Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πώς λειτουργεί το LPG;

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τρί 16 Ιούλ, 2013 23:18

Ανοίγω λοιπόν αυτό το θέμα για να απαντήσουν οι ειδικοί και όσοι ξέρουν.
Πώς λειτουργούν τελικά τα συστήματα υγραεριοκίνησης. Πότε ένα αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά και πότε όχι;
Λένε πως άμα ενα σύστημα είναι τέλεια ρυθμισμένο και τοποθετημένο τότε όλα τα προβλήματα υγραεριοκίνησης καταλήγουν μύθοι.
τί σημαίνει σωστή ρύθμιση; Έχω ένα hyundai accent 2005 που φοράει BRC. Εκτός την ελάχιστη αύξηση νευρικότητας στο ξεκίνημα που απόκτησε
από το υγραέριο (προφανως ειναι αυτο με τα οκτάνια που λενε) όλα νομίζεις πως δουλεύουν φυσιολογικά, δεν καταλαβαίνεις με τι καύσιμο πηγαίνεις. Άρα με μια ματιά θα λέγαμε
πως το σύστημά μας δουλεύει απόλυτα σωστά!
Μέχρι να έρθει η επόμενη μέρα που θα μπεις το πρωί στο αυτοκίνητο και θα βάλεις μπρος, και θα διαπιστώσεις πως το αυτοκίνητο έχει πάρει 20 χρόνια πάνω του.
κομπιάσματα, ζορίσματα, ατροφίες, μέχρι να πιάσει θερμοκρασία και να μπει το υγραέριο, και ξαφνικά το αμάξι ζωντανεύει και είναι όπως χθες.
Άρα τελικά δεν είναι σωστά ρυθμισμένο; τί φταίει; Το ίδιο το αυτοκίνητο; δεν εξηγείτε αλλιώς. Άρα φταίει το αυτοκίνητο και αρχίζεις και το ψάχνεις,
μέχρι που τελικά σταματάς να δουλεύεις το σύστημα σου και να καις υγραέριο, και 2-3 μέρες μετά ξαφνικά το αυτοκίνητο πρωι μεσημέρι βράδυ δουλεύει φυσιολογικά
όπως το παρέδωσες στο συνεργείο υγραεριοκίνησης. Τελικά τί φταίει;
Ρωτόντας σχετικά έμπειρους μηχανικούς θα σου πουν πως το υγραέριο σου θέλει ρύθμισμα. Μα αν ήθελε ρύθμισμα δεν θα το καταλάβαινα όλη τη μέρα;
δεν θα το καταλάβαινα στις αλλαγές βενζίνη-υγραέριο πατώντας το κουμπάκι;
και σου λένε πως αλλάζουν οι τιμές των trims και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αποθηκεύει τιμές υγραερίου με αποτέλεσμα να κάνει ότι κάνει όταν κρυώνει.
Τί σημαίνουν όλα αυτά; Ο εγκέφαλος αυτοκινήτου δεν είναι ένας υπολογιστής που κάνει συνεχώς διορθώσεις (σε λογικά πλαίσια) και αλλαγές στο καύσιμο ανάλογα με τον εξωτερικό αέρα, την ποσότητα, την ποιότητα καυσίμου και την κατάσταση της μηχανής; Σε ένα αυτοκίνητο χωρίς σύστημα υγραεριοκίνησης ο εγκέφαλος του δεν κάνει αλλαγές; αυτές τις αλλαγές δεν τις αποθηκεύει;
Το πρωί γιατί δεν μπερδεύεται; Και επίσης τί σημαίνει σωστό ρύθμισμα; Πολλοί θα σου πουν πως πρέπει ο εγκέφαλος του συστήματος υγραεριοκίνησης να πάρει τις τιμές της βενζίνης από τον
εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου για να δουλεύει ακρίβως όπως και με τη βενζίνη! Τί σημαίνει αυτό;
Αφού ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου κάνει συνεχώς διορθώσεις πώς μπορούμε να πάρουμε συγκεκριμένες τιμές; Έτσι σίγουρα δεν θα είμασταν σωστοί! Έτσι δεν είναι;
Δηλαδή ο εγκέφαλος αυτοκινήτου θα δώσει διαφορετικό ψεκασμό μια βροχερή μέρα του οκτώμβρη απ ότι μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα του ιούλη. Έτσι ξέρω τουλάχιστον.
Άρα αν ρυθμίσουμε το σύστημά μας το καλοκαίρι, θα έχουμε πρόβλημα το χειμώνα και το αντίστροφο. Γιατί κανένας δεν μου είπε πως τα συστήματα lpg έχουν τη δυνατότητα να κάνουν
αυτοδιορθώσεις όπως τα συστήματα της βενζίνης, εκτός από μερικά συστήματα "plug'n'drive". Και επίσης γιατί να μπερδεύεται ο κινητήρας όταν είναι κρύος αφού
όταν είναι κρύος το υγραέριο αδυνατεί να δουλέψει και δουλεύει αποκλειστικά μόνο με βενζίνη, άρα δουλεύει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου μας.
Επίσης έχω ακούσει πως τόσο στη βενζίνη όσο και στο υγραέριο, πλεον, κουμάντο κάνει ο εγκέφαλος υγραερίου, γιαυτό και μπερδεύεται. Δηλαδή πιο το νόημα να αντικαταστήσουμε
ένα έξυπνο σύστημα που αυτοδιορθώνεται όπως ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου με ένα σύστημα που κάνει απλα μια αντιγραφή 10, 100, 2000 διαφορετικές τιμές και δουλεύει "τυφλά";
Λοιπόν, σίγουρα έχω μπερδέψει κάτι, λογικό εξάλλου δεν είμαι μηχανικός. Θα ήθελα όσοι γνωρίζουν, κυρίως εγκαταστάτες, να εξηγήσουν τί παίζει ακριβώς σε αυτή τη συνεργασία
"υγραερίου-αυτοκινήτου", να πουν τί είναι λάθος και τί σωστό.

Ευχαριστώ! :D
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 17 Ιούλ, 2013 00:08

ο εγκεφαλος του αυτοκινητου για να αλλαξει απο την μνημη του τις στιγμιαιες διορθωσεις που κανει και να τις καταγραψει σαν μονιμες θα πρεπει να περασουν καποια χιλιομετρα 120-200 αναλογα τον κατασκευαστη, αυτος ειναι ο λογος που οταν ειμαστε πλουσιοι στο υγραεριο και αρχισουν τα προβληματα στην βενζινα (κατα την εκκινηση δουλευουμε βενζινα συνηθως και λογο του οτι ειναι μικρος ο χρονος που δουλευει με βενζινα το οχημα δεν προλαβαινει ο εγκαφαλος να κανει τις διορθωσεις ετσι εχουμε φτωχο μειγμα με βενζινη) οταν δουλεψουμε το αυτοκινητο καποιες μερες μονο με βενζινα αυτα ως δια μαγειας εξαφανιζονται.
αυτη ειναι λανθασμενη ρυθμιση υγραεριου, αν τα προβληματα δεν εξαφανιστουν τοτε δεν φταιει το υγραεριο αλλα κατι στο συστημα της βενζινας ή στο μηχανικα μερη του αυτοκινητου (καποιος χαλασμενος αισθητηρας, τραβαει αερα η εισαγωγη, προβλημα συμπιεσης, προβλημα στην υψιλη ταση κ.α.)
ο χαρτης του υγραεριου εχει καποια φορτια (ms ψεκασμου) σε ολες τις στροφες λειτουργιας απο ρελαντι εως τις 6000 ή 7000 στροφες που τα δειχνει σαν κουτακια αυτα στο προγραμμα (αυτος ο χαρτης καλυπτει ολες τις συνθηκες λειτουργιας ενος αυτοκινητου) αν καταφερουμε σε καθε κουτακι και εχουμε πεσει κατα 95% ή και παραπανω σωστα στην ρυθμιση τοτε δεν εχουμε προβλημα πουθενα, αυτο βεβαια δεν γινετε με την αυτορυθμιση αλλα θελει αρκετα χιλιομετρα στον δρομο.
σε καθε συνθηκη απο κει και περα (στροφες, θερμοκρασια, φορτιο ή οτι αλλο) ο εγκεφαλος της βενζινας θα κανει τις δικες του μικρες διορθωσεις και ο εγκεφαλος του υγραεριου κλεβοντας τις θα παρεχει οσο πιο δυνατον το τελειο μειγμα στον κινητηρα και ετσι δεν θα εχουμε προβληματα ουτε στην βενζινη, ουτε στο υγραεριο.
στα συτηματα που συνδεονται στην πριζα OBD μας περνει να ειναστε και λιγο "πιο χαλαροι" ως προς την ρυθμιση γιατι και ο εγκεφαλος του υγραεριου κανει καποιες δικες του μικρες διορθωσεις, αλλα με σωστη ρυθμιση ακομα και ενα συστημα που δεν διαθετει αυτη την ικανοτητα μπορει να δουλεψει euro5 ή και euro6 αυτοκινητα πολυ σωστα και χωρις καποιο προβλημα.
ελπιζω να βγαινει νοημα απο τα γραφομενα μου.
Ηλίας Αφσάρογλου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τετ 17 Ιούλ, 2013 00:22

hlias έγραψε:ο εγκεφαλος του αυτοκινητου για να αλλαξει απο την μνημη του τις στιγμιαιες διορθωσεις που κανει και να τις καταγραψει σαν μονιμες θα πρεπει να περασουν καποια χιλιομετρα 120-200 αναλογα τον κατασκευαστη, αυτος ειναι ο λογος που οταν ειμαστε πλουσιοι στο υγραεριο και αρχισουν τα προβληματα στην βενζινα (κατα την εκκινηση δουλευουμε βενζινα συνηθως και λογο του οτι ειναι μικρος ο χρονος που δουλευει με βενζινα το οχημα δεν προλαβαινει ο εγκαφαλος να κανει τις διορθωσεις ετσι εχουμε φτωχο μειγμα με βενζινη) οταν δουλεψουμε το αυτοκινητο καποιες μερες μονο με βενζινα αυτα ως δια μαγειας εξαφανιζονται.
αυτη ειναι λανθασμενη ρυθμιση υγραεριου, αν τα προβληματα δεν εξαφανιστουν τοτε δεν φταιει το υγραεριο αλλα κατι στο συστημα της βενζινας ή στο μηχανικα μερη του αυτοκινητου (καποιος χαλασμενος αισθητηρας, τραβαει αερα η εισαγωγη, προβλημα συμπιεσης, προβλημα στην υψιλη ταση κ.α.)
ο χαρτης του υγραεριου εχει καποια φορτια (ms ψεκασμου) σε ολες τις στροφες λειτουργιας απο ρελαντι εως τις 6000 ή 7000 στροφες που τα δειχνει σαν κουτακια αυτα στο προγραμμα (αυτος ο χαρτης καλυπτει ολες τις συνθηκες λειτουργιας ενος αυτοκινητου) αν καταφερουμε σε καθε κουτακι και εχουμε πεσει κατα 95% ή και παραπανω σωστα στην ρυθμιση τοτε δεν εχουμε προβλημα πουθενα, αυτο βεβαια δεν γινετε με την αυτορυθμιση αλλα θελει αρκετα χιλιομετρα στον δρομο.
σε καθε συνθηκη απο κει και περα (στροφες, θερμοκρασια, φορτιο ή οτι αλλο) ο εγκεφαλος της βενζινας θα κανει τις δικες του μικρες διορθωσεις και ο εγκεφαλος του υγραεριου κλεβοντας τις θα παρεχει οσο πιο δυνατον το τελειο μειγμα στον κινητηρα και ετσι δεν θα εχουμε προβληματα ουτε στην βενζινη, ουτε στο υγραεριο.
στα συτηματα που συνδεονται στην πριζα OBD μας περνει να ειναστε και λιγο "πιο χαλαροι" ως προς την ρυθμιση γιατι και ο εγκεφαλος του υγραεριου κανει καποιες δικες του μικρες διορθωσεις, αλλα με σωστη ρυθμιση ακομα και ενα συστημα που δεν διαθετει αυτη την ικανοτητα μπορει να δουλεψει euro5 ή και euro6 αυτοκινητα πολυ σωστα και χωρις καποιο προβλημα.
ελπιζω να βγαινει νοημα απο τα γραφομενα μου.
Ηλίας Αφσάρογλου.

Ευχαριστώ πολύ Ηλία για την εξήγησή σου.
Άρα και οι δύο εγκεφάλοι κάνουν μικροδιορθώσεις και, κατά τη χαρτογράφηση, προσπαθούμε να κλέψουμε τις τιμές κατά τις οποίες ο εγκέφαλος αυτοκινήτου βρίσκεται σε ισοροπία σωστά;
Αυτό δεν το κάνει μόνο το plug n drive? ο μηχανικός μου μου είχε πει πως το σύστημά μου, ρυθμίζεται μια φορά και μένει έτσι, δεν διορθώνει τίποτα. Δεν είναι αλήθεια αυτό;
Και δεύτερον, απ ότι λες, ο εγκέφαλος υγραερίου κλέβει συνεχώς τιμές από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μας, εφόσον όμως υπάρχει σωστά ταιριασμένος χάρτης;
Και επίσης λες ότι χρειάζονται αρκετά χιλιόμετρα στο δρόμο για να πάρουμε τις τιμές και να αντιγράψουμε τον εγκέφαλο μας.
Εγώ ήμουν 2 φορές στο αυτοκίνητο με τον μηχανικό που προσπαθούσε να κάνει προγραμματισμό, και η διαδρομή δεν ήταν πάνω από 5 χιλιόμετρα.
Αυτό μου κάνει εντύπωση...
Τέλος, αναφέρεις πως για να πάρει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου κάποιες μόνιμες ρυθμίσεις πρέπει να γίνουν αρκετά χιλιόμετρα.
Αυτό εξηγεί το γεγονός ότι το αυτοκίνητό μου δεν άλλαζε συμπεριφορά όταν έβγαζα τη μπαταρία, παρά μόνο όταν έκανα 170km ?
Άρα αν ξαναδουλέψω με υγραέριο το αυτοκίνητο θα χάσει τις ρυθμίσεις του μετά από 150Km ας πούμε.
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 17 Ιούλ, 2013 00:53

Ευχαριστώ πολύ Ηλία για την εξήγησή σου.
Άρα και οι δύο εγκεφάλοι κάνουν μικροδιορθώσεις και, κατά τη χαρτογράφηση, προσπαθούμε να κλέψουμε τις τιμές κατά τις οποίες ο εγκέφαλος αυτοκινήτου βρίσκεται σε ισοροπία σωστά;


ο εγκεφαλος του υγραεριο κλεβει τον χρονο ψεκασμου απο τα μπεκ της βενζινας και ψεκαζει στα μπεκ υγραεριου βαση της ρυθμησης που του εχουμε κανει. ολοι οι εγκεφαλοι υγραεριου δεν κανουν ρυθμισεις.



Αυτό δεν το κάνει μόνο το plug n drive? ο μηχανικός μου μου είχε πει πως το σύστημά μου, ρυθμίζεται μια φορά και μένει έτσι, δεν διορθώνει τίποτα. Δεν είναι αλήθεια αυτό;
Και δεύτερον, απ ότι λες, ο εγκέφαλος υγραερίου κλέβει συνεχώς τιμές από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μας, εφόσον όμως υπάρχει σωστά ταιριασμένος χάρτης;


ειτε σωστος χαρτης, ειτε οχι κλεβει συνεχεια χρονο ψεκασμου, δεν ειναι κατασκευασμενος για να δουλεψει αλλιως.




Και επίσης λες ότι χρειάζονται αρκετά χιλιόμετρα στο δρόμο για να πάρουμε τις τιμές και να αντιγράψουμε τον εγκέφαλο μας.
Εγώ ήμουν 2 φορές στο αυτοκίνητο με τον μηχανικό που προσπαθούσε να κάνει προγραμματισμό, και η διαδρομή δεν ήταν πάνω από 5 χιλιόμετρα.
Αυτό μου κάνει εντύπωση...


και μενα μου κανει εντυπωση, αφου ειχες προβλημα αρκετες φορες θα επρεπε να δειξει περισσοτερο ενδιαφερον. σε 5 χιλιομετρα δεν μπορεις να ρυθμισεις σωστα.



Τέλος, αναφέρεις πως για να πάρει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου κάποιες μόνιμες ρυθμίσεις πρέπει να γίνουν αρκετά χιλιόμετρα.
Αυτό εξηγεί το γεγονός ότι το αυτοκίνητό μου δεν άλλαζε συμπεριφορά όταν έβγαζα τη μπαταρία, παρά μόνο όταν έκανα 170km ?


ακριβως.



Άρα αν ξαναδουλέψω με υγραέριο το αυτοκίνητο θα χάσει τις ρυθμίσεις του μετά από 150Km ας πούμε.[/quote]




δεν θα χασει τις ρυθμισεις ο εγκεφαλος του υγραεριου, ο εγκεφαλος της βενζινας θα προσαρμοστει στα νεα δεδομενα για να πιασει τις τιμες που του εχει ορισει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου και σε περιπτωση που ο χαρτης του υγραεριου δεν εχει κατσει σωστα θα εχεις προβλημα στην βενζινα, με το υγραεριο οχι.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τετ 17 Ιούλ, 2013 01:12

Δηλαδή για να πάρει σωστές τιμές το υγραέριο, άρα και σωστή ρύθμιση πρέπει να γίνει με το laptop στο δρόμο σε όσο το φάσμα στροφών και σε όλο το φορτίο;
Και μετά ο εγκέφαλος υγραερίου κλέβει το σήμα ψεκασμού του εγκεφάλου βενζίνης και δίνει το δικό του σήμα στα δικά του μπεκ;
Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς το laptop, ας πούμε κατά την εφαρμογή του υγραερίου στο αυτοκίνητο;
Δηλαδή μετά που τελειώσουμε τη χαρτογράφηση και πάρουμε όλες τις τιμές και έχουμε κάνει καμια 20αριά χιλιόμετρα.
Τί παραπάνω κάνει ο εγκέφαλος του υγραερίου; απλά παίρνει σήμα ψεκασμού και ανάλογα δίνει το αντίστοιχο; χωρίς καμία διόρθωση;
Δηλαδή αν κάνουμε χαρτογράφηση μια ηλιόλουστη μέρα και βγούμε για βόλτα μια μέρα με πολύ υγρασία, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου
θα προσπαθήσει να κάνει διόρθωση μείγματος λόγω πολύ οξυγόνου προφανώς, και ο εγκέφαλος lpg θα δώσει το μείγμα που θα έδινε σε ηλιόλουστη μέρα;
εφόσον δεν κάνει διορθώσεις...
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 17 Ιούλ, 2013 01:27

με ηρεμια διαβασε προσεκτικα τι σου εχω γραψει και λυνονται οι αποριες σου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 17 Ιούλ, 2013 01:28

hlias έγραψε:ο εγκεφαλος του αυτοκινητου για να αλλαξει απο την μνημη του τις στιγμιαιες διορθωσεις που κανει και να τις καταγραψει σαν μονιμες θα πρεπει να περασουν καποια χιλιομετρα 120-200 αναλογα τον κατασκευαστη, αυτος ειναι ο λογος που οταν ειμαστε πλουσιοι στο υγραεριο και αρχισουν τα προβληματα στην βενζινα (κατα την εκκινηση δουλευουμε βενζινα συνηθως και λογο του οτι ειναι μικρος ο χρονος που δουλευει με βενζινα το οχημα δεν προλαβαινει ο εγκαφαλος να κανει τις διορθωσεις ετσι εχουμε φτωχο μειγμα με βενζινη) οταν δουλεψουμε το αυτοκινητο καποιες μερες μονο με βενζινα αυτα ως δια μαγειας εξαφανιζονται.
αυτη ειναι λανθασμενη ρυθμιση υγραεριου, αν τα προβληματα δεν εξαφανιστουν τοτε δεν φταιει το υγραεριο αλλα κατι στο συστημα της βενζινας ή στο μηχανικα μερη του αυτοκινητου (καποιος χαλασμενος αισθητηρας, τραβαει αερα η εισαγωγη, προβλημα συμπιεσης, προβλημα στην υψιλη ταση κ.α.)
ο χαρτης του υγραεριου εχει καποια φορτια (ms ψεκασμου) σε ολες τις στροφες λειτουργιας απο ρελαντι εως τις 6000 ή 7000 στροφες που τα δειχνει σαν κουτακια αυτα στο προγραμμα (αυτος ο χαρτης καλυπτει ολες τις συνθηκες λειτουργιας ενος αυτοκινητου) αν καταφερουμε σε καθε κουτακι και εχουμε πεσει κατα 95% ή και παραπανω σωστα στην ρυθμιση τοτε δεν εχουμε προβλημα πουθενα, αυτο βεβαια δεν γινετε με την αυτορυθμιση αλλα θελει αρκετα χιλιομετρα στον δρομο.
σε καθε συνθηκη απο κει και περα (στροφες, θερμοκρασια, φορτιο ή οτι αλλο) ο εγκεφαλος της βενζινας θα κανει τις δικες του μικρες διορθωσεις και ο εγκεφαλος του υγραεριου κλεβοντας τις θα παρεχει οσο πιο δυνατον το τελειο μειγμα στον κινητηρα και ετσι δεν θα εχουμε προβληματα ουτε στην βενζινη, ουτε στο υγραεριο.
στα συτηματα που συνδεονται στην πριζα OBD μας περνει να ειναστε και λιγο "πιο χαλαροι" ως προς την ρυθμιση γιατι και ο εγκεφαλος του υγραεριου κανει καποιες δικες του μικρες διορθωσεις, αλλα με σωστη ρυθμιση ακομα και ενα συστημα που δεν διαθετει αυτη την ικανοτητα μπορει να δουλεψει euro5 ή και euro6 αυτοκινητα πολυ σωστα και χωρις καποιο προβλημα.
ελπιζω να βγαινει νοημα απο τα γραφομενα μου.
Ηλίας Αφσάρογλου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τετ 17 Ιούλ, 2013 01:42

Ευχαριστώ πολύ Ηλία για τον χρόνο σου! :thumbup:
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Τετ 17 Ιούλ, 2013 06:55

Με βάση ολα τα παραπάνω, πως εξηγούμε το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο προγραμματιζεται μια μερα και μετά απο 10 μέρες μπερδεύεται παλι? και όταν ξαναπρογραμματιζεται να ξαναμπερδευεται μετα απο 2-3 μηνες, ειδικά στις αποτομες αλλαγες του καιρού και ολου του κλίματος? όπως έγινε σε μένα. 1η ρύθμιση πριν τα Χριστούγεννα, 2η λίγο μετά τα Χριστούγεννα και ξανά χάλασε μαρτιο Απρίλιο
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Πώς λειτουργεί το LPG;

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 17 Ιούλ, 2013 12:27

giorgos3924 έγραψε:Με βάση ολα τα παραπάνω, πως εξηγούμε το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο προγραμματιζεται μια μερα και μετά απο 10 μέρες μπερδεύεται παλι? και όταν ξαναπρογραμματιζεται να ξαναμπερδευεται μετα απο 2-3 μηνες, ειδικά στις αποτομες αλλαγες του καιρού και ολου του κλίματος? όπως έγινε σε μένα. 1η ρύθμιση πριν τα Χριστούγεννα, 2η λίγο μετά τα Χριστούγεννα και ξανά χάλασε μαρτιο Απρίλιο


Να αποπρογραμματιστεί ο εγκέφαλος του συστήματος BRC δεν υπάρχει καμία περίπτωση.
Ακόμη και ο πόλος να βγει, ακόμη και το αυτοκίνητο να έχει να μετακινηθεί 1 χρόνο, οι ρυθμίσεις παραμένουν ως έχουν.
Αυτά που μπορούν να αλλάξουν είναι οι συνθήκες καύσης (μπουζί, διάκενο βαλβίδων, αισθητήρια), και το μίγμα του υγραερίου.
Το Seq 24 της BRC δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές στο μίγμα ή στην εξωτερική θερμοκρασία.
Με την δίκη μας εμπειρία, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να επαναριθμήσουμε σύστημα λογω αλλαγής καιρού ή μίγματος.

Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 49 επισκέπτες