Καλησπέρα
Είμαι κάτοχος ενός jeep Cherokee 2.4l του 2005 το οποίο φορά από τον 5/2011 σύστημα Lovato easy fast obd2. Το αυτοκίνητο έχει 170 χιλιάδες χιλιόμετρα στο σύνολο ενώ με υγραέριο έχω κάνει προσωπικά 25 χιλιάδες και περίπου άλλες 40 - 45 χιλιάδες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Το αυτοκίνητο στα μεγάλα φορτία και στο απότομο πάτημα του γκαζιού συνήθως με 5η και 6η παρουσίαζε κομπιάσματα στις 3800 - 4000 στροφές αλλά λόγο του ότι η οδήγηση μου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι σχετικά συντηρητική και στο φάσμα στροφών που κινούμε δεν αντιμετώπιζα προβλήματα δεν ασχολήθηκα πολύ.
Εδώ και μερικούς μήνες όμως άρχισε να με γυρνά στην βενζίνη στα καλά καθούμενα με τα λαμπάκια και το μπίπερ να κάνουν πάρτι σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς να ζορίζετε ιδιαίτερα ο κινητήρας (χαλαρή οδήγηση στη εθνική σε ευθείες με 3000 - 3500 στροφές).
Στο έλεγχο με το διαγνωστικό του εγκαταστάτη ο εγκέφαλος δεν έδειχνε να κρατά κάποιο σφάλμα και προκειμένου να τραβιέμαι όλη την ώρα και λόγο του ότι μου είπε πως πλησιάζει η ώρα για επισκευή του πνεύμονα και αλλαγή των μπεκ Kp προτίμησα αντί τις επισκευής να αντικαταστήσω με δική μου πρωτοβουλία τον RGJ-3 πνεύμονα με τον RGJ HP 220KW το οποίο έγινε και παράλληλα να αντικαταστήσω τα μπεκ Kp με ΗΑΝΑ πράσινα.
Λόγο του ότι από ότι έχω καταλάβει ο εγκαταστάτης τοποθετεί μόνο κιτ Lovato και ίσως να μην έχει ξανατοποθετήσει μπεκ τύπου βενζίνης θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος που γνωρίζει ποιο προφίλ από τα J-K-E πρέπει να επιλεγεί για να συνεργαστεί ο εγκέφαλος με τα hana ώστε να αποφύγω τυχόν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής.