Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό Jpk1983 » Τετ 10 Αύγ, 2022 09:16

Καλημέρα έχω γράψει και στο topic για τα μπουζί τα αντικατέστησα στο σέρβις και ο μηχανικός είπε ότι φιανονται σαν να δουλεύουν φτωχό μείγμα δλδ στεγνά κάπως έτσι.και μου είπε να αλλάξω πρατήριο αυτό έχει λογική λόγω της ποιότητας καυσίμων;επίσης σε ένα elm obd που έχω μου βγάζει σφάλμα για maf περιστασιακό εάν το λέω σωστά το δίνει παίζει να επηρεάζει ο αισθητήρας αυτός τα μείγματα;επίσης σε αυτό το διαγνωστικό live σε short και long fuel trims ξέρουμε τι τιμές να βλέπω για τσεκαρβ εάν είναι σωστές;είχα βάλει κάποια στιγμή να δω και ήταν διαφορετικες οι τιμές από αεριο σε βενζίνη θα έπρεπε να είναι ίδιες η κοντά;
Jpk1983
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Κυρ 02 Ιαν, 2022 21:34

Re: Συμπτώματα από φτωχά και πλούσια μίγματα...

Δημοσίευσηαπό niksta » Τετ 12 Οκτ, 2022 20:45

Jpk1983 έγραψε:Καλημέρα έχω γράψει και στο topic για τα μπουζί τα αντικατέστησα στο σέρβις και ο μηχανικός είπε ότι φιανονται σαν να δουλεύουν φτωχό μείγμα δλδ στεγνά κάπως έτσι.και μου είπε να αλλάξω πρατήριο αυτό έχει λογική λόγω της ποιότητας καυσίμων;επίσης σε ένα elm obd που έχω μου βγάζει σφάλμα για maf περιστασιακό εάν το λέω σωστά το δίνει παίζει να επηρεάζει ο αισθητήρας αυτός τα μείγματα;επίσης σε αυτό το διαγνωστικό live σε short και long fuel trims ξέρουμε τι τιμές να βλέπω για τσεκαρβ εάν είναι σωστές;είχα βάλει κάποια στιγμή να δω και ήταν διαφορετικες οι τιμές από αεριο σε βενζίνη θα έπρεπε να είναι ίδιες η κοντά;


Εν συντομία, αν ο maf έχει πρόβλημα δε θα μετράει σωστά την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στον κύλινδρο με αποτέλεσμα να δίνει λάθος εντολή ο εγκέφαλος τη διάρκεια ανοίγματος των μπεκ, με αποτέλεσμα πλούσια ή φτωχά μείγματα.
Τα long fuel trims:
θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ίδια (βενζίνη-υγραέριο) αν οδηγείς με παρόμοιο τρόπο σε ίδια διαδρομή. Θέλουν καποια χλμ για να αλλάξουν.
Θετικές τιμές σε long σημαίνει ότι γενικά ο κινητήρας λειτουργεί σε φτωχά μείγματα και ο εγκέφαλος προσθέτει χρόνους ανοίγματος των μπεκ για να δώσει περισσσότερο καύσιμο και αρνητικές ότι δουλεύει σε πλούσιο. Μικρές αποκλίσεις γύρω από το μηδέν είναι εντάξει (ίσως και μέχρι +/- 5%). Συνήθως προτιμούμε να έχουμε ελαφρά αρνητικές τιμές (=λίγο πλούσιο μείγμα).
Κανονικά πρέπει να οδηγήσεις με βενζινη για καμια 30-50χλμ και να δεις τo long πόσο είναι, και μετά να το γυρίσεις σε υγραέριο και να δεις τι τιμή θα πάρει. Στο δικό μου π.χ. στη βενζίνη πριν το υγραέριο είχε long FT περίπου -4%.
Συνήθως (όχι σε όλα τα αυτοκίνητα) σε τιμές πάνω από +25% και κάτω από -25%, ανάβει λαμπάκι κινητήρα.
Τα short αλλάζουν συνεχώς και δείχνει πως διορθώνει live ο εγκέφαλος. Κανονικά θα παίζει πάντα πάνω και κάτω από το μηδέν. Αν είναι κολλημένο για αρκετή ώρα σε πολύ θετικές ή αρνητικές τιμές τότε υπάρχει θέμα. Στην εναλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα δε θα πρέπει να βλέπεις πολύ υψηλές ή πολύ χαμηλές τιμές.
niksta
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν, 2011 01:54

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 87 επισκέπτες