Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετρηση διακενων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 08 Μάιος, 2016 22:20

Από ιστοσελέδα ΚΤΕΟ

Εκπομπές καυσαερίων

Τα όρια διαφέρουν ανάλογα με την ημερομηνία έκδοσης της 1ης αδείας του οχήματος, την ύπαρξη καταλύτη, το καύσιμο κλπ. Τα όρια λοιπόν που φαίνονται στο δικό σας δελτίο αφορούν στο δικό σας αυτοκίνητο. Μετράμε τους υδρογονάθρακες (HC) και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), στο ρελαντί και στις 2.200 rpm. Η κατάσταση του αισθητήρα “λ” ελέγχεται στα οχήματα με τριοδικό καταλύτη.

Στα πετρελαιοκίνητα μετράμε μόνο τον συντελεστή “Κ”.

Οι μετρήσεις αυτές μας δίνουν μια πολύ καλή εικόνα της «υγείας» του κινητήρα. Μερικά από τα αίτια για τις υψηλές εκπομπές καυσαερίων είναι η κατάσταση του καταλύτη, το ηλεκτρικό κύκλωμα, κάποιος ηλεκτρονικός αισθητήρας και φυσικά ο κακορυθμισμένος κινητήρας.

Οι μετρήσεις των καυσαερίων δεν μπορούν από μόνες τους να μας οδηγήσουν στην αιτία του προβλήματος, μπορούν μόνο να χτυπήσουν ένα καμπανάκι για περαιτέρω διερεύνηση.

Σημείωση: Ένα από τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου πλέον, είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Αυτή τη μέτρηση μπορούν να την κάνουν μόνο εξειδικευμένα εργαστήρια στο εξωτερικό και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να πάρουν την έγκριση τύπου. Σε κανένα ΚΤΕΟ του κόσμου δεν μπορεί να γίνει μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μετρηθούν οι ρύποι και αν είναι εντός των ορίων να συμπεράνουμε ότι ο κινητήρας δουλεύει σωστά και άρα εκπέμπει το CO2 που αναγράφεται στην έγκριση τύπου του συγκεκριμένου οχήματος (αναπαράγεται σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου).
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 08 Μάιος, 2016 23:02

ελα Λαμπρο κανε το ασπρο μαυρο αρκει να μην παραδεχτεις το λαθος σου.
το co2 ειναι ενα αεριο παραγωγο της καυσεως το οποιο το μετρανε ολοι οι αναλυτες καυσαεριων 4 αεριων, η μετρηση για να παρει εγκριση τυπου ενα αυτοκινητο σχετικα με την παραγωγη ρυπων σε σχεση με την στατικη μετρηση ρυπων χωρις φορτιο που κανουμε με τον αναλυτη στα συνεργεια ή στο κτεο ειναι τελειως διαφορετικη διαδικασια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό giannis6 » Δευτ 09 Μάιος, 2016 10:09

labros έγραψε:Από ιστοσελέδα ΚΤΕΟ

Εκπομπές καυσαερίων

Τα όρια διαφέρουν ανάλογα με την ημερομηνία έκδοσης της 1ης αδείας του οχήματος, την ύπαρξη καταλύτη, το καύσιμο κλπ. Τα όρια λοιπόν που φαίνονται στο δικό σας δελτίο αφορούν στο δικό σας αυτοκίνητο. Μετράμε τους υδρογονάθρακες (HC) και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), στο ρελαντί και στις 2.200 rpm. Η κατάσταση του αισθητήρα “λ” ελέγχεται στα οχήματα με τριοδικό καταλύτη.

Στα πετρελαιοκίνητα μετράμε μόνο τον συντελεστή “Κ”.

Οι μετρήσεις αυτές μας δίνουν μια πολύ καλή εικόνα της «υγείας» του κινητήρα. Μερικά από τα αίτια για τις υψηλές εκπομπές καυσαερίων είναι η κατάσταση του καταλύτη, το ηλεκτρικό κύκλωμα, κάποιος ηλεκτρονικός αισθητήρας και φυσικά ο κακορυθμισμένος κινητήρας.

Οι μετρήσεις των καυσαερίων δεν μπορούν από μόνες τους να μας οδηγήσουν στην αιτία του προβλήματος, μπορούν μόνο να χτυπήσουν ένα καμπανάκι για περαιτέρω διερεύνηση.

Σημείωση: Ένα από τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου πλέον, είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Αυτή τη μέτρηση μπορούν να την κάνουν μόνο εξειδικευμένα εργαστήρια στο εξωτερικό και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να πάρουν την έγκριση τύπου. Σε κανένα ΚΤΕΟ του κόσμου δεν μπορεί να γίνει μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μετρηθούν οι ρύποι και αν είναι εντός των ορίων να συμπεράνουμε ότι ο κινητήρας δουλεύει σωστά και άρα εκπέμπει το CO2 που αναγράφεται στην έγκριση τύπου του συγκεκριμένου οχήματος (αναπαράγεται σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου).


Λάμπρο
1) τράβα σε ΚΤΕΟ να βγάλεις Κ.Ε.Κ. και ζήτα να σου τυπώσουν και τις μετρήσεις , θα δεις και το CO2

2) Αν έχεις OBD2 reader θα δεις οτι η ECU του αυτοκινήτου διαβάζει και CO2

3) το είπες και ΜΟΝΟΣ σου "είναι να μετρηθούν οι ρύποι και αν είναι εντός των ορίων" , μέσα στους ρύπους είναι και το CO2
Mazda 6 1.8 2007
Stag Q-Box Basic
giannis6
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Κυρ 22 Μαρ, 2015 02:18

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 09 Μάιος, 2016 10:31

Το κείμενο δεν το γράφω εγώ αλλά είναι αντιγραφή από την ιστοσελίδα της auteco. Λέει ότι μετράμε CO, H/C και λ. Αυτά τα τρία λέει να είναι εκτός ορίων και αυτά τα τρία βγάζει και η εκτύπωση. Λέει ότι κανένα ΚΤΕΟ δε μπορεί να μετρήσει CO2. Λέει πως αν αυτά τα τρία είναι εντός ορίων υποθέτουμε πως και το CO2 είναι οκ. Μηχανικός δεν είμαι. Επείσης και εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μη μπορεί να μετρηθεί. Όπως λέει και ο Ηλίας ένα προιόν καύσης είναι, τι το σπουδαίο! Αυτοί όμως γράφουν αυτό και είναι ξεκάθαροι. Δε θέλω να κάνω το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξω κάτι που δεν το λέω εγώ. Μπορεί να εννούν κάτι που εγώ δεν καταλαβαίνω.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό villasg » Δευτ 09 Μάιος, 2016 10:53

Τελικα το ρεζουμε ρε παιδια στο θεμα που ξεκινησα ειναι ερωτηματικο ?
Ειναι ασφαλες να κανουμε - νβασιστουμε στην μετρηση αυτη για να αποφυγουμε την πιο πολυδαπανη μετρηση βαλβιδων ?
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 09 Μάιος, 2016 11:00

Το co2 μετραται σε % απο ολα τα κτεο. Πηγαινε βγαλε καρτα να το δεις στο δελτιο.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες το μετρανε σε gr/km.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 09 Μάιος, 2016 11:37

gkazakias έγραψε:Το co2 μετραται σε % απο ολα τα κτεο. Πηγαινε βγαλε καρτα να το δεις στο δελτιο.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες το μετρανε σε gr/km.


Οκ γράψτε λάθος.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Μετρηση διακενων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 10 Μάιος, 2016 01:51

villasg έγραψε:Τελικα το ρεζουμε ρε παιδια στο θεμα που ξεκινησα ειναι ερωτηματικο ?
Ειναι ασφαλες να κανουμε - νβασιστουμε στην μετρηση αυτη για να αποφυγουμε την πιο πολυδαπανη μετρηση βαλβιδων ?



Οχι, προσωπικα δεν θα το εμπιστευομουν. Για τα αυξημενα καυσαερια προηγουνται αλλες 10 αιτιες και μετα ερχονται οι αρυθμιστες βαλβιδες. Επομενως δεν βασιζεσαι εκει για ενα τοσο σημαντικο κομματι του κινητηρα σου που με μια σωστη προληπτικη ρυθμιση (σε περιπτωση αποκλισεων) παρατεινεις την ζωη του μοτερ παρα πολυ. Και δεν ειναι καθολου πολυδαπανη εργασια η ΜΕΤΡΗΣΗ των διακενων. Θα την συνδιασεις με καποια εργασια σερβις.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 70 επισκέπτες