Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 23 Αύγ, 2018 22:04

Μπορειτε να επισυναψετε βιβλιογραφία για ολα αυτα???

Πχ σε dt πχ 20 βαθμών απο 10 σε 30 ατμοσφαιρική τι διαφορά πιεσης εχουμε? και υπο ποιες συνθηκες? απολυτα ακινητο αυτοκινητο?
Στον ισκιο?
τι ρολο παιζει το μεγεθος ή και το σχημα της δεξαμενης? Ιδια διαφορά θα σηκωσει η 35αρα με την 80αρα? το υγρο που αεριοποιηται εντος δεξαμενης μετα γινεται τι? Υγροποιηται ξανα πχ?
η πιεση αυξανεται γραμικά λογαριθμικά? τι?

Εχω ισχυρες ενδειξεις αλλα οχι αποδειξεις ακομα οτι κατι δε παει καλα....
αλλα θα ηθελα να διαβασω κατι εμπεριστατωμενο...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2197
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Πέμ 23 Αύγ, 2018 22:22

Το υγρό lpg που αεριοποιείται παραμένει αέριο υπό πίεση. Όπως εξήγησα είναι αυτό που με την πίεσή του τροφοδοτεί τον πνεύμονα, στα συστήματα αερίου ψεκασμού.
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τι ακριβώς ρωτάς, αλλά η βιβλιογραφία δεν είναι ειδική. Αφορά τις φυσικές ιδιότητες βουτανίου προπανίου και των μειγμάτων μεταξύ τους.
Ο σύνδεσμος που παρέθεσα έχει αναλυτικούς πίνακες πίεσης θερμοκρασίας για διάφορα ποσοστά μειγμάτων βουτανίου προπανίου.
Αυτά από μένα.
fokion έγραψε:Μπορειτε να επισυναψετε βιβλιογραφία για ολα αυτα???

Πχ σε dt πχ 20 βαθμών απο 10 σε 30 ατμοσφαιρική τι διαφορά πιεσης εχουμε? και υπο ποιες συνθηκες? απολυτα ακινητο αυτοκινητο?
Στον ισκιο?
τι ρολο παιζει το μεγεθος ή και το σχημα της δεξαμενης? Ιδια διαφορά θα σηκωσει η 35αρα με την 80αρα? το υγρο που αεριοποιηται εντος δεξαμενης μετα γινεται τι? Υγροποιηται ξανα πχ?
η πιεση αυξανεται γραμικά λογαριθμικά? τι?

Εχω ισχυρες ενδειξεις αλλα οχι αποδειξεις ακομα οτι κατι δε παει καλα....
αλλα θα ηθελα να διαβασω κατι εμπεριστατωμενο...
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast δίχως λαδόξιδα, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
10.20 l/100 χλμ
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 24 Αύγ, 2018 07:18

NIKOSP έγραψε:Το υγρό lpg που αεριοποιείται παραμένει αέριο υπό πίεση.


και που παει...???

ως γνωστόν αεριο δε περναει απο την πολυβαλβιδα.. μονο υγρο.
αρα με την λογικη σας καποια στιγμη η πιεση θα αυξανοταν υπερμετρα...

η δεξαμενη ειναι σφραγισμενη. ( εκτος προφανως απο την εκτονωση )
δεν εχει εξαερισμό οπως της βενζινας......
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2197
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό johng » Παρ 24 Αύγ, 2018 10:12

NIKOSP έγραψε:Εξαρτάται από την αναλογία μείγματος Βουτανίου Προπανίου συναρτήση της θερμοκρασίας του lpg εντός της δεξαμενής.
Για παράδειγμα σε μείγμα βουτανίου προπανίου 70-30% με θερμοκρασία 32 Κελσίου η πίεση που "σηκώνεται" είναι 4.55 bar.
Τότε υπάρχει ισορροπία μεταξύ των δύο φάσεων (αέριας & υγρής) του lpg. Δλδ όση ποσότητα εξαχνώνεται τόση και υγροποιείται. Στην πράξη μένει σταθερή η πίεση, εντός της δεξαμενής. Αυτό για δεδομένη θερμοκρασία. Αν αυξηθεί ή μειωθεί η θερμοκρασία του lpg θα αυξηθεί και θα μειωθεί αντίστοιχα η πίεση που "σηκώνεται" εντός της δεξαμενής.
Σε μείγμα 100% βουτάνιο για παράδειγμα, κάτω από τους -0,5 βαθμούς Κελσίου δεν "σηκώνεται" πίεση (βασικά είναι ίση με την ατμοσφαιρική) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σπρώξει η πίεση καύσιμο προς τον "πνεύμονα" οπότε δεν γυρίζει σε γκάζι, ο κινητήρας.
Δείτε στοιχεία στον παρακάτω σύνδεσμο
https://www.engineeringtoolbox.com/prop ... _1043.html

johng έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Ανάλογα την θερμοκρασία υπάρχει μεγαλύτερη εξαέρωση (άρα και μεγαλύτερη πίεση εντός της δεξαμενής) μέχρις ότου υπάρξει αναπτυχθεί τέτοια πίεση στην δεξαμενή που δεν επιτρέπει την επιπλέον εξαέρωση.
Δλδ η πίεση που ασκείται επί της ελεύθερης επιφάνειας του υγρού lpg από εξαερωμένο lpg, δεν επιτρέπει (σε δεδομένη θερμοκρασία) την επιπλέον εξαέρωση, του υγρού Lpg.


Αυτή η πίεση , που εντός της δεξαμενής δεν επιτρέπει την επιπλέον εξαέρωση , πόσο περίπου είναι? 5-6 bar ή 10-12 bar?





Thanx Nikos, ο πίνακας που παρέθεσες τα λέει όλα....
johng
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό johng » Παρ 24 Αύγ, 2018 10:14

fokion έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Το υγρό lpg που αεριοποιείται παραμένει αέριο υπό πίεση.


και που παει...???

ως γνωστόν αεριο δε περναει απο την πολυβαλβιδα.. μονο υγρο.
αρα με την λογικη σας καποια στιγμη η πιεση θα αυξανοταν υπερμετρα...

η δεξαμενη ειναι σφραγισμενη. ( εκτος προφανως απο την εκτονωση )
δεν εχει εξαερισμό οπως της βενζινας......



Παραμένει στην δεξαμενή και συνεχώς συμπιέζεται(αν η θερμοκρασία αυξάνει συνεχώς) , εως την εκτόνωση (αν χρειαστεί από κάποια βαλβίδα ασφαλείας)
johng
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τρί 28 Αύγ, 2018 13:54

Αγόρια , αν ήταν όπως τα γράφετε τα αυτοκινητάκια μας θα είχαν γινει διαστημόπλοια σε τροχιά γύρω απο τον πλανήτη !!!

Το αέριο μέσα στη δεξαμενή παραμένει πάντα υγρό , τελεία .
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 28 Αύγ, 2018 19:49

NickSt έγραψε:Αγόρια , αν ήταν όπως τα γράφετε τα αυτοκινητάκια μας θα είχαν γινει διαστημόπλοια σε τροχιά γύρω απο τον πλανήτη !!!

Το αέριο μέσα στη δεξαμενή παραμένει πάντα υγρό , τελεία .


Λάθος. Ο κενός χώρος του 20% είναι γεμάτος με ατμούς υγραερίου που περνάνε στην αέρια φάση. Αυτοί οι ατμοί φτάνουν κάποια στιγμή σε μια τιμή πίεσης που λέγεται τάση ατμών. Σε αυτή την πίεση υγρό και αέριο βρίσκονται σε ισορροπία δηλαδή όσα μόρια περνάνε στην αέρια φάση τόσα και υγροποιούνται. Η τιμή αυτής της πίεσης εξαρτάται από τους παράγοντες που ανέφεραν οι προηγούμενοι.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 762
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 29 Αύγ, 2018 08:04

Προφανώς όταν γεμίζουμε υγραέριο κάποιο ποσοστό ατμών εξαιτίας της αυξημένης πίεσης περνάει παλι από την αέρια στην υγρή φάση. Όπως το φρεον στα κλιματιστικά.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 650
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό johng » Πέμ 30 Αύγ, 2018 13:34

Ερωτηση-απορια: μια καινουρια δεξαμενη υγραεριου (αυτοκινητου) περιεχει μεσα αερα η οχι?
johng
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Κλέβει η αντλία υγραερίου?

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 30 Αύγ, 2018 17:33

johng έγραψε:Ερωτηση-απορια: μια καινουρια δεξαμενη υγραεριου (αυτοκινητου) περιεχει μεσα αερα η οχι?


Φυσικά και περιέχει ατμοσφαιρικό αέρα. Ανοιχτή πωλείται και μετά τοποθετείται η πολυβαλβίδα με το φλοτέρ.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 762
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες