρο να βαλω πριν ακομη το γυρισει σε shell απο aegean που ηταν παντα μου επαορνε λιγο παραπανω αλλα εβγαζα και λιγα παραπανω χλμ. και επισης ειχα παρατηρησει διαφορα στη ποιοτητα σε σχεση μς τους αλλους. Ενω το πρωτο λαμπακι σβηνει γυρω στα 70-90 αναλογως τη διαδρομη οταν εβαζα σε αυτον τυχαινε να σβησει το 1ο λαμπακι ακομη και μετα απο τα 100χλμ. Το ιδιο παρατηρω και στους ρετσο στην ηλιουπολη, εκο στην οδο μαυρομιχαλη στη πολιχνη, χαρκα περιοχη ωραιοκαστρου.
Τωρα αμα το εχουν κανει επιτηδες για να βαζουν παραπανω δεν ξερω αλλα μπορει και οχι, για τα βενζιναδικα τους ειναι χτισμενα σε ανισόπεδα σημεια.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24