Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

N/A with LPG to Turbocharged

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Σάβ 06 Απρ, 2019 21:07

Candlemass έγραψε:Μου μυρίζει 20VT η φάση... :mrgreen:


διθέσιο πισωκίνητο με MZR μοτέρ :mrgreen: :twisted:
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Κυρ 14 Απρ, 2019 16:51

question 2

μπήκαν καινούρια μπεκ βενζίνης πιο μεγάλα από 300cc πήγαμε στα 550cc
οι χρόνοι ( battery offsets ) σε σχέση με τα μαμά είναι τουλάχιστον διπλάσιοι.
το αμάξι ρυθμίστηκε ατμοσφαιρικό ακόμα και όλα οκ

το αέριο τώρα τα μπεκ του δεν φτάνουν ούτε για ζήτω, αφού οι χρόνοι των καινούριων μπεκ είναι διπλάσιοι για να δουλέψει το αέριο και να μην είναι φτωχό έφτασε ο χάρτης στα τέρματα 255 σε κάθε cell και σε κάποια σημεία δεν τα καταφέρνει ιδικά στα ψηλά.

υπάρχει τρόπος να βρω τι μπεκ έχω ; πως τα μετράμε του αερίου για να πάρω μια τετράδα μεγαλύτερα και να ρυθμίσω να έχω και το αέριο να δουλεύει ;
γιατί κοίταξα λίγο σε ένα μαγαζί που πουλάει μπεκ αερίου αλλά δεν κατάλαβα γρι έτσι όπως τα λένε τα νούμερα Τχχ κλπ

επίσης μπορώ να μπλέξω μάρκες πχ τώρα είναι όλα από το σύστημα landirenzo evo πάνω, παίζει να βρω άλλα μπεκ που να ταιριάζουν η ψάχνω μόνο τα ίδια ;

ή μπορώ να ανεβάσω πίεση στον πνεύμονα ( αν γίνεται, κάτι τέτοια διάβαζα εδώ ) για να δουλέψουν τα μπεκ με τους καινούριους χρόνους ;
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 14 Απρ, 2019 19:45

Μπεκ παίξε με hana, έχουν μεγάλο εύρος για όλες τις ιπποδυνάμεις. Πνευμονα δες αν αυτος που φοράς σε καλύπτει σε άλογα. 1.2 bar πας σε νορμάλ αμάξια ,και 1.4-1.5 σε δυνατα. Το 1.4 όμως σε πνεύμονα με παροχή για τα άλογα που θα φτάσεις. Χωρίζονται και αυτοι σε κατηγορίες. Μην σηκώνεις τον μικρό σε 1.4+ γιατί θα τον πάρεις στο χέρι.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1365
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Κυρ 14 Απρ, 2019 20:02

βασικά είδα οτι τα μπεκ που έχω αλλάζουν τσουτσούνια μπροστά

έτσι είναι η μπεκιέρα που έχω
Εικόνα
και τα μπεκ είναι όλα μαύρα, φαντάζομαι αυτά http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN ... ctID=24933
είδα οτι παίζουν χρώματα με μέγεθος θα ρωτήσω αύριο έναν αν μπορεί να μου φέρει τα πιο μεγάλα που έχει πχ http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN ... ctID=24935



μέχρι στιγμής ο πνεύμονας μου ( που πρέπει να είναι αυτός http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN ... ctID=17040 )
με καλύπτει οριακά στην εργοστασιακή δύναμη το αμάξι μετρημένο 130 άλογα και ο πνεύμονας λέει οτι υποστηρίζει 110kw λολ βαριά 150 ?
με το σταγονόμετρο τα βάζουν στον Τσοπελογιάννη ; :evil: :evil:

όπως και να χει σίγουρα επειδή τώρα μόνο μπεκ έχουν μπει πάνω( ακόμα ατμόσφαιρα, τα πράγματα όλα ακόμα τα περιμένω για να γίνει FI )
και πριν δούλευε ο πνεύμονας, το καλύπτει έστω και οριακά από ότι ανακάλυψα ! οπότε θα δω αύριο αν μπορώ να πάρω 4 ακροφύσια μεγαλύτερα και να σηκώσω λίγο την πίεσή του να δουλέψει για τώρα, και αργότερα θα πάρει πόδι με μεγαλύτερο

πίεση στο πνεύμονα μετράνε στο ρελαντί ή στα πατήματα ;

μπεκ κλπ από που αγοράζουμε υπάρχει μαγαζί εδώ έξω προτιμούμε κάποιον ?

επίσης με τα κτέο κλπ αν πάω εγώ και αλλάξω πνεύμονα μόνος μου τι γίνεται
( ας ξεχάσουμε για τώρα έξτρα τουρμπίνες κλπ ας πούμε οτι άλλαζα έναν πνεύμονα μόνο )
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 14 Απρ, 2019 20:16

Για πνεύμονα δες της tomasseto είναι και μικροί σε όγκο αλλά είναι δυνατοί αναλόγως ποιον θα επιλέξεις.
Για Hana να βάλεις τα χρυσά , να τα επιλέξεις βάσει ιπποδύναμης
Για ΚΤΕΟ δεν ξέρω τώρα τι ισχύει , αλλά παλιότερα σου έδινε χάρτη ο εγκαταστάτης με τους νέους σειριακός αριθμούς των νέων εξαρτημάτων.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 879
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Δευτ 15 Απρ, 2019 20:51

πήγα σε έναν σήμερα αλλά δεν είχε
υπάρχει κανείς να τα πάρω online ?


επίσης την πίεση στον πνεύμονα τελικά σε load ή ρελαντί την μετράω ;
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 15 Απρ, 2019 21:12

kagiantas έγραψε:πήγα σε έναν σήμερα αλλά δεν είχε
υπάρχει κανείς να τα πάρω online ?


επίσης την πίεση στον πνεύμονα τελικά σε load ή ρελαντί την μετράω ;
Ρελαντί στο 1.4 όταν το τουρμπισεις. Τώρα ατμόσφαιρα στο 1.25 βαλτο

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1365
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Τρί 16 Απρ, 2019 01:05

άψογα είμαι σίγουρος οτι ο πνεύμονας που εχω δεν έφτανε ποτέ ούτε για μαμά χαχαχα

1.25 έχει ρελαντί με τέρμα τη βίδα τώρα :silent: :thumbdown:
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 16 Απρ, 2019 01:14

Όσο αφορά την αγορά μπεκ , ψάχνοντας στο google δεν σου βγάζει καμποσα online μαγαζιά ?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1365
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Τρί 16 Απρ, 2019 04:06

μόνο αυτόν τον gas-shop αλλά έκανα register και ακόμα περιμένω να με αφήσει να μπω αν προλάβω αύριο θα τον πάρω ένα τηλ
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 23 επισκέπτες