Σελίδα 1 από 2

Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ, 2018 18:36
από hpdra
Διάβασα παλιότερες συζητήσεις αλλά δε βρήκα ίδια διατύπωση:

Έχουμε σύστημα με μπεκ ηλεκτροβαλβίδας και 100.000χμ στην πλάτη τους. Ένας καθαρισμός κοστίζει (τσεκαρισμένο) 40ε, η αντικατάσταση με τύπου βενζίνης 140ε (νομίζω - αν παίζει φθηνότερα, ενδιαφέρομαι...).

1. Θα αποσβεστεί η διαφορά (140-40= 100ε) από μικρότερη κατανάλωση με τα τύπου βενζίνης?

2. Διαβάζω από κάποιους πως τελικά τα μπεκ τύπου βενζίνης μπουκώνουν ευκολότερα, ειδικά στην Ελλάδα. Μήπως τελικά θα χρειαστούν περισσότερους καθαρισμούς (και χρήματα) στο τέλος?

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ, 2018 10:45
από labros
hpdra έγραψε:Διάβασα παλιότερες συζητήσεις αλλά δε βρήκα ίδια διατύπωση:

Έχουμε σύστημα με μπεκ ηλεκτροβαλβίδας και 100.000χμ στην πλάτη τους. Ένας καθαρισμός κοστίζει (τσεκαρισμένο) 40ε, η αντικατάσταση με τύπου βενζίνης 140ε (νομίζω - αν παίζει φθηνότερα, ενδιαφέρομαι...).

1. Θα αποσβεστεί η διαφορά (140-40= 100ε) από μικρότερη κατανάλωση με τα τύπου βενζίνης?

2. Διαβάζω από κάποιους πως τελικά τα μπεκ τύπου βενζίνης μπουκώνουν ευκολότερα, ειδικά στην Ελλάδα. Μήπως τελικά θα χρειαστούν περισσότερους καθαρισμούς (και χρήματα) στο τέλος?


Αυτό που χριάζονται δεν είναι ο καθαρισμός τόσο πολύ αλλά ρύθμιση.
Τα μπεκ τύπου βενζίνης δε θέλουν καμία ρύθμιση, έχουν λίγο μικρότερη κατανάλωση και αν χαλάσουν μάλλον θα έχει χαλάσει το ίδιο το αμάξι πρώτα από άλλη αιτία. Οι ηλεκτροβαλβίδες είναι κατά τη γνώμη μου σα να έχεις ένα αμάξι σύγχρονο και του βάζεις καρμπιλατέρ. Άρα κατά τη γνώμη μου τα τύπου βενζίνης αξίζουν τα λεφτά τους

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ, 2018 21:27
από tedd
Επισης το επιπλέον κοστος που θα δωσεις για την επιλογη συστηματος με μπεκ τυπου βενζινης θα τα αποσβεσεις απο το οτι δεν θέλουν συντηρηση και μετα ισως αλλαγη

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ, 2018 22:03
από hpdra
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!


Αν όμως χρειάζεται να πληρώνω για καθαρισμό των μπεκ τύπου βενζίνης κάθε 40.000χμ - ίσως και ακόμα πιο συχνά απ' ό,τι γράφουν σε άλλα topic - θα έχω πληρώσει και τα 140ε για την αλλαγή, και θα πληρώνω 50ρια εδώ κι εκεί...? :shifty:

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ, 2018 22:58
από labros
hpdra έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!


Αν όμως χρειάζεται να πληρώνω για καθαρισμό των μπεκ τύπου βενζίνης κάθε 40.000χμ - ίσως και ακόμα πιο συχνά απ' ό,τι γράφουν σε άλλα topic - θα έχω πληρώσει και τα 140ε για την αλλαγή, και θα πληρώνω 50ρια εδώ κι εκεί...? :shifty:


Δε θέλουν καθάρισμα. Έχω κάνει 111000χλμ με αέριο και δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ.

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2018 01:33
από meletis
Αρχικά τι σύστημα έχεις επάνω και τι αμάξι;
Λοιπόν βρέθηκα και εγω στην θέση σου στις 48.000 με υγραέριο.
Τα μπέκ τυπου ηλεκτροβαλβιδας εμφάνισαν προβλήματα(2 απο τα 4)
Τα κράτησα μέχρι τις 50.000, τα άλλαξα με μπέκ τύπου βενζίνης.
Στα μπέκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας να γνωρίζεις υπάρχει σέτ επισκευής και απλώς γίνεταια αλλαγή και ρυθμίζεις στην ουσία το διάκενο των μπέκ
Θα δείς διαφορετικό αμάξι, κερδίζεις απο το γραμμικό ψεκασμό.
Εάν τα βάλεις δέν θα ασχοληθείς για 100.000 χλμ, μόνο εάν σου προκληθεί ζημιά απο κακή ποιότητα καυσίμου.
Εννοείται μόλις τα βάλεις θέλει ξανά από την αρχή ρυθμίσεις.

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2018 18:12
από hpdra
meletis έγραψε:Αρχικά τι σύστημα έχεις επάνω και τι αμάξι;


Corsa B 1998 1.0 12V 3κίλυνδρο, με σύστημα Landi Renzo, περασμένο το 2011.

Στα 110.000χμ περάστηκε το υγραέριο, 220.000χμ έχει τώρα. Δεν έχουν παρουσιάσει πρόβλημα τα μπεκ (ούτε έχουν ρυθμιστεί/καθαριστεί ποτέ), αλλά έχω σταδιακή αύξηση κατανάλωσης 15-20% από τα 150.000χμ ως τώρα, την οποία δεν έχει καταφέρει κάποιος να εξηγήσει.

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2018 18:18
από meletis
hpdra έγραψε:
meletis έγραψε:Αρχικά τι σύστημα έχεις επάνω και τι αμάξι;


Corsa B 1998 1.0 12V 3κίλυνδρο, με σύστημα Landi Renzo, περασμένο το 2011.

Στα 110.000χμ περάστηκε υγραέριο, 220.000χμ έχει τώρα. Δεν έχουν παρουσιάσει πρόβλημα τα μπεκ (ούτε έχουν ρυθμιστεί/καθαριστεί ως τώρα), αλλά έχω αύξηση κατανάλωσης ~15% από τα 150.000χμ κι έπειτα.
Εχεις περασει απο το εγκαταστάτη σου να το δει στον υπολογιστή και να συνδέσει το υγραεριο;
Φιλτρα υποθετω εχεις αλλαξει;
Ποσο αυξηση κατανάλωσης εχεις;
Σου ειπαν εσενα 150€ για 3κύλινδρο αμαξι, στη θεση σου θα τα πέταγα, εγω τα εχω στην αποθήκη ακομη.
Σε οσους χαλάνε πανε κατευθείαν σε αντικατάσταση με τύπου βενζίνης

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2018 18:33
από hpdra
Φίλτρα άλλαξα 4 φορές στο μεταξύ. Ο εγκαταστάτης μου είναι μακριά, οπότε τελευταία πήγα σε άλλον εδώ κοντά, το έβαλε στον υπολογιστή, λέει όλα οκ ειναι.

140 μου είχε πει στο προηγούμενο service ο εγκαταστάτης μου για αντικατάστασή των ηλεκτροβαλβίδων με τύπου βενζίνης, όχι επειδή διέγνωσε πρόβλημα, αλλά "προληπτικά αν θες, επειδή ρωτάς".

Η μέση κατανάλωση (κυλιόμενος μέσος) από τα 118.000χμ ως τώρα είναι αυτή:

Re: Μπεκ: Καθαρισμός ή αντικατάσταση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ, 2018 18:51
από meletis
hpdra έγραψε:
meletis έγραψε:Εχεις περασει απο το εγκαταστάτη σου να το δει στον υπολογιστή και να συνδέσει το υγραεριο;
Φιλτρα υποθετω εχεις αλλαξει;
Ποσο αυξηση κατανάλωσης εχεις;
Σου ειπαν εσενα 150€ για 3κύλινδρο αμαξι, στη θεση σου θα τα πέταγα, εγω τα εχω στην αποθήκη ακομη.
Σε οσους χαλάνε πανε κατευθείαν σε αντικατάσταση με τύπου βενζίνης


Φίλτρα άλλαξα 4 φορές στο μεταξύ. Ο εγκαταστάτης μου είναι μακριά, οπότε τελευταία πήγα σε άλλον εδώ κοντά, το έβαλε στον υπολογιστή, λέει όλα οκ ειναι.

140 μου είχε πει στο προηγούμενο service ο εγκαταστάτης μου για αντικατάστασή των ηλεκτροβαλβίδων με τύπου βενζίνης, όχι επειδή διέγνωσε πρόβλημα, αλλά "προληπτικά αν θες, επειδή ρωτάς".

Η κατανάλωση τώρα έχει φτάσει περίπου 8+ εκτός, 9,5 μικτή, 11 εντός (που για τον κινητήρα αυτό νομίζω δεν δικαιολογείται)

.
Εμενα καλη τιμη φαινεται εαν ειναι μεσα και οποια εργασια.
Για κανε μια αναζητηση ποσο κοστιζουν στη.επισημη αντιπροσωπεια.
Εαν εχεις τα χρηματα , προχωρησε στη αλλαγη.Θα δεις διαφορετικο αμαξι.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk