Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Turbo κινητήρες και LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Κυρ 14 Νοέμ, 2010 18:26

Ενα πολυ συχνο ερωτημα ειναι αν μπορει να τοποθετηθει συστημα υγραεριου σε Turbo αυτοκινητα.
Η απαντηση ειναι ΝΑΙ , αλλα υπαρχουν πολλες προυποθεσεις για να γινει αυτο σωστα και αξιοπιστα.

1η Βασικη προυποθεση ειναι η πιεση ψεκασμου του αεριου να ειναι μεγαλυτερη απο την πιεση υπερπληρωσης.
Αν δηλαδη το Turbo δουλευει με 1 bar πιεσης, πρεπει η πιεση ψεκασμου του αεριου να υπερβαινει την πιεση αυτη.
2η βασικη προυποθεση ειναι η προσεχτικη και σωστη επιλογη του συστηματος.
Συνηθως οι turbo κινητηρες ειναι πιο δυνατοι σε συγκριση με τους ατμοσφαιρικους αντιστοιχου κυβισμου, οποτε και οι απαιτησεις τους σε καυσιμο ειναι πολυ μεγαλυτερες.
3η προυποθεση ειναι η επιλογη του εγκαταστατη. Η ρυθμιση ενος Turbo κινητηρα δεν ειναι απλη υποθεση και απαιτει πολλες γνωσεις, εμπειρια και αρκετες φορες πανακριβα μηχανηματα και δυναμομετρο.
Σε μια εποχη λοιπον που το turbo ειναι πολυ δημοφιλες και οπως φαινεται θα συνεχισει να ειναι επιλογη των εταιριων για την επομενη δεκαετια, η πληροφορηση πρεπει να ειναι αμεση και εγκυρη.
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον λοιπον να ακουσουμε τις αποψεις και τις εμπειριες ιδιοκτητων Turbo αυτοκινητων με LPG συστηματα....
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό drivingteacher » Τετ 29 Δεκ, 2010 02:58

Περασμενο icom ψεκαστο σε Seat Alhambra (1.8T)
(ο γνωστος υπερτροφοδοτουμενος του γκρουπ)
Κανενα προβλημα.
drivingteacher
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 29 Δεκ, 2010 02:48

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Τετ 29 Δεκ, 2010 09:48

Τι Ιπποδυναμη εχει το Alhambra?
Θεωρητικα ο υγρος ψεκασμος υπερτερει του αεριου στους Turbo κινητηρες, αφου η αεριοποιηση του LPG που λαμβανει χωρα κοντα στις βαλβιδες, ριχνει την θερμοκρασια του εισερχομενου αερα, οποτε αυξανει και την αποδοση του λογο αυξησης της μαζας του.
Ποια ειναι ομως τα οριο του υγρου ψεκασμου σε ποσοτητα ψεκασμου - ιπποδυναμης.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Τετ 29 Δεκ, 2010 13:41

drivingteacher έγραψε:Περασμενο icom ψεκαστο σε Seat Alhambra (1.8T)
(ο γνωστος υπερτροφοδοτουμενος του γκρουπ)
Κανενα προβλημα.
φιλε μου πες δυο λογια!το αυτοκινητο ειναι σε μαμα κατασταση?εχεις καποιες βελτιωσεις?υγρο ψεκασμο εχεις η σε αερια μορφη?η εγκατασταση σου που εγινε?
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό drivingteacher » Τρί 04 Ιαν, 2011 04:07

158 ιππους βγαζει το μοτερ.Πραγματικα δεν καταλαβαινω διαφορα.Πολυ σωστα ανεφερες οτι το υγρο αεριο στην προσπαθεια του να αεριοποιηθει "κλεβει" θερμοτητα απο τους αυλους εισαγωγης και τον θαλαμο καυσης με αποτελεσμα χαμηλοτερη θερμοκρασια αρα και την καλυτερη πληρωση σε ογκο αερα δηλαδη οξυγονου,ο κρυος αερας σε σχεση με τον ζεστο περιεχει στον ιδιο ογκο περισσοτερο οξυγονο.Το οξυγονο αναφλεγει το καυσιμο στο 3ο χρονο του μοτερ.Γι αυτο τα αυτοκινητα τραβανε καλυτερα το χειμωνα παρα το καλοκαιρι,το ιδιο και οι ανθρωποι.
Τωρα σχετικα με την ποσοτητα εγχυσης εκει δουλεψε και εμπειρικα αλλα και με τον αναλυτη καυσαεριων.Αλλαξαμε τρεις φορες νουμερο στα ζιγκλερ,η τελευταια εκατσε γαντι.
Για οσους πανε για Icom ψεκαστο να απαιτησετε να μπει η βαλβιδα πληρωσης διπλα στην ταπα της βενζινης,μην ακουτε παραμυθια οτι ταχαμου δεν γινεται.
Πριν παω εψαξα και βρηκα μετατροπες απο γερμανια και σε πολλες η βαλβιδα ηταν διπλα στην ταπα της βενζινης,βιδωνει πανω στην βαλβιδα και ενας μεταλλικος ανταπτορα για να κουμπωνει η μανικα.
Επισης ζητηστε οπως εκανα και εγω να σας αλλαξουν την πλακετα του χρονου ενεργοποιησης της αλλαγης σε αεριο,εκανε 1 και 10 δευτερα,ακομα και για σταση στο περιπτερο για να κομπλαρει παλι εκανε τον ιδιο χρονο πραγμα πολυ σπαστικο.
Τωρα με την αλλαγη κανει 32" και ειναι τζετ.
Στο φιλο που ρωτα υγρο η αεριο ψεκασμο θυμιζω οτι οταν λεμε ψεκασμο εννοουμαι εγχυση καυσιμου με μπεκ.Τα μπεκ μονο με υγρο καυσιμο δουλευουν που στην περιπτωση μας ειναι το υγραεριο.
drivingteacher
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 29 Δεκ, 2010 02:48

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό rogerius » Τρί 11 Ιαν, 2011 09:34

mporeis na valeis photo na doume pos topothetithikane ta mpek? Exo idio moter kai endiaferome! TIA!
Sorry pou den grafo ellinika, tha eimai omos lakonikos!
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό notme » Δευτ 24 Ιαν, 2011 17:25

Καλησπερα ,ειμαι κατοχος ενος Subaru Impreza 2lt turbo WRX,και με ενδιαφερει και εμενα η τοποθετηση κιτ υγραεριου.Μια λυση που μου εχουν προτεινει ειναι αυτη του αμεσου ψεκασμου (ICOM) και η αλλη ειναι το κιτ της ολλανδικης Prins 4ης γενιας.Το κιτ της Icom ειναι πιο ακριβο,ειναι ομως μονοδρομος για μενα που το αυτοκινητο ειναι τουρμπατο;
notme
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν, 2011 17:02

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό rogerius » Δευτ 24 Ιαν, 2011 19:37

notme έγραψε:Καλησπερα ,ειμαι κατοχος ενος Subaru Impreza 2lt turbo WRX,και με ενδιαφερει και εμενα η τοποθετηση κιτ υγραεριου.Μια λυση που μου εχουν προτεινει ειναι αυτη του αμεσου ψεκασμου (ICOM) και η αλλη ειναι το κιτ της ολλανδικης Prins 4ης γενιας.Το κιτ της Icom ειναι πιο ακριβο,ειναι ομως μονοδρομος για μενα που το αυτοκινητο ειναι τουρμπατο;

Pare ena thl sthn Subaru Kifissias.Avtoi vazoun 5th gen sthn antiprosopia.
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό parmas79 » Δευτ 24 Ιαν, 2011 20:25

Παιδιά καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός Audi S3 και θέλω να κάνω την ίδια ερώτηση με τον φίλο με το Subaru.
Εάν δηλαδή γίνεται να κάνω την μετατροπή σε αέριο στο αυτοκίνητο, ποιό είναι το καλύτερο σύστημα (ICOM κλπ.) και κάποιον αξιόπιστο έμπορο που να προτείνετε εσείς για να απευθυνθώ; Να τονίσω ότι έχω ήδη απευθυνθεί σε δυο αντιπροσώπους στους οποίους μόλις είπα το μοντέλο του αυτοκινήτου ο ένας μου είπε ότι γίνεται η μετατροπή κατά τα μέσα Φεβρουαρίου και ο άλλος ότι δεν γίνεται γιατί το αμάξι έχει σύστημα άμεσου ψεκασμού TFSI. Με μπέρδεψαν να σας πώ την αλήθεια.
Συγχωρέστε με για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα, τώρα ουσιαστικά μαθαίνω και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία απο πλευράς σας θα ήταν πολύ χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
parmas79
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν, 2011 19:46

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 24 Ιαν, 2011 21:20

Κινητήρες TFSi υποστηρίζει και η Vialle (η οποία έχει εξειδικευμένα kit ξεχωριστά για κάθε τύπο αυτοκινήτου).
Ρίξε μια ματιά στον κατάλογο της Vialle και δες αν έχει τον κωδικό του κινητήρα σου.
Αν ναι, επικοινώνησε με τον αντιπρόσωπό της στην Αθήνα.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: demek33 και 121 επισκέπτες