Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Κυρ 15 Μαρ, 2015 18:44

Καλησπέρα

Είμαι κάτοχος ενός jeep Cherokee 2.4l του 2005 το οποίο φορά από τον 5/2011 σύστημα Lovato easy fast obd2. Το αυτοκίνητο έχει 170 χιλιάδες χιλιόμετρα στο σύνολο ενώ με υγραέριο έχω κάνει προσωπικά 25 χιλιάδες και περίπου άλλες 40 - 45 χιλιάδες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Το αυτοκίνητο στα μεγάλα φορτία και στο απότομο πάτημα του γκαζιού συνήθως με 5η και 6η παρουσίαζε κομπιάσματα στις 3800 - 4000 στροφές αλλά λόγο του ότι η οδήγηση μου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι σχετικά συντηρητική και στο φάσμα στροφών που κινούμε δεν αντιμετώπιζα προβλήματα δεν ασχολήθηκα πολύ.

Εδώ και μερικούς μήνες όμως άρχισε να με γυρνά στην βενζίνη στα καλά καθούμενα με τα λαμπάκια και το μπίπερ να κάνουν πάρτι σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς να ζορίζετε ιδιαίτερα ο κινητήρας (χαλαρή οδήγηση στη εθνική σε ευθείες με 3000 - 3500 στροφές).

Στο έλεγχο με το διαγνωστικό του εγκαταστάτη ο εγκέφαλος δεν έδειχνε να κρατά κάποιο σφάλμα και προκειμένου να τραβιέμαι όλη την ώρα και λόγο του ότι μου είπε πως πλησιάζει η ώρα για επισκευή του πνεύμονα και αλλαγή των μπεκ Kp προτίμησα αντί τις επισκευής να αντικαταστήσω με δική μου πρωτοβουλία τον RGJ-3 πνεύμονα με τον RGJ HP 220KW το οποίο έγινε και παράλληλα να αντικαταστήσω τα μπεκ Kp με ΗΑΝΑ πράσινα.

Λόγο του ότι από ότι έχω καταλάβει ο εγκαταστάτης τοποθετεί μόνο κιτ Lovato και ίσως να μην έχει ξανατοποθετήσει μπεκ τύπου βενζίνης θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος που γνωρίζει ποιο προφίλ από τα J-K-E πρέπει να επιλεγεί για να συνεργαστεί ο εγκέφαλος με τα hana ώστε να αποφύγω τυχόν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής.
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Δευτ 16 Μαρ, 2015 11:28

Akis2637 έγραψε:ποιο προφίλ από τα J-K-E πρέπει να επιλεγεί για να συνεργαστεί ο εγκέφαλος με τα hana;


Καλημέρα
Κανένας δεν γνωρίζει;
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 17 Μαρ, 2015 00:22

αν δεν γνωριζει ο εγκαταστατης αλλαξε εγκαταστστη .
Ωμικα παντως αυτα που ειναι στα 2 ωμ . Δεν ειναι δα δυσκολο να μετρησε τα μπεκ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 17 Μαρ, 2015 03:01

Akis2637 έγραψε:Καλησπέρα

Είμαι κάτοχος ενός jeep Cherokee 2.4l του 2005 το οποίο φορά από τον 5/2011 σύστημα Lovato easy fast obd2. Το αυτοκίνητο έχει 170 χιλιάδες χιλιόμετρα στο σύνολο ενώ με υγραέριο έχω κάνει προσωπικά 25 χιλιάδες και περίπου άλλες 40 - 45 χιλιάδες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Το αυτοκίνητο στα μεγάλα φορτία και στο απότομο πάτημα του γκαζιού συνήθως με 5η και 6η παρουσίαζε κομπιάσματα στις 3800 - 4000 στροφές αλλά λόγο του ότι η οδήγηση μου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι σχετικά συντηρητική και στο φάσμα στροφών που κινούμε δεν αντιμετώπιζα προβλήματα δεν ασχολήθηκα πολύ.

Εδώ και μερικούς μήνες όμως άρχισε να με γυρνά στην βενζίνη στα καλά καθούμενα με τα λαμπάκια και το μπίπερ να κάνουν πάρτι σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς να ζορίζετε ιδιαίτερα ο κινητήρας (χαλαρή οδήγηση στη εθνική σε ευθείες με 3000 - 3500 στροφές).

Στο έλεγχο με το διαγνωστικό του εγκαταστάτη ο εγκέφαλος δεν έδειχνε να κρατά κάποιο σφάλμα και προκειμένου να τραβιέμαι όλη την ώρα και λόγο του ότι μου είπε πως πλησιάζει η ώρα για επισκευή του πνεύμονα και αλλαγή των μπεκ Kp προτίμησα αντί τις επισκευής να αντικαταστήσω με δική μου πρωτοβουλία τον RGJ-3 πνεύμονα με τον RGJ HP 220KW το οποίο έγινε και παράλληλα να αντικαταστήσω τα μπεκ Kp με ΗΑΝΑ πράσινα.

Λόγο του ότι από ότι έχω καταλάβει ο εγκαταστάτης τοποθετεί μόνο κιτ Lovato και ίσως να μην έχει ξανατοποθετήσει μπεκ τύπου βενζίνης θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος που γνωρίζει ποιο προφίλ από τα J-K-E πρέπει να επιλεγεί για να συνεργαστεί ο εγκέφαλος με τα hana ώστε να αποφύγω τυχόν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής.

επαναρυθμιση σωστα θελει ισως λιγο μεγαλύτερα μπεκ για τοσα χλμτρα δυσκολο να εχουν παθει ζημια μπεκ η πνευμονας δεν ξερω αν επρεπε να αλλαξεις πνευμονα ασκοπα..
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Τρί 17 Μαρ, 2015 19:39

Qgas έγραψε:αν δεν γνωριζει ο εγκαταστατης αλλαξε εγκαταστστη .
Ωμικα παντως αυτα που ειναι στα 2 ωμ . Δεν ειναι δα δυσκολο να μετρησε τα μπεκ..


Καλησπέρα
Δεν ξέρω αν γνωρίζει ή όχι ο εγκαταστάτης απλά όπως ανέφερα και στο προηγούμενο post αυτό που εγώ ξέρω είναι ότι βάζει μόνο κιτ Lovato η οποία αν δεν κάνω λάθος έχει μόνο μπεκ ηλεκτοβαλβίδας και θεώρησα σκόπιμο καλού κακού να πάω προετοιμασμένος.
Τώρα για την περίπτωση της αλλαγής εγκαταστάτη θα ήταν εύκολο αν ήμουν στην Αθήνα ή σε άλλη μεγάλη πόλη αλλά εδώ στην επαρχία οι επιλογές είναι ελάχιστες όπως ελάχιστος είναι και ο χρόνος που διαθέτω για να τραβηχτώ μακρύτερα.
Το μόνο που κατάφερα να βρω στο αγγλικό forum είναι ότι 2ohm είναι τα Jp μπεκ της Lovato και αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι το προφίλ της ECU που πρέπει να χρησιμοποιηθεί είναι το J. Επίσης διόρθωσε με αν κάνω λάθος (δεν έχω σχέση με το αντικείμενο) αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν μπορείς να μετρήσεις την αντίσταση πηνίου με το πολύμετρο.
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Τρί 17 Μαρ, 2015 19:41

manoliss έγραψε:επαναρυθμιση σωστα θελει ισως λιγο μεγαλύτερα μπεκ για τοσα χλμτρα δυσκολο να εχουν παθει ζημια μπεκ η πνευμονας δεν ξερω αν επρεπε να αλλαξεις πνευμονα ασκοπα..


Καλησπέρα
Ο πνεύμονας που είχε το αυτοκίνητο ήταν σύμφωνα με τον κατασκευαστή για 165 άλογα άρα θεωρητικά οριακός για το αυτοκίνητο. Από την άλλη η διαφορά του κόστους συντήρησης του παλαιού πνεύμονα (μεμβράνες O-ring ελατήρια κλπ. συν εργασία) σε σχέση με αυτά που έδωσα για τον νέο δεν ήταν τραγική και συνυπολογίζοντας και τις χαμηλές θερμοκρασίες που έχουμε εδώ τον χειμώνα θεώρησα καλύτερο να βάλω τον μεγάλο.
Στο αυτοκίνητο τα μπεκ είναι δυσπρόσιτα (πρέπει να ξηλωθεί η πολλαπλή εισαγωγής) και αυτός είναι ο λόγος που επέλεξα να βάλω τύπου βενζίνης αφού σύμφωνα με τα όσα έχω διαβάσει στο forum πέρα από όλα τα άλλα πλεονεκτήματα τους έχουν θεωρητικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και δεν θέλουν συχνό service.
Το ότι το σύστημα θέλει ρύθμιση είτε αλλάξω είτε δεν αλλάξω τα μπεκ είναι προφανές
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 17 Μαρ, 2015 22:03

Φίλε Akis2637 τα έκανες ρωσικη σαλάτα να τα πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.

Ο πνευμονας lovato RGJ HP 220KW μια χαρα συναργάζεται με τα KP μπεκ και αυτο συνιστα και η Lovato απλως πρέπει να βάλεις 8x6 και όχι 6x4 σωλήνα υψηλής πίεσης. Αν τα έκανες αυτα τώρα θα δούλευε ρολοι.
Καλα έκανες που άλλαξες πνευμονα διοτι και η ιδια η lovato λέει ότι σε κρύο κλιμα ο πνευμονας RGJ-3.2 είναι για 140HP max.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Τρί 17 Μαρ, 2015 23:38

tripas έγραψε:Φίλε Akis2637 τα έκανες ρωσικη σαλάτα να τα πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.

Ο πνευμονας lovato RGJ HP 220KW μια χαρα συναργάζεται με τα KP μπεκ και αυτο συνιστα και η Lovato απλως πρέπει να βάλεις 8x6 και όχι 6x4 σωλήνα υψηλής πίεσης. Αν τα έκανες αυτα τώρα θα δούλευε ρολοι.
Καλα έκανες που άλλαξες πνευμονα διοτι και η ιδια η lovato λέει ότι σε κρύο κλιμα ο πνευμονας RGJ-3.2 είναι για 140HP max.


Φίλε tripas δεν είπα εγώ ότι δεν είναι καλά τα Kp και γνωρίζω ότι αυτά προτείνει και η Lovato. Ο λόγος που λέω να τα αλλάξω αναφέρεται στο προηγούμενο post και επιπροσθέτως συνυπολογίζω ότι αυτά που φοράω έχουν αισίως 1100 ώρες στην πλάτη τους και ότι τα hana μου κοστίζουν φτηνότερα.
Για τον σωλήνα δεν παίρνω όρκο αλλά πρέπει να είναι 8χ6. Κάποια στιγμή θα το κοιτάξω.
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 18 Μαρ, 2015 00:12

Αυτο το καταλαβα αλλα βάλε τα KP να το στρώσεις μια και βλεπεις. Mάλλον δεν έχεις 8χ6 διότι για το πνευμονα που φορoύσες η lovato λεει 6χ4. Καλα μην τρελαίνεσαι για τα ΗΑΝΑ εδώ τα BRC μετα τα 100.000km αρχίζουν τα παίζουν σιγα σιγα. Έσενα η lovato λέει για τον πνευμονα 100.000km service τα εφτασες?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αλλαγή πνεύμονα και μπεκ

Δημοσίευσηαπό Akis2637 » Τετ 18 Μαρ, 2015 00:56

tripas έγραψε:Αυτο το καταλαβα αλλα βάλε τα KP να το στρώσεις μια και βλεπεις. Mάλλον δεν έχεις 8χ6 διότι για το πνευμονα που φορoύσες η lovato λεει 6χ4. Καλα μην τρελαίνεσαι για τα ΗΑΝΑ εδώ τα BRC μετα τα 100.000km αρχίζουν τα παίζουν σιγα σιγα. Έσενα η lovato λέει για τον πνευμονα 100.000km service τα εφτασες?


Η Lovato αν δεν κάνω λάθος λέει 1000 ώρες.
Αυτή την στιγμή το σύστημα αν θυμάμαι καλά έχει περί τις 1100 ώρες και από χιλιόμετρα 25.000 από εμένα και τουλάχιστον 40-45.000 από τον προηγούμενο.
Akis2637
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 15 Μαρ, 2015 17:24

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 80 επισκέπτες





cron