Ευχαριστώ για την απάντηση στα ερωτήματά μου.
Και ένα τελευταίο διαβάζοντας την παρακάτω πρόταση.
hlias έγραψε:ο σωστος καθαρισμος των μπεκ γινεται μονο με την συσκευη των υπερηχων, βγαινουν τα μπεκ απο τον κινητηρα, αφαιρουνται τα φιλτρακια που εχουν στο εσωτερικο τους, μπαινουν σε εναν εξομοιωτη που αναπαραγει ολες τις συνθηκες λειτουργειας του αυτοκινητου για να τσεκαριστει η ωμικη αντισταση των μπεκ, η παροχη τους και η βενταλια ψεκασμου τους (αυτο το σταδιο αν το αποφυγει ο τεχνικος δεν ξερει αν το προβλημα που υπηρχε ηταν απο τα μπεκ) υστερα τα μπεκ μπαινουν στο μπανιο των υπερηχων με παλμο λειτουργειας παλι στην αντισταση τους, οταν τελειωση αυτη η διαδικασια γινεται αναποδη πλυση των μπεκ για να αποβαλουν τα ξενα σωματα που εχουν μεσα τους και στο τελος ξαναμπαινουν στον εξομοιωτη για να τσεκαριστει παλι η ογκομετρικη αποδοση τους και η στεγανοτητα τους και τοποθετουνται παλι τα φιλτρακια τους πριν μπουν πανω στον κινητηρα παλι.
ζημεια σε καποιο μπεκ μπρει να γινει μονο οταν ο τεχνικος ειναι κατσαπλιας.
Αντιλαμβάνομαι ότι η αφαίρεση των εσωτερικών φίλτρων είναι ζωτικής σημασίας για το σωστό μέτρημα (προφανώς πρέπει να αποφευχθεί η δυσλειτουργία εξαιτίας βουλωμένου φίλτρου και να επικεντρωθεί η μέτρηση μόνο στους λοιπούς παράγοντες).
Επικοινώνησα και πάλι σε έναν μπεκά της περιοχής μου (τον είχα επισκευτεί πάλι πριν λίγο καιρό), δεσμεύτηκα να βγάλω εγώ τα μπεκ, αλλά μου ζητά εάν θέλω την παραπάνω διαδικασία να του πάω εγώ τα καινούργια φιλτράκια (!).
Ερώτηση 1η ... πηγή για να βρω αυτά τα φιλτράκια ως κιτ.
Ερώτηση 2η... προτείνετε μου 2 καλούς μπεκάδες γιατί μάλλον άκρη δεν θα βγάλω με δαύτους.
Τέλος, μου υπενθύμισε ξανά την αρχική του πρόταση "
Εφόσον δεν έχεις δισταγμούς, έχεις βγάλει πρόσφατη κάρτα καυσαερίων μη μηδενικά σχεδόν καυσαέρια και εφόσον ήδη χρησιμοποιούσες ανά 10.000Km ειδικό πρόσθετο στη βενζίνη (Fuel Line Cleaner της ProTec), γνώμη μου είναι να μην πειράξεις τίποτα!"