meletis έγραψε:Ήρθε η ώρα στο δικό μου Opel Corsa C για αντλία καυσίμου.
Το αμάξι έχει 40.000 με υγραέριο. Στάθμη ποτέ κάτω 1/4 και αλλλαγή φίλτρου κάθε 10.000-15000.
Τα πρώτα σημάδια τα έδωσε σε πρωινή εκκίνηση που έπαιρνε με τη 2η μίζα , εώς όπου έπαιρνε δύσκολα και πάθαινε ατροφία και έσβηνε .
Το πρόβλημα δέ ηταν τόσο η αντλία καυσίμου ( είχε αλλαχτεί απο το προηγούμενο ήδη φάνηκε) αλλά το καπάκι αντλίας ρυθμιστής ( έχει καταργηθεί και από τήν Opel). Στήν ουσία δε κράταγε 3.5 bar πίεση , αλλά που μετρήθηκε ανέβαζε μέχρι 1.5 ειδικά στα τελευταία σημάδια . Μαζί αλλάχτηκαν και 2 σωληνάκια καυσίμου που είχαν εμφανή σημάδια φθοράς εσωτερικά.
Το αμάξι έχει ενεργοποιήμενο και μεικτό ψεκασμό.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα ;
Παρόλο που το έκανε μια φορά , χθες μου το παρουσιασε ξανα με ατροφία μόνο στην βενζίνη!
Φέυγουν τα σωληνάκια επιστροφής μέσα στήν αντλία καυσίμου .
Έχει αλλαχτει ολη η αντλία και επισκευαστηκε και το καπάκι .