Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τρί 26 Απρ, 2011 13:36

Αυτήν είναι η αλήθεια με το lpg

Ως γνωστό η βενζίνη είναι καύσιμο -σε γενικές γραμμές- χαρακτηρισμένο ως οκτάνιο-ισοοκτάνιο , αυτό σημαίνει πως αποτελείται από οκτώ άνθρακες συνδεμένους με απλό δεσμό ,<<σπάζοντας >> λοιπόν τους δεσμούς αυτούς από ένα mole βενζίνης θα έχουμε και την ανάλογη ενέργεια , στην πορεία έχουμε τον σχηματισμό προϊόντων σταθερότερων από τους υδρογονάνθρακες όπως διοξείδιο CO2 ,νερό ,κτλ, τα οποία για να σχηματιστούν απελευθερώνουν ενέργεια με την μορφή θερμότητας την οποία χρησιμοποιούμε για την διαστολή , στο πιστόνι , το μείγμα αέρα είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να υπάρχει μια max θερμοκρασία όπου εκτελείται αυτός ο κύκλος ( κύκλος otto ) , συνήθως είναι 10:1 .
Tο LPG είναι μείγμα προπανίου , βουτανίου είναι καύσιμο που αποτελείται από τρεις και τέσσερεις άνθρακες , πάλι και εδώ έχουμε ενέργειες δεσμού ανά mole κοκ . Στην πράξη θα πρέπει για να έχουμε την απόδοση της βενζίνης και στην ίδια θερμοκρασία κύκλου να κάψουμε διπλάσιο LPG , αυτό όμως δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουμε έτσι κανένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη ,έτσι οι τοποθετητες τα προσαρμόζουν στο υπάρχον ψεκαστικο σύστημα του αυτοκινήτου ,ψεκάζοντας λοιπόν μέσα στον κύλινδρο lpg έχουμε περίπου το μισό αριθμό δεσμών άνθρακα υδρογόνου, αυτό αλλάζει το μείγμα σε 0,5:10 που πρακτικά σημαίνει 1:20 , άρα θα έχουμε την παρουσία περισσότερου αέρα ή μείγμα με περισσότερη αναλογία αέρα , άρα , υψηλότερες θερμοκρασίες στην λειτουργία του κύκλου , πρακτικά λοιπόν καίγοντας lpg θα πρέπει να ανέβει λίγο η κατανάλωση ανά 100 χιλ,( στο μετατρεμμένο όχημα ) έτσι ώστε παρουσία περισσότερου αέρα να έχουμε το ίδιο ,pV , παραγόμενο έργο , αυτό σημαίνει δηλ .πως αν στην παρουσία βενζίνης έχουμε 200 C μέσα στο πιστόνι με lpg ίσως να φτάσουμε και τους 450 C , αυτό σημαίνει πως ο αέρας διαστέλλεται παράγοντας το ίδιο έργο , περίπου , αλλά αυτό γίνεται καίγοντας λίγο περισσότερο από τον μισό όγκο καυσίμου ( lpg =C4 , unleaded=C8), συμπέρασμα , τα λάδια που χρησιμοποιούμε στους βενζινοκινητήρες είναι για max περίπου 380 κελσίου , έτσι θα πρέπει ο καταναλωτής lpg να κάνει χρήση νέων λιπαντικών, ή να καταφύγει σε συστήματα τύπου ( λαδιερες κτλ ) αν μείνει σε αυτά των βενζινοκινητήρων ο κινητήρας του θα καεί ποιο γρήγορα ,το συστήμα που παρέχει πρόσθετη λίπανση στο lpg , ( προσθήκη βαρέων μορίων ,αλειφατικής αλυσίδας ,ανθράκων ) που τάχα κάποιοι λένε ότι είναι για την λίπανση των βαλβίδων κτλ , στην πράξη το κάνουν για να ανεβάσουν το μοριακό βάρος ανα mol , του C4, πιστεύοντας ότι έτσι θα μειώσουν την τελική θερμοκρασία στο πιστόνι , το κράμα μέταλλου των βαλβίδων κατά την καύση lpg θα βρίσκεται λίγο κάτω από τα όρια ασύμμετρης διαστολής ( γραμμικής) λόγο αύξησης τις θερμοκρασίας με αποτέλεσμα την αλλοίωση της μοριακής δομής του κράματος μέταλλου , έτσι αργά ή γρήγορα ένας κινητήρας που έχει κατασκευαστεί για την καύση βενζίνας αν << κάψει >> lpg θα υποστεί , κάψιμο βαλβίδων , κάψιμο καταλύτη, κάψιμο πιστονιών ,φθορές σε μέρη του κινητήρα , όπως κύλινδροι μπιέλες κτλ .
Αν το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο να καίει lpg τότε δεν θα έχει πρόβλημα αλλά θα καίει σχεδόν το διπλάσιο σε λίτρα lpg από την βενζίνη ( συγκριτικά ένα 1600 lpg καίει 12litra ανά 100km , ενώ ένα 1600 benzinas 7litra ανά 100km.,αυτό όταν ζητάμε η ονομαστική ιπποδύναμη και των δυο να είναι ίδια ) άρα κανένα ουσιαστικό όφελος από τα εργοστασιακά αυτοκίνητα lpg ,έτσι όπως είπαμε η προσθήκη ενισχυμένων λιπαντικών στο lpg απλά καθυστερεί το πρόβλημα και αυτό γιατί το κύριο μέρος του προβλήματος είναι η θερμότητα που αναπτύσσεται στον θάλαμο καύσης , αν για να αποφύγουμε αυτήν την θερμότητα ρυθμίσουμε το ψεκαστικο σύστημα να λειτουργεί σε παρόμοιες θερμοκρασίες τότε πρακτικά θα έχουμε την μισή ιπποδύναμη από την αντίστοιχη καύση της βενζίνης ,τότε σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχουμε αυτές της φθορές ή αύξηση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης αλλά θα έχουμε την μίση ιπποδύναμη

περίπου 1mole C8= 2mole C4

όλα τα άλλα είναι παραμύθια για τους αδαείς , μετατρέποντας ένα βενζινοκίνητο σε lpg μειώνετε ( στατιστικά ) η ζωή του αυτοκινήτου στο μισό , ότι θα κερδίσει κάποιος από το καύσιμο θα το πληρώσει πολλαπλάσιο στα συνεργεία , που βέβαια θα του πουνε ότι φταίει οτιδήποτε άλλο για το κακό που τον βρήκε , εκτός από το lpg .

πρέπει οι κύριοι μου μετατρέπουν τα αυτοκίνητα ή να πουν όλη την αλήθεια στους πελάτες τους ( θύματα) ή να δίνουν 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας τουλάχιστον .
δεν έχει νόημα κάποια παπαγαλάκια να αντιδράσουν υπερβολικά με αυτά που λέω , αν χρειαστεί , θα αποδείξω αυτά που λέω και με νόμους -θερμοδυναμικής και χημείας των αλκανιων .
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 26 Απρ, 2011 16:18

lpg11 έγραψε:Αυτήν είναι η αλήθεια με το lpg................


Καλως ηλθες φιλε. Καλο ποστ και θα συμφωνησω :thumbup:

Το θεμα ειναι ομως, πως αν το κοστος της ζημιας (που ισως ή αν συμβει) υπερκαλυπτεται κατα πολυ απο το κερδος που εχει καποιος απο την διαφορα τιμης lpg-βενζινης, τοτε πραγματικα συμφερει.....

Υ.Γ. : Προσωπικα εχω εξοικονομήσει στα 15.000χλμ περι τα 1100 ευρω καθαρα !!!! Τα συμπερασματα δικα σας για το αν συμφερει....
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 26 Απρ, 2011 21:25

lpg11 έγραψε: το μείγμα αέρα είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να υπάρχει μια max θερμοκρασία όπου εκτελείται αυτός ο κύκλος ( κύκλος otto ) , συνήθως είναι 10:1


14.7 δεν είναι το στοιχειομετρικό του μείγματος αέρα βενζίνης;

Σε κάποια σημεία δεν θα διαφωνίσω με αυτά που γράφεις, αλλά σίγουρα δεν πρέπει να είναι διπλάσια περίπου η κατανάλωση με το υγραέριο.
Στα εργοστασιακά μοντέλα με LPG η αυξημένη κατανάλωση είναι στο 30% περίπου.
Επίσης, όλα αυτά που γράφεις ενδεχομένως ανατρέπονται στην περίπτωση των συστημάτων υγρού ψεκασμού...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τρί 26 Απρ, 2011 21:41

dhstixos etsi einai , opws ta lew poio panw , stn pragmatikothta η μέγιστη ισχύς μιας μηχανής επιτυγχάνεται με ένα μίγμα 14:1 Αυτό φαίνεται στο διάγραμμα 2.1., to 10:1 to evala ,legontas synhthos, kai gia na mporesei kapoios na katalavei ta megethei kalitera , to thema den nomizw pws einai to ti nomizeis esy ,h egw ,h kapoios allos , alla to ti pragmatika symbainei , kai h alhtheia einai aythn, energeia apo to poythena den yparxei , me to lpg exoyme thermokrasies mh epitreptes ston thalamo kayshs ,toytestin , exargironoyme thn diarkeia zohs toy kinitira.kai to antalagma einai poly mikro se sxesh me to timima poy mas perimenei sto ....melon....

twra o kosmos trexei parashromenos sta synergeia gia na metatrepsei ta aytikinita se ,lpg, kai argotera tha trexei sta synergeia gia na allazei moto(ria) ,doyleia na ginete , ta thymata panta tha yparxoyn .....

des edw
http://www.thalys.gr/pagesgr/technical% ... _23_gr.htm

kai den pezei rolo an to lpg einai ygro h einai aerio ,
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 14:52

Και για να είμαστε και ακριβολόγοι δες παρακάτω . κάνω την σύγκριση του Corsa 1.2, με βενζίνη και lpg

Corsa 1.2 LPG ecoFLEX 78Hp , κατανάλωση 8,1* λίτρων/100km LPG,
Μπορείς να το δεις και εδώ
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/92351.asp

και το αντίστοιχο με βενζίνη, μπορείς να το δεις και εδώ
http://www.vauxhall.co.uk/vehicles/vauxhall-range/cars/corsa-3-door/configurator.html#/engine an den doyleyei o syndesmos to exei kai to elliniko poy deixno poio katw ( pdf)

μέση κατανάλωση Corsa 1.2 ecotec 85Hp 5,1lit/100km πράγμα που σημαίνει πως sτην μέση κατανάλωση έχουμε μια διαφορά του 60% περισσότερο το lpg

και για εκτός πόλεως εδώ μπορείς να δεις πως το corsa...
https://www.opel.gr/bypass/download/gr/Corsa_11.5_Long-GR.pdf

έχει κατανάλωση 4,2litra /100km ΠΡΑΓΜΑ που σημαίνει 93% περισσότερη κατανάλωση lpg

ara to ergostasiako lpg autokinito exei sxedon thn diplasia katanalosh lpg se sxesh me to antistoixo venzinas , etsi oysiastika den exoyme kanena oikonomiko ofelos ,

einai apo (60~95)% ara mia mesh timh einai gyro sto 80% perissotero lpg apo to antistoixo vinzinas . etsi mporei kapoios na katalavei se syndiasmo me ayta poy eipa se prougoymeno mnm ti pragmatika paizei me to lpg , kai opws mporeis na katalaveis apo thn diafora tis ypodynamhs 7( aloga ) perissotera to venzinokinhto , an zhtoysame h onomastikh isxys na htan h idia , na eisai sigoyros pws h diafora tha htan konta sto 100% opws exw pei kai poio panw ,
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό mastro » Τετ 27 Απρ, 2011 15:41

Ευχές για καλή Ανάσταση πολλα και καλά χλμ σε όλους.[/quote]
Γεια σου φίλε Γιώργο. Κατά ένα περίεργο τρόπο και μένα με λένε Γιώργο και εγώ έχω skoda Octavia 5 mpi 1,6 και εγώ σκέφτομαι να βάλω σύστημα omvl το οποίο το τοποθετεί πλέον η skoda σαν αντιπροσωπία. Σε παρακαλώ πες μου την γνώμη σου μιας και έχουμε ίδια αυτοκίνητα καθώς και αν έχεις κάποιες φωτο για να πάρω μάτι τι θα μου κάνουν στην κούκλα μου. Επίσης τι δεξαμενή έβαλες? Και γενικά ότι άλλο μπορείς για να με ενημερώσεις μιας και δεν υπάρχει άλλος στο forum με ίδιο αυτοκίνητο και κιτ υγραεριοκίνησης. Ευχαριστώ.[/quote]
Γεια χαρά φίλε Γιώργο. Μώλις γύρισα από ταξίδι Άρτα- Γιάννενα και είδα το μύνημά σου. Άρα κατα 900 χιλίομετρα πιο έμπειρος.
Η πρώτη εντύπωση που είχα για το αυτοκίνητο και ισχυεί σίγουρα και απο τις παρατηρήσεις όλων των γνωστών είναι ότι έγινε εξαιρετικά αθόρηβο πολύ ήσυχο, πρέπει να σηκώσεις πάνω από 3000 στροφές για να ακούσεις μηχανή. Τώρα προσπαθόντας να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται και χωρίς συνδεδεμένα όργανα, το αυτοκίνητο χάνει σε ροπές ένα 5-10% , σε ιπποδύναμη κάτι λιγο λιγότερο και σε κατανάλωση αυξάνεται περίπου 10-15%. Όμως σε αυτο το ταξίδι απ΄όπου και τα συμπεράσματα ταξίδεψα με μπαγκαζιέρα, με όλη την φαμίλια( 2 παιδιά, καρότσια ,πάρκα και ένα παιδικό κρεββατι από μασσιφ ξύλο με το στρώμα κ.λ.π.), οπότε λογικό να ήμουν λιγάκι βαρύς.Συμπέρασμα 450χλμ. με 30€ ανέβα και άλλα τόσα κατέβα. Το σύστημα δούλεψε άψογα από την πρώτη ώρα που το πήρα, εκτός από 5-6 στιγμιαίες μικροδιακοπές σαν ατροφοδοσία στο πρώτο αδειασμα του ρεζερβουάρ, θεώρησα οτι ήταν αέρας που είχε εγκλωβηστεί στη δεξαμενή, πράγματι δεν ξανάγιναν. Με την πρώτη ευκαιρία θα κρεμάσω φωτό. Μακάρι να βοηθήσω.
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

υγραεριο - βενζινη

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 27 Απρ, 2011 17:29

lpg11 έγραψε:Και για να είμαστε και ακριβολόγοι δες παρακάτω . κάνω την σύγκριση του Corsa 1.2, με βενζίνη και lpg

Corsa 1.2 LPG ecoFLEX 78Hp , κατανάλωση 8,1* λίτρων/100km LPG,
Μπορείς να το δεις και εδώ
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/92351.asp

και το αντίστοιχο με βενζίνη, μπορείς να το δεις και εδώ
http://www.vauxhall.co.uk/vehicles/vauxhall-range/cars/corsa-3-door/configurator.html#/engine an den doyleyei o syndesmos to exei kai to elliniko poy deixno poio katw ( pdf)

μέση κατανάλωση Corsa 1.2 ecotec 85Hp 5,1lit/100km πράγμα που σημαίνει πως sτην μέση κατανάλωση έχουμε μια διαφορά του 60% περισσότερο το lpg

και για εκτός πόλεως εδώ μπορείς να δεις πως το corsa...
https://www.opel.gr/bypass/download/gr/Corsa_11.5_Long-GR.pdf

έχει κατανάλωση 4,2litra /100km ΠΡΑΓΜΑ που σημαίνει 93% περισσότερη κατανάλωση lpg

ara to ergostasiako lpg autokinito exei sxedon thn diplasia katanalosh lpg se sxesh me to antistoixo venzinas , etsi oysiastika den exoyme kanena oikonomiko ofelos ,

einai apo (60~95)% ara mia mesh timh einai gyro sto 80% perissotero lpg apo to antistoixo vinzinas . etsi mporei kapoios na katalavei se syndiasmo me ayta poy eipa se prougoymeno mnm ti pragmatika paizei me to lpg , kai opws mporeis na katalaveis apo thn diafora tis ypodynamhs 7( aloga ) perissotera to venzinokinhto , an zhtoysame h onomastikh isxys na htan h idia , na eisai sigoyros pws h diafora tha htan konta sto 100% opws exw pei kai poio panw ,


Γιατί δεν περνάς από το αντίστοιχο θέμα των 4τροχών που το διαβάζουν πολλοί περισσότεροι να αντικρούσεις τα επιχειρήματα των υπόλοιπων που διαφωνούν με τα γραφόμενά σου?

Θέμα Υγραεριοκίνηση

http://www.4tforum.gr/phpBB3

Αντέγραψα όσα έγραψες και ήδη γίνεται ένας χαμός με τις απαντήσεις...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό rebel » Τετ 27 Απρ, 2011 18:10

Και γω με την σειρα μου θα ευχαριστησω τον φιλο lpg11 για ολα οσα μας αναφερε.....Ευχομαι φιλε μου να σωσεις πολυ κοσμο να μην βαλει lpg εμεις δυστυχως την πατησαμε 1500χλμ με 100ε καυσιμα
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 27 Απρ, 2011 18:14

rebel έγραψε:Και γω με την σειρα μου θα ευχαριστησω τον φιλο lpg11 για ολα οσα μας αναφερε.....Ευχομαι φιλε μου να σωσεις πολυ κοσμο να μην βαλει lpg εμεις δυστυχως την πατησαμε 1500χλμ με 100ε καυσιμα


:lol: :lol: :lol: :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 18:29

den exei nohma na mpo ston ( peirasmo ) na asxolhtho me ton kathe karaggiozh opos ton ( laskos32 ) ,sto foroum poy moy les ,o opoios den einai se thesh na xexorisei to (mol) apo to (kgr) profanos kai enas mathiths lykeiou mporei na katalabei pws 1 kgr lpg, einai to idio me 1kgr venzinas , afoy kai ta dyo einai apo ena kilo , alla den exoyn dysthxos gia ton vlaka laskos32 ,ta idia (mol) etsi otan metrame ogoys ,dysixos omos gia kapoia papagalakia, poy profanos kerdizoyn apo thn apath toy lpg ( prosarmogh se yfistamena venzinas ) ,ta pragmata einai diaforetika den metrame ta panta me to kgr ,opos thn vlakia toy laskos32, kai merikwn akomh pou lene ta idia,

amfisbitoyn akomh kai ergastasiaka dedomena , egw gia na pianome me ( aples xhmikes exiswseis , profanos katanow ti leew ) o laskos32 gia na thewrei polupoka ( ayta ta apla pragmatakia poy mas leei h xhmeia ) profanos einai ( kangoyras ) ,troll sthn glwsa toy diadyktioy kai poly epikindynos gia esas kai tis perioysies sas , kai kalhtera , gia ta aytokinita sas ,

mporeis na toys ta metafereis kai ayta poy lew , mias kai mphkes ston kopo na to kaneis ex arxhs ayto .
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 55 επισκέπτες