Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό rebel » Τετ 27 Απρ, 2011 19:13

lpg11 έγραψε:den exei nohma na mpo ston ( peirasmo ) na asxolhtho me ton kathe karaggiozh opos ton ( laskos32 ) ,sto foroum poy moy les ,o opoios den einai se thesh na xexorisei to (mol) apo to (kgr) profanos kai enas mathiths lykeiou mporei na katalabei pws 1 kgr lpg, einai to idio me 1kgr venzinas , afoy kai ta dyo einai apo ena kilo , alla den exoyn dysthxos gia ton vlaka laskos32 ,ta idia (mol) etsi otan metrame ogoys ,dysixos omos gia kapoia papagalakia, poy profanos kerdizoyn apo thn apath toy lpg ( prosarmogh se yfistamena venzinas ) ,ta pragmata einai diaforetika den metrame ta panta me to kgr ,opos thn vlakia toy laskos32, kai merikwn akomh pou lene ta idia,

amfisbitoyn akomh kai ergastasiaka dedomena , egw gia na pianome me ( aples xhmikes exiswseis , profanos katanow ti leew ) o laskos32 gia na thewrei polupoka ( ayta ta apla pragmatakia poy mas leei h xhmeia ) profanos einai ( kangoyras ) ,troll sthn glwsa toy diadyktioy kai poly epikindynos gia esas kai tis perioysies sas , kai kalhtera , gia ta aytokinita sas ,

mporeis na toys ta metafereis kai ayta poy lew , mias kai mphkes ston kopo na to kaneis ex arxhs ayto .


Το προβλημα σου τωρα θα μας πεις ποιο ειναι??? Εμεις δεν ξερουμε μαθηματικα εμεις τα περνουμε απο τις εταιριες παμε παρακατω......σε ονομασε κανενας ο μεσιας για αυτους που σκεφτονται να βαλουν lpg Τι να κανουμε τωρα βαλαμε δεν κοιταμε που θα παμε ποσο θα καψουμε χαιρομαστε το αμαξι μας.....εσυ βαλε βενζινη και αστο στην πυλωτη του σπιτιου σου Τελικα εχεις προβλημα.......
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 27 Απρ, 2011 19:50

. Στην πράξη θα πρέπει για να έχουμε την απόδοση της βενζίνης και στην ίδια θερμοκρασία κύκλου να κάψουμε διπλάσιο LPG

αυτο δεν ισχυει γιατι η βενζινη δεν εχει διπλασια ενεργεια ανα λιτρο σε σχεση με το lpg
29% περισσοτερη εχει και οχι 100%
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 19:53

kapoios kyrios ,poy dysthxos gia ayton,otan thelise na vgalei to (trial) apo thn pyloth toy , kai na kinhthei tzampa kat' esena , peire to motor agkalia kai me zhmia ap' oti eida 8500 eyrw , kai rwthse o anthropos giati? .....E ! ayto to giati exigw egw , poio einai to diko soy provlhma ..... eida pollous edw mesa ( pseytarakoys ) na isxyrizonte diafora oti ftaine ,ektos apo ta profanh , kai erwtw , den prepei na mathei o kosmos ? esy mporei na kerdizeis apo thn metatroph se lpg , kai na exeis kai alla 20 nik se kathe foroym kai na mpeneis kai na epaineis thn doyleia soy , ( lew isws ) , prepei o kosmos na mathei , kai afoy mathei poio einai to risko as valei meta lpg, an exeis na peis kati sovaro kai tekmiriomeno mporoyme na syzhthsoyme aliws , exeis to eleytherw na mas peis ki alles pa....ries , gia na valoyme lpg ,
Τελευταία επεξεργασία από lpg11 και Τετ 27 Απρ, 2011 20:28, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 19:58

ntinaras,h energeia pou anaferese einai ana kgr , edw exoyme na kanoyme me mol ,,, re pedia eleos o kathe enas me thn p....riatoy , milas gia energeia kai an soy zhthsw na pou peis gia poia energeia milas den eisai se thesh na katalaveis akomh kai an diavaseis ayto gi to opoio anaferese , eleos ....me toys adahs eleos, den psekazoyme kila ston kilindro , alla posothta kaysimo se monada ...ogkoy ....

an katalabaines ti les tha hxeres oti 1kgr venzinas einai peripoy o misos ogkos apo 1 kgr lpg ,kai ara an psekazame ogko tha eixame sxedon thn diplasia katanalosh se lpg , oysiastika les ayto poy lew egw prospathontas na me anaireseis ....
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 27 Απρ, 2011 20:25

lpg11 έγραψε:ntinaras,h energeia pou anaferese einai ana kgr , edw exoyme na kanoyme me mol ,,, re pedia eleos o kathe enas me thn p....riatoy , milas gia energeia kai an soy zhthsw na pou peis gia poia energeia milas den eisai se thesh na katalaveis akomh kai an diavaseis ayto gi to opoio anaferese , eleos ....me toys adahs eleos, den psekazoyme kila ston kilindro , alla posothta kaysimo se monada ...ogkoy ....

an katalabaines ti les tha hxeres oti 1kgr venzinas einai peripoy o misos ogkos apo 1 kgr lpg ,kai ara an psekazame ogko tha eixame sxedon thn diplasia katanalosh se lpg , oysiastika les ayto poy lew egw prospathontas na me anaireseis ....

επειδη πολυ ξερολας τα παιζεις κατσε διαβασε πρωτα 2 πραγματα http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline#E ... g_value.29

και μαθε να γραφεις ελληνικα.
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 20:29

oriste
Θερμογόνος δύναμη καυσίμων (κατώτερη)

Βενζίνη: 43,6 ΜJ/kg

Πετρέλαιο: 43,3 ΜJ/kg

GPL(Υγραέριο): 46,1 ΜJ/kg

Μεθάνιο (φυσικό αέριο): 47,7 ΜJ/kg

einai opos mporeis na deis megaJoule/kilo


kala plaka me kaneis den vlepeis oti einai ana kilogram? h profanos moy les gia to Gross/meikta e? ayto se mperdepse etsi den einai ntinara?
Τελευταία επεξεργασία από lpg11 και Τετ 27 Απρ, 2011 20:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 27 Απρ, 2011 20:31

Gross MJ/L
Conventional gasoline 34.8
Autogas (LPG) (60% Propane + 40% Butane) 26.8
εισαι και γκαβος
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Τετ 27 Απρ, 2011 20:33

lpg11
Τους κανονες του Forum τους διαβασες?
Εχουμε γραψει απειρες φορες οτι ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
Επισης θα παρακαλουσα οι δημοσιευσεις να γινονται στις καταλληλες ενοτητες. Δεν απανταμε οτι να'ναι οπου να'ναι, και αυτο ισχυει και για τα παλια και πιο εμπειρα μελη.
Συνεχιστε εδω τη συζητηση με τεχνικα επιχειρηματα και ηπιους τονους σε Ελληνικη γραφη, αλλιως απο εδω και στο εξης οι δημοσιευσεις θα σβηνονται

admin
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό lpg11 » Τετ 27 Απρ, 2011 20:52

θα κλεισω με αυτο
Τα συστήματα τροφοδοσίας αερίου (LPG) σε μία ΜΕΚ θερμοδυναμικού κύκλου Otto είναι δύο.

1 έγχυση του LPG σε αέρια κατάσταση.
2 έγχυση του LPG σε υγρή κατάσταση.

1. έγχυση του LPG σε αέρια κατάσταση
Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ΜΕΚ(Μηχανές εσωτερικής καύσης)που χρησιμοποιούν αέρια καύσιμα, είναι η φθορά στις έδρες των βαλβίδων(κατά κανόνα βαλβίδες εξαγωγής).

Η φθορά οφείλεται στην αυξημένη τοπική θερμοκρασία λόγω της καύσης και της τριβής και τη μειωμένη δυνατότητα απαγωγής της θερμότητας του ζεύγους Βαλβίδα-έδρα.
Η τριβή προκαλεί τοπική αύξηση της θερμοκρασίας στο ζεύγος Βαλβίδα-έδρα.
Η απαγωγή της θερμότητας και η αντίστοιχη μείωση των τοπικών θερμοκρασιών ,πραγματοποιείται στην περίπτωσή μας ,κυρίως με αγωγιμότητα ,με ψεκασμό και αεριοποίηση και με συναγωγή(ροή υγρού).

Οι ΜΕΚ με καύσιμο την βενζίνη χρησιμοποιούν και τους τρείς τρόπους απαγωγής της θερμότητας.

Η αγωγιμότητα μέσω των μετάλλων .

Ο ψεκασμός και η αεριοποίηση μέσω της βενζίνης η οποία αεριοποιείται.

Η συναγωγή μέσω της ροής (επαφής) της βενζίνης με το ζεύγος Βαλβίδα-έδρα.

Η τριβή και η παραγόμενη θερμότητα από αυτή, μειώνονται με την παρουσία της βενζίνης(λειτουργεί σαν λιπαντικό)Οι ΜΕΚ με αέριο καύσιμο( LPG ,μεθάνιο) χρησιμοποιούν κυρίως την αγωγιμότητα για την απαγωγή της θερμότητας στο ζεύγος Βαλβίδα-έδρα και επί πλέον η τριβή είναι αυξημένη λόγω απουσίας βενζίνης(λιπαντικό) παρόλα τα πρόσθετα βοηθητικά υλικά.

Επομένως οι τοπικές θερμοκρασίες του ζεύγους Βαλβίδα-έδρα είναι μειωμένες στις ΜΕΚ με καύσιμο τη βενζίνη και αυξημένες στις ΜΕΚ με αέριο καύσιμο.

Το στοιχειομετρικό μίγμα καυσίμου-αέρα εμπεριέχει περισσότερο αέρα στην περίπτωση των αερίων καυσίμων .
Επομένως εντός του κυλίνδρου υπάρχουν λιγότερά γραμμάρια αερίου καυσίμου σε σχέση με την βενζίνη και κάθε θερμοδυναμικός κύκλος καταναλώνει λιγότερα καύσιμο, η παραγόμενη ενέργεια στον χρόνο ( ισχύς) είναι μικρότερη , παρόλο που η θερμογόνος δύναμη του αερίου καυσίμου είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τη βενζίνη.
Λόγω της ύπαρξης λιγότερου καυσίμου στον κύλινδρο σε σχέση με την βενζίνη τα ενεργά σημεία ανάφλεξης του καυσίμου μίγματος είναι απομακρυσμένα μεταξύ τους και επομένως και η ακαριαία ανάφλεξη του καυσίμου μίγματος(έκρηξη) είναι δυσκολότερη ,αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τους αυξημένους ρύπους(άκαυστος υδρογονάνθρακας) και την μείωση της ισχύος του κινητήρα
(σε περίπτωση αυξομειώσεων τόσο των στροφών όσο και του φορτίου της ΜΕΚ).
Τα αέρια καύσιμα έχουν βαθμό οκτανίου μεγαλύτερο από την βενζίνη (>100) και επομένως ο λόγος συμπίεσης μπορεί να είναι μεγαλύτερος και φυσικά αυτό θα οδηγούσε σε αύξηση της ισχύος της ΜΕΚ. Δυστυχώς όμως Οι ΜΕΚ σχεδιάσθηκαν( συμπίεση) με βάση τα χαρακτηρίστηκα της βενζίνης

Και αυτό δεν μπορεί να τροποποιηθεί .

Η μείωση της ισχύος μίας ΜΕΚ με αέριο καύσιμο είναι περίπου 20% σε σχέση με την βενζίνη.

Μειονεκτήματα LPG
Φθορά των εδρών των βαλβίδων
Μειωμένη ισχύς της ΜΕΚ
Μειωμένη ικανότητα εκκίνησης
Αδυναμία επίτευξης στοιχειομετρικού μίγματος(προβληματική καύση σε καταστάσεις αλλαγής του φορτίου και των στροφών της ΜΕΚ) κυρίως όταν χρησιμοποιήσουμε υλικά και εξαρτήματα κατώτερης τεχνολογίας.


έγχυση του LPG σε υγρή κατάσταση

Στην περίπτωση αυτή η έγχυση του LPG πραγματοποιείται σε υγρή κατάσταση
και οι αποδόσεις-επιδόσεις της ΜΕΚ δεν διαφοροποιούνται τοσο σε σχέση με τη βενζίνη (ισχύς , επιταχύνσεις) .
Η κατανάλωση του LPG είναι αυξημένη κατά 40% σε σχέση με την βενζίνη για διαδρομή 100 km.
Και το καθαρό όφελος(Ευρώ) από την χρησιμοποίηση του LPG σε υγρή κατάσταση είναι περίπου 25% σε σχέση με την βενζίνη.υπάρχει διαφοροποίηση του οφέλους του LPG σε αέρια μορφή, όπου το όφελος είναι 45% , η διαφορά είναι φαινομενική ,γιατί υπάρχει και διαφοροποίηση των επιδόσεων του κινητήρα.
Με αναφορά στις ίδιες επιδόσεις της ΜΕΚ, το πραγματικό όφελος του LPG (σε αέρια μορφή) σε σχέση με την βενζίνη είναι της τάξης του 35% και όχι του 45% η και 55% όπως εσφαλμένα αναγράφουν τα διαφημιστικά έντυπα των εταιριών.
Τελευταία επεξεργασία από lpg11 και Τετ 27 Απρ, 2011 21:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
lpg11
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 13:21

Re: Διαφορες βενζινης - Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 27 Απρ, 2011 20:59

πωπω γρηγορα γραφεις.
δε φανταζομαι να ειναι clopy paste ε?
ακομα κανεις πραξεις με την διαφορα ενεργειας μεταξυ βενζινης και lpg ε ?
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 55 επισκέπτες