Γειά σας,
Εχω ένα Fiat Punto MK II 2002 και του έβαλα το σύστημα BRC SEQUENT PLUG & DRIVE MY 10.
10000 χλμ μετά δεν έχω κάποιο θέμα, και η κατανάλωση μου είναι 5.8-6 λίτρα LPG/100 χλμ. Τα χλμ αυτά είναι κυρίως χλμ αυτοκινητόδρομου (Πάτρα-Αθήνα). Το αυτοκίνητο, το οποίο αγόρασα καινούργιο, έχει 86500 χλμ.
Η έγκατάσταση μου ήρθε 900 ευρώ (Πάτρα). Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη; Με δαγκώσανε κατά τη γνώμη σας;
Η ερώτηση μου είναι η εξής: Συζητούσα με κάποιον και του έλεγα ότι έβαλα υγραέριο στο αμάξι, και άρχισε να μου λέει για την "Ξηρή Καύση" και για τον πεθερό του ο οποίος την άκουσε καλά αφού είχε ένα Τζίπ (δε θυμάμαι μάρκα) και μετά απο έναν αριθμό χιλιομέτρων του έβγαλε πρόβλημα στις βαλβίδες τις οποίες και χρειάστηκε να αλλάξει, και φυσικά του βγήκε ένα εξωφρενικό ποσό.
Ο τύπος μου εξήγησε ότι επειδή το υγραέριο δεν έχει μέσα λιπαντικές ουσίες οι οποίες να βοηθούν στην λίπανση των μηχανικών μερών του κινητήρα, η κάυση του υγραερίου είναι "πολύ ξηρή" πράμα που -λέει- οδηγεί στην μη κανονική λίπανση μηχανικών μερών και εν τέλει σε σοβαρές μηχανικές βλάβες. Ισχύει αυτό;
Εάν ναι, τότε μήπως πρέπει να βάζω πρόσθετα στις δ/ξ της βενζίνας και του υγραερίου; Θυμάμαι ο βενζινάς που βάζω υγραέριο στον Ασπρόπυργο λίγο πρίν την ΑΔΣΕΝ, μου είχε προτείνει να βάλω πρόσθετα και στη βενζίνα και στο υγραέριο. Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα περι προσθέτων κτλπ, μπορεί κάποιος άνθρωπος να με κατατοπίσει ώς πρός τι πρόσθετο να βάζω (μάρκα), κάθε πότε και πόση ποσότητα;
Ευχαριστώ.