akisf έγραψε:Καλησπέρα,εδώ και λίγο καιρό όταν παίρνει μπροστά το αμάξι μέχρι να πέσουν οι στροφές κάνει "μπουκώματα" μετά δουλεύει εντάξει.
Το δεύτερο είναι ότι καθώς ανέβαινα μια μεγάλη ανηφόρα έκανα εναλλαγή σε βενζίνη όπως κάνω συνήθως και βαρούσε αρκετά <<πυράκια>> σε οδήγηση με σταθερό γκάζι έχει μια μικρή υστέρηση στην απόκριση στην βενζίνη δηλαδή πχ 3η και 2.000 στροφές αν ανοίξω γκάζι κομπιάζει και μετά ανοίγει ενώ με το υγραέριο έχει άμεση απόκριση.Κακή ποιότητα βενζίνης;καθαρισμός μπεκ;
Πολαπλασιαστές - μπουζί αποκλείονται (θα είχες πρόβλημα και στο υγραέριο) , ψυλιαζόμαστε λοιπόν κακή ποιότητα καυσίμου και μετά μπέκ της βενζίνης . Πρώτα απο όλα όμως πήγαινε και μέτρησε την πίεση που "σηκώνει" η τρόμπα βενζίνης ( κατά τη λειτουργία του μοτέρ πρέπει να έχεις 3,5 bar ) ,
με σβηστό μοτέρ πρέπει να ανεβάζει όταν ανοίγεις το διακόπτη 3,5 bar ,
σιγά - σιγά θα αρχίσει να πέφτει η πίεση και μετά απο κανένα τέταρτο - εικοσάλεπτο πρέπει να δείχνει γύρω στα 2,5 bar απο όπου η ολίσθηση πλέον πρέπει να γίνεται πολύ - πολύ αργά ( για να μη σου πώ καθόλου γιατί πρόκειται για ήδη μεταχειρισμένη τρόμπα .
Κάνε αυτό πρώτα , ενημέρωσε μας και στη συνέχεια βλέπουμε ....