referravag έγραψε:Όχι και πιο φθηνά τα Motul από τα Liqui Moly... Το αντίθετο συμβαίνει... 60 ευρώ θες το λιγότερο για 5λίτρα 5w40 Motul την στιγμή που το TopTec 4100 το βρίσκεις 40-42€. Εκτός αυτού έχεις δεις αποτελέσματα από τεστ λίπανσης σε μηχανές πάγκου που κάνουν 2 Ρώσοι; Για ψάξε λίγο να δεις τα αποτελέσματα... Θα εκπλαγείς πολύ δυσάρεστα με τα Motul που πάρα πολλοί τα έχουν σαν εικόνισμα...
Για Shell +1, τα έβαζα σε παλιότερο αυτοκίνητό μας πριν καμιά 10αριά χρόνια και ακόμη πάει μετά από 3 αλλαγές χεριών και λογικά πάνω από 500.000χλμ τώρα.
tedd έγραψε:Αμα εκαψες μισο λιτρο λιγοτερο δεν νομιζω οτι τελικα εκανε και πολυ δουλεια το προσθετο. Ενα 15% βελτιωση μπορει να προερχεται απο τυχαιους λογους . Καλυτερα ο ελεγχος να γινοταν στον ιδιο αριθμο χλμ, πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα εβγαζες.
Το μισο λιτρο λαδι πιο φτηνο θα σου εβγαινε απο αυτα που εδωσες για το προσθετο. Μηπως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια των βαλβιδων και τζαμπα παιδευσαι με τα προσθετα?
Μηπως θα πρεπει να βρειτε την πηγη του προβληματος και την διορθωση του απο να ασχολεισται με το βουλωμα τους?
Μηπως θα πρεπει να πατε σε πιο χοντρα λαδια και ποιο οικονομικα? Επισης μηπως να κανεται τις αλλαγες πιο συχνα και να μην τα αφηνεται τοσο μεσα. Εχεται παρατηρηση απο την αλλαγη τους σε νεα ποσο καταναλωνει ανα 1000χλμ να δειτε απο πιο σημειο αυξανεται παραπανω η καταναλωση; μηπως να βλεπατε για κανενα κλασικο 10w40 και αφηνατε τα δηθεν ειδικα και πιο ακριβα? Γιατι ετσι οτι κερδίζεται απο το υγραεριο το δινεται σε δηθεν ειδικα λαδια και προσθετα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 61 επισκέπτες
|
|