Το υγρό lpg που αεριοποιείται παραμένει αέριο υπό πίεση. Όπως εξήγησα είναι αυτό που με την πίεσή του τροφοδοτεί τον πνεύμονα, στα συστήματα αερίου ψεκασμού.
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τι ακριβώς ρωτάς, αλλά η βιβλιογραφία δεν είναι ειδική. Αφορά τις φυσικές ιδιότητες βουτανίου προπανίου και των μειγμάτων μεταξύ τους.
Ο σύνδεσμος που παρέθεσα έχει αναλυτικούς πίνακες πίεσης θερμοκρασίας για διάφορα ποσοστά μειγμάτων βουτανίου προπανίου.
Αυτά από μένα.
fokion έγραψε:Μπορειτε να επισυναψετε βιβλιογραφία για ολα αυτα???
Πχ σε dt πχ 20 βαθμών απο 10 σε 30 ατμοσφαιρική τι διαφορά πιεσης εχουμε? και υπο ποιες συνθηκες? απολυτα ακινητο αυτοκινητο?
Στον ισκιο?
τι ρολο παιζει το μεγεθος ή και το σχημα της δεξαμενης? Ιδια διαφορά θα σηκωσει η 35αρα με την 80αρα? το υγρο που αεριοποιηται εντος δεξαμενης μετα γινεται τι? Υγροποιηται ξανα πχ?
η πιεση αυξανεται γραμικά λογαριθμικά? τι?
Εχω ισχυρες ενδειξεις αλλα οχι αποδειξεις ακομα οτι κατι δε παει καλα....
αλλα θα ηθελα να διαβασω κατι εμπεριστατωμενο...
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά