Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Κυρ 22 Απρ, 2012 15:09

BOURTZI έγραψε:
chrisd έγραψε:Aυτο ειπα παραπανω.τραβαω την φυσα που παει στον αισθητηρα εκκεντροφορου και δεν αλλαζει κατι στην λειτουργια του κινητηρα ουτε λαμπακι εχω.
Αρα τι σημαινει αυτο?

Τραβας την φισσα με σβηστο κινητηρα και χωρις την φισσα παιρνει μπρος?

Αυτο που εγραψα ειναι για τον αισθητηρα στροφαλου.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Κυρ 22 Απρ, 2012 15:22

Ο αισθητηρας εκκεντροφορου ειναι βοηθητικος του αισθητηρα στροφαλου,για να σβησει ο κινητηρας πρεπει να μην δουλευουν και οι δυο.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 22 Απρ, 2012 23:52

θα το κοιτάξω πάλι να δω. σε περίπτωση που δεν δουλεύει ο αισθητήρας εκκεντροφορου το αμάξι δεν πρέπει να κάνει διαφορά χαζα?
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Δευτ 23 Απρ, 2012 08:31

chrisd έγραψε:θα το κοιτάξω πάλι να δω. σε περίπτωση που δεν δουλεύει ο αισθητήρας εκκεντροφορου το αμάξι δεν πρέπει να κάνει διαφορά χαζα?

Οχι,γιατι δουλευει μονο οταν δεν δουλευει ο αισθητηρας στροφαλου.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό electronics » Δευτ 23 Απρ, 2012 10:11

Crisd πες μου τι αυτοκινητο εχεις να σου πω πως λειτουργει. Οι υπολοιποι μην αναφερεστε σε συγκεκριμενους τυπους ψεκασμου! Ο καθε τυπος ψεκασμου τοποθετημενος σε καθε αυτοκινητο εχει την δικη του φιλοσοφια κατασκευης και λειτουργιας. Πολλοι ψεκασμοι εχουν ως πρωτευον τον αισθητηρα στροφαλου και συγκρινουν απλα τιμες με τον αισθητηρα εκκεντροφορου χωρις να επηρεαζεται η λειτουργια του κινητηρα αν αυτος αυτος καει.Καποια αλλα συστηματα θελουν την συνεργασια και των δυο αισθητηρων για να λειτουργησουν και αν δυσλειτουργει ενας απο τους δυο ο κινηρας σταματα.
electronics
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ 19 Απρ, 2012 23:55

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Δευτ 23 Απρ, 2012 10:55

electronics έγραψε:Crisd πες μου τι αυτοκινητο εχεις να σου πω πως λειτουργει. Οι υπολοιποι μην αναφερεστε σε συγκεκριμενους τυπους ψεκασμου! Ο καθε τυπος ψεκασμου τοποθετημενος σε καθε αυτοκινητο εχει την δικη του φιλοσοφια κατασκευης και λειτουργιας. Πολλοι ψεκασμοι εχουν ως πρωτευον τον αισθητηρα στροφαλου και συγκρινουν απλα τιμες με τον αισθητηρα εκκεντροφορου χωρις να επηρεαζεται η λειτουργια του κινητηρα αν αυτος αυτος καει.Καποια αλλα συστηματα θελουν την συνεργασια και των δυο αισθητηρων για να λειτουργησουν και αν δυσλειτουργει ενας απο τους δυο ο κινηρας σταματα.

Για να ξεκαθαρισουμε το θεμα των αισθητηρων αυτων,να ξερουμε οτι ο αισθητηρας εκκεντροφορου σε ολα τα αυτοκινητα ειναι βοηθητικος.Αυτος ειναι και ο λογος που δεν σβηνει το αυτοκινητο οταν βγαζουμε την φισσα.
Τον χρειαζομαστε για 2 λογους.Ο ενας ειναι για bαck-up σε περιπτωση βλαβης του αισθητηρα στροφαλου και ο αλλος ειναι για εκκινειται ο κινητηρας πιο γρηγορα μιας και δινει σημα πιο γρηγορα απο αυτον του στροφαλου λογω του hall.
Σε περιπτωση που ο αισθητηρας στροφαλου δεν δουλευει τοτε αναλαμβανει ο αισθ. εκκεντροφορου.Τοτε ομως εχουμε safe mode με ενδειξεις βλαβης -αδυνατο σημα-καθολου σημα-βραχυκυκλωμα.
Επισης τοτε ο ψεκασμος δεν δουλευει sequential αλλα full-group ψεκαζοντας δυο φορες σε εναν πληρη κυκλο λειτουργιας,εαν το αυτοκινητο ειναι full-group απο τη μανα του(που λεμε)δεν καταλαβαινει τιποτα ο οδηγος.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό chrisd » Δευτ 23 Απρ, 2012 14:25

Το αμαξι ειναι corolla G6 vvti παντος για αυτους που ρωτανε με εγκεφαλο βοsch..
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό chrisd » Δευτ 23 Απρ, 2012 23:43

σήμερα δοκίμασα πάλι έβγαλα την φυσα του αισθητηρα εκκεντροφορου και δεν άλλαξε κάτι στην λειτουργία. απλά όταν το έκανα βόλτα δεν τραβαγε το αμάξι.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 24 Απρ, 2012 07:18

chrisd έγραψε: απλά όταν το έκανα βόλτα δεν τραβαγε το αμάξι.


αυτο δεν ειναι αλλαγη???
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό chrisd » Τρί 24 Απρ, 2012 09:44

fokion έγραψε:
chrisd έγραψε: απλά όταν το έκανα βόλτα δεν τραβαγε το αμάξι.


αυτο δεν ειναι αλλαγη???


Mιλαω για ρελαντι παντα καμοια αλλαγη.επισης κανενα λαμπακι.μπραβο στην bosch για τους σπουδαιους εγκεφαλους :lol: :lol: :lol: :lol:
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 103 επισκέπτες





cron