Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Δημοσίευσηαπό CharlieHotelMike » Τετ 15 Νοέμ, 2017 05:44

Γειά σας,

Εχω ένα Fiat Punto MK II 2002 και του έβαλα το σύστημα BRC SEQUENT PLUG & DRIVE MY 10.

10000 χλμ μετά δεν έχω κάποιο θέμα, και η κατανάλωση μου είναι 5.8-6 λίτρα LPG/100 χλμ. Τα χλμ αυτά είναι κυρίως χλμ αυτοκινητόδρομου (Πάτρα-Αθήνα). Το αυτοκίνητο, το οποίο αγόρασα καινούργιο, έχει 86500 χλμ.

Η έγκατάσταση μου ήρθε 900 ευρώ (Πάτρα). Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη; Με δαγκώσανε κατά τη γνώμη σας;

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Συζητούσα με κάποιον και του έλεγα ότι έβαλα υγραέριο στο αμάξι, και άρχισε να μου λέει για την "Ξηρή Καύση" και για τον πεθερό του ο οποίος την άκουσε καλά αφού είχε ένα Τζίπ (δε θυμάμαι μάρκα) και μετά απο έναν αριθμό χιλιομέτρων του έβγαλε πρόβλημα στις βαλβίδες τις οποίες και χρειάστηκε να αλλάξει, και φυσικά του βγήκε ένα εξωφρενικό ποσό.

Ο τύπος μου εξήγησε ότι επειδή το υγραέριο δεν έχει μέσα λιπαντικές ουσίες οι οποίες να βοηθούν στην λίπανση των μηχανικών μερών του κινητήρα, η κάυση του υγραερίου είναι "πολύ ξηρή" πράμα που -λέει- οδηγεί στην μη κανονική λίπανση μηχανικών μερών και εν τέλει σε σοβαρές μηχανικές βλάβες. Ισχύει αυτό;

Εάν ναι, τότε μήπως πρέπει να βάζω πρόσθετα στις δ/ξ της βενζίνας και του υγραερίου; Θυμάμαι ο βενζινάς που βάζω υγραέριο στον Ασπρόπυργο λίγο πρίν την ΑΔΣΕΝ, μου είχε προτείνει να βάλω πρόσθετα και στη βενζίνα και στο υγραέριο. Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα περι προσθέτων κτλπ, μπορεί κάποιος άνθρωπος να με κατατοπίσει ώς πρός τι πρόσθετο να βάζω (μάρκα), κάθε πότε και πόση ποσότητα;

Ευχαριστώ.
CharlieHotelMike
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ, 2017 05:29

Re: Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 15 Νοέμ, 2017 08:07

Το ερώτημα είναι 86.000 χιλιόμετρα σε 15 χρόνια γιατί έβαλες υγραέριο;; ξηρή καύση δεν υπάρχει. Αλλού είναι το πρόβλημα. Στο διαφορετικό χρόνο ανάφλεξης των δύο καυσίμων. Παρόλα αυτά το αμάξι σου με καλή ρύθμιση δεν θα πάθει τίποτα..

Επίσης επειδή είμαι από Πάτρα αν θέλεις στείλε σε πμ που το έβαλες γιατί ενδιαφέρομαι να αλλάξω μάστορα.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Δημοσίευσηαπό CharlieHotelMike » Τετ 15 Νοέμ, 2017 08:18

anikologr έγραψε:Το ερώτημα είναι 86.000 χιλιόμετρα σε 15 χρόνια γιατί έβαλες υγραέριο;; ξηρή καύση δεν υπάρχει. Αλλού είναι το πρόβλημα. Στο διαφορετικό χρόνο ανάφλεξης των δύο καυσίμων. Παρόλα αυτά το αμάξι σου με καλή ρύθμιση δεν θα πάθει τίποτα..

Επίσης επειδή είμαι από Πάτρα αν θέλεις στείλε σε πμ που το έβαλες γιατί ενδιαφέρομαι να αλλάξω μάστορα.


Γιατί ενώ δεν κάνω χλμ πολλά κατά μέσον όρο καθ'ότι είμαι μπαρκαρισμένος, όταν πέφτουνε πολλά σχολεία μαζεμένα για να αλλάξω τα χαρτιά της δουλειάς μου, κάνω 10-15000 χλμ μαζεμένα Πάτρα-Αθήνα.

ΠΧ, το επόμενο σχολείο που έχω θα κρατήσει 2 μήνες, και γι'αυτούς τους δυο μήνες θα ανεβοκατεβαίνω κάθε μέρα (εργάσιμες) Πάτρα-Αθήνα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, πρφέπει να κάνω 30000 χλμ για να κάνω απόσβεση, και έχω κάνει ήδη 15000.

Σου στέλνω ΠΜ.
CharlieHotelMike
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τετ 15 Νοέμ, 2017 05:29

Re: Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 15 Νοέμ, 2017 16:41

CharlieHotelMike έγραψε:Γειά σας,

Εχω ένα Fiat Punto MK II 2002 και του έβαλα το σύστημα BRC SEQUENT PLUG & DRIVE MY 10.

10000 χλμ μετά δεν έχω κάποιο θέμα, και η κατανάλωση μου είναι 5.8-6 λίτρα LPG/100 χλμ. Τα χλμ αυτά είναι κυρίως χλμ αυτοκινητόδρομου (Πάτρα-Αθήνα). Το αυτοκίνητο, το οποίο αγόρασα καινούργιο, έχει 86500 χλμ.

Η έγκατάσταση μου ήρθε 900 ευρώ (Πάτρα). Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη; Με δαγκώσανε κατά τη γνώμη σας;

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Συζητούσα με κάποιον και του έλεγα ότι έβαλα υγραέριο στο αμάξι, και άρχισε να μου λέει για την "Ξηρή Καύση" και για τον πεθερό του ο οποίος την άκουσε καλά αφού είχε ένα Τζίπ (δε θυμάμαι μάρκα) και μετά απο έναν αριθμό χιλιομέτρων του έβγαλε πρόβλημα στις βαλβίδες τις οποίες και χρειάστηκε να αλλάξει, και φυσικά του βγήκε ένα εξωφρενικό ποσό.

Ο τύπος μου εξήγησε ότι επειδή το υγραέριο δεν έχει μέσα λιπαντικές ουσίες οι οποίες να βοηθούν στην λίπανση των μηχανικών μερών του κινητήρα, η κάυση του υγραερίου είναι "πολύ ξηρή" πράμα που -λέει- οδηγεί στην μη κανονική λίπανση μηχανικών μερών και εν τέλει σε σοβαρές μηχανικές βλάβες. Ισχύει αυτό;

Εάν ναι, τότε μήπως πρέπει να βάζω πρόσθετα στις δ/ξ της βενζίνας και του υγραερίου; Θυμάμαι ο βενζινάς που βάζω υγραέριο στον Ασπρόπυργο λίγο πρίν την ΑΔΣΕΝ, μου είχε προτείνει να βάλω πρόσθετα και στη βενζίνα και στο υγραέριο. Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα περι προσθέτων κτλπ, μπορεί κάποιος άνθρωπος να με κατατοπίσει ώς πρός τι πρόσθετο να βάζω (μάρκα), κάθε πότε και πόση ποσότητα;

Ευχαριστώ.


1 δεν χρειαζετε λιπανση χλωροξηρη δεν υπαρχει τα πουντο ειναι σχεδιασμενα για υγραεριο το μονο που θα κανεις ειναι να βουλωσεις τα μπεκ του αεριου αν φορα τα brc

2 μια χαρα τιμη ειναι το κιτ που εβαλες
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Ξηρή Καύση, Πρόβλημα στις Βαλβίδες και Πρόσθετα Καυσίμου

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 15 Νοέμ, 2017 19:51

Εαν στο εχει ρυθμισει σωστα το οχημα δεν θα εχεις προβλημα.
Απλως προσεχε να εχεις βενζινη > 1/4 και να τη ανανεωνεις 1 φορα το μηνα για προστασια της αντλιας βενζινης.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 69 επισκέπτες