Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό zep » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 18:10

cmax έγραψε:Πολλη λιγα τα χιλιομετρα για τετοια φθορα και με ηπια χρηση οπως λες.
Φανταζομαι οτι σε αυτα τα χιλιομετρα με lpg ισα ισα αν εχεις κανει αποσβεση της εγκαταστασης και ηδη εχεις εξτρα κοστος με την ρυθμιση.Τωρα αν στα επομενα 20000 χιλιομετρα πας για καπακι, τελικα στα 50000 χιλιομετρα δεν εχεις κανενα οφελος απο το υγραεριο.
Γενικα ειχε σωστη ρυθμιση στο υγραεριο; Ο εγκαταστατης σου πως δικαιολογησε την φθορα σε τοσο λιγα χιλιομετρα;
Σε ρωτω γιατι και εγω εχω ενα σχετικα ευπαθη κινητηρα ford 1,6 και αναρωτιεμαι αν βρισκομαι και εγω στην ιδια μοιρα.
Ενταξει μια ρυθμιση στα 50000 χιλιομετρα και επισκευη στα 100000 θεωρω οτι ειναι μια λογικη φθορα, ενω επισκευη στα 50000 τελικα δεν αξιζει η χρηση του.
Ας μας διαφωτησουν και οι εγκαταστατες με την εμπειρια τους.
Ποσα χιλιομετρα με καλη χρηση κινητηρα και καλη ρυθμιση πρεπει να περιμενει καποιος πριν χρειαστει επισκευη με ευαισθητο κινητηρα;


Η απόσβεση λογικά έχει γίνει.Δεν το πολυψάχνω καθώς είναι ένα αμάξι που θα το κρατήσω όσο πάει γιατί και με βολεύει από χώρους αλλά θεωρώ και πεταμένα λεφτά το να αλλάζεις με καινούργια αυτοκίνητα.Παλιότερα που ήμουν νεαρός τα έκανα τα γούστα μου.
Η εγκατάσταση που είχε γίνει στον Μπίρμπο, ήταν σωστή και ένα τσέκ που είχα ήταν όταν από δοκιμή δοκιμάσαμε Β9 ζιγκλέρ αντί C2 που είχα.Τώρα τα υπόλοιπα θέματα που είχα με το ψιλορετάρισμα στο ρελαντί το θεωρώ αδυναμία του συστήματος λόγω χαμηλού ρελαντί 600-650 των ΤΟΥΟΤΑ ή αργών μπέκ ή επειδή δεν μπορεί να γίνει Fine Tuning λόγω εγκεφάλου.Περιμένω τώρα που "έφερα" τις βαλβίδες να δώ τι θα κάνει.

Ήξερα όταν τοποθέτησα το υγραέριο ότι ο κινητήρας μου είναι ευπαθής.Δεν περίμενα όμως να έρθει τόσο γρήγορα η φθορά.Όπως δείχνουν τα πράγματα η ζημιά θα έρθει στα 70.000 χλμ με υγραέριο καθώς με παίρνει για 2 ρυθμίσεις ακόμα καθώς και να κλείσουν τα διάκενα έχει χρόνο μέχρι το "κάρφωμα" βαλβίδας που λέει ο λόγος.
Επειδή όμως ήμουν ψιλιασμένος και από τα λόγια του Μπίρμπου που μου είπε στην εγκατάσταση να τσεκάρω πολύ συχνά βαλβίδες λόγω ευαισθησίας και για αυτό επειδή είμαι σχετικός, κάνω συχνούς ελέγχους όπως και σέρβις μόνος μου.

Φυσικά αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι προλαβαίνω τα χειρότερα και θα κάνω μια ελεγχόμενη επισκευή , καθώς θα κατεβάσω κεφαλή μόνος μου, με ικανοποιητικό κόστος λόγω εργατικών αλλά και καθώς δεν θα περιμένω να καρφώσει το μοτέρ και να λύνω και κυλινδροπίστονα εάν φύγει θραύσμα στον χώρο καύσης.Θα πληρώσω το μηχανουργείο 400€, όταν άλλοι δίνουν τα ίδια χρήματα για ένα σέρβις, στην ΤΟΥΟΤΑ, Φίλτρα, λάδια ,μπουζί , τακάκια, ελέγχους (άν κάνουν) κ.α.
Αυτό ήταν το σκεπτικό μου όταν έβαλα υγραέριο και να που ήρθε αρκετά πιο γρήγορα βέβαια από ότι περίμενα.Να πώ την αλήθεια το περίμενα στις 150.000 με 180.000 χλμ καθώς οδηγώ σχετικά ήπια με οικογενειακή οδήγηση.

Είναι προφανές όμως ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα με τις βαλβίδες.Ο κουμπάρος μου με Yaris και BRC, έκαψε βαλβίδες μετά από 50.000 χλμ με υγραέριο αλλά το αυτοκίνητο είχε φορτωμένα 450.000 όταν το έβαλε.Είχε βγεί απο όμως απο "μεγάλο" σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ...όπως καταλαβαίνεις δεν έκαναν τίποτα..Yaris με 500.000 και υγραέριο...Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.Δεν είναι δυνατό να κάρφωσε βαλβίδα και να μην είδαν ότι ήταν τελείως κλειστή, άρα δεν έκαναν τίποτα...
Σε ένα Ρενώ που έχει επίσης με 250.000 με υγραέριο και Icom από τα 500.000 συνολικά, δεν έχει κάνει το παραμικρό πλήν τις φθορές των Ρενώ με πολλαπλασιαστές κ.α.Αυτό δείχνει και πόσο ευαίσθητα είναι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ, SUBARU κ.α σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Δεν έχει αλλάξει ούτε φίλτρο υγραερίου για 250.000 γιατί το αμάξι είναι εταιρικό και δεν προλαβαίνει να περάσει ούτε για ένα σέρβις για υγραέριο.

Οι περισσότεροι που έχουν ευαίσθητα στο υγραέριο αυτοκίνητα δεν θα το πάρουν ποτέ χαμπάρι, παρά μόνο όταν καρφώσει το μοτέρ, καθώς οι μηχανικοί δεν ελέγχουν σχεδόν ποτέ βαλβίδες γιατί από εμπειρία στην βενζίνη δεν παθαίνουν τίποτα.Μη σου πώ ότι το κάνουν και επίτηδες μερικοί για να τους έρθει το αυτοκίνητο για μια καλή "μπάζα".
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό panosopel » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 18:50

το θεμα ειναι να μην γινει η ζημια αμα ειναι δυνατον
τα χιλιομετρα τι 20 τι 40 τι 100χιλιαδες δεν εχουν σημασια για μενα καθως μετα τη ζημια υποτιθεται δεν θα εχεις ξανα προβλημα

Σε αυτοκινητα πως το δικο μου που εχει υδραυλικες βαλβιδες πως γινεται ρυθμιση?
Ελενχο μπορω να κανω η οχι αφου ρυθμιζονται μονες τους οι βαλβιδες?
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό cmax » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 19:21

zep έγραψε:
cmax έγραψε:Πολλη λιγα τα χιλιομετρα για τετοια φθορα και με ηπια χρηση οπως λες.
Φανταζομαι οτι σε αυτα τα χιλιομετρα με lpg ισα ισα αν εχεις κανει αποσβεση της εγκαταστασης και ηδη εχεις εξτρα κοστος με την ρυθμιση.Τωρα αν στα επομενα 20000 χιλιομετρα πας για καπακι, τελικα στα 50000 χιλιομετρα δεν εχεις κανενα οφελος απο το υγραεριο.
Γενικα ειχε σωστη ρυθμιση στο υγραεριο; Ο εγκαταστατης σου πως δικαιολογησε την φθορα σε τοσο λιγα χιλιομετρα;
Σε ρωτω γιατι και εγω εχω ενα σχετικα ευπαθη κινητηρα ford 1,6 και αναρωτιεμαι αν βρισκομαι και εγω στην ιδια μοιρα.
Ενταξει μια ρυθμιση στα 50000 χιλιομετρα και επισκευη στα 100000 θεωρω οτι ειναι μια λογικη φθορα, ενω επισκευη στα 50000 τελικα δεν αξιζει η χρηση του.
Ας μας διαφωτησουν και οι εγκαταστατες με την εμπειρια τους.
Ποσα χιλιομετρα με καλη χρηση κινητηρα και καλη ρυθμιση πρεπει να περιμενει καποιος πριν χρειαστει επισκευη με ευαισθητο κινητηρα;


Η απόσβεση λογικά έχει γίνει.Δεν το πολυψάχνω καθώς είναι ένα αμάξι που θα το κρατήσω όσο πάει γιατί και με βολεύει από χώρους αλλά θεωρώ και πεταμένα λεφτά το να αλλάζεις με καινούργια αυτοκίνητα.Παλιότερα που ήμουν νεαρός τα έκανα τα γούστα μου.
Η εγκατάσταση που είχε γίνει στον Μπίρμπο, ήταν σωστή και ένα τσέκ που είχα ήταν όταν από δοκιμή δοκιμάσαμε Β9 ζιγκλέρ αντί C2 που είχα.Τώρα τα υπόλοιπα θέματα που είχα με το ψιλορετάρισμα στο ρελαντί το θεωρώ αδυναμία του συστήματος λόγω χαμηλού ρελαντί 600-650 των ΤΟΥΟΤΑ ή αργών μπέκ ή επειδή δεν μπορεί να γίνει Fine Tuning λόγω εγκεφάλου.Περιμένω τώρα που "έφερα" τις βαλβίδες να δώ τι θα κάνει.

Ήξερα όταν τοποθέτησα το υγραέριο ότι ο κινητήρας μου είναι ευπαθής.Δεν περίμενα όμως να έρθει τόσο γρήγορα η φθορά.Όπως δείχνουν τα πράγματα η ζημιά θα έρθει στα 70.000 χλμ με υγραέριο καθώς με παίρνει για 2 ρυθμίσεις ακόμα καθώς και να κλείσουν τα διάκενα έχει χρόνο μέχρι το "κάρφωμα" βαλβίδας που λέει ο λόγος.
Επειδή όμως ήμουν ψιλιασμένος και από τα λόγια του Μπίρμπου που μου είπε στην εγκατάσταση να τσεκάρω πολύ συχνά βαλβίδες λόγω ευαισθησίας και για αυτό επειδή είμαι σχετικός, κάνω συχνούς ελέγχους όπως και σέρβις μόνος μου.

Φυσικά αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι προλαβαίνω τα χειρότερα και θα κάνω μια ελεγχόμενη επισκευή , καθώς θα κατεβάσω κεφαλή μόνος μου, με ικανοποιητικό κόστος λόγω εργατικών αλλά και καθώς δεν θα περιμένω να καρφώσει το μοτέρ και να λύνω και κυλινδροπίστονα εάν φύγει θραύσμα στον χώρο καύσης.Θα πληρώσω το μηχανουργείο 400€, όταν άλλοι δίνουν τα ίδια χρήματα για ένα σέρβις, στην ΤΟΥΟΤΑ, Φίλτρα, λάδια ,μπουζί , τακάκια, ελέγχους (άν κάνουν) κ.α.
Αυτό ήταν το σκεπτικό μου όταν έβαλα υγραέριο και να που ήρθε αρκετά πιο γρήγορα βέβαια από ότι περίμενα.Να πώ την αλήθεια το περίμενα στις 150.000 με 180.000 χλμ καθώς οδηγώ σχετικά ήπια με οικογενειακή οδήγηση.

Είναι προφανές όμως ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα με τις βαλβίδες.Ο κουμπάρος μου με Yaris και BRC, έκαψε βαλβίδες μετά από 50.000 χλμ με υγραέριο αλλά το αυτοκίνητο είχε φορτωμένα 450.000 όταν το έβαλε.Είχε βγεί απο όμως απο "μεγάλο" σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ...όπως καταλαβαίνεις δεν έκαναν τίποτα..Yaris με 500.000 και υγραέριο...Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.Δεν είναι δυνατό να κάρφωσε βαλβίδα και να μην είδαν ότι ήταν τελείως κλειστή, άρα δεν έκαναν τίποτα...
Σε ένα Ρενώ που έχει επίσης με 250.000 με υγραέριο και Icom από τα 500.000 συνολικά, δεν έχει κάνει το παραμικρό πλήν τις φθορές των Ρενώ με πολλαπλασιαστές κ.α.Αυτό δείχνει και πόσο ευαίσθητα είναι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ, SUBARU κ.α σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Δεν έχει αλλάξει ούτε φίλτρο υγραερίου για 250.000 γιατί το αμάξι είναι εταιρικό και δεν προλαβαίνει να περάσει ούτε για ένα σέρβις για υγραέριο.

Οι περισσότεροι που έχουν ευαίσθητα στο υγραέριο αυτοκίνητα δεν θα το πάρουν ποτέ χαμπάρι, παρά μόνο όταν καρφώσει το μοτέρ, καθώς οι μηχανικοί δεν ελέγχουν σχεδόν ποτέ βαλβίδες γιατί από εμπειρία στην βενζίνη δεν παθαίνουν τίποτα.Μη σου πώ ότι το κάνουν και επίτηδες μερικοί για να τους έρθει το αυτοκίνητο για μια καλή "μπάζα".


Τα ιδια μου ειπε ο μπιρμπος για τις βαλβιδες :D αρα ειμαστε στην ιδια μοιρα :lol:
Αυτο ελπιζω και εγω να βγαλω πανω απο 100000 χιλ και θα ειμαι ευχαριστημενος.
Ακομη σκεφτομαι οταν παω να ελενξω βαλβιδες, αν μου πουνε για αλλαγη σε ολα τα καπελωτα να παω απευθειας σε επισκευη καπακιου.Και αυτο γιατι τα καπελωτα ειναι πανακριβα καπου 25 ευρω το ενα :(( οποτε αντι για κανα 400 αρι για καπελωτα να φτιαξω με κανα 600αρι καπακι.
Ειδομεν λιαν συντομως....
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 21:18

Eγω με υπερκιβυσμο που εκανα με πραγματα απο μοτερ 1ΖΖ Celica εδω και περιπου 130.000χλμ με υγραεριο δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.Για διακενα δεν μου ειπε ποτε ο Μπιρμπος καθε χ χλμ να τα κοιτας απλα στα χλμ που λεει ο κατασκευαστης.
Στα 80.000 χλμ που εκανα ελεγχο ηταν ολα μεσα στα ορια αρα δεν υπαρχει φθορα.

Τι συμπτωματα σου εκανε το αμαξι και σε υποψιασε οτι κατι δεν παει καλα?
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό zep » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 00:12

chrisd έγραψε:Eγω με υπερκιβυσμο που εκανα με πραγματα απο μοτερ 1ΖΖ Celica εδω και περιπου 130.000χλμ με υγραεριο δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.Για διακενα δεν μου ειπε ποτε ο Μπιρμπος καθε χ χλμ να τα κοιτας απλα στα χλμ που λεει ο κατασκευαστης.
Στα 80.000 χλμ που εκανα ελεγχο ηταν ολα μεσα στα ορια αρα δεν υπαρχει φθορα.

Τι συμπτωματα σου εκανε το αμαξι και σε υποψιασε οτι κατι δεν παει καλα?


Το αμάξι δεν μου έκανε τίποτα πλήν του ελαφρού τρέμουλου στο ρελαντί τώρα τελευταία και στην βενζίνη το οποίο μπορεί να είναι μια από τις ενδείξεις για ρύθμισμα βαλβίδων.Απο ρουτίνα τις μέτρησα και είδα τι συμβαίνει και οι μετρήσεις είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας ότι δεν σηκώνει υγραέριο χωρίς επιπτώσεις το συγκεκριμένο μοτέρ.Επειδή ξέρω τη χρήση που του κάνω, είμαι σίγουρος για αυτό.Μια περίπτωση είναι να"έπεσε" το μοτέρ σε παρτίδα με βαλβίδες ας πούμε άλλων κραμάτων, αλλά το θεωρώ απίθανο.Και σε μαντράδες που έψαχνα για μοτέρ με τον κουμπάρο μου για το Yaris που του έκαψε βαλβίδες επίσης, αυτό μας λέγανε.Ότι είναι περιζήτητα λόγω υγραερίου.

Τώρα για Το 1zz μοτέρ στα 1794 κυβ. είναι φτιαγμένο για άλλες πιέσεις και προφανώς η κεφαλή και οι βαλβίδες είναι άλλων κραμάτων για μεγαλύτερη αντοχή που ακόμα και οριακά στο υγραέριο κάνουν τη διαφορά.Τα υπόλοιπα Toyota προφανώς στα 1.6 και κάτω, είναι μελετημένα για άλλη συμπεριφορά και άλλα κράματα κεφαλής και βαλβίδων μελετημένα στη βενζίνη.
Στον Μπίρμπο πάντως μου είπανε τώρα τελευταία να κοιτάζω συχνά βαλβίδες και προφανώς με την έκρηξη των εγκαταστάσεων τα τελευταία 4 χρόνια, ωρίμασαν και φάνηκαν τα προβλήματα.Όταν το εγκατέστησα πριν 2,5 χρόνια δεν ήταν τόσο διστακτικοί.Σε άλλα όπως το Xtrail ανέφεραν από τότε ότι βγάζει προβλήματα.

Πάντως το αμάξι μετά την ρύθμιση δουλεύει ρολόι και με air condition κ.α Δεν περνάω σε υγραέριο ακόμη για κανα 2 μέρες μέχρι να "στρώσει χαρακτήρα".Ούτε απαλό τρέμουλο, ούτε τίποτα και οι στροφές καρφωμένες εκεί στο 650. Κίχ δεν κάνει η βελόνα.
Είχα ένα φόβο για το δυναμόκλειδο που ήταν δανεικό από φίλο και δεν το ήξερα καθώς το δικό μου μετράει από 28 N και πάνω και τα καβαλέτα του εκκεντροφόρου ήθελαν 13 Ν και 23 το κεντρικό.
Σημάδεψα για παν ενδεχόμενο τις βίδες πριν ξεσφίξω από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και πήγαν όλες ένα κλίκ παρα πάνω στο σφίξιμο, που προφανώς δικαιολογείται από τις ανοχές που έχουν πάρει τα μέταλλα με το χρόνο...ή ακαλιμπράριστο δυναμόκλειδο... :lol:
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό valsam » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 10:38

Ο μηχανικος μου ειναι χρονια ο προεδρος των μηχανικων Θεσ/νικης ,οταν τον συμβουλευτικα αν κανει να βαλω υγραεριο στο CRV πρωτης γενιας μου με κατεβασε στο υπογειο του συνεργειου του και μου εδειξε 4 κεφαλαρια απο υγραεριο,θεωρησα πως η απαντηση του θα ηταν σιγουρα αρνητικη ομως μου ειπε βαλε αφοβα ΑΛΛΑ βαλε σε καλο μαστορα και αντι για καθε 40.000 χ.λ.μ που ρυθμιζουμε τις βαλβιδες θα τις ρυθμιζουμε καθε 15-20.000 μαξιμουμ,εβαλα τελικα υγραεριο και του ειπα αφου ρε Τασο ερχομαι καθε 10.000 για αλλαγη λαδιων και φιλτρου κανε μου τιμουλα να τις τσεκαρουμε καθε 10.000 τοτε,καλα μου λεει φερτο εσυ καθε 10 και θα το κανουμε,τον ξαναρωταω με το τιμη τι γινετε,μην μασας ρε μου λεει εδω για φουλ σερβις σε χρεωνω 50 ευρω τι να σου παρω μονο για βαλβιδες,το αφησα ετσι λοιπον και πιστευω οτι με ενα 20ρικο καθε 10.000 θα ειμαι ενταξει,2 λεπτα στο λιτρο υγραεριου επιβαρυνση δηλ. σιγα τα ωα!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 19:38

Παιδιά και εγώ έχω ένα υπερευαίσθητο αυτοκίνητο X-trail T30 και έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τις βαλβίδες κτλ....

Όμως βρε παιδιά οι βαλβίδες σας μάλλον έχουν ήδη κάτσει και από την χρήση της βενζίνης.
Όταν zep έχεις κάνει τόσα χιλιόμετρα με την βενζίνη και κάμποσα με το γκάζι ( το οποίο σίγουρα καταπονεί τις βαλβίδες κτλ..) δεν είναι αποκλειστική η ευθύνη του γκαζιού που σε 27.000 χλμ έχεις θέμα διακένων.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για την επόμενη ρύθμιση μάλλον θα αργήσεις αρκετά αν το σύστημά σου είναι καλά ρυθμισμένο και δεν σπας το μοτέρ σου...

Τώρα θα δούμε και με το c-max του συναγωνιστή τι θα γίνει όπως και με το δικό μου που έχω κάνει 8.000.

Μάλιστα εγώ πριν την εγκατάσταση είχα μετρήσει τα διάκενα και ξέρω που βρισκόμουν τώρα που θα πάω για το σέρβις μου θα μετρήσω πάλι, καθώς η μία εξαγωγής ήταν ήδη στο όριο της....

Τέλος θέλω να ρωτήσω κάποιον που ξέρει να μου πει αν αποφασίσω όχι να ρυθμίσω αλλά να αλλάξω τις βαλβίδες εξαγωγής και εισαγωγής με νέες κατάλληλες για γκάζι (και ότι άλλο απαιτείται για να ξενοιάσω) πόσο μπορεί να πάει το μαλλί.
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 20:04

savvas31 έγραψε:Παιδιά και εγώ έχω ένα υπερευαίσθητο αυτοκίνητο X-trail T30 και έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τις βαλβίδες κτλ....

Όμως βρε παιδιά οι βαλβίδες σας μάλλον έχουν ήδη κάτσει και από την χρήση της βενζίνης.
Όταν zep έχεις κάνει τόσα χιλιόμετρα με την βενζίνη και κάμποσα με το γκάζι ( το οποίο σίγουρα καταπονεί τις βαλβίδες κτλ..) δεν είναι αποκλειστική η ευθύνη του γκαζιού που σε 27.000 χλμ έχεις θέμα διακένων.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για την επόμενη ρύθμιση μάλλον θα αργήσεις αρκετά αν το σύστημά σου είναι καλά ρυθμισμένο και δεν σπας το μοτέρ σου...

Τώρα θα δούμε και με το c-max του συναγωνιστή τι θα γίνει όπως και με το δικό μου που έχω κάνει 8.000.

Μάλιστα εγώ πριν την εγκατάσταση είχα μετρήσει τα διάκενα και ξέρω που βρισκόμουν τώρα που θα πάω για το σέρβις μου θα μετρήσω πάλι, καθώς η μία εξαγωγής ήταν ήδη στο όριο της....

Τέλος θέλω να ρωτήσω κάποιον που ξέρει να μου πει αν αποφασίσω όχι να ρυθμίσω αλλά να αλλάξω τις βαλβίδες εξαγωγής και εισαγωγής με νέες κατάλληλες για γκάζι (και ότι άλλο απαιτείται για να ξενοιάσω) πόσο μπορεί να πάει το μαλλί.






χρειαζεται και εδρες βαλβιδων για να γινει σωστη η εργασια οι εδρες υποχωρουνε δεν τρωγονται οι βαλβιδες και οικονομικα φτανει ψηλα, δεν υπαρχει λογος να το κανεις απο τωρα κανε ρυθμιση και οταν φτασεις στα μικροτερα νουμερα απο τα καπελωτα που δινει η nissan τοτε βγαζεις καπακι και κανεις την επισκευη αν βεβαια εχεις ακομα το αυτοκινητο γιατι αυτη η εργασια μπορει να χρειαστει μετα απο 5-6 χρονια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό zep » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 20:41

savvas31 έγραψε:Όμως βρε παιδιά οι βαλβίδες σας μάλλον έχουν ήδη κάτσει και από την χρήση της βενζίνης.
Όταν zep έχεις κάνει τόσα χιλιόμετρα με την βενζίνη και κάμποσα με το γκάζι ( το οποίο σίγουρα καταπονεί τις βαλβίδες κτλ..) δεν είναι αποκλειστική η ευθύνη του γκαζιού που σε 27.000 χλμ έχεις θέμα διακένων.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για την επόμενη ρύθμιση μάλλον θα αργήσεις αρκετά αν το σύστημά σου είναι καλά ρυθμισμένο και δεν σπας το μοτέρ σου...
Τώρα θα δούμε και με το c-max του συναγωνιστή τι θα γίνει όπως και με το δικό μου που έχω κάνει 8.000.
Μάλιστα εγώ πριν την εγκατάσταση είχα μετρήσει τα διάκενα και ξέρω που βρισκόμουν τώρα που θα πάω για το σέρβις μου θα μετρήσω πάλι, καθώς η μία εξαγωγής ήταν ήδη στο όριο της....
Τέλος θέλω να ρωτήσω κάποιον που ξέρει να μου πει αν αποφασίσω όχι να ρυθμίσω αλλά να αλλάξω τις βαλβίδες εξαγωγής και εισαγωγής με νέες κατάλληλες για γκάζι (και ότι άλλο απαιτείται για να ξενοιάσω) πόσο μπορεί να πάει το μαλλί.


Φίλε savvas31 κατάλαβα τι εννοείς και δεν θα είχες άδικο εν μέρει, αλλά μέτρησα βαλβίδες στα 72.000 χλμ και το διάκενο της μιας από τις εξαγωγές ήταν 0.25 (που προφανώς όταν έβαλα υγραέριο στα 62.000 μπορεί να ήταν και 0.30 π.χ) και μέχρι στα 88.000 χλμ που ξαναμέτρησα, πήρε τον κατήφορο στα 0.18.Στη βενζίνη αυτό δεν πρόκειται να το δεις σε καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο.Δεν είναι δλδ ότι ήταν η ώρα τους επειδή ήταν κουρασμένες από τη βενζίνη για 62.000 χλμ και πήραν τη κάτω βόλτα.Και δεν είναι τυχαίο ότι όλες ήταν οι εξαγωγές που δείχνει και το πρόβλημα.Ο Lpgas έχει αναφέρει σε πολλά πόστ, πόσα και ειδικά τα Ιαπωνικά, βαράνε βαλβίδες στα 70.000χλμ .

Κατα τα άλλα και η εγκατάσταση και αυτή ήταν πολύ καλή.Ούτε τα διαγνωστικά έβγαλαν κάτι όλο αυτό το καιρό , ούτε οι παράμετροι καύσης, και ζιγκλέρ που δοκίμασα μικρότερο Β9 έδειξε φτωχό μείγμα, οπότε το C2 που φορούσε ήταν στις σωστές ρυθμίσεις και πιέσεις. Μάλιστα ο Μπίρμπος ,παρόλο που δεν είναι αποκλειστικά η δουλειά τους, είχε δεχτεί να ελέγχει το αμάξι μου όταν θα έφτανε στα μισά χλμ από το κανονικό για έλεγχο βαλβίδων, να το κάνει στο συνεργείο του, γιατί γνωρίζει ότι έχουν ευαίσθητες βαλβίδες, όπως και με είχε προειδοποιήσει εξ'αρχής.
Απλά επειδή μπορώ και το κάνω μόνος μου δεν έχω και όρεξη να τρέχω αλλού.
Η αβαρία είναι ότι εάν θέλει ρύθμισμα και όχι μόνο έλεγχο πρέπει να κατεβάσεις εκκεντροφόρους στο συγκεκριμένο αμάξι, να βρεις καπελώτα και μένεις κανα 2 μέρες χωρίς αμάξι.

Τώρα τι να πώ. Πιστεύω ότι είναι και θέμα τύχης και παρτίδας αυτοκινήτου αν είναι κατασκευής ΤΟΥΟΤΑ Γαλλίας ή Ιαπωνίας π.χ (γιατί υπάρχει και ένα 2% εισαγωγής Ιαπωνίας στην ΕΕ) , ανάλογα το σύστημα που φοράει , όπως και η λαδιέρα που θα παρατείνει, αλλά δεν εξαλείφει το πρόβλημα.
Η τακτική μου πάντως που όταν το έβαλα ήξερα ότι υπήρχε πρόβλημα και θα έρθει η ώρα που πιθανόν να βαρέσει βαλβίδες, απλά να κατεβάσω καπάκι και να γίνει όπως πρέπει για υγραέριο.Δεν είναι και τραγικό.Άλλοι καίνε αμάξια στα 50.000 χλμ από ξεχασμένα από νερό και θερμοστάτη και έχω και φίλο που πριν βάλει υγραέριο κατέβασε και έβαλε βαλβίδες για υγραέριο έτσι για την πάρτη του.

Το μαλλί τώρα για κάτι τέτοιο πάει αρκετά αν περιμένεις να πάθεις τη ζημιά που θα είναι ανεξέλεγκτη κοντά και πάνω από 1000 υποθέτω και εξαρτάται από τον παράγοντα τύχη όταν βαρέσει κάποια βαλβίδα.Σαφώς λιγότερο αν κάνεις ελεγχόμενη επισκευή.Σίγουρα και εγκαταστάτες που έχουν στείλει πολλά αμάξια για τέτοια επισκευή ξέρουν καλύτερα.
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 28 Ιούλ, 2013 21:26

απαξ και αλλαξεις βαλβιδες και οδηγους το κοστος ειναι ιδιο ειτε παθεις ζημια ειτε το φτιαξεις προληπτικα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 58 επισκέπτες