tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.
Απο τη στιγμη που καποιοι εχουν ευνοικη αντιμετωπιση λογω λιγοτερων ρυπων, γιατι να μην εχουν και οι υπολοιποι, ειδικα οταν παραγουν ακομα λιγοτερους?
Και για να συνεχίσω τη σκέψη σου θα πω το εξής:
Έχουμε 2 πανομοιότυπα αυτοκίνητα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα και το ένα έχει άδεια κυκλοφορίας Οκτώβριο του 2010 και το άλλο Νοέμβριο 2010.
Για μερικές μέρες, αυτό που κυκλοφόρησε Νοέμβριο του 2010 πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας κι ας εκπέμπουν τους ίδιους ρύπους... Σκέψου μάλιστα την περίπτωση αυτός με το αυτοκίνητο του Οκτωβρίου να έχει βάλει υγράεριο και παρόλο που εκπέμπει πολύ λιγότερους ρύπους, να πληρώνει σαν κορόιδο περισσότερα τέλη κυκλοφορίας...
Άλλο παράδειγμα:
Έχουμε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1927 cc κι ένα άλλο με κινητήρα 1929 cc που έχουν ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας πριν το Νοέμβριο του 2010.
Το πρώτο πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν πληρώνει έκτακτη εισφορά ακόμη κι αν η εργοστασιακή του αξία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αξία του δεύτερου...
Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
Αν σκεφθεί μάλιστα κανείς οτι με την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...