gkazakias έγραψε:Καλά σου είπε. Αλλάζοντας φλάντζα(σωστή στεγανοποίηση) και κάνοντας ρεκτιφιε στο καπάκι αυξήθηκε ελαφρώς η συμπιεση (από τα λίγα δέκατα του χιλιοστού που πήρε το καπάκι) . Επίσης από τρίψιμο βαλβιδων και άλλες εργασίες στο καπάκι σίγουρα θα αύξησαν την πεσμένη συμπίεση.kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;
Καλό θα είναι τα πρωτα χλμ να γίνουν με βενζίνη που ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί άμεσα στις μικροαλλαγές , γιατί του αερίου θα συνεχίσει να λειτουργεί με τις προηγούμενες παραμέτρους.
Αν λειτουργεί με λάθος παραμέτρους (μικροδιαφορες) πιθανόν να έχεις κρυφά φτωχα μίγματα (χωρίς λαμπάκι ) και να ζοριζεις την νεα φλάντζα από τσιμπημενες θερμοκρασίες καύσης.
Η νέα εγκατάσταση δεν εχει σχέση με όλο το παραπάνω . Σου λένε να ξαναπάς σε 1000 χλμ να το δουν αφού πάρουν τις ανοχές τα νέα εξαρτήματα του αερίου να ελέγξουν αν λειτουργούν οκ η ξαναθελει κάποια ρύθμιση ο χάρτης , η πίεση του πνεύμονα , οι σενσορες πίεσης και θερμοκρασίας κ.α .
Λεπτομέρειες όλα αυτά που σου λέω, το αμάξι θα λειτουργήσει και χωρίς τα παραπάνω. Απλά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά για πολλά μελλοντικά θέματα.
Ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί αυτόματα στις μικροαλλαγές, μόνος του, δουλεύοντας με βενζίνη;
Θέλω να πω αυτές οι ρυθμίσεις δεν πρέπει να γίνουν από τον τεχνικό;
Όσον αφορά τις ανοχές που θα πάρουν τα νέα εξαρτήματα το βρίσκω λογικό αυτό που λες σε σχέση με τις θερμοκρασίες
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk