Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Φλαντζα κεφαλής;

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Φλαντζα κεφαλής;

Δημοσίευσηαπό elafi » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 12:11

καλησπέρα.
μετά απο 12.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα με αέριο έπρεπε να κάνω ένα ταξιδάκι και η διαδρομή είχε την ανάβαση ενός μεγάλου βουνου με απότομες ανηφόρες και στροφές...
το είχα στο αέριο και επιδή είχα αργήσει στο ραντεβού μου το έσκισα λιγο το αμάξι..
απο εκείνη την μέρα και μετά παρακολουθούσα τα νερά μου και έβλεπα οτι ήθελε συνέχεια συμπλήρωμα ψυκτικού υγρού.. ΄δεν έδωσα πολύ σημασία σκευτικα οτι θα χάνει απο κάπου βάζω περίπου κάθε 100 χιλιόμετρα περίπου 250-300 ml..
έψαξα και δέν βρήκα απο που χάνει..μετα απο κάνα μήνα άνοιξα την τάπα λαδιού και είδα αυτο που βλεπετε στη φώτο...
έβγαλα το καπάκι των εκεντροφώρων το καθάρισα είχε αρκετη ασπρη κρέμα αλλα ξανα εμφανήστικέ...
καθαρίζω συνέχεια την τάπα αλλα πάλι γεμίζει με την ασπρη κρέμα...και συμπληρώνω υγρό..
λάδια δέν έχω στα νερά μου..
το κόβω για φλάντζα κεφαλής η καθρέπτη.. τι λέτε και εσέις..??
https://s32.postimg.org/8igizpbx1/13672 ... 0074_n.jpg

https://postimg.org/image/l9up67lox/
Τελευταία επεξεργασία από elafi και Κυρ 17 Ιούλ, 2016 14:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό crank94x » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 12:51

Εγω αυτο που απορώ ειναι πως κινηται ακομα το αυτοκινητο γιατι ουσιαστικα ο κινητηρας ειναι κατεστραμμενος..φλατζα κεφαλης ειναι λογικα..την ειχα πατησει και εγω(χωρις υγραεριο) αλλα ρεταρε ολη την ωρα μεχρι που οταν εγινε κρεμα δεν επερνε ποτε μπροστα..!
crank94x
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ, 2015 17:03

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό elafi » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 13:51

Τα λάδια απο τον δείχτη φαίνονται κομπλέ μόνο πάνω στην τάπα πιάνει κρέμα δέν είναι όλο το λάδι έτσι.
φαντάζομαι οτι απο της θερμοκρασίες τα νερά τα καίει κατευθείαν και τα εξατμίζει.
δουλευει κομπλέ το αμάξι,
τί ενοείς είναι κατεστραμένος?
οταν εσένα έγινε όλο κρέμα τί έκανες άλλαξες φλάντζα λάδια κι κομπλέ η άλλαξες μοτέρ?
θέλω να πώ με τη φλάντζα θα φτιάξει το αμάξι η να κοιτάω μοτέρ-άλλο αμάξι...?
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό elafi » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 21:10

πείτε τιπ ρε παιδιά θα σκάσω. ..
θα γίνει δουλειά με τη φλαντζα η πάει το μοτέρ μου?
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 21:17

Αν γίνει σωστή επισκευή δεν εχεις να φοβηθείς τπτ


Sent from my iPhone using Tapatalk
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό crank94x » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 21:50

Επισκευη εκανα..αλλαγη φλατζας κεφαλης επισκευη καπακι, ανοιγμα και καθαρισμα και τωρα δουλευει κομπλε και δεν καιει σταγονα λαδι!
crank94x
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ, 2015 17:03

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 18 Ιούλ, 2016 01:35

Και γιατί όχι! Καλοτάξιδος!
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό elafi » Δευτ 18 Ιούλ, 2016 12:07

α ωραία..
και πόσα λεφτά να υπολογίζω?
διαβάζω για κάτι 1000..αλλα δάβασα και και για 180πχ.. σε φορουμ διάφορα..
θέλω να ελπίζω οτι το καπάκι είναι σε καλή κατάσταση αφου η ζημια δέν είναι προχωρημένη καίει λίγο νερό και το μοτέρ δολευει.
κάνει λίγο ρετάρισμα στο ρελαντί αλλα αυτο πιστευω οτι είναι η απο τα λάδια που έχουν ''χαλάσει'' η οτι πέρνει απο κάπου αέρα γιατί το κάνει μόνο στο ρελαντί μόλις ανεβάζω στροφές δουευει ρολόι..
άσε που στο τελευταίο ΄σεβις άκουσα το μάστορα που πήγαινα και έβαλα ποιο χοντρά λάδια και απο τότε όποτε έβαζα μπρός τα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα ακουγετε σάν τραχτέρ..μέχρι να σβήσει τολαμπάκι του λαδιού μετα στρώνει ενό πρίν με τα λεπτά λάδια δέν το έκανε αυτό ποτέ..
γιατυτο τώρα δέν ξαναπάω στον ίδο μάστορα θα πάω σήμερα σε ένα άλο που μου πρώτειναν κάποιο φίλοι μου και είπαν οτι είναι καλός..
οσο καλός και να έιναι όμος το αμάξι είναι παλιό και δέν αξίζει να δώσω αρκετά λευτα δέν εχω σκοπό να το κρατήσω πάνω απο 2 χρόνια..(καλά να είμαστε)
υπάρχει περίπτωση να μήν θέλει το καπάκι πλανιάρισμα?
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: φλαντζα κεφαλής?

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 18 Ιούλ, 2016 17:41

elafi έγραψε:α ωραία..
και πόσα λεφτά να υπολογίζω?
διαβάζω για κάτι 1000..αλλα δάβασα και και για 180πχ.. σε φορουμ διάφορα..
θέλω να ελπίζω οτι το καπάκι είναι σε καλή κατάσταση αφου η ζημια δέν είναι προχωρημένη καίει λίγο νερό και το μοτέρ δολευει.
κάνει λίγο ρετάρισμα στο ρελαντί αλλα αυτο πιστευω οτι είναι η απο τα λάδια που έχουν ''χαλάσει'' η οτι πέρνει απο κάπου αέρα γιατί το κάνει μόνο στο ρελαντί μόλις ανεβάζω στροφές δουευει ρολόι..
άσε που στο τελευταίο ΄σεβις άκουσα το μάστορα που πήγαινα και έβαλα ποιο χοντρά λάδια και απο τότε όποτε έβαζα μπρός τα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα ακουγετε σάν τραχτέρ..μέχρι να σβήσει τολαμπάκι του λαδιού μετα στρώνει ενό πρίν με τα λεπτά λάδια δέν το έκανε αυτό ποτέ..
γιατυτο τώρα δέν ξαναπάω στον ίδο μάστορα θα πάω σήμερα σε ένα άλο που μου πρώτειναν κάποιο φίλοι μου και είπαν οτι είναι καλός..
οσο καλός και να έιναι όμος το αμάξι είναι παλιό και δέν αξίζει να δώσω αρκετά λευτα δέν εχω σκοπό να το κρατήσω πάνω απο 2 χρόνια..(καλά να είμαστε)
υπάρχει περίπτωση να μήν θέλει το καπάκι πλανιάρισμα?

καταρχας να μην πας στον ιδιο μαστορα διοτι σου ειπε μλκιες για τα λαδια....δεν αλλαζουμε το ιξωδες του λαδιου σε πολυ πιο χοντρο....για να σου κραταει το λαμπακι αναμενο σημαινει οτι εχεις βαλει πιο χοντρο λαδι και αρχει να ανεβασει πιεση και λαδια στην κεφαλη του εκκεντροφορου...
τωρα σχετικα με το ρεταρισμα σου ανεβαζει νερα στον χωρο καυσης και απλα δουλευει μαλλον με 1 κυλινδρο λιγοτερο....οποτε πλανιαρισμα πριν σου βγαλει μεγαλυτερη ζημια και σωστη φλαντζα κεφαλης.....το κοστος ειναι αγνωστο αλλα καλο θα ειναι να αλλαξεις και τσιμουχακια βαλβιδω ν αλλα και βιδες που σφιγγεις το καπακι για να γινει σωστη δουλεια...εσυ ναι μεν λες οτι ειναι αμαξι για 2 χρονια φτιαχτο σωστα γιανα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο αλλα με τον αλεξη ποτε δεν ξερεις....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Φλαντζα κεφαλής;

Δημοσίευσηαπό georgioskchasiotis » Δευτ 18 Ιούλ, 2016 21:53

elafi έγραψε:καλησπέρα.
μετά απο 12.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα με αέριο έπρεπε να κάνω ένα ταξιδάκι και η διαδρομή είχε την ανάβαση ενός μεγάλου βουνου με απότομες ανηφόρες και στροφές...
το είχα στο αέριο και επιδή είχα αργήσει στο ραντεβού μου το έσκισα λιγο το αμάξι..
απο εκείνη την μέρα και μετά παρακολουθούσα τα νερά μου και έβλεπα οτι ήθελε συνέχεια συμπλήρωμα ψυκτικού υγρού.. ΄δεν έδωσα πολύ σημασία σκευτικα οτι θα χάνει απο κάπου βάζω περίπου κάθε 100 χιλιόμετρα περίπου 250-300 ml..
έψαξα και δέν βρήκα απο που χάνει..μετα απο κάνα μήνα άνοιξα την τάπα λαδιού και είδα αυτο που βλεπετε στη φώτο...
έβγαλα το καπάκι των εκεντροφώρων το καθάρισα είχε αρκετη ασπρη κρέμα αλλα ξανα εμφανήστικέ...
καθαρίζω συνέχεια την τάπα αλλα πάλι γεμίζει με την ασπρη κρέμα...και συμπληρώνω υγρό..
λάδια δέν έχω στα νερά μου..
το κόβω για φλάντζα κεφαλής η καθρέπτη.. τι λέτε και εσέις..??
https://s32.postimg.org/8igizpbx1/13672 ... 0074_n.jpg

https://postimg.org/image/l9up67lox/

Φλάντζα κεφαλής είναι.. φίλε μου !! Πόσα ΚΜ έχεις;;
Να το ανοίξεις το συντομότερο, γιατί αυτή η κρέμα (θα φάει και τα κουζινέτα) κι αν έχεις πάνω απο 100.000ΚΜ να άλλάξεις και ελατήρια εμβόλων, διότι είναι η μισή δουλειά ακόμη και θα του δώσει ζωή για άλλα 100,000ΚΜ.

Εννοείται ότι αν έχεις πολλά ΚΜ είναι ευκαιρία βγάζοντας την κεφαλή να τρίψεις ή να αλλάξεις βαλβίδες.
και μην ξεχάσεις έστω να αλλάξεις τα τσιμουχάκια βαλβίδων.. άν έχεις τουλάχιστον 50,000ΚΜ κοστίζουν ελάχιστα !!
..και το καπάκι μπορεί να μην θέλει πλάνισμα αν κάηκε λίγο η φλάντζα και επειδή το έχεις για σκότωμα σε 2 χρόνια.
Εξαρτάται απο το τι θέλει σε συνδυασμό με τι θέλεις εσύ !! Θα γίνει και με μπαλώματα... αλλά θα γίνει και καλό, άν θέλεις !!
Τελευταία επεξεργασία από georgioskchasiotis και Δευτ 18 Ιούλ, 2016 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Peugeot 406 1800cc (LFY engine) 16V του 2000 - Lovato Easy FAST SMART (+ λαδιέρα για σιγουριά)
Άβαταρ μέλους
georgioskchasiotis
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν, 2016 21:11

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 47 επισκέπτες