Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό valsam » Παρ 25 Οκτ, 2013 21:10

Πριν μερικες μερες ελαβα ενα μυνημα στο κινητο μου απο τον εμπορα που με προμηθευσε με το συστημα υγραεριου του αυτοκινητου μου (εχουμε αποκτησει φιλικη σχεση και τα λεμε που και που!)και το οποιο αφορουσε συστηματα cng!
Αφου λοιπον εχει καταντησει αηδια η ολη κατασταση με τις τιμες του υγραεριου εδω στην Θεσ/νικη με το καρτελ που εχουν στησει και εχω φαει χοντρη τσατιλα και με αφορμη τα εγκαινια του πρωτου πρατηριου CNG 5 χλμ απο το σπιτι μου και με τιμη 99 λεπτα το κιλο(δηλ. τα 1,8 λιτρα!)λεω ας παρω τον φιλο μου τον Σακη να τα πουμε να ρωτησω τι και πως και αν γινετε το υπαρχον συστημα lpg να μετατραπει σε cng,αλλα προτου τον παρω μπαινω στο ιντερνετ για να δω τι και ποιες η διαφορες τους και βλεπω οτι στα συστηματα cng με τα lpg της δικιας μου εταιριας (europegas)ειναι και για τα 2 καυσιμα σχεδον τα ιδια κιτ(μπεκ και εγκεφαλος ειναι τα ιδια!),απ τα ελαχιστα που ξερω βλεπω οτι οι κυριος διαφορες στα συστηματα ειναι ο διαφορετικος πνευμονας η πιο ενυσχιμενη δεξαμενη και η σωληνωσεις προς το ντεποζιτο!
Λοιπον τον τηλεφωνω τον Σακη και μου λεει αυτα δηλ. ειχα ηδη διαβασει συν το οτι θα εχουμε 20-25% μικροτερη ιποδυναμη με CNG λογο διαφορετικης αναφλεξης και πολυ μεγαλυτερο βαρος λογο διαφορετικης(και ακριβης!) δεξαμενης, νασου ομως που καλα που ειχα ηδη κανει το μαθημα ταχειας και του λεω ,ρε Σακη ενταξει ολα αυτα που λες αλλα μηπως τα αρνητικα του cng τελικα λυνονται πιο ευκολα απ΄οσο νομιζεις γιατι εγω βρηκα αυτο http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/e ... CNG-Tanks/ που ειναι 78,5 pounds δηλ. 35 κιλα και εχει χωρητικοτητα 152 λιτρα ,με λιγα λογια παναλαφρο(τιμη δεν ξερουμε ακομη!)και επισης βρηκα αυτο http://europegas.pl/en/Products/LPG-CNG ... d,433.html που αν καταλαβα καλα διορθωνει την διαφορετικη αναφλεξη των lpg/cng(Aς μας πουν τα μαστορια του φορουν αν αυτο το μαραφετι ειναι τελικα η απολυτη λυση των καμενων εδρων βαλβιδων γαιτι εμενα ετσι μου ακουγετε!)!

Βρε μπαγασα με φτιαχνεις μου λεει και σαν πολλα δεν εμαθες,κατσε να παρω αυριο 2-3 τηλεφωνα,πρωτα σε εναν Βουλγαρο στα Σοφια ο οποιος ειναι καθηγητης επανω στο CNG και στον Κωστα Βατσο που (οπως μου ειπε)ειχα γνωρισει αυτον τον Βουλγαρο,για λεπτομεριες και θα σε ξαναπαρω(ειπαμε εμπορας ειναι ο ανθρωπος οχι μαστορας).
Γι'αυτο ας μας πουν τα μαστορια του φορουν τις αποψεις τους πανω στο θεμα!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 30 Οκτ, 2013 17:47

κατ' αρχην για την δεξαμενη της 3Μ του μεγεθους που θες.... απλά... δεν υπαρχει ακομα κατα την ιδια την 3Μ

**These 3M products are still under development and have not been introduced by 3M for general sale. The product's formulation, configuration, performance characteristics, specifications, availability, and pricing are not guaranteed and are subject to change or withdrawal at any time and without notice.

κατα δευτερον εχει μηκος 1.2μετρα και διαμετρο 50 ποντους.
και αυτο που θα εχει ενδιαφερον ειναι η οποια πραγματικη χωριτικότητα της ( καθοτι αν δε κανω λαθος βαζεις συμπιεσμενο αερα και οχι υγρο ) επαρκει για ποσα χλμ....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 31 Οκτ, 2013 00:24

fokion οντος η 3Μ δεν εχει κυκλοφορησει ακομη τετοιες δεξαμενες αλλα εχουν κυκλοφορησει αλλες εταιριες http://www.qtww.com/cng-tank και ολες η οι περισσοτερες προς το παρον ειναι μεγαλες για φορτηγακια και φορτηγα, ασε που τωρα ειναι πανακριβες ,απόσα διαβαζω στο ιντερνετ ομως εχουν πεσει με τα μουτρα παμπολες εταιριες ακομη και κινεζικες και βγαζουν η θα βγαλουν παναλαφρες συνθετικες (Type 4)δεξαμενες http://compositesbizblog.wordpress.com/ ... uirements/,και μολις ξεκινησει η μαζικη παραγωγη απ'οτι διαβαζω η τιμη αυτων των τυπου 4 δεξαμενων θα ειναι πολυ πιο φθηνη απ' οτι των μεταλικων!
Το μελλον ειναι σιγουρα στο φυσικο αεριο,και μακαρι να εχουμε συντομα αυτες τις φθηνες παναλαφρες δεξαμενες και τους καλους τεχνικους να μας τα περασουν τα συστηματα αλλα πολυ φοβαμαι οτι μολις το γυρισουμε ολοι απο το υγραεριο στο Φ.Α θα εχουμε παλι τα κοπροσκυλα τους πρατηριουχους να στηνουν το καρτελακι τους και να μας πινουν το αιμα,απο 55 λεπτα που εχει το λιτρο σημερα αυτοι ειναι εις θεση να το πανε στα 0,92 γιατι απ'οτι φαινετε εχουν τρελα με αυτο το νουμερο!!!!!!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 31 Οκτ, 2013 10:38

Αρα - συμπαιρενω εγω - στο αμεσα προβλεπτο μελλον της πες 5ετιας ΠΡΑΚΤΙΚΑ δεν εχει ΝΟΗΜΑ να συζηταμε για Φ.Α. ειδικά σε φαση εκ των υστερων μετατροπης.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 31 Οκτ, 2013 13:39

Δεν διαφέρει μόνο η δεξαμενή αλλά και όλα τα άλλα μέρη του συστήματος. Πρόκειται για μια νέα εγκατάσταση και όχι μικρή μετατροπή της υπάρχουσας.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 31 Οκτ, 2013 17:00

εξαρταται απο το συστημα....

πχ ο εγκεφαλος του δικου μου απο οτι θυμαμαι κανει...

αλλα τι συζηταμε τωρα αν ειναι να πληρωσω ενας θεος ποσα ευρω για μια δεξαμενη που... οριακα δε θα παρει και τα πισω καθισματα για να εχω μια αυτονομια να παω στη Θεσσαλονικη....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 31 Οκτ, 2013 17:19

αν στα πρατηρια φυσικου αεριου ισχυει οτι και στα υγραεριου για την εκδοση της αδειας, τοτε θα χρειαστουμε περιπου 2 χρονια, ισως και παραπανω για να υπαρχουν αρκετα πρατηρια για ανεφοδιασμο, οπωτε δεν ειναι λιγο νωρις να μιλαμε απο τωρα για Φ.Α.? σε 2 χρονια δεν ξερουμε τι θα εχει αλλαξει και στις τιμες και στην νομοθεσια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 31 Οκτ, 2013 18:29

Τον δικο μου εγκεφαλο αλλα και τα μπεκ(europegas,hana ,μπεκ)τα δινει τα ιδια και για φυσικο αεριο αρα μανι-μανι ειναι ενα καλουτσικο ποσον που εξοικονομειτε απο την ενδεχομενη μετατροπη,μενουν δεξαμενη,σωληνωσεις,ρυθμιστης αβανς(http://www.aliexpress.com/store/product ... 52339.html) , διαφορετικος πνευμονας(τζαμπα πραμα ο πνευμονας http://www.aliexpress.com/store/product ... 77758.html)ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα και βαλβιδα ανεφοδιασμου 45$+ μεταφορικα!
Δηλ. ολα μαζι με τις σωληνωσεις τα υλικα (χωρις το ρεζερβουαρ)
πιανουν δεν πιανουν 150 ευρω μαζι με τα μεταφορικα ετσι οπως τα υπολογιζω!
Και ας μην εχουν κυκλοφορισει ευρεως οι συνθετικες δεξαμενες ακομη δεν με χαλαει(μιας και ειναι ακομη πανακριβες)για δεξαμενη 33λιτρων μεταλικη φυσικου αεριου ζυγιζει 38,5 κιλα αδεια και κοστιζει χονδρικη στην Αμερικη 260 ευρω απο Κινα μερια πολυ πιο φθηνα αλλα ακομη δεν εχω βρει καποιον να φερνει Ελλαδα,αν υπαρχει περιπτωση να βρεθει δεξαμενη π.χ 40 λιτρων και με βαρος 45-50 κιλα και τιμη κοντα στα 300 ευρω τοτε αντε γεια υγραεριο και να τα χαιρεστε τα κοπροσκυλα!
Αν λεω αν βγουνε τα υλικα ολα κοντα στα 450-500 ευρω και μου ζητησει και ο μαστορας αλλα 150(δεν εχει τρυπηματα ξετρυπηματα,να περασει μπεκ ,και ηλεκτρολογικα, εχει ομως ξηλωμα τις δεξαμενης και να τραβηξει καινουργιες σωληνωσεις!),δηλ. αν βγει το κουστουμι στα 600-650 στο συνολο εχω φυγει σφαιρα για φυσικο αεριο!
Οσο για το θεμα ανεφοδιασμου οπως ειπα στα 5-6 χλμ απο το σπιτι μου ανοιξε το πρωτο πρατηριο φυσικου αεριου και πριν λιγο που περασα ειχε τιμη 0,97 το κιλο δηλ. 54 λεπτα το λιτρο,μια χαρα σε σχεση με το πανακριβο υγραεριο των κοπροσκυλων που ειναι καρφωμενο στα 92,2 εδω και μηνες και ακομη δεν μπηκε και το χειμερινο μιγμα!!!!!
Στην Βουλγαρια παντος που πηγα χαμος γινετε με τα αυτοκινητα CNG,ο πρατηριουχος μου ειπε οτι σε λιγο κανεις δεν θα βαζει αλλο lpg!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό cyberten » Πέμ 31 Οκτ, 2013 19:57

Παιδια η αποψη μου ειναι οτι το εχετε παρει λιγο επιπολαια το θεμα CNG. Αρχιζω με τη δεξαμενή: για να αντεξει τα 300 psi πιεση του Cng εχει βρεθει απο ειδικα προγράμματα υπολογισμων οτι απαιτείται δεξαμενη βαρους 300 kg (αδεια παντα). Επειτα η θεση της: οπωσδήποτε δεν μπορει να ειναι στη θεση της ρεζερβας ισως και καθόλου στο πορτ παγκαζ γιατι αλλαζει τη γεωμετρία του αυτοκινητου και φυσικά ειναι πολυ ευκολο να συμβει καποιο ατυχημα σε στροφεςμε μεγάλη ταχύτητα κλπ. Αυτος πρεπει να ειναι ο λογος που σε καινούριο αυτοκινητο τοποθετουνται στο χωρο κατω απο τα πισω καθισματα στο σασι του αυτοκινήτου. Τελος ο κινητήρας: δεν μιλαμε μονο για αλλαγη ενος πνευμονα κι "έφυγες" αλλα για νεα χαρτγραφηση εγκεφάλου του αυτοκινήτου και εννοείται οτι αυτο γινεται μονο στον κατασκευαστή εξω. Σιγουρα θα πεσει η απόδοσή του και μπορει καποιος να αναζητησει το νεο Golf 1.4 TGi (με βενζινη και CNG).
cyberten
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ, 2012 11:44

Re: Τροποποιηση υπαρχον συστηματος LPG σε CNG!!!

Δημοσίευσηαπό cyberten » Πέμ 31 Οκτ, 2013 20:01

Επισυνάπτω link Golf 1.4TGi: http://www.autogreeknews.gr/article/414 ... alokairiou
cyberten
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ, 2012 11:44

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες