Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:17

Καταρχην εγω ειπα εξ'αρχης οτι δεν ειμαι ειδικος και γι αυτο ζητησα να επεμβουν οι ειδικοι-εγκαταστατες και να απαντησουν. Και να με διορθωσουν εκει που κανω λαθος. Δεν ανοιξα το θεμα για να τσακωθω με κανεναν. Μπορω ομως να διαφωνω εφοσον κανουμε συζητηση. Νομιζω εχω το δικαιομα. Μπορει να μην ειμαι ειδικος αλλα καποιες γνωσεις τις εχω(εστω και τις βασικες αν οχι και καπως προχωρημενες) και γι αυτο θελω να μου απαντησουν-εξηγησουν οι ειδικοι.
Οταν ομως διαβάζω πιο πάνω οτι
<Το αν καίγεται λοιπόν όλο ή περίπου όλο το υγραέριο εξαρτάται κυρίως από τον χρόνο που ψεκάζεται αυτό. Σε ένα λοιπόν εξελιγμένο σύστημα, με γρήγορα μπεκ και σύγχρονο εγκέφαλο όλα αυτά έχουν υπολογιστεί με αλγόριθμους και μπορούν επιπλέον να ρυθμίζονται. Το αέριο δηλαδή ψεκάζεται ακριβέστατα και νωρίτερα σε σύγκριση με την βενζίνη, ώστε να προλάβει να διανύσει το μήκος των σωλήνων, να εισαχτεί στο θάλαμο καύσης ελάχιστα νωρίτερα ώστε να καεί ολόκληρο>.

Ε δε μπορω παρα να διαφωνήσω με τα παραπανω που εχω τονισει. Το αν καιγεται ολο ή περιπου όλο το υγραεριο δεν εξαρταται απο τον χρόνο που ψεκαζεται αλλα μονο απο το πότε θα δοθεί ο σπινθύρας στο μπουζί του εκαστοτε κυλίνδρου. Απο το αβάνς δηλαδή.

Ούτε ισχύει οτι <ψεκάζεται νωρίτερα σε συγκριση με την βενζίνη για να εισαχτεί στο θάλαμο καύσης ελάχιστα νωρίτερα ώστε να καεί ολόκληρο>. Στον θάλαμο καυσης εισέρχεται μόνο κατα τη διαρκεια που ανοίγει η βαλβίδα εισαγωγής οποτε όσο νωριτερα και να ψεκάσουμε εμεις το πολύ πολυ να χάνεται και μέρος του αερίου στο περιβάλλον μέχρι να ανοίξει η βαλβίδα εισαγωγής και να το τραβήξει στο κύλινδρο.

Σε αυτό που συμφωνω είναι οτι ναι ξεκιναει να ψεκάζεται νωρίτερα γιατι υπάρχει καθυστερηση στην εγχυση εντός της πολλαπλης λόγω του οτι πρεπει πρωτα να γεμίζουν τα σωληνάκια απο το μπεκ υγραεριου μέχρι το ρουξουνι που εχει μπεί στην πολλαπλη για να γίνει η έγχυση.
Επίσης συμφωνώ στο οτι πρέπει να μεγαλώσει η συμπίεση του χωρου καυσης για να μπορέσουμε να έχουμε την μέγιστη δυνατή εκμετάλευση του υγραερίου. Ωστόσο όμως οι νέοι κινητήρες έχουν είδη αρκετα υψηλή συμπίεση(πάνω απο 10:1 συνήθως 10,5:1 έως και 12:1) σε σχέση με τους παλιούς 8:1. Αυτό για τους χάρτες του αβάνς δεν το ήξερα οτι ο εγκέφαλος της βενζίνης έχει 3-4 χάρτες. Οστόσο η βενζίνη θέλει μικρο αβανς στις χαμηλές στροφές και αυξάνει όσο αυξάνουν οι στροφές ενώ το υγραέριο θέλει μεγαλο αβάνς στις χαμηλές στροφές στις μεσαίες μειώνεται και είναι κοντά στο αβάνς της βενζίνης και στις υψηλές μειώνεται ακομα περισσότερο και είναι πολύ κάτω απο αυτο της βενζίνης. Θέλω να πώ δηλαδη οτι όσους χάρτες και να έχει αποθηκευμένους ο εγκέφαλος της βενζίνης, σίγουρα δεν θα ταιριαζουν με του υγραερίου διότι το υγραέριο απαιτεί μια καμπύλη αβανς, αντίθετη απο αυτή της βενζίνης(μεγάλο αβάνς στις χαμηλές και μικρό στις υψηλές). Οπότε ενας κινητηρας κατασκευασμένος για βενζίνη είναι άτοπο να έχει χάρτη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές γιατι η βενζίνη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές θα χτυπάει πειράκια και στις υψηλες κατι αντιστοιχο... Αυτο μου λέει η απλή λογική,ισως και να ειμαι λάθος. Ας εξηγησει καποιος γνωστης.

Επίσης ας απαντήσει κάποιος που να ξέρει και σε αυτά:
1)Γιατι δεν μπαίνουν τα μπέκ του υγραερίου απευθείας επάνω στην πολλαπλή ωστε να μην χανεται ούτε χρόνος ούτε αέριο? Έχουν πρόβλημα με την θερμοκρασία που αναπτύσεται στην πολλαπλή εισαγωγής(παρόλο που δεν ειναι και πολύ μεγάλη)? Ή μήπως επειδη δε βολεύει τον εγκαταστατη να έχει εύκολη πρόσβαση στα μπέκ μετά την τοποθέτηση τους εκει(στα service ας πουμε)?
2)Έχω ακούσει οτι τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν κατανάλωση υγραερίου όση και η βενζίνη. Αυτό πως επιτυγχάνεται? Αφου 1λιτρο υγρού lpg όταν μετατραπεί σε αέριο θα έχει όγκο περιπου 270φορές μεγαλυτερο(http://www.elgas.com.au/blog/389-lpg-co ... kwh-and-m3) που σημαίνει οτι,συμφωνα με την απλη λογικη,θα επρεπε να διαρκεί περισσοτερο.

Αυτές τις διαφωνίες και απορίες έχω και περιμένω απαντησεις. Κουβέντα κάνουμε και
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:24

giorgos3924 έγραψε:Συμφωνώ με τον Ηλία.
Πολύ λίγοι μηχανικοί όμως συνδέουν obd στο αυτοκίνητο κατά τον προγραμματισμό ή έστω τον έλεγχο του συστήματος lpg!


Δεν ισχύει οι νέοι τεχνικοί με καλη γνώση υπολογιστών και τεχνολογίας το κανουν πολυ καλα οι παλιοί του καρπυρατερ τρέμουν και τρέχουν το κανουν και το αυτί και το ως το νοιώθουν εκει υπαρχουν θέματα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:30

Στην απορία νουμερο 2 ξέχασα να συμπληρωσω

2)Έχω ακούσει οτι τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν κατανάλωση υγραερίου όση και η βενζίνη σε αντίθεση με τα αέριου ψεκασμού που καταναλώνουν 10-20% περισσότερο υγραέριο σε λίτρα εν συγκριση με την βενζίνη. Αυτό πως επιτυγχάνεται? Αφου 1λιτρο υγρού lpg όταν μετατραπεί σε αέριο θα έχει όγκο περιπου 270φορές μεγαλυτερο(http://www.elgas.com.au/blog/389-lpg-co ... kwh-and-m3) που σημαίνει οτι,συμφωνα με την απλη λογικη,θα επρεπε να διαρκεί περισσοτερο το καυσιμο στα αέριου ψεκασμού.
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:38

ilektronikos έγραψε:Στην απορία νουμερο 2 ξέχασα να συμπληρωσω

2)Έχω ακούσει οτι τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν κατανάλωση υγραερίου όση και η βενζίνη σε αντίθεση με τα αέριου ψεκασμού που καταναλώνουν 10-20% περισσότερο υγραέριο σε λίτρα εν συγκριση με την βενζίνη. Αυτό πως επιτυγχάνεται? Αφου 1λιτρο υγρού lpg όταν μετατραπεί σε αέριο θα έχει όγκο περιπου 270φορές μεγαλυτερο(http://www.elgas.com.au/blog/389-lpg-co ... kwh-and-m3) που σημαίνει οτι,συμφωνα με την απλη λογικη,θα επρεπε να διαρκεί περισσοτερο το καυσιμο στα αέριου ψεκασμού.


Εχεις ακουσει μπαρούφες την ιδια ακριβώς καταναλωση έχουν στον έμμεσο ψεκασμο σε υγρή μορφή οπου δεν προσθέτουμε μπεκ για υγραεριο αλλα χρησιμοποιούμε της βενζίνης εχουμε καλύτερη διαχείριση και οικονομία.. Αλλα όχι τη ιδια .. στα έμεσου οπου μπαίνουν αλλα μπεκ για υγραεριο ο αέριος ψεκασμος κανει μεγαλύτερη οικονομία απο τον υγρο ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:47

Φιλε Qgas εκτιμώ τις γνώσεις σου και θα ήθελα αν μπορεις να δώσεις απαντησεις και στα υπόλοιπα ερωτηματα μου. Δηλαδη λες οτι αν το αυτοκινητο μου με βενζίνη εκαιγε 8λιτρα/100ΚΜ θα καιει τα ιδια(ισως και λιγο λιγοτερα) σε υγραεριο? Αυτο το ακούω πρωτη φορά και αν ισχύει ειναι πολυ ενδιαφερον. Δηλαδη λες οτι αν η εγκατασταση και η ρυθμιση του κιτ γινει σωστα,ανεξαρτητα απο την μαρκα του κιτ(και δε μιλαω για αγνωστες μαρκες Τουρκικες,Κινεζικες και αλλες τετοιου επιπεδου)?
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:50

Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:Συμφωνώ με τον Ηλία.
Πολύ λίγοι μηχανικοί όμως συνδέουν obd στο αυτοκίνητο κατά τον προγραμματισμό ή έστω τον έλεγχο του συστήματος lpg!


Δεν ισχύει οι νέοι τεχνικοί με καλη γνώση υπολογιστών και τεχνολογίας το κανουν πολυ καλα οι παλιοί του καρπυρατερ τρέμουν και τρέχουν το κανουν και το αυτί και το ως το νοιώθουν εκει υπαρχουν θέματα ..

έλα να σου δείξω εγώ αρκετούς νέους και με γνώσεις μηχανικούς που έχουν γνώμη σε όλα και μάλιστα κατηγορηματική, ενώ ταυτόχρονα κοιτώντας το στροφόμετρο και μαρσάροντας με στημένο αυτί στο παράθυρο βγάζουν διάγνωση μίγματος :D :P
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:52

ilektronikos έγραψε:Φιλε Qgas εκτιμώ τις γνώσεις σου και θα ήθελα αν μπορεις να δώσεις απαντησεις και στα υπόλοιπα ερωτηματα μου. Δηλαδη λες οτι αν το αυτοκινητο μου με βενζίνη εκαιγε 8λιτρα/100ΚΜ θα καιει τα ιδια(ισως και λιγο λιγοτερα) σε υγραεριο? Αυτο το ακούω πρωτη φορά και αν ισχύει ειναι πολυ ενδιαφερον. Δηλαδη λες οτι αν η εγκατασταση και η ρυθμιση του κιτ γινει σωστα,ανεξαρτητα απο την μαρκα του κιτ(και δε μιλαω για αγνωστες μαρκες Τουρκικες,Κινεζικες και αλλες τετοιου επιπεδου)?



Όχι πάντα θα εχεις μεγαλύτερη καταναλωση σε υγραεριο 10-20 % ανάλογα το αμαξι και την κατάσταση που εινσι ... Η μεγάλη διαφορα στα παλιά αυτοκινητα που ειναι κουρασμένα τα πάντα ολα μπεκ τρόμπα βενζίνης κτλ έχουμε δει καταναλωσεις μικρότερες της βενζίνης αλλα δεν εινσι σωστο απλα καίνε παραπάνω τα συγκεκριμένα με βενζινη απο οτι ενα άλλο πολυ καλα συντηρημενο . Στον υγρο το εξήγησα πιο πανω ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 01:57

giorgos3924 έγραψε:
Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:]
έλα να σου δείξω εγώ αρκετούς νέους και με γνώσεις μηχανικούς που έχουν γνώμη σε όλα και μάλιστα κατηγορηματική, ενώ ταυτόχρονα κοιτώντας το στροφόμετρο και μαρσάροντας με στημένο αυτί στο παράθυρο βγάζουν διάγνωση μίγματος :D :P


Κρίμα αν το κανουν φίλε μου τεχνίτες αερίου δεν πρέπει να εινσι !! η διάγνωση πλέον εχει παει πολυ μπροστα χωρις μεγάλο κοστος και δεν θα επρεπε !!
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 02:28

Φιλε qgas για το αβανς δεν εχεις να πεις τιποτα?
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 02:34

Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:
Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:]
έλα να σου δείξω εγώ αρκετούς νέους και με γνώσεις μηχανικούς που έχουν γνώμη σε όλα και μάλιστα κατηγορηματική, ενώ ταυτόχρονα κοιτώντας το στροφόμετρο και μαρσάροντας με στημένο αυτί στο παράθυρο βγάζουν διάγνωση μίγματος :D :P


Κρίμα αν το κανουν φίλε μου τεχνίτες αερίου δεν πρέπει να εινσι !! η διάγνωση πλέον εχει παει πολυ μπροστα χωρις μεγάλο κοστος και δεν θα επρεπε !!



μαστορα μου ποιος θα αγορασει εργαλεια ο αεριτζης? δεν ξερεις τι γινετε? για ελα μια βολτα απο την Νικαια και τον Κορυδαλλο να δεις και να φριξεις.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 77 επισκέπτες





cron