Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 07 Σεπ, 2017 14:36

tedd έγραψε:Αμα εκαψες μισο λιτρο λιγοτερο δεν νομιζω οτι τελικα εκανε και πολυ δουλεια το προσθετο. Ενα 15% βελτιωση μπορει να προερχεται απο τυχαιους λογους . Καλυτερα ο ελεγχος να γινοταν στον ιδιο αριθμο χλμ, πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα εβγαζες.
Το μισο λιτρο λαδι πιο φτηνο θα σου εβγαινε απο αυτα που εδωσες για το προσθετο. Μηπως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια των βαλβιδων και τζαμπα παιδευσαι με τα προσθετα?

Μηπως θα πρεπει να βρειτε την πηγη του προβληματος και την διορθωση του απο να ασχολεισται με το βουλωμα τους?

Μηπως θα πρεπει να πατε σε πιο χοντρα λαδια και ποιο οικονομικα? Επισης μηπως να κανεται τις αλλαγες πιο συχνα και να μην τα αφηνεται τοσο μεσα. Εχεται παρατηρηση απο την αλλαγη τους σε νεα ποσο καταναλωνει ανα 1000χλμ να δειτε απο πιο σημειο αυξανεται παραπανω η καταναλωση; μηπως να βλεπατε για κανενα κλασικο 10w40 και αφηνατε τα δηθεν ειδικα και πιο ακριβα? Γιατι ετσι οτι κερδίζεται απο το υγραεριο το δινεται σε δηθεν ειδικα λαδια και προσθετα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλησπέρα φίλε tedd και ευχαριστώ για την εύστοχη παρατήρησή σου. Συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που γράφεις με τη διαφορά ότι το πρόσθετο που είχαμε χρησιμοποιήσει έχει κάνει την διαφορά και δεν οφείλεται σε τυχαίους λόγους η μείωση κατανάλωσης όπως και το ότι μια λεπτή γραμμούλα λαδιού που έγλυφε από το κάρτερ (χωρίς να στάζει όμως) έχει εξαφανιστεί μετά την χρήση του Motor Oil Saver. Οπότε είναι δεδομένο ότι το πρόσθετο δούλεψε. :)

Όπως διάβασες κι εσύ έχει κάψει σαφώς λιγότερο σε διάστημα 12.000-13.000χλμ σε σχέση με ότι έκαιγε μέχρι τα 10.000χλμ πριν την προσθήκη του πρόσθετου. Με μισό λίτρο πιο λίγη κατανάλωση με +2500χλμ είναι σαφές ότι έχει μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με πριν. Έτσι όπως θυμάμαι το που βρισκόταν η στάθμη του μπετονιού που συμπληρώναμε είναι περίπου -1,2 έως -1,5 λίτρο στα 10.000χλμ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να είναι τυχαίο και απλά να μην έκανε δουλειά το πρόσθετο λαδιού... Αν ήταν 200-300ml η διαφορά τότε μπορεί να ήταν τυχαία η μείωση και να λέγαμε ότι δεν έκανε δουλειά.

Όσον αφορά το άλλο ερώτημά σου. Μέχρι πρότινος έμπαιναν 5W30 για τα πρώτα 7-7,5 χρόνια. Εκεί η κατανάλωση ανάλογα με το ιξώδες του λαδιού ήταν από πολύ με λάδι προδιαγραφών Peugeot - 500ml/1000χλμ όταν ήταν καινούρια, μέχρι η μισή με λάδι προδιαγραφών BMW (που άλλωστε BMW είναι ο κινητήρας). Επιπλέον στα προηγούμενα μέχρι τα πρώτα 5000χλμ ήταν η μισή σχεδόν σε σχέση με αυτήν που είχε εκεί μετά τα 5000-6000χλμ. Αναλυτικά με 5W30 προδιαγραφών Peugeot σε 3 μήνες τα πετάξαμε τα λάδια επειδή τα κατανάλωνε με τέτοιο ρυθμό που ήταν ασύμφορο να αγοράζουμε μπετόνια. Επίσης σε εκείνη την αλλαγή ήταν να αλλαχτούν και τα μπουζί τα οποία βγήκαν μέσα στην λαδίλα. Υγρό λάδι πάνω στις ακίδες ρευστό όχι καμένο. Έσταζαν δηλ, κολυμπούσαν μέσα στο λάδι. Αυτό πριν 30.000χλμ. Σε εκείνη την αλλαγή μπουζί + λαδιών αλλάξαμε σε 5W40 σε μια προσπάθεια να το βοηθήσουμε με την κατανάλωση. Βελτιώθηκε κάπως αλλά όχι τόσο πολύ σε σχέση με το 5W30 προδιαγραφών BMW που το έκαιγε με το μισό ρυθμό σε σχέση με το 5W30 προδιαγραφών Peugeot. Μάλιστα θυμάμαι ότι μας είχε πει ο μηχανικός ότι αυτό το λάδι το υγρό στα μπουζί, περνάει από μια φλάτζα κάτω από το ψευτοκάπακο που είναι εύκολο να αλλαχτεί. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως μας την είχε πει... Αλλά μας είχε πει ότι την επόμενη φορά αν είναι την αλλάζουμε... *Κράτα το αυτό αυτό που λέω για την φλάτζα.

Περνάνε λοιπόν 30.000+χλμ και ερχόμαστε στην επόμενη αλλαγή μπουζί που έγινε την προηγούμενη Πέμπτη. :angel: Τα μπουζί που βγήκαν είχαν δουλέψει αποκλειστικά με 5W40 για αυτά τα 30.000χλμ και στην ενδιάμεση αλλαγή (10.000-20.000χλμ) χρησιμοποιήσαμε το Motor Oil Saver. Βγάζει τα μπουζί ο μηχανικός και δεν είχαν ίχνος υγρού λαδιού επάνω τους (όπως τα προηγούμενα) παρά μόνο την προβλεπόμενη καρβουνίλα η οποία μου φάνηκε πολύ λίγη. Τώρα δεν είμαι και μάστορας για να ξέρω. Είχαν την φυσιολογική τους φθορά με φυσιολογικά κατάλοιπα. Τα μέταλλα ήταν άθικτα χωρίς να έχουν λιώσει και οι ακίδες μυτερές όπως στα καινούρια που τα σύγκρινα. Μόνο 1 ή 2 μπουζί είχαν ένα ελαφρό κάψιμο στην πορσελάνη τους που είχε κιτρινίσει σε ένα σημείο.

Επομένως εφόσον θεωρήσουμε ότι όντως ήταν θέμα κάποια φλάτζας το ότι περνούσε τόσο λάδι στα μπουζί πως γίνεται ξαφνικά να μην έχουν τίποτα πάνω τους; Εάν ισχύουν αυτά που κατάλαβα ότι μου είπε ο μηχανικός μου για την φλάτζα που δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω και λαμβάνοντας υπόψη ότι το Motor Oil Saver της LM αναζοωγωνεί τσιμούχες, φλάτζες και ελαστομερή εσωτερικά του κινητήρα όπως γράφει στην περιγραφή του εμένα μόνο τυχαία δεν μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά ίσα ίσα βλέπω ότι έχει δουλέψει όντως το πρόσθετο και έξτρα απόδειξη είναι ότι έχει εξαφανιστεί μια μικρή γραμμούλα λαδιού στο κάρτερ που έγλυφε αλλά δεν έσταζε ποτέ...

Η πηγή του προβλήματος σαν πρόβλημα είναι ότι υπάρχει κάποια φθορά/φθορές. Είτε στα ελατήρια, είτε στους οδηγούς των βαλβίδων, είτε αλλού. Για 200ml-300ml που καταναλώνει ανά 1000χλμ θέλω σε αυτή την φάση να δοκιμάσουμε μια φορά και το Visco Stabil της Liqui Moly καθώς αν δουλέψει άλλο πράγμα είναι να δίνεις 6-8€ για το πρόσθετο και να κάνεις δουλειά για 10.000χλμ και άλλο να αγοράζεις κάθε φορά +5 λίτρα έξτρα λάδι (35-40€) για να έχεις για συμπλήρωμα. Άλλο να δίνεις 70-80€ σε διπλά μπετόνια λάδι και άλλο 45-55€ σε 1 μπετόνι + πρόσθετο. Είναι 3,5-4 φορές κάτω το κόστος. Επίσης να κάνεις αλλαγές λαδιών στα μισά χιλιόμετρα πάλι δεν συμφέρει γιατί από την μία να πετάς λάδια των 15.000χλμ στα 5.000χλμ εκεί που τα πέταγες κάθε 10.000χλμ ξαφνικά σημαίνει 4 αλλαγές λαδιών τον χρόνο εκεί που είχαμε 2. Δηλ + 2 μπετόνια λάδια επιπλέον σε αυτά που αγοράζαμε μέχρι τώρα γιατί η κατανάλωση λαδιού θα υπάρχει.

Χρήματα για άνοιγμα μοτέρ και επισκευή δεν παίζουν καθώς από την μία η κατανάλωση μπορείς να πεις ότι είναι σε ανεκτά πλαίσια δεν έχει καπνούς στην εξάτμιση κλπ. Ξέρω ότι έχεις δίκιο σε αυτό και το συμμερίζομαι. Ξέρω επίσης ότι αυτά τα πρόσθετα δεν λύνουν το πρόβλημα απλά είναι ένα γιατροσόφι για να πετύχεις το σκοπό που θες. Ζημιά από τέτοιο πρόσθετο πόσο μάλλον της Liqui Moly που είναι κορυφή στα πρόσθετα λαδιού, σε όσους μηχανικούς έχω ρωτήσει μου έχουν πει ότι δεν θα πάθουμε και ότι θα δούμε μεγάλη βελτίωση στην κατανάλωση λαδιού. Οπότε δεν έχουμε να χάσουμε κάτι να το δοκιμάσουμε μια φορά...

Διαβάζω πάρα πολύ καλά λόγια για το Visco Stabil της Liqui Moly σε φορουμς του εξωτερικού, ενώ έχουμε και εμείς εμπειρία από αυτό το πρόσθετο καθώς το χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου στο Mondeo που είχε στην Γερμανία με κατανάλωση λαδιού ±1L/1000χλμ κατόπιν προτροπής του μηχανικού του εκεί (Έλληνα) και είχε θεαματική μείωση στην κατανάλωση... Από 1l/1000χλμ είχε πάει 200-300ml/1000χλμ. Είχε δοκιμάσει πριν από αυτό και λάδια πανάκριβα των 90-100€ και πιο χοντρά κλπ και όλα τα έκαιγε... "Αν θες να μην σου καίει μόνο λάδια της Liqui Moly + αυτό το πρόσθετο" του είχε πει. Τα λάδια δεν νομίζω ότι έπαιξαν ρόλο σαν όνομα στο ότι μειώθηκε η κατανάλωση, αλλά το πρόσθετο που έριξε. Και το λέω αυτό γιατί και εμάς τα LM προδιαγραφών Peugeot με τον ίδιο ρυθμό τα έκαιγε όπως και τα Total 5W30 ίδιων προδιαγραφών. Φυσικά δεν άξιζε να ανοίξει μοτέρ για επισκευή στο Mondeo το οποίο είχε αγοράσει μεταχειρισμένο και το οποίο θα το κρατούσε 4 χρόνια max.


Όπως καταλαβαίνεις, χρήματα και στην δική μας περίπτωση για άνοιγμα μοτέρ και επισκευή δεν παίζουν παρότι αυτό είναι το σωστό να γίνει... Αυτή τη στιγμή προέχουν 1) αλλαγή ελαστικών και 2) αλλαγή αμορτισέρ (μετά από 170.000χλμ/9χρόνια είναι σαν να είσαι μέσα σε κουδουνίστρα). Οπότε θα φύγει καλό παραδάκι σε αυτά τέλος αυτού του μήνα και αρχές του επόμενου. Το σωστό θα ήταν να ανοιχτεί και να επισκευαστεί το μοτέρ, αλλά αν μπορεί να την παλέψει με ένα πρόσθετο προς το παρόν δεν θα έλεγα όχι την δεδομένη στιγμή.

Βέβαια ακόμη είμαι σκεπτικός για το αν θα ήταν σωστό να σταματήσει να καταναλώνει λάδι τώρα που είναι υγραεριοκίνητο... Καινούριο βέβαια δεν έκαιγε καθόλου. Μήπως είναι καλύτερα έτσι όπως καταναλώνει τώρα με την έννοια ότι το βοηθάει και με τις βαλβίδες όσο να' ναι; Μήπως θα ήταν πιο σωστό αν τελιά το χρησιμοποιήσουμε να το χρησιμοποιήσουμε μετά τα 5000-6000χλμ που αρχίζει και αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού; Θέλω λίγο χρόνο να αναλύσω κάποια σενάρια και καταστάσεις πριν αποφασίσω για το Visco Stabil με σιγουριά. Το άλλο σενάριο που επεξεργάζομαι σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσουμε το Visco Stabil είναι η περίπτωση του Ceratec. Δεν προορίζεται για να μειώνει την κατανάλωση λαδιού αλλά από αυτά που βλέπω στο δικό μου αυτοκίνητο έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος καθώς φαίνεται ότι όντως κάνει καλή δουλειά στη μείωση των φθορών και των τριβών ειδικά στο κρύο ξεκίνημα...

Θα δούμε! Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώσω...
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 417
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 9 επισκέπτες