gkazakias έγραψε:Οι άνθρωποι είναι αιώνες μπροστά. Τιμάνε τα προϊόντα τους.
Προσοχή με το autodoc να βάζεις και το μικρό κόστος της ασφάλειας παραγγελίας για δωρεάν επιστροφή σε περίπτωση λαθους. Εσύ liqui θα παραγγείλεις...το τι θα σου στείλουν μόνο ο Θεός το ξέρει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά και οι Γερμανοί επίσης τιμάνε τα δικά τους. Δες τι κάνει η Liqui Moly στον ανταγωνισμό εδώ και σχεδόν μια δεκαετία...
Δεν είχα ποτέ θέμα με το Autodoc. Ότι έχω παραγγείλει μέχρι τώρα μου έχουν στείλει ακριβώς αυτό. Μάλιστα στην προηγούμενη παραγγελία λάδια/υγρά φρένων και φίλτρα, τα είχαν κάθε δοχείο μέσα σε ειδική σακούλα και αυτά τυλιγμένα με χαρτόνι και αυτό μέσα σε κουτί. Άψογη συσκευασία.
Στην τελευταία παραγγελία που έκανα την προηγούμενη βδομάδα δισκόπλακες, τακάκια κλπ καθαριστικά και ειδικά γράσα την έχουν καθυστερήσει γιατί όπως μου είπαν χτες στο τηλέφωνο ένα γράσο χαλκού της Liqui Moly που έχω παραγγείλει δεν το είχαν σε απόθεμα και ένα άλλο γράσο σιλικόνης (για άλλο μέρος της δαγάνας το καθένα) ήταν σπασμένο το κουτί. Οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες ότι στέλνουν ότι να 'ναι.
Επιστροφή προϊόντων μπορείς να κάνεις μέσα σε 14 μέρες έτσι κι αλλιώς αν δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει. Η επιλογή με τα +3€ είναι για να έχεις περισσότερες μέρες να τα επιστρέψεις ~200 μέρες, άτοπο για εμένα καθώς εγώ τα εξαρτήματα θα τα χρησιμοποιήσω άμεσα.
Για τους Γάλλους θα συμφωνήσω στο κομμάτι της γλώσσας αν και πλέον η νέα γενιά λιγότερο η περισσότερο ξέρει και Αγγλικά. Στο σημείο που θέλω να σταθώ όμως είναι ότι σε ευγένεια και συμπεριφορά και σε πολλά ακόμη (εδώ στον νότο γιατί στο Παρίσι είναι τελείως διαφορετικά) ο Έλληνας είναι αιώνες πίσω... Ξέρετε τι ωραίο είναι να σου λένε καλημέρα/καλησπέρα ακόμη και αν δεν σε ξέρουν. Στην Ελλάδα γιατί είμαστε μουγγοί και αν τύχει και πούμε καλημέρα σε άγνωστο περαστικό μας κοιτάει περίεργα;
Και για να επανέλθω στα του αυτοκινήτου, ξέρετε τι ωραία την έχω καταβρεί με το συνεργατικό συνεργείο (garage associatif) που πάω, νοικιάζω τα εργαλεία και την ράμπα με την ώρα και κάνω το σέρβις του αυτοκινήτου μόνος μου με πολύ χαμηλότερη τιμή από την κανονική ταρίφα; Και όσοι μάστορες έχω επισκεφτεί μέχρι τώρα για απορίες κλπ ήταν όλοι τους ευγενέστατοι και κύριοι... Μέχρι και ο Pascal που στην αρχή κότνεψα να τον σκάσω επειδή μπέρδευα την έννοια του "laisser appuyé" στην αλλαγή των υγρών φρένων (είμαι ακόμα νουμπάς με τα Γαλλικά
), μια χαρά συνεργάσιμος ήταν και με βοήθησε μετά με τα υπόλοιπα που έκανα μόνος μου όποτε τον χρειάστηκα... Καμία σχέση με τον Έλληνα μάστορα που:
1) στραβώνει αν του πας εσύ τα ανταλλακτικά γιατί δεν βγάζει κέρδος
2) δυσανασχετεί όταν του κάνεις απορίες για το αυτοκίνητο ή για το τι κάνει ακριβώς όταν θες να μάθεις κάτι.
3) και πολλά άλλα...