Σελίδα 1 από 1

Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 12:00
από Jkat
Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα υγρού ψεκασμού το αυτοκίνητο μου,βάζοντας υγραέριο σε διάφορα πρατήρια ,μου είχε ανάψει η ένδειξη του κινητήρα.απευθυνθηκα στο συνεργείο και μου πρότειναν να χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα πρατήρια με σήμα το κοχύλι(η ένδειξη αφορούσε φτωχό μίγμα καυσίμου).η αλήθεια είναι ότι από τότε,η ένδειξη έχει σβήσει.εχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά το καύσιμο της συγκεκριμένης εταιρείας; υπάρχει κάποια άλλη αξιόπιστη εναλλακτική;

Re: Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 17:34
από papoys
Όχι βέβαια. Για μένα ένας μύθος είναι,ύστερα από 133.000 χιλιόμετρα με lpg.

Έχω βάλει σε πολλά (και στο κοχύλι) διαφορά στην απόδοση δεν διαπίστωσα.Στην ποσότητα ναι χωρίς να μπορώ να πω με σιγουριά ότι εκείνος κλέβει στα λίτρα.
Πιθανώς το δικό σου για κάποιο λόγο να αρέσκεται στη συγκεκριμένη μάρκα,άρα δεν έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο να την αλλάξεις.

Re: Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 21:19
από tedd
Για να ανάψει λαμπάκι θα πρέπει τα long fuel trims να χτυπήσουν το 25%. Μήπως γενικά έχεις φτωχό μειγμα και όριακα δεν σου ανάβει το λαμπάκι με υγραέριο από το κοχύλι? Μήπως γενικά το σύστημα θέλει πιο ενδελέχη έλεγχο και ρύθμιση. Αν είχες ένα obd reader με το torque θα μπορούσες να τα παρακολουθείς μεσα από σμαρτφοουν σου για λίγο πως κυμαινονται τα long fuel trims. Γιατί άλλο να το κουμπώσεις το μηχανάκι στο αυτοκίνητο και να παρακολουθήσεις πως κυμαινονται σε πραγματικές συνθηκες και άλλο να τα ελέγξει ο μάστορας για 5λεπτα στο πεζοδρόμιο και χωρίς να κινηθεί καθολου το αυτοκίνητο. Εκτός βέβαια αν το πρόβλημα δεν προέρχεται τελικά από την ποιοτητα του υγραέριου ή την ρύθμιση του συστηματος και να παίζει κάτι άλλο πχ, λέω ο άσχετος, κανένα ψιλοβουλωμένο μπεκ ή δεν ξέρω και εγώ τι αλλο. Βασικά που σου άναψε λαμπάκι στο καντράν, ξέρεις τον κωδικό βλάβης που κατέγραψε ο εγκέφαλος? ... βασικά από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε, τι κωδικός βλαβης καταγράφηκε.
Αυτό είναι το κακό με πολλά μαστορια και δυστυχώς για εμάς που είμαστε bifuel και συνεπώς επισκεπτόμαστε 2 συνεργεια και όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα ρίχνουν την ευθύνη αριστερά και δεξιά και με αυτούς στην απέξω. Όπως όταν είχα κάποιο θέματακι οπου ο ένας μαστορας με παρεπεμπτε στον άλλο , τελικά ήταν θέμα της αντλίας βενζινης, όπου παρόλο που το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω υγραερίου θα έπρεπε όμως να το ειχε βρει το συνεργείο. Και το έχουν κάνει καραμέλα ότι για οτιδήποτε φταίει το υγραέριο, ακόμη και αν οι υαλοκαθαριστήρες χαλάσουν, το υγραέριο φταίει. Λες και πριν χωρίς υγραέριο ζητιάνοι ήταν γιατί δεν είχαν δουλειά γιατί δεν χαλούσαν οι κινητήρες, δεν καίγονταν αντλίες βενζίνης, δεν χαλούσαν οι πολλαπλασιαστές , δεν βουλωναν τα μπεκ.... Σορρυ είχα καιρό να γράψω και είπα να τα πω μονοκοπανια.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 22:46
από meletis
Ελενξε όπως γράφτηκε τα fuel trims .
Σε εμένα σε coral βρίσκω αρκετή ποσότητα λαδιού, άλλαξα τελευταία τα φίλτρα
Σε πετρογκαζ έχω δει τελείως διαφορετικό αμάξι , μεγάλη ανταπόκριση το γκάζι.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 13:22
από Jkat
Meletis έτσι από απορία θα δοκιμάσω και την πετρογκαζ που αναφέρεις.το αμάξι έχει vialle lpdi και κάνει αποκλειστική χρήση αερίου,όποτε θέλω να πιστεύω ότι αν έπαιζε κάποιο θέμα με μπεκ ή αντλία θα φαινόταν με κάποιο τρόπο στην απόδοση του (το αμαξι πάει καρφί). Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ωστόσο αυτή η ιδιαιτερότητα,γι'αυτό ρωτάω.

Re: Έχει τελικά τόσο μεγάλη διαφορά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 13:23
από Jkat
Παρεμπιπτόντως tedd ,έκλαψα από τα γέλια, έβγαλες παράπονο :lol: