Καλησπέρα σε ολο το φορουμ! θέλω την άποψη σας - βοήθεια.... Πριν από δέκα μέρες έβαλα στο αμάξι υγραέριο, το σύστημά είναι της Lovato SMART ExR 4 κυλίνδρων LPG, κάνει το εξής πρόβλημα, στις δύο χιλιάδες στροφές με Τρίτη ταχύτητα η Τετάρτη, κάνει ένα κόψιμο και μετά συνεχίζει κανονικά, αλλάξαμε μπουζί(ngk) και δοκιμάσαμε έναν έναν τους πολλαπλασιαστες με καινουριο ngk πολλαπλασιαστη χωρις να εχει προβλημα κανενας πολλαπλασιαστης, και το θέμα παραμένει, το αμάξι πρώτου μπει το σύστημα έγινε μέτρηση συμπίεσης και ήταν εντάξει, η τουρμπίνα καιει λάδια όμως,, τα σωληνάκια στην ν75 είναι καινούρια και σωστα τοποθετημενα, ο εγκέφαλός του υγραέριου παίρνει σήμα από τον πολλαπλασιαστη του τέταρτου κυλίνδρου...
Αύριο θα ξανακάνουμε το πρόγραμμα του μήπως διορθωθεί και
θα καθαρισουμε μαπ και μαθ,....
Πάει πουθενά ο νους σας, το αμάξι από πριν μπει το αέριο έκανε μερικά κοψίματα αμελητέα έπρεπε να δώσω πολύ προσοχή για να τα νιώσω...
Να το βάλω σε διαγνωστικό της φιατ μήπως φανεί τιποτα;
Να φταίει η ν75?καμια πεταλουδα γκαζιου ? εχει να καθαρισθει 2 χρονια σιγουρα,