Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό inkas » Τρί 07 Δεκ, 2021 21:29

gkazakias έγραψε:
kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;
Καλά σου είπε. Αλλάζοντας φλάντζα(σωστή στεγανοποίηση) και κάνοντας ρεκτιφιε στο καπάκι αυξήθηκε ελαφρώς η συμπιεση (από τα λίγα δέκατα του χιλιοστού που πήρε το καπάκι) . Επίσης από τρίψιμο βαλβιδων και άλλες εργασίες στο καπάκι σίγουρα θα αύξησαν την πεσμένη συμπίεση.
Καλό θα είναι τα πρωτα χλμ να γίνουν με βενζίνη που ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί άμεσα στις μικροαλλαγές , γιατί του αερίου θα συνεχίσει να λειτουργεί με τις προηγούμενες παραμέτρους.
Αν λειτουργεί με λάθος παραμέτρους (μικροδιαφορες) πιθανόν να έχεις κρυφά φτωχα μίγματα (χωρίς λαμπάκι ) και να ζοριζεις την νεα φλάντζα από τσιμπημενες θερμοκρασίες καύσης.
Η νέα εγκατάσταση δεν εχει σχέση με όλο το παραπάνω . Σου λένε να ξαναπάς σε 1000 χλμ να το δουν αφού πάρουν τις ανοχές τα νέα εξαρτήματα του αερίου να ελέγξουν αν λειτουργούν οκ η ξαναθελει κάποια ρύθμιση ο χάρτης , η πίεση του πνεύμονα , οι σενσορες πίεσης και θερμοκρασίας κ.α .
Λεπτομέρειες όλα αυτά που σου λέω, το αμάξι θα λειτουργήσει και χωρίς τα παραπάνω. Απλά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά για πολλά μελλοντικά θέματα.

Ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί αυτόματα στις μικροαλλαγές, μόνος του, δουλεύοντας με βενζίνη;
Θέλω να πω αυτές οι ρυθμίσεις δεν πρέπει να γίνουν από τον τεχνικό;
Όσον αφορά τις ανοχές που θα πάρουν τα νέα εξαρτήματα το βρίσκω λογικό αυτό που λες σε σχέση με τις θερμοκρασίες
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
inkas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 24 Οκτ, 2021 11:30

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 07 Δεκ, 2021 21:44

inkas έγραψε:Θέλω να ρωτήσω, μετά από την εγκατάσταση lpg, συνεχίζουμε να βάζουμε τα ίδια λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής ή βάζουμε άλλου τύπου.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής στο αμάξι μου, είναι 5-30 ΑΡΙ SL.
Να συνεχίσω να βάζω τα ίδια;
Και ποια μάρκα λαδιών θα μου προτείνατε?
Υπάρχουν λάδια κινητήρα που υπόσχονται ότι είναι για χρήση κινητήρα και με LPG .
Προσωπικά και στα 2 υγραεριοκινητα οχήματα έβαζα ότι λάδια έβαζα και πριν τη μετατροπή . Δεν είχα θέμα .
Εάν θες βάλε μπουζί για υγραέριο , που δεν ζοριζουν μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστές . Βέβαια έχουν και διπλό κόστος .
Επιπλέον μάθε και τι βαλβίδες έχει το μοτέρ σου . Εάν έχει μηχανικές κάνε και έλεγχο διακενων βαλβίδων να ξέρεις .

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό inkas » Τετ 08 Δεκ, 2021 00:30

Βαλβίδες έβαλα καινούργιες λόγω ρεκτιφιέ, τα μπουζί αυτά πόσο κοστίζουν περίπου?
Και μια άλλη ερώτηση πόση διαφορά στη θερμοκρασία έχει μέσα ο κινητήρας όταν καίει αέριο σε σχέση με βενζίνη και πως μπορούμε να την διαβάσουμε την θερμοκρασία αυτή; Υπάρχει κάποιο ειδικό όργανο γι αυτό;
inkas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 24 Οκτ, 2021 11:30

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό inkas » Τετ 08 Δεκ, 2021 00:53

gkazakias έγραψε:
kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;
Καλά σου είπε. Αλλάζοντας φλάντζα(σωστή στεγανοποίηση) και κάνοντας ρεκτιφιε στο καπάκι αυξήθηκε ελαφρώς η συμπιεση (από τα λίγα δέκατα του χιλιοστού που πήρε το καπάκι) . Επίσης από τρίψιμο βαλβιδων και άλλες εργασίες στο καπάκι σίγουρα θα αύξησαν την πεσμένη συμπίεση.
Καλό θα είναι τα πρωτα χλμ να γίνουν με βενζίνη που ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί άμεσα στις μικροαλλαγές , γιατί του αερίου θα συνεχίσει να λειτουργεί με τις προηγούμενες παραμέτρους.
Αν λειτουργεί με λάθος παραμέτρους (μικροδιαφορες) πιθανόν να έχεις κρυφά φτωχα μίγματα (χωρίς λαμπάκι ) και να ζοριζεις την νεα φλάντζα από τσιμπημενες θερμοκρασίες καύσης.
Η νέα εγκατάσταση δεν εχει σχέση με όλο το παραπάνω . Σου λένε να ξαναπάς σε 1000 χλμ να το δουν αφού πάρουν τις ανοχές τα νέα εξαρτήματα του αερίου να ελέγξουν αν λειτουργούν οκ η ξαναθελει κάποια ρύθμιση ο χάρτης , η πίεση του πνεύμονα , οι σενσορες πίεσης και θερμοκρασίας κ.α .
Λεπτομέρειες όλα αυτά που σου λέω, το αμάξι θα λειτουργήσει και χωρίς τα παραπάνω. Απλά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά για πολλά μελλοντικά θέματα.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί αυτόματα στις μικροαλλαγές, μόνος του, δουλεύοντας με βενζίνη;
Θέλω να πω αυτές οι ρυθμίσεις δεν πρέπει να γίνουν από τον τεχνικό;
Όσον αφορά τις ανοχές που θα πάρουν τα νέα εξαρτήματα το βρίσκω λογικό αυτό που λες σε σχέση με τις θερμοκρασίες, αλλά μετά που θα κάψει αέριο πάλι σε διαφορετικές συνθήκες δεν πρέπει να προσαρμοστούν τα ίδια εξαρτήματα;
Για να μη παρεξηγηθώ δε ρωτάω για να κάνω τον έξυπνο, αλλά για να ενημερωθώ γιατί πρόσφατα έκανα ρεκτιφιέ
inkas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 24 Οκτ, 2021 11:30

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 09 Δεκ, 2021 00:41

βασικα αυτα που να στρωσει ο εγκεφαλος ειναι παντελως λαθος
μετα απο επισκευη στο καπακι δουλευεις για 500 1000 με βενζινα το να πατησουν τα μεταλλα και μετα το ξαναπας για ρυθμιση και μαλιστα για καλυτερα ακομα βγαλε το πολο της μπαταριας πριν κανεις τη ρυθμιση διοτι ετσι ο εγκεφαλος επανερχετε σε εργοστασιακες ρυθμισεις δεν ισχυει σε πειραγμενους εγκεφαλους και μετα κανεις αυτοπρογραμματισμο και ελεγχο
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες