Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Turbo κινητήρες και LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Δευτ 05 Οκτ, 2015 15:55

ξηλωσε το υγρου ψεκασμου, ζητα επιστροφη χρηματων και βαλε ενα αεριου ψεκασμου, αφου δεν μπορει να δουλεψει με αυτο τον κινητηρα σωστα
κυκλοφορουν αμετρητα vag 1.8Τ με αεριο ψεκασμο χωρις προβληματα :)
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 05 Οκτ, 2015 17:47

Μου ειπε να το κάνω 8μπεκο εάν έιμαι δυνατόν δηλαδή με 250-260άλογα 8μπεκ επειδή το σύστημα δεν μπορεί να διαχειριστεί μεγάλα μπεκ επειδή διαβάζει μικρο παλμό και έτσι έχει κόψει σχεδόν τελειως να ψεκάσει στο υγραέριο.αυτο έιναι ο υγρός ψεκασμός που κάνει για τούρμπο και μαλακιες?4 μπεκ αλλάξα και γαμ@θηκε το σύμπαν.
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 294
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 05 Οκτ, 2015 19:39

αν και δεν ειμαι υπερ των συστηματων του υγρου ψεκασμου στο 99% των αυτοκινητων, πριν κανεις αυτη την αλλαγη θα επρεπε πρωτα να συνεννοηθεις με τον εγκαταστατη σου για να αποφυγεις τετοια προβληματα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1984
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 05 Οκτ, 2015 20:25

hlias έγραψε:αν και δεν ειμαι υπερ των συστηματων του υγρου ψεκασμου στο 99% των αυτοκινητων, πριν κανεις αυτη την αλλαγη θα επρεπε πρωτα να συνεννοηθεις με τον εγκαταστατη σου για να αποφυγεις τετοια προβληματα.

Τι να αποφύγω?άλλαξα μπεκ βενζίνης γιατί ήτανε οριακά όπως και του υγραερίου για την ιπποδυναμη που έχω απλά δεν ασχολειτε κανένας πέρα από αυτό που γνωρίζει όπως το γνωρίζει είναι απαράδεκτο για ένα μοτέρ που φτάνει 600 αλλογα να με περιορίζει στο τι μπεκ θα βάλω στην βενζίνη επειδή δεν υπάρχουν μπεκ μεγάλα στο κωλοσυστημα τους......
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 294
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 05 Οκτ, 2015 20:51

Να πω ότι το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και είχε το σούπερ ντουπερ σύστημα εγκατεστημένο αυτό για την συννενοηση με τον εγκαταστατη που ειπε ο φίλος ποιο πάνω.
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 294
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 05 Οκτ, 2015 22:12

Εάν θα αναβασουμε πίεση στο υγραεριο θα δω προκοπή ή όχι?ακόμα και στο ρελαντί είναι θεοφτωχο.
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 294
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 05 Οκτ, 2015 23:15

Κοιτα η κατάσταση εινσι περίεργη γιατι δεν μπορείς να το γυρίσεις βενζίνη πάνω απο κάποιες στροφές κάτι που μπορείς να κανεις σε όλα τα αλλα αερίου και υγρού

Στο vialle θα μπορούσες να πας μέχρι τα 200 άλογα και μετά βενζίνη ., .. Οπως και σε όλα τα αερίου .,

Αν ειναι φτωχό και χαμηλά η στις μεσαίες στροφές άλλου ειναι το πρόβλημα .,

Εμείς έχουμε ένα με 300 άλογα και αρκετά με 240 αλογα ..
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2432
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Τρί 06 Οκτ, 2015 08:11

Qgas έγραψε:Κοιτα η κατάσταση εινσι περίεργη γιατι δεν μπορείς να το γυρίσεις βενζίνη πάνω απο κάποιες στροφές κάτι που μπορείς να κανεις σε όλα τα αλλα αερίου και υγρού

Στο vialle θα μπορούσες να πας μέχρι τα 200 άλογα και μετά βενζίνη ., .. Οπως και σε όλα τα αερίου .,

Αν ειναι φτωχό και χαμηλά η στις μεσαίες στροφές άλλου ειναι το πρόβλημα .,

Εμείς έχουμε ένα με 300 άλογα και αρκετά με 240 αλογα ..

Δεν ειναι αλλου το προβλημα το μονο που αλλαχτηκε ηταν ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης και τα μπεκ,μπηκαν απο 317 cc με 4,5 bar ρυθμιστη, σε 630cc μπεκ και 3 bar ρυθμιστη και καλιμπραρισμα το προγραμμα της βενζινης για να δουλεψει σωστα,επειδη ομως διαβαζει παλμο μπεκ κατευθιαν απο την ecu της βενζινης ,τα μπεκ του υγραεριου δεν δουλευει στεγνωνει,επειδη το ενα ειναι 400cc του lpg και της βενζινης 630cc οποτε οταν στην βενζινη στον κοφτη ψεκαζε με τα 317cc 25 ms τωρα ψεκαζει 8-9 βλεπει τον χαμηλο παλμο το μπεκ του υγραεριου και κοιμαται γαμω τα σουπερ συστηματα μιλαμε εχω παθει πλακα!!!!ουτε ρελαντι δεν δουλευει σωστα στην βενζινη ειναι 0% short term και μολις γυρισει Lpg +25% ,εαν αυτο το συστημα ειναι ιδανικο για τουρμπο εγω ειμαι ο "spiderman" κινητηρας που μπορει να βελτιωθει οσο κανενας αλλος να περιοριζετε στο τι μπεκ θα βαλεις απο μια ηλιθιοτητα που εαν θα εβαζα εγω τωρα υγραεριο δεν θα την πληρωνα ουτε 500 ευρω!!!μια χαρα ειναι του αεριου ψεκασμου κανεις οτι θελεις βαζεις οτι μπεκ θελεις και ουτε περιορισμους ουτε τιποτα.Μπραβο μιλαμε γαμω τα συστηματα θα πρεπει να βαλω 8 μπεκ για να διαχειριστω μια υποδυναμη των 260 αλογων :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 294
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό rogerius » Πέμ 08 Οκτ, 2015 10:01

antonis132 έγραψε:ξηλωσε το υγρου ψεκασμου, ζητα επιστροφη χρηματων και βαλε ενα αεριου ψεκασμου, αφου δεν μπορει να δουλεψει με αυτο τον κινητηρα σωστα
κυκλοφορουν αμετρητα vag 1.8Τ με αεριο ψεκασμο χωρις προβληματα :)


an geinete na ksylothei to ICOM kai na epistrafoun ta lefta, ego tha peigena QGAS na valo Vialle Liquid Si pou programmatizete to evros tou palmou twn mpeck ygraeriou, anetotata + ena soro parametrous pou tha to kaneis na se eksipiretisei: p.x. se poses strofes na gyrna se venzinh, se posous vathmous na gyrnaei se LPG, etc, etc.
Ola mporeis na ta rotiseis h kai monos sou na katevaseis ta manuals apo to site Liquid Si.....
... vevea AN KSYLOTHEI TO ICOM KAI EPISTRAFOUN TA LEFTA....
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό rogerius » Πέμ 08 Οκτ, 2015 10:12

rogerius έγραψε:
antonis132 έγραψε:ξηλωσε το υγρου ψεκασμου, ζητα επιστροφη χρηματων και βαλε ενα αεριου ψεκασμου, αφου δεν μπορει να δουλεψει με αυτο τον κινητηρα σωστα
κυκλοφορουν αμετρητα vag 1.8Τ με αεριο ψεκασμο χωρις προβληματα :)


an geinete na ksylothei to ICOM kai na epistrafoun ta lefta, ego tha peigena QGAS na valo Vialle Liquid Si pou programmatizete to evros tou palmou twn mpeck ygraeriou, anetotata + ena soro parametrous pou tha to kaneis na se eksipiretisei: p.x. se poses strofes na gyrna se venzinh, se posous vathmous na gyrnaei se LPG, etc, etc.
Ola mporeis na ta rotiseis h kai monos sou na katevaseis ta manuals apo to site Liquid Si.....
... vevea AN KSYLOTHEI TO ICOM KAI EPISTRAFOUN TA LEFTA....


Y.G. an evaza tora, Liquid Si tha evaza me thn dynatotita na epemvei o eggatastaths (h o idioktitis ama mporei) se polous parametrous fine tuning.
Akoma kai to LPI pou exo, me 630cc mpeck, o palmos tou ygraeriou exei programmatistei apo thn Vialle Ollandias kai doulevei kopia x 1.8 me thn venzinh mexri 4500rpm opote kai gyrnaei se venzinh. (me 1.3bar peripou 300ps, ta trims einai omoia +-3%......vevea....."idrosame" poly na ftasoume edw. An ypeirxe tote to Lsi, tha'tan teleia!!!)

Y.G.2 ....kai eipa QGAS epidi einai dealer ths Viridia/Vialle + oti deixnei oreksh kai gnosh kai "to psaxnei" na exei evxaristimenous pelates
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: salvas και 14 επισκέπτες