electronics έγραψε:Crisd πες μου τι αυτοκινητο εχεις να σου πω πως λειτουργει. Οι υπολοιποι μην αναφερεστε σε συγκεκριμενους τυπους ψεκασμου! Ο καθε τυπος ψεκασμου τοποθετημενος σε καθε αυτοκινητο εχει την δικη του φιλοσοφια κατασκευης και λειτουργιας. Πολλοι ψεκασμοι εχουν ως πρωτευον τον αισθητηρα στροφαλου και συγκρινουν απλα τιμες με τον αισθητηρα εκκεντροφορου χωρις να επηρεαζεται η λειτουργια του κινητηρα αν αυτος αυτος καει.Καποια αλλα συστηματα θελουν την συνεργασια και των δυο αισθητηρων για να λειτουργησουν και αν δυσλειτουργει ενας απο τους δυο ο κινηρας σταματα.
Για να ξεκαθαρισουμε το θεμα των αισθητηρων αυτων,να ξερουμε οτι ο αισθητηρας εκκεντροφορου σε ολα τα αυτοκινητα ειναι βοηθητικος.Αυτος ειναι και ο λογος που δεν σβηνει το αυτοκινητο οταν βγαζουμε την φισσα.
Τον χρειαζομαστε για 2 λογους.Ο ενας ειναι για bαck-up σε περιπτωση βλαβης του αισθητηρα στροφαλου και ο αλλος ειναι για εκκινειται ο κινητηρας πιο γρηγορα μιας και δινει σημα πιο γρηγορα απο αυτον του στροφαλου λογω του hall.
Σε περιπτωση που ο αισθητηρας στροφαλου δεν δουλευει τοτε αναλαμβανει ο αισθ. εκκεντροφορου.Τοτε ομως εχουμε safe mode με ενδειξεις βλαβης -αδυνατο σημα-καθολου σημα-βραχυκυκλωμα.
Επισης τοτε ο ψεκασμος δεν δουλευει sequential αλλα full-group ψεκαζοντας δυο φορες σε εναν πληρη κυκλο λειτουργιας,εαν το αυτοκινητο ειναι full-group απο τη μανα του(που λεμε)δεν καταλαβαινει τιποτα ο οδηγος.