cmax έγραψε:Πολλη λιγα τα χιλιομετρα για τετοια φθορα και με ηπια χρηση οπως λες.
Φανταζομαι οτι σε αυτα τα χιλιομετρα με lpg ισα ισα αν εχεις κανει αποσβεση της εγκαταστασης και ηδη εχεις εξτρα κοστος με την ρυθμιση.Τωρα αν στα επομενα 20000 χιλιομετρα πας για καπακι, τελικα στα 50000 χιλιομετρα δεν εχεις κανενα οφελος απο το υγραεριο.
Γενικα ειχε σωστη ρυθμιση στο υγραεριο; Ο εγκαταστατης σου πως δικαιολογησε την φθορα σε τοσο λιγα χιλιομετρα;
Σε ρωτω γιατι και εγω εχω ενα σχετικα ευπαθη κινητηρα ford 1,6 και αναρωτιεμαι αν βρισκομαι και εγω στην ιδια μοιρα.
Ενταξει μια ρυθμιση στα 50000 χιλιομετρα και επισκευη στα 100000 θεωρω οτι ειναι μια λογικη φθορα, ενω επισκευη στα 50000 τελικα δεν αξιζει η χρηση του.
Ας μας διαφωτησουν και οι εγκαταστατες με την εμπειρια τους.
Ποσα χιλιομετρα με καλη χρηση κινητηρα και καλη ρυθμιση πρεπει να περιμενει καποιος πριν χρειαστει επισκευη με ευαισθητο κινητηρα;
Η απόσβεση λογικά έχει γίνει.Δεν το πολυψάχνω καθώς είναι ένα αμάξι που θα το κρατήσω όσο πάει γιατί και με βολεύει από χώρους αλλά θεωρώ και πεταμένα λεφτά το να αλλάζεις με καινούργια αυτοκίνητα.Παλιότερα που ήμουν νεαρός τα έκανα τα γούστα μου.
Η εγκατάσταση που είχε γίνει στον Μπίρμπο, ήταν σωστή και ένα τσέκ που είχα ήταν όταν από δοκιμή δοκιμάσαμε Β9 ζιγκλέρ αντί C2 που είχα.Τώρα τα υπόλοιπα θέματα που είχα με το ψιλορετάρισμα στο ρελαντί το θεωρώ αδυναμία του συστήματος λόγω χαμηλού ρελαντί 600-650 των ΤΟΥΟΤΑ ή αργών μπέκ ή επειδή δεν μπορεί να γίνει Fine Tuning λόγω εγκεφάλου.Περιμένω τώρα που "έφερα" τις βαλβίδες να δώ τι θα κάνει.
Ήξερα όταν τοποθέτησα το υγραέριο ότι ο κινητήρας μου είναι ευπαθής.Δεν περίμενα όμως να έρθει τόσο γρήγορα η φθορά.Όπως δείχνουν τα πράγματα η ζημιά θα έρθει στα 70.000 χλμ με υγραέριο καθώς με παίρνει για 2 ρυθμίσεις ακόμα καθώς και να κλείσουν τα διάκενα έχει χρόνο μέχρι το "κάρφωμα" βαλβίδας που λέει ο λόγος.
Επειδή όμως ήμουν ψιλιασμένος και από τα λόγια του Μπίρμπου που μου είπε στην εγκατάσταση να τσεκάρω πολύ συχνά βαλβίδες λόγω ευαισθησίας και για αυτό επειδή είμαι σχετικός, κάνω συχνούς ελέγχους όπως και σέρβις μόνος μου.
Φυσικά αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι προλαβαίνω τα χειρότερα και θα κάνω μια ελεγχόμενη επισκευή , καθώς θα κατεβάσω κεφαλή μόνος μου, με ικανοποιητικό κόστος λόγω εργατικών αλλά και καθώς δεν θα περιμένω να καρφώσει το μοτέρ και να λύνω και κυλινδροπίστονα εάν φύγει θραύσμα στον χώρο καύσης.Θα πληρώσω το μηχανουργείο 400€, όταν άλλοι δίνουν τα ίδια χρήματα για ένα σέρβις, στην ΤΟΥΟΤΑ, Φίλτρα, λάδια ,μπουζί , τακάκια, ελέγχους (άν κάνουν) κ.α.
Αυτό ήταν το σκεπτικό μου όταν έβαλα υγραέριο και να που ήρθε αρκετά πιο γρήγορα βέβαια από ότι περίμενα.Να πώ την αλήθεια το περίμενα στις 150.000 με 180.000 χλμ καθώς οδηγώ σχετικά ήπια με οικογενειακή οδήγηση.
Είναι προφανές όμως ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα με τις βαλβίδες.Ο κουμπάρος μου με Yaris και BRC, έκαψε βαλβίδες μετά από 50.000 χλμ με υγραέριο αλλά το αυτοκίνητο είχε φορτωμένα 450.000 όταν το έβαλε.Είχε βγεί απο όμως απο "μεγάλο" σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ...όπως καταλαβαίνεις δεν έκαναν τίποτα..Yaris με 500.000 και υγραέριο...Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.Δεν είναι δυνατό να κάρφωσε βαλβίδα και να μην είδαν ότι ήταν τελείως κλειστή, άρα δεν έκαναν τίποτα...
Σε ένα Ρενώ που έχει επίσης με 250.000 με υγραέριο και Icom από τα 500.000 συνολικά, δεν έχει κάνει το παραμικρό πλήν τις φθορές των Ρενώ με πολλαπλασιαστές κ.α.Αυτό δείχνει και πόσο ευαίσθητα είναι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ, SUBARU κ.α σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Δεν έχει αλλάξει ούτε φίλτρο υγραερίου για 250.000 γιατί το αμάξι είναι εταιρικό και δεν προλαβαίνει να περάσει ούτε για ένα σέρβις για υγραέριο.
Οι περισσότεροι που έχουν ευαίσθητα στο υγραέριο αυτοκίνητα δεν θα το πάρουν ποτέ χαμπάρι, παρά μόνο όταν καρφώσει το μοτέρ, καθώς οι μηχανικοί δεν ελέγχουν σχεδόν ποτέ βαλβίδες γιατί από εμπειρία στην βενζίνη δεν παθαίνουν τίποτα.Μη σου πώ ότι το κάνουν και επίτηδες μερικοί για να τους έρθει το αυτοκίνητο για μια καλή "μπάζα".